Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.577
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld Pranešimai

  1. Lenkija penktadienį paskelbė, kad uždarys sienas naktį iš šeštadienio į sekmadienį, taigi prieš pusantros paros. Ne prieš savaitę, ne prieš mėnesį. Nuo 2004m. kai Lietuva įstojo į ES ir nebeliko sienų - pirmą karta sienos buvo uždarytos, niekas net negalėjo nuspėti, kad taip bus.

    Ši situacija tai nėra kažkoks karinis konfliktas ar stichinė nelaimė kai staiga kažkas įvyko ir nieko negalima padaryt. Tai tiesiog priiminėjami politiniai sprendimai, bet priiminėjami neteisingai, neoperatyviai ar kaip tik skubant ir nesusiderinant vienų su kitais. Tiek atskirų valstybių, tiek ES valdžia priprato nieko neveikt, sėdėt pilvus išvertus, kartą į savaitę paspaust mygtuką už kažką prabalsuot, o kai atėjo laikas greitai galvot tada pasimeta ir nežino ką daryt.

     

    Koks skirtumas kada paskelbė, kad uždarys? Esmė, kad URM skelbė jau gal savaitę(tiksliai nežinau, nesekiau laiko), kad norintys turi grįžti kuo skubiau. Kiekvienam bent kiek mąstančiam buvo aišku, kad sienos bus uždarytos.

  2. Neiškreipk faktų. Buvo paskelbta apie uždaromas sienas paskutinę minutę, todėl žmonės ir važiavo paskutinę minutę, bet vistiek atvažiavo laiku, taip kaip buvo paskelbta oficiali informacija (nešneku apie debilus, kurie dar dabar bando pravažiuoti, nors aiškiai žinoma, kad siena uždaryta). Žmonės nevažiavo protestuot ar blokuot kelių, jie važiavo namo. Tik prastovėjus prie sienos dvi paras buvo pasiūlytas sprendimas - traukinys ryte, keltas dieną. Deja kiek žinau traukinys tik šiandien išvažiavo, t.y. daugiau nei po paros, o kelto dar neaišku kiek laukt. Lengva sėdėt namie šiltai su arbata ir lot ant kitų. Tokios situacijos gerai parodo tikruosius žmonių veidus. Pavydžiu lenkams jų vieningumo, paprasti žmonės iš savo kišenes perka vandenį, maistą ir neša stovintiems prie sienos.

     

    Bet ne paskutinę dieną buvo skelbiama, kad laikas grįžti, jei yra norinčių. Buvo laiko klausimas kada sienos bus uždarytos, ir tai suprasti buvo nesunku. URM taip pat dirbo aktyviai ir skelbė visur, kad reikia nieko nelaukti ir grįžti.

    O ir šiaip, kam visiems emigravusiems grįžti, jei užsienyje taip gerai? Tikrai ne visi ten grįžta po kelionių :D

  3. Prašau, tik nenusiriskit iki bukų fb komentatorių lygio.

    Dėl ko kilo ši situacija: Lenkai paskelbė tik prieš pusantros paros, kad uždarys sienas. Supraskit, kad per tiek laiko beveik neįmanoma susiruošti kelionei, o iš tolimesnių šalių net neužteks laiko privažiuot iki Lenkijos sienos. Dar reikia turėti omenyje tai, kad vakare prieš sienų uždarymą jau buvo kilometriniai kamščiai, taigi daug kas atvažiavęs laiku vistiek užstrigo. Pagrindinė priežastis ta, kad Skvernelis aiškiai pasakė, kad po sienų uždarymo dar bus suteiktas 72h humanitarinis koridorius skirtas grįžimui lietuviams namo, žmonės atvažiavo prie sienos, o jokio koridoriaus nėra, niekas nepraleidžia, tai ką jiems daryt? Darbus baigė, būstus atidavė, neturi kur grįžt. O jei ir turi, tai jau uždaromos sienos kurias jie pervažiavo, tai kur jiems dėtis? Nei pirmyn nei atgal.

    Tas atvažiavęs ambasadorius mėmė kažkoks, vietoje to, kad žmonėms paaiškint kas ir kaip, suorganizuot bent vandens - pats išsigandęs tik kažką burba sau po nosim. Po šio incidento turėtų atsistatydinti, nes visiškai nežino kaip elgtis tokiose situacijose. Beje, vandenį atnešė lenkų policija, kaip suprantu tiesiog keli patruliai iš savo kišenės nupirko, respectas jiems už tai.

    Sakot, kad žmonės buduliai, o jūs patys į jų vietą papulkit! Pastovėkit dvi paras mašinoj su vaikais, be maisto, vandens, tualeto. Kaip tik labai ramiai ir santūriai viskas vyko, kitose šalyse jau būtų molotovo kokteiliai mėtomi.

    Buvo pasiūlymas važiuot į Kylį plaukti keltu, bet tie kas siūlė nelabai apskaičiavo, kad norinčių gerokai daugiau nei vietų kelte, kai kuriems tektų ir savaitę laukt savo eilės, be to, niekas nebuvo garantuotas, kad nebus sustabdyti keltai. Net jeigu ir buvo dauguma norinčių važiuot į keltą - jie buvo užstatyti iš visų pusių ir neturėjo galimybės išvažiuoti iš to kamščio.

    Daug kas kaltina lenkus, kad nežmonės ir t.t., bet juos irgi galima suprasti, buvo aiškus valdžios nurodymas, kad sienos uždaromos ir užsieniečiai neįleidžiami, jie ir saugo savo valstybės sieną, apie jokius Skvernelio 72h pažadus nebuvo net girdėję.

    Belieka džiaugtis, kad bent jau rado sprendimą ir surastas traukinys ir keltas, nors sprendimas ne pats geriausias, nes šeimos turės išsiskirti. Ir tai buvo padaryta tik trečią dieną.

    Tokios situacijos gerai atveria akis, galima pažiūrėti kas ta Europa. Kai skaičiuot mokesčius, viską draust ir baust - patys geriausi. O kai kažkas atsitinka, tai žmonės paliekami likimo valiai. Nes įstatymas svarbiau už žmogų.

     

    Bet namo grįžti liepė jau anksčiau. Žinau kas ir Meksikoje įstrigęs, nes neklausė nurodymų grįžti ir netikėjo, kad tikrai sienas uždarys. :) O tada jau visi kiti kalti, tik ne jie patys.

  4. Visi kalti, bet ne as.

    Kovo 8 visi penki Danijos regionai turejo korona, kovo 9 skaicius dvigubejo, kovo 10-11 dar dvigubejo. Bet matai nebuvo paskelbta, kad Danija itraukta i sarasa. Kam savo galva galvot jei niekas neliepe.

     

    Daktarei ir seselem turbut irgi niekas nenurode ji gydyt, tai tegul ir sedi dabar ten. :)

     

    Aha, man ir keistokas jo požiūris. :) Bet kuris protaujantis žmogus dabar supranta, kad visos šalys yra pakankamai pavojingos.. :D

  5. Sveiki, gal kas esat susidure su kuo panasaus ar turesit patarimu.

     

    Situacija tokia, kad kazkur ismete reklama ir uzejau i puslapi, kur suvedus masinos numerius,emeil ir pan, parodo auto rinkos kaina. (Aisku neskaiciau visu nuostatu ir uzdejau varnele kad su viskuo sutinku). Auto rinkos kaina atsiunte el.pastu po geros savaites (vos ne kazkoki sertifikata su auto numeriais ir pan) ir zinoma saskaita uztai nemaza.

     

    Parasiau emeila kad nieko as nemokesiu, aisku atsake kad su viskuo sutikau ir jei nesumokesiu - bus perduota skolu isieskojimui.

     

    Keista tai kad jokiu registraciju, nieko, tiesiog auto numeriai,emeil, vardas, dar kazkas (realiai zinant zmogaus emeil ir masinos numerius bet kas galetu uzsakyti tokia paslauga kitam zmogui ir jam ateitu saskaita)

     

    Puslapis norvegiskas, saskaita norvegijos kronomis bet bankas i kuri sumoketi vokietijoj.

     

    Kaip patikrinti ar tai scam ar visgi teks susimoketi uz neapdairuma? Suvedus tiesiog pavadinima i google, nerandu visiskai jokios info. Nes nesinori iskart pulti moketi.

     

    Tikiuosi sulaukti patarimu - komentarai "pats kaltas, kad neskaitai" ir pan. nelaukiami. Ta ir pats suprantu :)

     

    Buciau labai dekingas, jei kas duosit protingu patarimu:)

     

    Iš jų taisyklių:

    2. Rates

     

    2.1 The price for the service is NOK 2,150.

     

    2.2 All prices quoted on the website are in NOK.

     

    3. Payment

     

    3.1 You can pay by bank transfer.

     

    3.2 Invoice will be sent to you by e-mail with your order.

     

    3.3 In Europe, payments can be made from all banks to our IBAN bank account.

     

    3.4 If you have trouble paying to our IBAN bank account, please contact your bank or let us know.

     

    3.5 It is your responsibility to verify that all transaction information and other relevant information is correct. Infostar OÜ has no responsibility for transactions that are incorrect due to circumstances beyond Infostar OÜ control.

     

    3.6 The payment deadline is 14 days and we comply with the right to impose a late payment fee equivalent to NOK 350.

     

    3.7 In case of late payment, you undertake to pay fees and debts in full within 14 days.

     

    3.8 If you do not pay the bill within the payment deadline and ignore the late payment invoice, we will forward all documents to the collection agency for legal recovery.

     

    4. Undo

     

    4.1 If you are a consumer (ie a natural person acting for purposes outside his profession or industry) you have the right to withdraw from the contract within 14 days without giving any reason. But when you receive service you can no longer withdraw from the contract.

     

    The right of withdrawal expires 14 days after the conclusion of the contract. In order to exercise the right of withdrawal, you must inform Infostar OÜ of your decision to withdraw from the contract with a statement (eg a letter sent by mail, e-mail or via contact form on the website). You can contact us in the following ways:

     

    Contact form from website: http://autorate.no/contact

     

    You can use the undo form in section 4.3. In order to comply with the withdrawal period, it is sufficient to submit in writing about your exercise of the right of withdrawal before the withdrawal period has expired.

     

    4.2 When using the right of withdrawal. If you withdraw from the contract, we will refund all reimbursements received from you without undue delay and in any case not later than 14 days from the date we are informed of your decision. We will make such a refund and use the same payment method you used for your first transaction. This unless we have explicitly agreed otherwise. Either way, you will not incur any expenses as a result of such reimbursement.

     

    4.3. Setup for the use of the right of withdrawal:

     

    - I / We (*) hereby claim that I / We (*) withdraw from my / our (*) contract for the sale of the following goods (*) / of the following services (*),

    - Order number,

    - Date, time and place.

     

    (*) Closes as soon as possible.

     

    Paskaityk 4 punktą, gal dar atitiksi. :D

  6. Pas mane tas pats buvo. Atrodo perki visiska mesla ir eda, perki brangiausius ir mazdaug sako pats ir esk sita suda.

     

    Žmonės irgi mėšlą skaniau valgo. :) Įvairūs skonio stiprikliai daug daro. Mano šuo irgi brangesnio maisto nenori valgyti ,bet niekas nežaidžia. Išalksta ir suvalgo. Bet bent gauna kokybišką maistą.

  7. Prisijungsiu prie temos :) Galiu pasakyt, kad mažiau tikėkit ką skleidžia žiniasklaida ir paprasti žmonės fb. Vokietija lyg ir antra užsikrėtusi šalis po Italijos, interente pilna foto kaip tuščios lentynos ir pan. Pažįstamas dabar važinėja per Vokietiją, sako viskas kaip visada, jokių pasikeitimų visiškai, nei vieno žmogaus su kauke nematė, parduotuvėse pilna prekių, jokių eilių. Kažkas specialiai bando sukelt paniką.

     

    Žiniasklaida visos tiesos neparašo, bet ir žmonės nėra visada teisūs. Dažniausiai aplanko vieną parduotuvę ir sako, kad visko yra. :) Šiandien jau buvo kas ir mėsos negavo vakarienei, nes viskas išpirkta. :D

  8. Sveiki, gal pasidalinsit iš kur perkat savo katėms maistą. Pats dažniausiai perku iš pet24.lt bet gal kas esat atradę kur pigiau.

    Domina Royal Canin firmos maistas.

     

    Jei nėra specifinis po ligų ar dėl dar kažko, tai siūlyčiau pamiršti royal canin. Bent šunim, tai čia vienas iš prastesnių, o kaina kaip pakankamai gero. Tikiu, kad tas pats ir su maistu katėms.

  9. Reik suprast, kad medikai ne tik korona rūpinasi, bet yra ir kitų sergančių ligonių kuriems reikalinga pagalba čia ir dabar.

     

    Faktas. Bet mėginio paėmimas ilgai neužtrunka. Net ir GMP galėtų imti mėginius ir juos vežti, bet deja, pas mus tvarka ne tokia. Tačiau galimybės atlikti daugiau testų tikrai yra.

  10. Tikrai medikai nežiūri į tai pro pirštus, bet Lietuvoje nėra tiek įrangos, vietos ir žmogiškųjų išteklių, kad kiekviena serganti ypač šiomis dienomis kai visiems panika ištirt, yra rizikos grupė ir jie turi pirmenybę. Man pačiam nuo vakar skaudą gerklę, truputi kamuoja kosulys ir turiu 37,5, tai gal ir man skambint į greitąją pagalbą ir prašytis, kad ištirtu? Nors ir prasilenkiau per paskutinę savaitę su 100-1000 žmonių, bet abejoju, kad tai korona, o tiesiog paprastas peršalimas.

     

    Ištirti pajėgumus turi. Tai geriau netirti ir apsimesti, kad sergančių nėra, jei neturi tiek vietos ligoninėse? :)

  11. Aš nedrįsčiau sakyti, kad elektronika arba veikia, arba ne — be jokių tarpinių būsenų. Turbūt žinai tas pailgas florescencines lempas, ir turbūt esi matęs atvejų, kaip viena iš jų šiek tiek mirksi vietoj to, kad šviestų tolygiai? Tai kaip čia, neveikia ji? Ar veikia, bet ne taip, kaip turėtų?

     

    Visai neseniai buvo skandalas, kai Apple išleido programinės įrangos atnaujinimus, kurie sulėtindavo senus iPhone'us. Tikslas — išvengti telefono persikrovimo, kai įsijungi kažką, kas reikalauja nemažai resursų (žaidimas, filmavimas, kt.) ir baterija negali pateikti pakankama energijos:

     

     

     

    Tai kaip čia suprasti, iPhone'ai su senom baterijomis neveikia? Ar veikia, bet tam tikromis sąlygomis — su trukdžiais?

     

    Ir čia ne vieninteliai atvejai, kai elektronika veikia, bet ne taip, kaip turėtų: prietaisas gali kartais kaisti ir pasiekęs per didelę temperatūrą išsijungti; ekrana gali veikti, bet tam tikros spalvos gali būti atvaizduojamos netinkamai (išplaukusios, su dėmėm ir pnš); telefonas gali gaudyt ryšį, bet silpnai; ir taip toliau.

     

    Na ir parinkai pavyzdžius tokius, kurie yra akivaizdūs ir ką gali pastebėti iškart vos bandydamas apžiūrėti telefoną :D Dėl Apple lėtinimo ten iš viso visai kita istorija ir ji čia išvis nėra tinkama. :) Tai OS lygio sprendimai, pardavėjas dėl to būtų visiškai nekaltas. Taip pat tai nebuvo susiję su gedimais, o tiesiog baterijos nusidėvėjimu. Vėlgi, tai buvo OS sprendimas, ne hardware gedimas.

    Žodžiu, aš šia tema nebediskutuosiu. Šiuo atveju yra per daug klausimų ir pirkėju nepasitikėčiau. Nežinai ką jis darė su telefonu ir kaip jį naudojo, o gudručių šiais laikais pilna.

  12. Nu man butent taip ir buvo, nusipirkau iPhone xs ir viskas puikiai veike kol telefonas svarus nera jokiu apsu irasyta, bet daviau draugeliui jis persikopino visus savo duomenis is iPhone XR ir sklandus veikimas baigesi, telefonas persikrovinet pradejo, neimanoma naudot, padarius reseta vel telefonas kaip ir puikiai veikia. Galbut cia toks pats variantas. Taigi, pirkejas gali but teisus o jus visi tik siulot siust ant 3 raidziu.

     

    Ps veliau issiaikinau gedima, buvo ekranas blogas.

     

    Ok, tarkim. O dabar pasižiūrėk situaciją - nusipirko telefoną, visą savaitgalį(!) naudojosi juo sėkmingai, o va dabar pyst ir nebeveikia. Kaip ir minėjau, elektronikos gedimai neatsiranda palaipsniui. Elektronika tiesiog ima ir sugenda, čia ne mašina. Didelė tikimybė, kad pirkėjas sugadino telefoną / pasiėmė reikalingas detales ir bando iškišti atgal.

  13. Geriausia manau butu pakeist telefona arba grazint pinigus, tikrai yra sudetinga per 20 minuciu patikrint ar telefonas neturi bedu, kartais bedos pradeda lyst savaite panaudojus, isirasius daugiau apsu ir t.t.

     

    Čia ne mašina, kad gedimą nuslėpsi. Elektronika arba veikia, arba ne. Telefonas nepradeda persikrovinėti prirašius daugiau appsų dar davus daugiau apkrovimo. Jis tiesiog arba veikia, arba kažkas nebeveikia. Jei pardavėjas pardavė jį tvarkingą - tai ir okei, jis jau nekaltas, kad pirkėjui telefonas sugedo kitą dieną ( su sąlyga, jei pardavėjas gedimo neslėpė). Čia naudotas daiktas, visada yra rizika. :)

  14. Tai ir gripo skaiciai tik siu metu, o ne visos human history. Gripo irgi niekas nesustabde ir nelabai imanoma sutabdyti.

     

    Gripui žinomas gydymas, yra veikiantys vaistai, jis +- nuspėjamas. Korona plinta labai lengvai ir greitai, nenuspėjama, gydymo nėra, realiai tik simptominis. Mirčių pakankamai daug kaip tokiam skaičiui užsikrėtusių žmonių. Dėl to ir imamasi įvairių priemonių, kad ją stabdyti.

  15. Buvo įtariama asmenų 59 asmenų, ir laukiama 2 mėginių, bet dabar pasikeitė, kad laukiama 8 mėginių, o itariamūjų nepadaugėjo. Kažkas vyksta :D

     

    Na, įjungi logiką ir niekas nevyksta. Rašo ne įtariama, o atlikta mėginių. Laukiama rezultatų nėra atlikta.

     

    Foto iš interneto

     

    post-64093-0-10604400-1582818384_thumb.jpg

     

    Nesenai buvo 2€ 10vnt.. tos kaukės net neapsaugo nuo viruso,bet šovė kainą kaip crypto.

     

    Nes durną ir bažnyčioje muša. :D O ko gi neuždirbt iš durnių. :) Liūdniau, jei nori nusipirkti kaukę, kad apsaugotum kitus nuo ligos, jei pats sergi, ir negali jų gaut. Taip lengvai ir plinta virusai. :D

  16. Aprupins ar neaprupins parduotuves produktais, bus likuciu ar ne - man nelabai svarbu. As turiu pasirupint savo sheima, zmona, vaiku ir pasiruosiu italijos scenarijui kai parduotuves tuscios. Tai ne panika, tai planas B planui B. Turint omenyje kad siais laikais zmones maisto nekaupia, saldytuve buna produktu maks 5-7 dienom isgyventi.

    Panika bus tada jei virusas isplis ir bus daug alkanu zmoniu, kurie plesh visas parduotuves is eiles ir ieskos is ko pasivogti maisto.

    O kad maisto trukumas iskels kainas ir atsiras perpardavinetoju tai net neabejoju. Uzvakar higeja.lt dezinfekcinis skystis kainavo ~26 eur, vakar jau 99 eur.

     

    EDIT:

    taip siryt atrodo promo grikiu, ryziu ir dezinfekcinio skyscio lentynos. Makaronu dar buvo :)

    IMG-6066.jpg

    IMG-6065.jpg

     

    Tai dėl to ir vogs, nes reik nereik viską išperkat. :)

  17. Kuo toliau, tuo daugiau problemų turiu su Ali. Tiksliau su siuntimu iš jų.

     

    Pirmiausiai, tas jų vadinamas 'sekimas' menkas. Daug atvejų, kai ten nurodomi netikslingi duomenys. Pas mane siunta buvo rankose - rašė, kad paketas dar sandėliuose. Kitu atveju - atvirkščiai. O paskutinis apsipirkimas buvo toks - pirkau kelias prekes pasibandymui, vertė ~70€. Siuntimas nemokamas, be mokesčių. Laukiau 8 savaites, vietoj pažadėtų 6, atėjęs siuntinys strigo muitinėj ir dar gavau apsimokėt mokesčius atėjęs į paštą. Šalia 70€, dar 20 atskaičiavau paštui.

     

    Na ir kuo tavo paskutinis siuntinys susijęs su aliexpress? Jie nekalti, kad muitinė prikibo. :) O su nemokamu siuntimu būna visko, tad tenka ir palaukti.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...