Pereiti prie turinio

JurgaLego

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    19
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    JurgaLego sureagavo į Loganas Sąlygos norint uždirbti daug pinigų iš savo idėjų   
    Rašau šį tekstą norėdamas paprastais žodžiais, be jokių įmantrių citatų, video, paaiškinti žmogui (ypač jaunam) ties kuom reikia susikoncentruoti galvojant ką reikia pasirinkti, kokia turi būti tavo mąstysena norint ieškoti idėjų, galvojant apie savo paties veiklą, ją vykdant ir kokia turėtų būti tavo mąstysena norint pasiekti didžiausią potencialą.
     
    Baimė
    Įsivaizduok, žmogus eina gatve, kuprinėje ar maišelyje turi maisto ir pamato benamį gyvūną. Jis jį kviečiasi rodydamas maistą, bet gyvūnas vis tiek išsigąsta ir pabėga. Šiame pavyzdyje žmogus simbolizuoja šaltinius, kuriuose gali gauti reikiamos informacijos bei bendruomenes (žmonių grupės, bendruomenės kaip Uzdarbis.lt ir t.t.). Maistas simbolizuoja gaunamą informaciją, idėjas, pažintis ir kt. Gyvūnas simbolizuoja žmogų, kuriam reikia tos informacijos, idėjos, bet jis nuo jos pabėga nors dar net nebuvo nuo ko bėgti. Ir įsivaizduok kas dabar įvyksta, tai yra labai dažnas reiškinys pasaulyje, o ypač Lietuvoje, tu išsigąsti dar net nepradėjęs. Tu neklausi draugo, nesukuri forume temos, neklausi/nediskutuoji socialiniuose tinkluose nes: bijai ką kiti pasakys/pagalvos, manai, kad tai kvaila/nesąmonė/nėra laiko/aš žinau geriau/padarysiu tai vėliau/padarysiu tai kitaip ir t.t. Tu nori pajamų (to maisto), bet nenori dalyvauti procese. Tu ne tik jog nesieki pasiekti sunkiai pasiekiamų rezultatų, bet net neimi to kas tau paduodama į rankas nemokamai. Kaip tas gyvūnas, nebijok dar nepradėjęs, o kai pradėsi, jau bus pervėlu bijoti arba bijosi ženkliai mažiau.
     
    Ieškok pažinčių, idėjų, galimybių. Jei yra galimybė kažkur sudalyvauti, kažką nuveikti (kelionė, renginys ir pan.), bet nežinai kas ten bus – nepraleisk progos ir sudalyvauk. Tai mesti arba daugiau tame nedalyvauti visada turėsi galimybę ateityje. Nebūk kaip tas gyvūnas, pirma patikrink ar tai nenaudinga, o tik paskui bėk.
     
    Aplinka
    Apsupk save žmonėmis, kurie kuria, yra motyvuoti, proaktyvūs. Kaip manai, kas tave labiau motyvuos, ''draugai'' gliaudantys saulėgrąžas kieme, nieko doro neveikiantys, bent jau savaitgaliais geriantys alkoholį ar žmonės, kurie žino ko nori pasiekti ateityje? Tavo draugai yra tavo mini bendruomenė. Turėdamas tinkamą draugų ratą, galėsi su jais dalintis naudinga informacija, vienas kitą motyvuosite, gal net padėsite sunkiais momentais. Kokybė svarbiau nei kiekybė. Universitetas (ypač tarptautinis) tam yra puiki vieta jei jame atrasi bent keletą panašių į save žmonių, tad pasirūpink jog toje bendruomenėje jų būtų. Dažnai yra sakoma jog universitete užmegzti ryšiai yra svarbiau nei pačios studijos.
     
    Dar vienas puikus būdas – keliavimas, tai nauja aplinka, motyvuoja tobulėti, keistis, treniruoja pasaulio pažinimą. Nekeliaudamas, tu gyvensi burbule ir nežinosi koks pasaulis yra iš tikro, tu gyvensi savo draugų, šeimos, kultūros gyvenimą, bet nežinosi kas yra tikra, kokia yra tikrovė už valstybės sienos ribų.
     
    LABAI LABAI LABAI svarbus dalykas, šis dalykas yra ant tiek svarbus, jog be jo bus labai sunku/neįmanoma. Pirmiausia suteiki sau sąlygas būti ten kur tu gautumei reikiamos informacijos, matytumei bendraminčius, o tada LAIKAI SAVO AKIS PLAČIAI ATMERKTAS. Jei dar nesupratai, kartoju, LAIKAI SAVO AKIS PLAČIAI ATMERKTAS. Jei vis dar nesupratai, skaityk iš naujo kol suprasi. Daugelis aktyvių žmonių pilna ar bent puse kojos būna ten kur yra veiksmas, bet nedaugelis laiko savo akis ATMERKTAS. Tu stebi viską ir turi pamatyti tai ko nemato kiti. Prilyginčiau tai eilėraščio/dainos sukūrimui, tu stebi kažką ką mato ir kiti, bet staiga TAU ateina įkvėpimas ir iš to ką matai gimsta idėja, tavo paties idėja.
     
    Toks stebėjimas padės ne tik su idėjų generavimu, bet ir su aktyvumu. Visko akylai nestebėdamas geriausiu atveju būsi aktyvus ir tiesiog atliksi įprastus veiksmus, tačiau tik viską stebėdamas turėsi galimybę tapti proaktyviu, ko labai reikia kiekvienos idėjos įgyvendinimui.
     
    Idėjos
    Kurk, tuo labiau jei tai yra kažkas visiškai nauja. 2010 metais Kernius savo bloge Kernius.net rašė: ''Uždarbis.lt gimė 2004 metais, kai būdamas 14–kos ieškojau bendruomenės žmonių, kurie žino daugiau už mane ir galėtų atsakyti į mano klausimus (tais laikais IRC buvo bene vienintelė informatikų sambūrio vieta ir turėjo daugybę trūkumų). Šiandien, praėjus daugiau nei šešiems metams, tokių kaip aš, – norinčių dalintis IT ir verslo žiniomis – jau daugiau nei 30 000.'' O šiai dienai tokių kaip jis jau virš 100,000 ir viskas dėl to jog paauglys pamatė ko reikia jam, pamatė jog to dar nėra ir pradėjo tai kurti. Tai ypač paprasta formulė, sukuri tai ko nėra, bet būtent tai ko reikia. Tačiau, tai turi būti kažkas kas tau patiktų, motyvuotų, nes jei tai tik idėja, kuri tavęs itin nedomins, tada nieko neišeis. Kaip Kernius minėjo tame pačiame įraše: ''Daugybė dalykų buvo sukurta pirmiausia galvojant apie save'', tad būtent ties savimi, o ne kažkuo kitu koncentruokis, iš čia augs visos šaknys.
    Idėjos yra svarbiau nei pinigai ar pažintys, nes jų dėka gausi daug nemokamų galimybių. Mėgstu dažnai sakyti: ''Jei nieko neturi, tai dar nereiškia jog neturi su kuo dirbti, tavo idėjos nėra apčiuopiamos – paversk jas tokiomis.''
     
     
    Kantrybė
    Atradęs tai ką mėgsti ir matydamas jog eini teisinga linkme, turi tobulėti ir nemanyti jog jau pasiekei viršunę (kad ir kokie saldūs rezultatai bebūtų). Nesvarbu jog tau viskas atrodo tobula, realybėje yra kitaip, o ir laikai keičiasi. Tad turi sekti tai kas vyksta aplinkui ir atnaujinti savo prekę ar paslaugą (tačiau tik tai ką reikia). Labai svarbus dalykas yra kantrybė, kol atrasi tą veiklą, kol pradės kapsėti padorios pajamos, tam reikės laiko, tad nusiteik tam ir dirbk su idėja, kuri yra to verta. Kaip jau buvo minėta, ji tave turi vežti, o kai taip bus, tu tos idėjos nemesi į šiukšlinę ir vis toliau su ja dirbsi.
    Viskas yra DAUG paprasčiau nei tau atrodo, tiesiog pasirūpini savo aplinka ir leidi sau būti kūrybiškam.
  2. Patinka
    JurgaLego sureagavo į AurimasSK Marketingo patarimai   
    ATNAUJINTA. Šioje temoje rašysiu ir kitus marketingo patarimus komentarų skiltyje. Šio pranešimo apačioje bus nuorodos į komentarus.
     
    Sveiki, kolegos.
     
    Esu Aurimas - marketingo specialistas. Savo Instagram paskyroje "marketingoguru" nuolatos rašau konkrečius marketingo patarimus. Nuolatos ieškau auditorijos, kuriai būtų įdomi ši tema ir patarimai. Manau, kad kai kuriais patarimais galėčiau dalintis ir čia.
     
    Pirmas įrašas būtų apie tai, kaip planuoti reklamos biudžetą ir preliminarius rezultatus.
     
    Šis labai paprastas instrumentas gali jums sutaupyti daug laiko ir padėti pasiekti nusistatytus tikslus. Kitaip tariant, papasakosiu apie tai, kaip aš planuoju savo reklamą.
     
    Tam, kad pasiektumėte pagrindinį tikslą, turite jį suskaidyti į mažus žingsnelius, kuriuos galite kontroliuoti.
     
    Tarkime jūsų užduotis yra per savaitę padaryti 3 paslaugų pardavimus.
    Jūs parduodate savo paslaugas susitikimo metu.
    Jūs žinote, kad jūs parduodate savo paslaugas tik per kas antrą susitikimą – konversija iš susitikimų į pardavimus yra 50 proc.
    Prieš susitikimą potencialūs klientai užpildo užklausos formą jūsų tinklapyje. 3 iš 5 užpildę užklausą, sutinka su jumis susitikti – 60 proc. konversija.
    Remdamiesi turimais duomenimis, jūs taip pat žinote, jog konversija iš tinklapio paspaudimų į užklausą yra apie 1 proc., o paspaudimas į tinklapį vidutiniškai kainuoja 0,10 euro.
    Ką galite padaryti su šiais duomenimis? Padaryti dekompoziciją. Štai kaip ji atrodo:
     
    3 pardavimai
    6 susitikimai (konversija 50 proc.)
    10 užklausų (konversija 60 proc.)
    1000 paspaudimų į tinklapį (konversija 1 proc.)
    Reklamos biudžetas 100 eurų (vid. paspaudimo kaina 0,10)
    Tai reiškia, jog per savaitę jūs turite padaryti 1000 paspaudimų į savo tinklapį, tada gausite 10 užklausų, iš kurių 6 sutiks su jumis susitikti ir 3 nupirks jūsų paslaugas.
     
    Taip jūs išskaidote savo tikslą iki veiksmų, kuriuos galite kontroliuoti. Šiuo atveju tai yra paspaudimai. Jei matote, kad jūs tokio reklamos biudžeto neturėsite – turite galvoti, kaip gauti nemokamų paspaudimų ir kiek jų reikės. Taip pat kartais dekompozicija atskleidžia, jog tikslai yra nerealūs ir sunkiai įgyvendinami. Tokiu atveju keliate sau kitus tikslus arba visai keičiate strategiją. Taip pat galite savęs klausti, ar tikrai jums apsimoka išleisti 100 eurų, kad gautumėte 3 pardavimus. Gal tokiu atveju jums visai neliks pelno?
     
    Jei jums tokie įrašai pasirodytų įdomūs, galėčiau retsykiais vis parašyti čia. O jei norėtumėte pasiskaityti daugiau patarimų, galite sekti mano Instagram paskyrą "marketingoguru".
     
    Lauksiu komentarų :)
     
    2. Patarimas - kokius reklamos rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną: https://bit.ly/2DB1Wue
    3. Patarimas - Ką daryti, jei potencialūs klientai dažnai palieką „krepšelį“ neapmokėtą?: https://bit.ly/2TJlGl6
    4. Patarimas - Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę: https://bit.ly/2LcvArG
    5. Patarimas - Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę? Lead Magnet: https://bit.ly/2CLKuCx
    6. Patarimas - Ar jūsų tinklapyje vis dar egzistuoja antraštė “Palikite užklausą”?: http://bit.ly/2lJOu0r
    7 Patarimas - Tripwire - kaip padidinti pardavimus?: https://bit.ly/2WZbB5B
    8 Patarimas - Core offer: http://bit.ly/2O0u13b
    9 Patarimas - Profit Maximizer: http://bit.ly/34w1dEE
    10 Patarimas - Kas yra Social Proof: https://bit.ly/kas-yra-social-proof
  3. Patinka
    JurgaLego sureagavo į Nano Rimti darbo būdai internete   
    Kadangi Kovas - mano gimimo mėnuo, jaučiu pareigą šia proga parašyti uždarbiui rašinį, ar straipsnį, nežinau kaip tiksliai apibūdint :).
     
    Nevadinau šios temos 'Rimti uždarbio būdai internete', nes viskas priklauso nuo Jūsų paties. Šis straipsnis - tai apibendrinta informacija apie pagrindines interneto nišas, iš kurių galima uždirbti. Skirtas naujokams, tačiau gal ir labiau patyrusiems bus įdomu perskaityti. Ieškojau kažko panašaus paieškoje - neradau. Viską rašiau iš galvos, kopijuota nieko nebuvo. Taip pat, stengiausi parašyti kuo papraščiau.
     
    Ne paslaptis, dažnai šiame forume sulaukiame naujokų, kurie užklysta čia vejami įkvepiančių draugo pasakojimų apie tai, kaip galima uždirbti TIKRUS(!) pinigus iš.... Interneto. Taip, iš to pačio, kurio pagalba yra praleidžiamos ištisos valandos žaidžiant įvairius žaidimus, ar laukiant, kol kas nors įvertins tavo nuotrauką 30-tuku visiems gerai žinomame portale. Ir didžioji dalis šių naujokų pradeda nuo to pačio - didelius pinigus žadančių svetainių, kuriose tereikia tik užsiregistruoti, ar paspaudinėti reklaminius paveiksliukus. Neretai, pamačius žmogelį, kuris, rodos, kalnus nuverstų dėl 30-ties centų, mūsų veiduose šmėkšteli naivi šypsena. Ką gi - visi nuo tuo pačio pradėjome, visi praėjome tą pačią mokyklą. Esmė ne tame, kad naujokas, pats to nesuprasdamas, tiesiog švaisto laiką. Svarbiausia, kad jis stengiasi uždirbti, o tai jau yra sveikintina. Beveik visada, atkaklesnis uždarbiautojas nuo viso šito pereina prie rimtesnių dalykų. Tačiau norėtųsi, kad tendencijos keistųsi, ir visos šitos sudėtingos pradžios, kuri nuvilia nemažą dalį "starterių", taip ir neuždirbusių savo šimtų dolerių, būtų galima išvengti.
     
     
    Šie darbo būdai reikalauja noro, užsispyrimo, laiko ir pastangų. Tačiau niekas negimė mokėdamas.
     
    Grafikos sritis
    -Web dizainas ir jo komponentai
    -Logotipai
    -Reklaminės paveiksliukai (baneriai)
    -Skrajutės
    -Kiti grafiniai elementai.
     
    Dabar sparčiai į madą besiveržianti sritis. Gal dėl to, kad tai sudaro gana lengvo darbo įvaizdį. Tačiau taip galvoti yra didelė klaida, šis darbas reikalauja labai didelio pasiruošimo.
    Ši sritis, turbūt, kaip ir kiekviena kita, reikalauja daug teorijos, pvz. kaip parinkti spalvas, kaip suteikti solidumo, kaip padaryti kokybišką produktą ir dar daug panašių techninių dalykų. Tik padaręs tvirtą pradžia teorijoje mokinys gali sėkmingai dėti žingsnį praktikoje. Taip pat, kaip ir laikant vairavimo teises :).
    Taip pat, būtina apmąstyti, kokio pobūdžio tinklapiui dizainas bus naudojamas, padaryti jį kaip įmanoma lengviau paruošiamą, galutiniame rezultate - patogų. Neteisingas požiūris yra lipdyti, pavyzdžiui web-dizainą, nežinant apie jo techninį paruošimą, solidumo ypatumus, nes tada gali būti praktiškai neįmanoma šio dizaino paruošti. Tas pats galioja ir kitoms grafikos sritims. Taip pat, reikalinga geležinė kantrybė. Kiekvienas kokybiškas profesionalų darbas atima jiems paras prasėdėto laiko. O svarbiausia - talentas. Tik talentingas dizaineris gali daugiau pasiekti. Talentas + noras ir darbas yra pats geriausias derinys. Talentingas dizaineris visada pasirodys geriau už savamokslį, bet ne tokį talentu apdovanotą kolegą. Kaip ir kiekviename kitame darbe, turi jausti, kad šis užsiėmimas tau mielas. Jei grafika bus užsiiminėjama siekiant tik pelno - rezultatas bus paprasčiausiai sugaištas laikas. TAČIAU. Visa tai praėjus ( o tai užsitęsia metų metus, kol pagaliau atrandi save), atsiveria tikrai geros galimybės. Bendradarbiaujant su rimtomis firmomis, Jūsų atlyginimas už suteiktas paslaugas dažnai bus su trimis nuliais.
     
    Grafikos srityje uždirbti galima: įsteigiant nuosavą dizaino studiją; dalyvaujant įvairiuose dizaino konkursuose; rodyti savo darbus gerai lankomuose forumuose, kas Jums tikrai suteiks galimybių. Reikia užsitarnauti sau gerą vardą, o tai nėra lengva. Gero autoriteto dizaineriai paprastai yra graibstomi, ypač jeigu turi savo dizaino studijas. Ir atvirkščiai, net ir vienas prastesnis darbas gali atbaidyti užsakovą. Būtent dėl šios priežasties naujieji "dizaineriai" labai dažnai sudega.
    Jeigu nuspręsite užsiimti grafika, rekomenduoju kaip įmanoma labiau tuo domėtis prieš pradedant - taip bus lengviau. Tai, kas išdėstytą viršuje yra tik minimalūs pradmenys. Laikui bėgant, Jūs vis geriau pažinsite savo darbą, ir jeigu jis pasirodys Jums tinkamas, seksis vis geriau ir geriau, o darbai matomai gerės.
     
     
     
    Kodavimas / Programavimas
    -HTML (xHTML)
    -CSS
    -PHP
    -Ajax
    -C++
    ir kt...
     
    Ši sritis, skirtingai nuo grafikos, nereikalauja tiek daug talento. Norint to išmokti savarankiškai, tekslabai daug laiko praleisti mokinantisiš įvairių 'tutorialų', o vėliau iš praktikos. Bet jeigu to norėsite, visa tai lengvai atsipirks. Tikslus šito atlikimas suteikia projektui solidumo, profesionalumo įspūdį. Čia labiau reikalinga, liaudiškai tariant, gera galva ir noras. Didelis kodavimo pliusas yra tas, kad nemaža dalis web dizainų piešėjų (ne visada tikrų dizainerių) šito nemoka, taigi žmogus turi ieškoti asmens, kuris galėtų ta paveiksliuką paversti funkcionaliu interneto puslapiu. Norinčių išmokti viso šito nėra tiek daug, kaip grafikos srityje, kas gali padėti lengviau įsitvirtinti. Internetiniuose puslapiuose dažniausiai naudojama yra HTML, CSS ir PHP. Paprastai kalbant, HTML yra naudojama surašyti puslapio turinį, t.y tą informaciją, kurią Jūs norite publikuoti lankytojams. (xHTML kodas yra naujoji HTML rūšis, tik griežtesnė ir tikslesnė. Bendrai, abu yra labai panašūs). CSS (Cascading style sheets) - naudojama tam turiniui stilizuoti, t.y suteikti jam bendrą išvaizdą, išdėstyti dizaine. Rekomenduojama HTML kode stengtis naudoti kuo mažiau atvaizdavimo tagų, o tai palikti CSS. Taip yra todėl, kad visą puslapio išvaizdą galima pakeisti redagavus kelias CSS kodo eilutes. To neįmanoma padaryti naudojant HTML. Taigi, teisingai naudojant CSS stilius, galima sutaupyti marias laiko, keičiant puslapio išvaizdą.
    PHP suteikia puslapiui dinamiškumo ir turi įvairių privalumų, kurių nėra praėjusiose kalbose. (Apie visa tai galite rasti forume). Didelis privalumas yra mokėti koduoti puslapius pagal visus techninio paruošimo standartus. Klientui parodžius tokius savo darbo pavyzdžius, labai didelė tikimybė, kad pasirinktas būsite būtent Jūs.
     
    Geras programuotojas yra dar rečiau sutinkamas asmuo. Dažniausiai jis kuria įvairias programas arba modulius turinio valdymo sistemoms, pagal užsakovo poreikius, todėl darbo pobūdis gana abstraktus.
     
    Bendrai paėmus - tai daug laiko, proto ir kantrybės reikalaujantis darbas, nes darbas turi būti nepriekaištingas, tiksliai atliktas, o juk ne ant kiekvieno kompiuterio viskas atvaizduojama vienodai. Koduotojas / programuotojas turi būti visam šitam pasirengęs. Taip pat kaip ir visur kitur - kuo didesnis autoritetas, tuo daugiau užsakymų, tuo daugiau pinigų galima uždirbti. Ypač bendradarbiaujant su rimtomis įmonėmis.
     
     
    Internetinis projektas
     
    Ši sritis susideda iš prieš tai aprašytų Kodavimo ir Grafikos sričių.
     
    Jas abi panaudojant, stengiamasi sukurti sėkmingą internetinį puslapį. Jis gali būti įvairių pobūdžių: Blogas, informacinis, komercinis, pramogų, pažinčių ir pan. Tačiau dažniausiai, visus šių puslapių kūrėjus vienija vienas tikslas: kad darbas atneštų pelno.
     
    Kuriamas projektas gali būti įvairiai. Nebūtina yra mokėti piešti ar programuoti, norint turėti projektą. Tada gali pagelbėti žmonės, mokantys atlikti tam tikrus darbus, kuriuos aprašiau prieš tai tai. Tiesa, už šias paslaugas reikia mokėti, o tai jau yra savotiška investicija. Prie jos prisideda hostingas (jis reikalingas, kad Jūsų darbas būtų matomas internete) ir domenas ( tai yra adresas, kurį suvedę lankytojai užeis į Jūsų portalą).
     
    Sėkmingo projekto kūrimas yra tikrai nelengvas procesas. Prieš pradedant kurti, reikia viską suplanuoti nuo A iki Z. Pradedant dizainu, baigiant lankytojų amžiumi. Kad puslapis būtų pelningas, jam reikalingi lankytojai. Norint, kad jie nuolatos užeitų į Jūsų svetainę ar kviestų ją aplankyti ir savo draugus, juos reikia vilioti. T.y pasiūlyti kažką unikalaus, nematyto, įdomaus, patogaus, netgi intriguojančio. Kitaip tariant, Jums reikia sudominti žmones savo idėja. Visa tai ir priklauso nuo to, kaip Jūs paruošėte savo planą. Be lankomumo, egzistuojantis puslapis yra niekas. Taigi visada kurkite ne galvodami apie tai, kur talpinsite reklamas ir t.t, o kaip sudominsite lankytoją. Taip pat, būtina pritaikyti projektą paieškos sistemoms, pvz Google. Apie tai informacijos taip pat ieškokite forume.
    Stenkitės kurti puslapį viena ir tikslia tematika, nesiblaškykite. Suteikite lankytojui patogumo, užtikrintumo jausmą naršant. Jis turi jaustis gerai. Pagrindinė užduotis ir yra ne sukurti patį puslapį, o padaryti jį lankomu ir svarbiausia, vertinamu. Tik tokiu atveju Jūsų projektas bus sėkmingas, į jį plūs lankytojai ir jų daugės. Kaip išreklamuoti puslapį, manau, forume tikrai rasite. Tačiau prisiminkite, kad kuo daugiau investuojama į reklamą (žinoma, protingai), tuo geresnių rezultatų pasiekiama. Atminkite, lankytojai mėgsta reguliariai atnaujinamus (t.y dedami straipsniai ir kita info, susijusi su Jūsų puslapiu)
     
    Štai tada ir galima pradėti galvoti apie uždarbį iš viso šito sunkaus darbo, kurį jau atlikote. Jums pelno atnešti gali: Reklama, kurią rodysite savo projekte; Bendruomenės aukojimas (donations) [tačiau ją patartina naudoti tolesniam projekto tobulinimui], kokios nors mokamos paslaugos, kurias galite siūlyti išaugus lankytojų skaičiui ir kt. Galų gale, atsiradus laiko ar noro stokai toliau vystyti puslapį, galite jį parduoti, ir jeigu projektas nusisekęs, tikėtina, kad už jį gausite apvalią sumelę.
     
    Labai populiarus uždarbio būdas svetainėms yra Google reklama (Google AdSense). Tai sistema, kuri moka už reklaminio teksto paspaudimus Jūsų svetainėje. (plačiau apie tai rasite forume.)
     
    Bendrai paėmus, kiekvienas pavykęs projektas neš Jums pelną, už kurį tikrai susimokėsite už hostingą ir kitus priedus. Galėsite rinktis, ar pinigus toliau investuoti, ar paprasčiausiai taupyti. Projekto sėkmė priklauso nuo Jūsų apsukrumo, proto, noro, užsispyrimo, idėjos, žinių bagažo. Tik nereikia skubėti. Susirinkite visą reikalingą informaciją prieš pradedant dirbti, o ne eigoje. Skubėjimas tikrai nieko nepadės.
     
    ____________________________________________________________________________
     
     
     
    Lažybos
     
    Tai jau yra rizikinga. Tačiau žmonėms tai taip pat gali būti pinigų šaltinis. Tik noriu paprašyti naujokų jokiu būdų nepradėti šiuo keliu uždarbiauti. Lažyboms turi būti skiriami pinigai, kuriuos Jūs galite sau leisti pralošti.Tai turėtų būti labiau suprantama kaip Hobis, negu uždarbio būdas. Lažybos gali būti tik papildomi pinigai.
     
    Keletas patarimų. Pirmiausia, pasirinkite sporto šaką, kurią geriausiai suprantate, mėgstate ir domitės. Jokiu būdu nesiblaškykite.
    Rinkitės tik pačius, Jūsų manymu, geriausius įvykius. Jeigu jaučiate, kad yra nemažai rizikos, palikite įvykį ramybėje ir nestatykite.
    Reikia jausti, kada atėjo blogas periodas. Tokiu metu geriausia yra padaryti pertrauką lažybose, tačiau nenustoti domėtis sporto įvykiais. Rinkite visą įmanomą informaciją apie artėjantį įvykį. Pradėjus nesisekti, nepulkite keisti strategijos ar kažko panašaus. Lažybose svarbiausia yra ŠALTAS protas ir tik jis atves Jus į daugiau mažiau pastovų pelną.
    Visa kita priklauso nuo Jūsų, tai tėra patarimai, o jeigu jie nesutampa su Jūsų statymo filosofija, Darykite, kaip Jums atrodo geriau. Tik dar kartą kartoju, nelaikykite lažybų pagrindinių Jūsų uždarbio kapitalu. Tik žinokite, godumas - žudo, o noras greitai atsilošti - dar labiau. Lažybose žodžio 'skubėti' nėra.
     
     
     
    Internetas duoda viską, tereikia tik imti.
     
    Tai pradžiai tiek. Viską rašiau iš savos patirties. Tikiuosi buvo gana įdomu paskaityti. Jeigu atsiras naujų minčių - papildysiu, nes dabar jau kiek ir pavargau. Ačiū už skaitymą. Sorry už galimus netikslumus, ir jeigu pamiršau ką nors iš narių paminėti :)
     
    nano,- Kopijuoti be sutikimo draudžiama
     
    Noriu pažymėti, kad šis rašinys yra apie galimus darbo būdus, o ne detali informacija, apie kurį nors vieną iš jų, taigi nemaišykite.
     
    EDIT: pypt, pamiršau domainingą. Papildysiu kitą kartą :)
    2: išimti narių nickai, pagalvojau, kad nesąžininnga kitų atžvilgiu
  4. Patinka
    JurgaLego sureagavo į nadza Kodėl logotipas neturėtų kainuoti 150 Lt?   
    Dėkoju visiems už komentarus.
     
    TO "Drasiuss" Tikrai nesiekiau reklamos - ištrynus parašą, dingtų ir reklamos šešėlis.
     
    TO "aemdy" Juokinga, kad FedEx rodyklę aš taip pat pamačiau ne iškart.
     
    TO "Ingmaras" Nežinau ar įmanomi geri logotipo konkursai. Net jei užsakovas perskaitys straipsnį, ir net jeigu užpildys klausimyną sudarydamas dizaino brief'a - tai nereiškia, kad pasirinks geriausią sprendimą. Kodėl?
    Nes variantų vistiek bus ne 1 ir ne 2, ir net ne 10 - bus begalė. Užsakovas, paprastas įmonės atstovas, neturi ir negali būti tiek išprusęs grafinio dizaino srityje, kad galėtų pasirinkti tinkamai. Renkamas logotipas, kuris vizualiai geriausiai žiūrisi.
    Įdomu: esu skaičius, kad tarptautinio lygio grafikos dizaineriai pasiūlo tik 2 arba visą 1 logotipo variantą. Užsakovas turi mažai arba išvis neturi šansų suklysti.
  5. Patinka
    JurgaLego gavo reakciją nuo Ezlock 7gone.com - LOGO   
    Puikūs darbai! Toks jausmas, lyg Behance puslapį žiūrėčiau! Super!
    O kiek laiko užtrunka sukurti logo-nuo minties-eskizų-darbo prie kompo-iki paskutinio pelės spragtelėjimo?
  6. Patinka
    JurgaLego sureagavo į skinali Reikia srifto pavadinimo   
    http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
    iskirpi pati fonta imeti jis tau pasakys:)
  7. Patinka
    JurgaLego sureagavo į twea Grafinio dizaino etika   
    Jei pavogei vieną kartą kažką - tai gali ir toliau vogt? Manyčiau kad ne, juolab kad jei vagystės prieitų iki teismų - už kiekvieną baustų atskirai. :rolleyes:
     
    Faktiškai yra, kaip Arnas jau minėjo - mokami ir nemokami resursai.
    Nemokami dar skirstosi į tuos, kuriuos leidžiama naudoti tik nekomerciniams tikslams (savo tinklalaraščio dizainui, fotomanipuliacijai, kurią darai pasipraktikavimui ar pan.), tačiau komerciniams neleidžiama - parduoti darbo, kurį kurdamas panaudojai resursą negali, negana to - negali naudoti net ir savo tinklalapyje ar tinklaraštyje, jei šis yra komercinio pobūdžio. Čia atsiranda slidumai, kuriuos ne iki galo išmanau, bet tarkime mano asmeninis tinklaraštis, kaip suprantu yra nekomercinis tol, kol aš iš jo neužsidirbu pinigų, vadinasi vos įdėsiu vieną reklaminį skydelį - jau nebegaliu naudoti nekomercinių resursų. Ar ne?
     
    Kitas dalykas - kai kurie resursų autoriai nurodo ir daugiau sąlygų - vieni prašo kad susisiektum ir paklaustum ar gali naudoti elementą, kiti - kad praneštum kur panaudojai ir t.t. Kiekvienu atveju reikia skaityti licensiją.
     
    Geriausia mano supratimu dizaineriui pačiam fotografuoti, ir naudoti kiek įmanoma dažniau savo medžiagą. Jeigu nesi tikras dėl resurso panaudojimo - visada susisiek su jo autorium, paprastai jie labai geranoriški, ir viską išsiaiškinsit. Dar galima pirkti resursus, tada būsi tikras kad juos naudoti gali kaip nori - tačiau paprastai jie nepigūs - tarkim iStock'e yra ir tokių nuotraukų, kurių viena gali kainuoti 50 dolerių... Aišku yra ir pigesnių, Shutterstock'as skaitosi pigesnis fotobankas.
     
    Aš naudoju svetimus resursus komerciniams darbams minimaliai. Praktiškai viską nusipiešiu pati, o kai reikia fotografijų - perkam iš fotobankų, kartais užsakovas turi kažką savo. Fotomanipuliacijoms perkam visas nuotraukas, kurias naudojam. Kiekvienas turi pasirinkimo laisvę, ir jeigu fotomanipuliacijoje ketina panaudoti kažkokį nereikšmingą fotografijos elementą - teoriškai gali paimt, atsisiųst nekomerciniams tikslams skirtą fotografiją ir išsikirpt iš jos, tikėdamasis kad niekas nesužinos. Tačiau realiai tai yra autorinių teisių pažeidimas.
     
    Reklamos agentūros neretai turi nusipirkusios fotografijų ir vektorių katalogus, taip pat aktyviai naudojasi fotobankų paslaugomis, kartais turi ir savo fotografus su fotostudija, kad galėtų nusifotografuoti kažką patys, arba prireikus samdo fotografą iš šalies.
     
    Tik naujokėliai ima bet ką iš google vaizdų ir naudoja savo darbuose - jie paprastai dar nežino kas yra autorinės teisės, ir kaip galima stipriai nusvilti nagus, be to - kol nieko gero nesukuria patys, nesupranta kad reikia gerbti kito kūrybą...
    Be to - įpratę naudoti ant lėkštutės patiektais stock'ais jie sunkiai išmoksta piešti, generuoti idėjas - nedaug tobulėja. Tuo tarpu kai pieši pats - kaskart laviniesi, ir kaupi savo asmeninius resursus, ilgainiui turėsi visą kolekciją įvairios grafikos. Kai ko žinoma antrą kartą naudoti nebegalėsi dėl to, kad turtines teises pardavei kartu su darbu, bet tau bus juoko darbas nusipiešt dar vieną panašų objektą, kai būsi pripiešęs ne vieną šimtą įvairių darbų :) Practice makes perfect, kaip sakoma ;)
  8. Patinka
    JurgaLego sureagavo į Perkumelynes Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    J. Sabaliauskaitės "Silva rerum" . Tiesiog puiki knyga, kuri, nors veiksmo laikotarpis 17a, bet duoda labai daug minčių apmastymams šiuolaikiniam žmogui
  9. Patinka
    JurgaLego sureagavo į Eutanazijus Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    Orvelo Givulių ūkis rekomenduočiau, labai įdomiai parašyta ir kai gaudai tikrus įvykius su knygoje pavaizduotais labai stipriai įtraukia :)
  10. Patinka
    JurgaLego sureagavo į Kernius Kaip išmokti anglų kalbos - arba tiesiog prasilaužti   
    Negalvojau, kad kada nors rašysiu šia tema, nes niekada savęs nelaikiau nuostabiu anglakalbiu, bet ši prieš kelias valandas gauta privati žinutė mane privertė susimąstyti, kaip aš pats pasiekiau tą momentą, kai anglų kalba nebebuvo kliūtis suvokti kitų mintis.

    Man pačiam anglų kalbos pamokos mokykloje be teorinių žinių (gramatikos taisyklių), kurių užteko neblogai išlaikyti valstybinį egzaminą, daugiau nelabai ką suteikė ir net baigęs mokyklą aš ne visada suprasdavau atsiverstą New York Times straipsnį, įsijungtą BBC radijo laidą, ar internete žiūrimą Harvardo profesoriaus paskaitą - galbūt dar ir todėl, jog priešingai nei didžioji dalis bendraamžių, nerasdavau laiko iš Linkomanijos pumpuojamiems filmams, kurie daugumai žmonių labiausiai padėjo prasilaužti.

    Šio įrašo tikslas yra pateikti minčių, kaip vienu metu ne tik lavinti savo anglų kalbos žinias, bet ir įdomiai plėsti akiratį - pačiam net nejaučiant, jog tuo metu kartu ir mokaisi kalbą. Visa tai skirta žmonėms, kurie jau turi anglų kalbos pagrindus, bet jaučia tarsi plyšį tarp savo žinių ir realaus jų panaudojimo.
     
    Tiesa, tai nėra greičiausias būdas išmokti užsienio kalbą. Greičiausiai išmokti kalbą padeda tik gyvas bendravimas ja, bet dauguma žmonių tokių sąlygų neturi. Be to, turbūt ne daug kas ryžtųsi vienas nuvykti į šalį nė žodžio nemokėdamas vietinės kalbos ir ją išmokti tiesiog būdamas priverstas suprasti aplinkinius - kaip padarė kažkur Europoje mano sutiktas šveicaras, baigęs mokyklą nusipirkęs vienpusį bilietą į Naująją Zelandiją ir grįžęs po metų jau kalbėdamas angliškai (o pirmosiomis savaitėmis nuvykęs bendravo tik gestais).
     
    Taigi šis tekstas žmonėms, kuriems greičiausias būdas išmokti - gyvas bendravimas ta kalba - yra sunkiai pasiekiamas (na, žinoma, nebent Skype persivadinus į "Anna" ir įjungus "SkypeMe" būseną).
     
    Žodyno plėtimas
    Aš netikiu tokiais dalykais, kaip: "Užsirašyk ant lapelio ir išmok 20 naujų žodžių per dieną". Pirmiausia, tai reikalauja milžiniško ryžto, o reikalauja todėl, jog yra fantastiškai neįdomu, - o geras mokslas turi tave traukti - tik tada daugiausia išmoksti. Antra priežastis - taip, tu pasidarysi žodžių sąrašą, jį išmoksi, o kiek iš tų žodžių prisiminsi po mėnesio? Manau, kad dauguma žmonių neatsimintų daugiau nei pusės. Kodėl? Nes nuolatos tų žodžių nevartoja. Žmonės galvoje ilgai nelaiko to, kas jiems nebūna reikalinga. Taigi, tu gali greitai išmokti sąrašą žodžių, bet lygiai taip pat greitai jį ir pamirši, jei tie žodžiai realiai tau nebus reikalingi.
     
    Tuomet - paklausi tu - kaip mokytis žodžius, kurių tau reikia ir kurių taip lengvai nepamirši?
     
    Tau reikia išmokti žodžius, kuriuos sutinki kasdien ir kurie tau nuolatos apie save primena. Jie tave erzins ir grauš tol, kol neįsiminsi jų reikšmės.Tau tiesiog reikia skaityti.
     
    - Bet kaip aš galiu skaityti, jei daugybė žodžių tekste man nežinomi? - pasakysi tu.
     
    Niekada nepulk verstis kiekvieno žodžio, kurio nesupranti. Tiesiog praleisk jį. Bandyk suprasti sakinį iš tų žodžių, kurie tau yra pažįstami. Sakiniuose būna daugybė nebūtinų žodžių ir suprasti esmę užtenka atskirti raktažodžius. Raktažodžiais dažniausia būna veiksnys ir tarinys - visa kita - papildiniai, aplinkybės - tau nėra svarbiausia. Norėdamas jausti malonumą skaitydamas kalba, kurios nemažos dalies žodžių dar nesupranti, turi mokėti juos praleisti, - kitaip tave iš proto išvarys kiekvieno nežinomo žodžio vedimas į Angloną. Verskis žodį tik tada, kai sakinio esmės visiškai nesupranti ir jauti, kad tas sakinys tekste gali būti svarbus - jei ne, tiesiog jį praleisk.
     
    - Kaip aš galiu plėsti savo žodyną, jei daugumos nežinomų žodžių nebandysiu išsiversti? - dar vienas logiškas klausimas tikriausiai kilo tau.
     
    Skaitydamas tekstą tu pradėsi pastebėti dažniausiai pasikartojančius (vadinasi - tau reikalingiausius) nežinomus žodžius ir kokiame kontekste (prie kokių jau tau žinomų žodžių) jie atsiranda. Dažnai bus taip, kad tu pats išmąstysi, ką jie turėtų reikšti, - ir galiausiai į žodyną pažiūrėsi tik smalsumo vedinas - norėdamas įsitikinti, ar nesuklydai.
     
    Geroji dalis - tau nereikia nieko užsirašinėti ar specialiai bandyti įsiminti - nieko. Tiesiog skaityk - reikalingiausius žodžius išmoksi savaime ir tavo žodynas nuolatos plėsis.
     
    Dauguma žmonių renkasi knygas, bet mes juk - interneto karta - ir aš asmeniškai rekomenduoju tave dominančių straipsnių kasdien ieškoti virtualioje erdvėje. Interneto kaip šaltinio privalumas yra ne vienas: pirmiausia, tu susiduri su šiandien britų ir amerikiečių (o ne XVI amžiaus Šekspyro) vartojama anglų kalba, antra - tu gali pasirinkti iš daugybės įdomių šaltinių ir skirtingo kalbos sudėtingumo, trečia - tu sužinai tai, kas nauja.
     
    Ką skaityti? Britų The Guardian yra nuostabus naujienų portalas, kuriame rasi straipsnių bet kokia tema - kuo besidomėtum. National Geographic gali pasirodyti įdomus daugeliui - nereikia būti dideliu gamtos mylėtoju, kad nesusivaldytum ir paspaustum ant antraštės apie ką tik atrastą didžiausią voratinklį pasaulyje. Nedomina naujienų portalai? Štai 100 populiariausių pasaulyje blogų anglų kalba. Jei domiesi IT (tikriausiai nemaža tikimybė būnant Uždarbis.lt nariu, ar ne?), rekomenduoju Mashable, ReadWriteWeb ir TechCrunch.
     
    Išgirsti ir suprasti: video
    Jeigu skaitydamas turi praleisti nežinomus žodžius, kad nenustotum skaitęs, tai klausyti geriau pradėti nuo kalbų ir filmų su angliškais (būtinai angliškais, o ne lietuviškais) subtitrais: vienu metu girdėsi ištariamą žodį ir jo neišgirdęs / nesupratęs apačioje perskaityti. Man buvo taip, jog daugumą žodžių aš suprasdavau pažiūrėjęs į subtitrus, bet neišgirsdavau kalboje.
     
    Iš tikrųjų yra daug naudingesnės video medžiagos nei filmai. Aš labai rekomenduoju filmus palikti tiems, kurie niekuo gyvenime nesidomi, ir rinktis nuostabias protingų žmonių kalbas. Neprilygstamas šaltinis yra TED ("idėjos, vertos plisti"), kurio, atrodo, visos kalbos turi bent jau angliškus (o pačios geriausios - net ir lietuviškus) subtitrus, be to, nėra ilgesnės nei 20 minučių. Rekomenduoju pradėti nuo Sir Ken Robinson visų laikų žiūrimiausios TED kalbos: Mokykla žudo kūrybiškumą.
     
    Toliau. YouTube turi atskirą Education puslapį, skirtą universitetams talpinti savo paskaitas internete - taip pat su anglų kalbos subtitrų pasirinkimu. Jei studijuojate, tai proga pamatyti, kaip tavo specialybės dalykai yra dėstomi Harvarde, jeigu dar tik ketini studijuoti - galbūt eidamas per skirtingas mokslo sritis ir klausydamas jų paskaitų suprasi, kas iš tikrųjų tave domina. Jei nestudijavai arba studijas jau esi baigęs - YouTube gali išeiti geriausią pasaulyje universitetą. Alternatyvos - AcademicEarth.org ir OCWConsortium.org.
     
    Pačias įdomiausias verslo srities kalbas - dažnai, net ne profesorių, o kviestinių žinomų lektorių, - radau Standford Entrepreneurship Corner. To paties Stanfordo informatikai internete pateikia nufilmuotą viso semestro programavimo įvado kursą su neįtikėtinu profesoriumi. Savo svetainėje jie publikuoja ne tik programavimo paskaitų vaizdo įrašus, bet ir visus namų darbus ir egzamino užduotis su atsakymais, kuriuos turėjo atlikt to kurso studentai - taigi tu gali išmokti programuoti nuo 0, kol mokaisi anglų kalbos.
     
    Išgirsti ir suprasti: audio
    Tu gali neturėti laiko skaitymui arba žiūrėjimui, bet visada atrasi laiko klausymui.
     
    Būdamas pirmo kurso Vilniaus Universiteto studentas kiekvieną dieną važinėdavau po 40 minučių į Saulėtekį ir atgal. Po pirmojo mėnesio supratau, kad klausytis vien muzikos stovint užkimštame troleibuse yra per didelis laiko švaistymas. Įsijungiau radiją ir radau BBC (95.5 FM dažniu Vilniuje; transliacija internetu): iš pradžių beveik nieko negalėjau suprasti - eteryje interviu davęs britas, atrodo, kalbėjo tarsi paukščių kalba - bet programa man pradėjo patikti, net ir nesuprantant kas antro sakinio.
     
    Pradėjau BBC klausytis kasdien - tai tapo mano rytiniu ritualu vykstant į paskaitas, kai galva dar nepavargusi ir pasiruošusi priimti informaciją. Po kelių savaičių pajutau, jog ta paukščių kalba tarsi kažkur dingo ir aš beveik viską suprantu. BBC reportažai ("breaking news") dažnai būdavo labai įdomūs - važiuodamas troleibusu per Antakalnį klausydavausi interviu iš Indijos gilumos su daugiavaike šeimyna, kalbančia angliškai (nuostabu, kiek skirtingų anglų kalbos akcentų gali išgirsti per BBC); taip pat gavau daugybę informacijos apie įvykius skirtingose pasaulio vietose, kas Lietuvos žiniasklaidos neretai nepasiekia. Pradėjęs spalio mėnesį aš nei vieno ryto be BBC nevykau į paskaitas iki pat mokslo metų pabaigos.
     
    Alternatyva radijui yra podcasts - jau įrašytos laidų kolekcijos, kurias kaip dainas - patinkančias atsisiunti į savo kompiuterį ir įsirašai į grotuvą. Tas pats BBC siūlo didžiulį podcasts katalogą, bet visame internete tiek profesionalų, tiek mėgėjų kuriamų podcasts yra daugybė.
     
    Pabaigai
    Tikiuosi, šiuo įrašu bent iš dalies atsakiau į man užduotą klausimą. Manau, visi šie patarimai tinka bandant perprasti bet kurią užsienio kalbą.
     
    Tiesa, praleidau tiek rašymą, tiek kalbėjimą. Sakoma, kad jei nori išmokti rašyti - skaityk, jei nori išmokti kalbėti - klausyk ta kalba. Kaip bebūtų, kai viskas ateina prie (heh, "when it comes to" - nežinojau, kaip čia lietuviškiau) tavo paties sugebėjimų, niekas negali išmokyti geriau nei praktika ir skirtas laikas. "Practice makes it perfect" - kaip sako britai.
  11. Patinka
    JurgaLego sureagavo į justutiz Logotipu ivertinimas   
    Na tada jau cia galim gilintis i teorija, kurios pas mane daug. Kas visgi yra logotipas, kas grafinis elementas. (tiesa, cia dar ne viskas, juos dar smulkiau galima skirstyt)
     
    Logotypes or Logos are graphic representations, emblems or devices for companies, organisations or individuals; a symbol or mark that can be easily recognised and is uniquely identifiable. Logotipe tekstas - ne. Neskaicius turi zinot, ka matai. Logotipas turi but atpazystamas zmonem, kurie net nemoka skaityt. Logotipas turi but atpazystamas, net jei matai tau nesuprantamos kalbos imones logotipa. Tiesa, galima daryti isimtis, atsizvelgiant i kultura. Daug simboliu pvz Indai ir Europieciai supranta kitaip, del kulturos, tad i sita reikia atsizvelg pries kuriant.
  12. Patinka
    JurgaLego sureagavo į ForeverYoung 5 servisai infografikai kurti   
    Infografika - tai naujas reklamos būdas, kurį naudoja jau visame pasaulyje.
    Skaityti ilgus tekstus nebeįdomu. 40% žmonių geriau reaguoja į vizualinę informaciją.
    Viruso efektas. Infografika įdomi žiūrovui, todėl internete plinta be jūsų dalivavimo.

    Jūsų dėmesiui - 5 servisai infografikai kurti
     
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/389a806dd4be3bf0321996874baddac8.jpg
    Creately.Com
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/a03b5d35f281708aa3d0bf98addbc3c7.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/7ee5e5b9f37d0f7d433262d1c2e34386.jpg
    Easel.Ly
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/3fb16aaca807fa50a050b0c3f83d9aca.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/741525a4ccfa5a238808b1bafe109163.jpg
    Visual.Ly
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/ed6cbedbe0e3782a8638d79954dde964.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/b021b39630a385187cdaed86304c2ad9.jpg
    Draw.Lo
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/54424cd6244cfd6460b9b2201c656c6b.jpg
     
     
    http://zillion.net/uploads/media/numbergreen/b46a5cab490c200c9609a80392f27ee5.jpg
    Cacoo.Com
    http://zillion.net/uploads/media/infografika/2771c0157a8a1ca6423725dddf44a20f.jpg


     
     
    Pamokos ir resursai

    Create Cool Infographics Tutorial
    Nicholas Felton Guides us through worlds of data
    Infographr
    Daily Infographic
    Visualizing.org
    How to create outstanding modern infographics
    Visual Journalism
    StrangeMaps

     
     
    Žemėlapiai

    StatPlanet
    StatWorld
    ManyEyes
    Google Public Data
    GapMinder
    Gunn Map 2

     
    Pabaigai dar vienas, kažkuo panašus į easel.ly ir visual.ly
    http://infogr.am/infogram.png
     
    Šaltinis: Rašo.me
  13. Patinka
    JurgaLego sureagavo į ROFLlt [Question]Kaip nuotrauką paversti piešiniu   
    [Answer] Autorinės teisės nuo to ne tik nedings, bet ir padarysi papildomą pažeidimą - perdirbsi kūrinį.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...