Pereiti prie turinio

Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?


Rekomenduojami pranešimai

Dėkui labai už atsakymus. O ar būtinai galimi atskaitymai, pavyzdžiui, spausdintuvo dažai, turi būti pirkti tuo metu, kai jau turiu individualios veiklos pažymą? Negalima pirktų daiktų, kai dar neturėjau individualios veiklos pažymėjimo, bet jie yra skirti individualiai veiklai vykdyti, įtraukti į galimus atskaitymus?

 

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000071294

 

Išeitų kad dažų negalima

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, bet ar kiti (galimi) daiktai turi būti pirkti tuo metu, kai jau turiu individualios veiklos pažymą? Negalima pirktų daiktų, kai dar neturėjau individualios veiklos pažymėjimo, bet jie yra skirti individualiai veiklai vykdyti, įtraukti į galimus atskaitymus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, bet ar kiti (galimi) daiktai turi būti pirkti tuo metu, kai jau turiu individualios veiklos pažymą? Negalima pirktų daiktų, kai dar neturėjau individualios veiklos pažymėjimo, bet jie yra skirti individualiai veiklai vykdyti, įtraukti į galimus atskaitymus?

 

 

Galima, jei tai bus ilgalaikis turtas ir naudosite tik IV veiklai vykdyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima naudoti šią formą individualioje veikloje pagal pažymą? Netrūksta jokių rekvizitų?SĄSKAITA FAKTŪRA.doc

 

Netrūksta. Vietoj savo asmens kodo galite nurodyti IV pažymėjimo numerį. Bet tai jūsų pasirinkimo reikalas (kodas arba numeris).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias Unseen

Netrūksta. Vietoj savo asmens kodo galite nurodyti IV pažymėjimo numerį. Bet tai jūsų pasirinkimo reikalas (kodas arba numeris).

Ačiū. O adresus būtina nurodyti? Ir dar vienas klausimas - ankstesnėje veikloje naudojau prekių (paslaugų) pirkimo-pardavimo kvitus, o dabar įregistravau dar dvi veiklas ir šioms naudosiu sąskaitas fakūras, tai ar galima taip daryti ar vis dėlto jei pirmoje naudoje kvitus tai ir naujose juos turiu naudoti?

Redagavo Unseen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū. O adresus būtina nurodyti? Ir dar vienas klausimas - ankstesnėje veikloje naudojau prekių (paslaugų) pirkimo-pardavimo kvitus, o dabar įregistravau dar dvi veiklas ir šioms naudosiu sąskaitas fakūras, tai ar galima taip daryti ar vis dėlto jei pirmoje naudoje kvitus tai ir naujose juos turiu naudoti?

 

 

Adresas būtinas.

O dėl kvitų ir sąskaitų, tai renkatės kas jums tinkamiausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kolegos,

 

Norėčiau su Jumis pasitarti keliais iškilusiais man klausimais. Situacija yra tokia, jog ruošiuosi pradėti prekiauti internetu pagal individualios veiklos pažymą, šiais metais busiu jau ketvirto kurso studentas ir nuo rudens dirbsiu pilnu etatu. Tokios būtų verslo aplinkybės, jas parašiau, nes gal turės jos įtakos mokesčiams. Taigi, mane dominantys klausimai: kokiais legaliais būdais esamoje situacijoje galėčiau sumažinti, optimizuoti mokesčių naštą, prašyčiau pateikti kuo daugiau pavyzdžių arba nuorodų su paaiškinimais? Be to, mane domina terminas " leidžiami atsiskaitymai", kaip suprantų jį galima naudoti mokesčių skaičiavimo metu vietoj "išlaidos 30% nuo pajamų", norėčiau, jog plačiau pakomentuotumete šį terminą ir kas būtent įeina į jo savoką? Trečia, norėčiau sužinoti ar man reikia turėti kasos aparatą, jeigu ne, tai kokiu būdu teikiami sąskaitos kvitai pirkėjams? Ketvirta, ar galima būtų išvis atsisakyti mokesčių jei svetainė būtų padaryta skelbimo principu (nors tiesą sakant, neisivaizduoju kaip turi atrodyti tokia svetainė) ir ar tai legalu? Pagrindinys klausimas visgi būtų susijęs su mokesčių optimizavimų iki minimumo, nes esamoje situacijoje nematau jokios motyvacijos pradėti verslą, kai nedidelių mastų prekybos pajamas surija mokesčiai. Dėkui iš anksto už atsakymus. Beje, su šventem ir gero ilgojo savaitgalio Jums.

 

Su pagarba,

 

Aleksandr

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kolegos,

 

Norėčiau su Jumis pasitarti keliais iškilusiais man klausimais. Situacija yra tokia, jog ruošiuosi pradėti prekiauti internetu pagal individualios veiklos pažymą, šiais metais busiu jau ketvirto kurso studentas ir nuo rudens dirbsiu pilnu etatu. Tokios būtų verslo aplinkybės, jas parašiau, nes gal turės jos įtakos mokesčiams. Taigi, mane dominantys klausimai: kokiais legaliais būdais esamoje situacijoje galėčiau sumažinti, optimizuoti mokesčių naštą, prašyčiau pateikti kuo daugiau pavyzdžių arba nuorodų su paaiškinimais? Be to, mane domina terminas " leidžiami atsiskaitymai", kaip suprantų jį galima naudoti mokesčių skaičiavimo metu vietoj "išlaidos 30% nuo pajamų", norėčiau, jog plačiau pakomentuotumete šį terminą ir kas būtent įeina į jo savoką? Trečia, norėčiau sužinoti ar man reikia turėti kasos aparatą, jeigu ne, tai kokiu būdu teikiami sąskaitos kvitai pirkėjams? Ketvirta, ar galima būtų išvis atsisakyti mokesčių jei svetainė būtų padaryta skelbimo principu (nors tiesą sakant, neisivaizduoju kaip turi atrodyti tokia svetainė) ir ar tai legalu? Pagrindinys klausimas visgi būtų susijęs su mokesčių optimizavimų iki minimumo, nes esamoje situacijoje nematau jokios motyvacijos pradėti verslą, kai nedidelių mastų prekybos pajamas surija mokesčiai. Dėkui iš anksto už atsakymus. Beje, su šventem ir gero ilgojo savaitgalio Jums.

 

Su pagarba,

 

Aleksandr

 

 

Mokesčiai optimizuojami didinant leidžiamų atskaitymų dydžius. Kokie tie leidžiami atskaitymai, skaitykite čia:

http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10027674

 

Forume konkrečių receptų kaip optimizuoti mokesčius tikrai vargu ar gausite, nes kiekvienai situacijai reikalingas savas tokių problemų sprendimo būdas.

 

Prekybai internetu leidžiami atskaitymai:

1. prekių įsigijimo savikaina;

2. transportavimo išlaidos;

3. prekių sandėliavimo išlaidos;

4. kompiuterinės technikos eksploatacinės išlaidos;

5. ryšių išlaidos;

6. biuro išlaikymas;

7. kanceliarinės ir kitos pan. išlaidos.

 

Tai standartinės išlaidos.

 

Toliau jau "kūrybos" reikalas.

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

Pagal individualios veiklos pazyma pradejome dirbti kaip auto-remonto dirbtuvės.

Klausimas: už atliktas paslaugas įmonei išrašėme sąsk-faktūra, sumokėjo grynais ir prašo pinigų gavimo kvito, kaip patvirtinimo, kad sumokėta už paslaugą. Ar reikia rašyti kvitą jeigu išrašyta sąsk-faktūra? Jeigu taip, kokia forma ir ar vedama tokių kvitų apskaita. Ačiū už atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

Pagal individualios veiklos pazyma pradejome dirbti kaip auto-remonto dirbtuvės.

Klausimas: už atliktas paslaugas įmonei išrašėme sąsk-faktūra, sumokėjo grynais ir prašo pinigų gavimo kvito, kaip patvirtinimo, kad sumokėta už paslaugą. Ar reikia rašyti kvitą jeigu išrašyta sąsk-faktūra? Jeigu taip, kokia forma ir ar vedama tokių kvitų apskaita. Ačiū už atsakymą.

 

Taip reikia išrašyti pinigų priėmimo kvitą:

 

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1004466

http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&item=results&aktoid=82385FF7-395F-4F32-82F1-661EC453DE60

 

 

Informacijai. Yra du variantai įforminti pajamas ir įplaukas.

I variantas. Vietoj sąskaitos - faktūros yra naudojamas kvitas, forma FR0508. Šis kvitas yra naudojamas tada kai yra neišrašoma sąskaita faktūra ir atsiskaitymai yra vykdomi tik grynaisiais pinigais.

http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&item=results&aktoid=82385FF7-395F-4F32-82F1-661EC453DE60

 

Tai pajamų ir įplaukų dokumentas viename.

II variantas.

Pajamoms pripažinti yra išrašoma sąskaita - faktūra. Už suteiktas paslaugas ar parduotas prekes išrašius sąskaitą galimas dvejopas atsiskaitymas: grynaisiais pinigais arba pavedimu per banką.

Jei atsiskaitoma pavedimu, tai pinigų įplaukų pagrindas yra banko išrašas.

Jei atsiskaitoma grynaisiais, tai pinigų įplaukų pagrindas gali būti vienas iš trijų:

- kasos aparato kvitas (jei vykdančiam veiklą asmeniui yra privalu jį turėti)

- pinigų priėmimo kvitas (jis išrašomas, kai vykdančiai veiklą asmeniui kasos aparatas neprivalomas)

- kasos pajamų orderis (jis išrašomas tuo atveju, jei veiklą vykdantis asmuo veda kasos apskaią pagal kasos darbo organizavimo taisykles http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=374473 )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma turi išsiaiškinti, ar norimas pirkti monitorius gali būti priskirtas išlaidoms. Yra apibrėžtas sąrašas, kas vykdant veiklą gali būti priskirta išlaidoms.

Bet.. vykdant individualią veiklą, yra galimybė priskirti 30% išlaidoms be jas įrodančių dokumentų. Už 2010 m. ir 2011 m. taip buvo galima daryti, tikriausiai ir už 2012 metus. Šis variantas daug paprastesnis, kalbant apie buhalterijos vedimą, ir.. reiktų dar atsižvelgti, ar pas tave išlaidos viršyja 30% ;)

 

 

 

 

Turbūt iki skausmo nusibodęs klausimas.

Vykdau individualią veiklą, noriu nusipirkti monitorių ir įforminti kaip išlaidas. Užteks kvito ar reik ir sąskaitos? Jei taip, kam išrašoma sąskaita?

Redagavo BlackJack
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma turi išsiaiškinti, ar norimas pirkti monitorius gali būti priskirtas išlaidoms. Yra apibrėžtas sąrašas, kas vykdant veiklą gali būti priskirta išlaidoms.

Bet.. vykdant individualią veiklą, yra galimybė priskirti 30% išlaidoms be jas įrodančių dokumentų. Už 2010 m. ir 2011 m. taip buvo galima daryti, tikriausiai ir už 2012 metus. Šis variantas daug paprastesnis, kalbant apie buhalterijos vedimą, ir.. reiktų dar atsižvelgti, ar pas tave išlaidos viršyja 30% ;)

 

 

Na manau, vykdant Kompiuterių programavimo veiklą galima nusirašyti monitorių į išlaidas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, ką tu vykdai. ;) Dėl išlaidų tvarkymo gali pakonsultuoti su VMĮ konsultantais, ir telefonu ir užeiti. Aš galiu patarti tik bendrai, nes tokios veiklos neturiu.. ;)

 

Na manau, vykdant Kompiuterių programavimo veiklą galima nusirašyti monitorių į išlaidas :)

Redagavo BlackJack
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Dirbu pagal IV pazyma ir noriu idarbinti zmogu pusei etato. Iskilo tokie klausimai:

1. Kaip pusei etato skaiciuojami mokesciai, jeigu as mokeciau pvz 600Lt(ant popieriaus).

2. Ar reikia vesti darbo laiko grafika,

3. Ar butinai samdomas darbuotojas turi dirbti vienodu laiku, tarkim nuo 8 iki 12, ar galima kaitalioti jo darbo laika, svarbu, kad 20 valandu per svaite?

4. Ar yra dar kokiu nors niuansu apie ka reiketu zinoti idarbinant zmogu pusei etato.

 

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Dirbu pagal IV pazyma ir noriu idarbinti zmogu pusei etato. Iskilo tokie klausimai:

1. Kaip pusei etato skaiciuojami mokesciai, jeigu as mokeciau pvz 600Lt(ant popieriaus).

2. Ar reikia vesti darbo laiko grafika,

3. Ar butinai samdomas darbuotojas turi dirbti vienodu laiku, tarkim nuo 8 iki 12, ar galima kaitalioti jo darbo laika, svarbu, kad 20 valandu per svaite?

4. Ar yra dar kokiu nors niuansu apie ka reiketu zinoti idarbinant zmogu pusei etato.

 

Aciu

 

Sveiki idarbinant zmogu pagal DS procedura lygiai tokia pat kaip ir imones darbina. Atsiranda prievole daklaruoti kas menesi uz darbuotojus sodrai ir vmi bei moketi uz juos mokescius nuo algos.

Tokiu savoku kaip etatai jau nelike yra valandinis arba menesinis darbo apmokejimas.

Jei kalbant apie 600lt ant popieriaus tai zmogus gautu 526,50lt i rankas

Bet norint moketi si atlyginima reikia nepamirsti kad dar kaip dardbavys turetumet moket nemazai sodrai tai visa darbo vieta su visais mokesciais atsieitu 787,08lt

Del darbo valandu tai nesvarbu kada dirbs ryte,vakare per pietus ir pn. tai yra Jusu susitarimas svarbu isdirbti valandas nurodytas darbo sutartyje. Vesti grafika reikia.

 

Jei reik konkreciau kazkokiios info apie ind.veikla ar samdyma ar pan. kreiptis galit per AŽ arba tiesiogiai [email protected]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt iki skausmo nusibodęs klausimas.

Vykdau individualią veiklą, noriu nusipirkti monitorių ir įforminti kaip išlaidas. Užteks kvito ar reik ir sąskaitos? Jei taip, kam išrašoma sąskaita?

 

Galite. Reikia sąskaitos. išrašytos jūsų vardu.

Kitas dalykas - tai ko gero bus ilgalaikis turtas. Taigi VMI dar reikia patekti pranešimą forma FR0457.

O monitoriaus vertę galėsite į išlaidas paerkelti lygiomis dalimis per 3 metus. Mano įdėtoje nuorodoje žiūrėkite 2 priedėlį.:

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=429238

 

ir kitas dalykas labai svarbu - į išlaidas negalite dėti daugiau nei 90 proc. visos monitoriaus vertės.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000081396

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias Unseen

Noriu užsiregistruoti individualią veiklą, prekyba bus vykdoma internetu. Internetinę sąskaitą kurtis prieš įregistruojant individualią veiklą ar po to? Ar išviso galima naudoti asmeninę sąskaitą? Kaip geriau daryti?

Naudoti gali asmeninę sąskaitą. Nebūtina atsidaryti atskiros sąskaitos individualiai veiklai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, dar pridursiu... :) Ar ilgalaikis turtas priklauso nuo to, kokią sumą išleidi ir naudojimo trukmės. Dėl sumos gali būti atskiras susitarimas, o naudojimo trukmė, dėl kurios priskiriama ilgalaikiui turtui, prasideda nuo 1 metų. Taigi, tris metus turėsi dalimis nurašyti į išlaidas.

 

Bet.. tu paskaičiuok, ar verta? Jeigu tavo metų išlaidos viršyja 30% pajamų, tai puiku - pirmyn. O jeigu panašiai ar mažiau, tai kam bereikalingai gaišti laiką, kai galima padaryti daug paprasčiau? Geriau iš karto 30% priskirti išlaidoms, kurioms nereikalingi jas įrodantys dokumentai. Šiais metais tai galima padaryti. Geriausias sprendimas - tik paskaičiavus, o savo situaciją tu žinai geriausiai.

 

 

 

Galite. Reikia sąskaitos. išrašytos jūsų vardu.

Kitas dalykas - tai ko gero bus ilgalaikis turtas. Taigi VMI dar reikia patekti pranešimą forma FR0457.

O monitoriaus vertę galėsite į išlaidas paerkelti lygiomis dalimis per 3 metus. Mano įdėtoje nuorodoje žiūrėkite 2 priedėlį.:

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=429238

 

ir kitas dalykas labai svarbu - į išlaidas negalite dėti daugiau nei 90 proc. visos monitoriaus vertės.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000081396

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galite. Reikia sąskaitos. išrašytos jūsų vardu.

Kitas dalykas - tai ko gero bus ilgalaikis turtas. Taigi VMI dar reikia patekti pranešimą forma FR0457.

O monitoriaus vertę galėsite į išlaidas paerkelti lygiomis dalimis per 3 metus. Mano įdėtoje nuorodoje žiūrėkite 2 priedėlį.:

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=429238

 

ir kitas dalykas labai svarbu - į išlaidas negalite dėti daugiau nei 90 proc. visos monitoriaus vertės.

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000081396

 

isakilo klausimas.

turiu nusipirkes kompiuter ir monitoriu.vmi pateikiau abu atskirai po 90%.prieme.o i zurnala irasia visa suma 90%.blogai?jei taip,tai kaip zurnale turetu atrodyti per 3m?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...