Pereiti prie turinio

Prekės grąžinimas atgal į parduotuvę


Rekomenduojami pranešimai

Na nusipirkau vaflių keptuvę aviteloje. Kepuosi vaflius ir matau, kad viršus nekepa beveik. Na dabar noriu grąžinti ir kiek pats žinau, tai kad vartotojų teisės leidžia man grąžinti netikusią prekę per 14 dienų nuo pirkimo. Ar negali prisikabinti? Dar nėra pačiam tekę grąžinti tai gal galite patarti ką sakyti jeigu ko paklaus ne to :)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nusipirkau vaflių keptuvę aviteloje. Kepuosi vaflius ir matau, kad viršus nekepa beveik. Na dabar noriu grąžinti ir kiek pats žinau, tai kad vartotojų teisės leidžia man grąžinti netikusią prekę per 14 dienų nuo pirkimo. Ar negali prisikabinti? Dar nėra pačiam tekę grąžinti tai gal galite patarti ką sakyti jeigu ko paklaus ne to :)?

Jeigu pirkai Aviteloj, tai ir garantiją turėjo išrašyti, tad neši sau ramus ir pasakai kas blogai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nusipirkau vaflių keptuvę aviteloje. Kepuosi vaflius ir matau, kad viršus nekepa beveik. Na dabar noriu grąžinti ir kiek pats žinau, tai kad vartotojų teisės leidžia man grąžinti netikusią prekę per 14 dienų nuo pirkimo. Ar negali prisikabinti? Dar nėra pačiam tekę grąžinti tai gal galite patarti ką sakyti jeigu ko paklaus ne to :)?

Rekomenduoju dar prieš einant parduotuvėn užsirašyt vartotojų teisių ne maisto skyriaus telefonus... Tikėtina kad lengvai nenorės atiduoti pinigų. Tada paskambinsi, papasakosi situaciją, ir paklausi - ar turi teisę atgauti pinigus, ir kaip tai daryti, jei gražiuoju neatiduoda.

 

Jei pirmą kartą paprašius atiduoti pinigus pardavėjai nebus labai įžūlūs - po pokalbio dar grįžčiau pas juos, ir pasakyčiau, kad jau susiskambinau su atitinkama instancija, kuri mane apgins, jei jie nenusiteikę visko išspręsti gražiuoju.

 

Tokiais atvejais neretai bandoma įrodinėti kad pinigų gražinti jie neprivalo - gausi naują identišką prekę, arba lieps nešti prekę į garantinį - realiai man rodos tokioj situacijoj gali pats nuspręsti, ar nori atsiimti pinigus, ar pakeist prekę. Bet nesu specialistė, tad manim per daug netikėk, geriau paskambink tiems, kas profai ;) Gali ir prieš eidamas parduotuvėn jiems paskambint - tada iškart žinosi ko gali reikalaut, o ko - ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man buvo idomi situacija su Senukais. Sugedo pas mane namie tualeto bakelio vandens nuleidimo mechanizmas. Nuvaziavau i senukus, nusipirkau uz 49LT visa ta komplekta, grizau namo, ispakavau, pradejau viska tvarkyt, isukinet ir (kaip daznai buna) matau kad apsizioplinau... Kazkodel nusprendziau kad jie visi vienodo aukscio o gavosi taip kad nusipirkau 5cm per auksta. Na galvoju nieko nepadarysi pats kaltas, vaziuoju pirkt naujo. Si karta jau pasimatavau kokio man reikia bet galvoju pasiimsiu ir sita kuri nusipirkau. Nuejau i ju garantini ir pasakiau kad apsizioplinau ir nusipirkau man netinkanti mechanizma ir kad ceki turiu. Tai jie be jokiu papildomu klausimu ar diskusiju is karto paklause ar grazinti pinigus ar pasiimsiu kita man tinkanti. Paprasiau kad grazintu pinigus nors nezinau kam as to prasiau nes is karto nuejau ir nusipirkau uz tuos pinigus man tinkanti :)

 

P.S. tik as nesupratau ka jie darys su tuo mechanizmu kuri as grazinau nes tai nesugedusi preke ir ne garantine, o tiesiog man netinkanti, o as grazinau su isdraskyta pakuote, visa slapia ir sudeta i maisiuka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man buvo idomi situacija su Senukais. Sugedo pas mane namie tualeto bakelio vandens nuleidimo mechanizmas. Nuvaziavau i senukus, nusipirkau uz 49LT visa ta komplekta, grizau namo, ispakavau, pradejau viska tvarkyt, isukinet ir (kaip daznai buna) matau kad apsizioplinau... Kazkodel nusprendziau kad jie visi vienodo aukscio o gavosi taip kad nusipirkau 5cm per auksta. Na galvoju nieko nepadarysi pats kaltas, vaziuoju pirkt naujo. Si karta jau pasimatavau kokio man reikia bet galvoju pasiimsiu ir sita kuri nusipirkau. Nuejau i ju garantini ir pasakiau kad apsizioplinau ir nusipirkau man netinkanti mechanizma ir kad ceki turiu. Tai jie be jokiu papildomu klausimu ar diskusiju is karto paklause ar grazinti pinigus ar pasiimsiu kita man tinkanti. Paprasiau kad grazintu pinigus nors nezinau kam as to prasiau nes is karto nuejau ir nusipirkau uz tuos pinigus man tinkanti :)

 

P.S. tik as nesupratau ka jie darys su tuo mechanizmu kuri as grazinau nes tai nesugedusi preke ir ne garantine, o tiesiog man netinkanti, o as grazinau su isdraskyta pakuote, visa slapia ir sudeta i maisiuka :)

 

 

Sudės į maišiuką ir užklijuos lipduką, kad nupiginta :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Čia įdomiai rašo:

Atkreipkite dėmesį, kad prekės remonto metu garantinis laikotarpis neskaičiuojamas. Jeigu buvo taisyta ar pakeista esminė daikto dalis, garantija pradedama skaičiuoti iš naujo.

 

Tai tarkim, jei taisė telefoną ir pakeitė ekraną, bei pagrindinę plokštę, tai išeina, kad garantija vėl pora metų bus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu pasakyti tik tiek,kad visada neskit ir bandykit grazinti, nes toki pavyzdi gera turejau su garantiniu,kad netas zodis.. :) Buvau nusipirkes is senuku bokso kriause, zodziu ceki ismeciau bet deze pasilikau. Ir po kokio menesio perkirtau ta kriause pusiau,pertruko ten viskas. Na jau ir taip aisku butu,kad tokiom prekem garantinis netaikomas bet nunesiau atgal su ta deze ant kurios buvo bar kodas. Tai zodziu uzrasiau kaip brokuota preke ir nesvarbu,kad jai garantinis netaikomas. Pasirodo betkokia brokuota preke galima grazinti per 2 metus, netgi ir tokia kaip bokso kriause :D.. Zodziu jie surado mano cekio kopija(nes vienas cekis palieka parduotuveje,kitas mums) ir pagal pageidavima galejau arba pinigus arba tokia pacia nauja atsiimti :). Cia buvo toks vienas is netikeciausiu atveju bent jau man ;]..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokybiškos elektros prekės pagal LR įstatymus nėra grąžinamos atgal (sumokėti už ja pinigai). Visų pirma normaliai perskaityk instrukcija, o jei ir tada nepadės nešk į garantinį skyrių, jie savo ruožtu siųs į remonta (kokiam mėnesiui) ir jei tada nustatys kad defektas pačioje keptuvėj o ne tavo nemokėjimas naudotis turėtų gražinti pinigus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia įdomiai rašo:

 

 

Tai tarkim, jei taisė telefoną ir pakeitė ekraną, bei pagrindinę plokštę, tai išeina, kad garantija vėl pora metų bus?

 

kazkada gi taip ir buvo, bet dabar garantija 2metai tai kad ir metus prasedes garantiniam, bus bendrai 2metai..

siaip kirut dar padaro, kad tai detalei papildoma garantija prideda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias Unseen

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217

 

DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS

 

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

 

1. Šios taisyklės nustato pirkėjui parduodamų daiktų (toliau - prekių), išskyrus vaistus bei vandenį, elektros energiją, kurą ir kitas inžineriniais tinklais tiekiamas prekes, grąžinimo ir keitimo tvarkos bendruosius reikalavimus.

 

2. Šių taisyklių privalo laikytis pardavėjai (įskaitant ir fizinius asmenis, įsigijusius patentus prekiauti), parduodantys prekes pirkėjams.

 

3. Pagrindinės šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau - Civilinis kodeksas) šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmajame, antrajame, trečiajame ir ketvirtajame skirsniuose vartojamas sąvokas.

 

 

 

II. NE MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI

 

 

 

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

 

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

5. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

 

6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

 

7. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 4 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

 

8. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

 

9. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 4 ar 8 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.

 

10. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

11. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.

 

12. Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė gali būti įvertinama ir pirkėjo namuose.

 

13. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

 

14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

 

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

 

15. Prekės, nurodytos šių taisyklių 14 punkte, keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

 

Manau daug klausimų kilti nebeturėtų :)

 

Apskritai dauguma pardavėjų, net nežino, kokių įsipareigojimų ar įstatymų jie turi laikytis, parduoddant prekes, todėl patarčiau nueiti ir ramiai, aiškiai išdėstyti kokius įstatymus ir jų punktus jie galimai pažeidė, tada pardavėjai dažniausiai supanikuoja, nes tų įstatymų jie net nežino ir ne viena panaši situacija yra nutikusi mano pažįstamiems ir draugams.Tiesiog nuėjęs nekeliant pardavėjams panikos, negąsdinant, ramiai papasakok kokias tu teises turi ir pagal kokius įstatymus tu turi teisę atgauti pinigus ar gauti tokią pačią prekę(na, kad pakeistų), dažnai tai suveikia ir nereikia ilgai aiškintis, o jei pasitaikys priešiškai nusiteięs pardavėjęs, tada jau gali kreiptis į tam tikras instacijas, kurios yra čia paminėtos :) Bet kokiu atveju, nenusileisk, jei žinai, kad tikrai prekė neatitinką tokių reikalavimų, kuriuos pateikė pardavėjas.Sėkmės :)

Redagavo Unseen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...