Pereiti prie turinio

Kaip Jūsų el. parduotuvę padaryti draugiškesnę vartotojams?


Rekomenduojami pranešimai

Kaip Jūsų el. parduotuvę padaryti draugiškesnę vartotojams?

1. Vietoje prisijungimo vardų naudokite el. pašto adresus.

2. „Breadcrumb‘ų“ naudojimas, tam, jog vartotojas nepasimestų ir visada žinotų, kur jis yra.

3. Matomi kontaktai. Vartotojas turi aiškiai matyti Jūsų kontaktinius duomenis, jog galėtų kreiptis esant reikalui.

4. Matomas (ir kuo lengviau – tuo geriau) paieškos laukas.

5. Rodyti vartotojui rekomenduojamus ir susijusius produktus. Taip ne tik praturtinsite vartotojo žinias, bet ir pagerinsite pardavimus.

6. Suteikite kuo daugiau pasitikėjimo. “Mus saugo”, “mes esam sertifikuoti” ir kiti užrašai suteikia pasitikėjimo vartotojui, kurio dažnai, ypač Lietuvoje – trūksta.

7. Akcijos ir išpardavimai turi būti “kviečiantys”. Suteikite vartotojui malonumo ir išskirtinumo dalyvaujant procese.

8. Matomas krepšelis ir svetainės turinys.

9. Rodyti visus mokesčius vartotojo krepšelyje.

 

Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup

Redagavo KingPin
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...