Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

neapsimoka kolkas,krize logistikos sryti,uzeik i cargo.lt 5000 tukstanciai kroviniu ir 12000 vezeju,tai skaityk 2.5 masinos ant krovinio :) o tai ir daugiau,senos imones turi tik savo pastovius klientus ir jiems veza,tai po 2-3 metu gali pradeti kazka galvoti,bet ne anksciau,vat 2005-2009 metai kai dirbau patis geriausi buvo :) alga galejai pasidaryti iki 10k litu lengvai,aisku jai galva turi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logistikoj vėl viskas grįžta į prieš krizinius laikus. Dirba keli draugai, pinigai geri jau db ten sukasi. Tam įtakos turėjo, kad sunkmečiu užsidarė daug įmonių ir db mažesnėj konkurencijoj užsakymų tik daugėja. Tačiau čia lįsti reikia tik turint patirties ir klientų ratą. Tad tikslingiausia būtų padirbėti kažkur logistikoj ir tik tada savo kurtis kažką;) Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neapsimoka kolkas,krize logistikos sryti,uzeik i cargo.lt 5000 tukstanciai kroviniu ir 12000 vezeju,tai skaityk 2.5 masinos ant krovinio :) o tai ir daugiau,senos imones turi tik savo pastovius klientus ir jiems veza,tai po 2-3 metu gali pradeti kazka galvoti,bet ne anksciau,vat 2005-2009 metai kai dirbau patis geriausi buvo :) alga galejai pasidaryti iki 10k litu lengvai,aisku jai galva turi :)

 

 

jo sutinku, kad vezeju vel sparciai daugeje. Daugelis pranasauja transportui vel nauja krize, bet velgi tik speliojimai ir burtai... :) O idomu kodel manai, kad po 2-3 metu kazkas pasikeis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neapsimoka kolkas,krize logistikos sryti,uzeik i cargo.lt 5000 tukstanciai kroviniu ir 12000 vezeju,tai skaityk 2.5 masinos ant krovinio :) o tai ir daugiau,senos imones turi tik savo pastovius klientus ir jiems veza,tai po 2-3 metu gali pradeti kazka galvoti,bet ne anksciau,vat 2005-2009 metai kai dirbau patis geriausi buvo :) alga galejai pasidaryti iki 10k litu lengvai,aisku jai galva turi :)

 

Geros sumos vaiksciojo, mane kazkuo trauke si sritis, bet visur reikalavimas buvo tureti bent 1-2 metu transporto darbo patirties.. :) Idomu kur ja igyt jei visur tos patirties reikai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geros sumos vaiksciojo, mane kazkuo trauke si sritis, bet visur reikalavimas buvo tureti bent 1-2 metu transporto darbo patirties.. :) Idomu kur ja igyt jei visur tos patirties reikai :)

 

reikejo i mazas ekspedicijos kompanijas bandyti is pradziu,manau pavyktu,as taip pat pradejau nuo mazos ekspedicijos imones,beveik metus isdirbau,ir tada perejau i ost logistic kompanija :) bet pasakysiu,kad mazoje kompanijoje zymiai geriau man buvo,pavargai delfi,15min net filma koki ziuredavau,tada pailsejus galima buvo produktyviai dirbti,o dideleje imoneje jau visai kitaip,jie turejo savo it skyriu,tik daugiau nei 5 minutes uzeini i koki krepsinis.net skambutis i telefona,direktorius kviecia,kodel pasalinius darbus darai ;) norisi gi pailseti,kai per pusdieni padarai 100 maziausiai skambuciu,ir taip didele konkurencija,shurmulis,normalaus darbo nera,kai vienoje patalpoje sedi 50-60 zmoniu!

Redagavo klientas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikejo i mazas ekspedicijos kompanijas bandyti is pradziu,manau pavyktu,as taip pat pradejau nuo mazos ekspedicijos imones,beveik metus isdirbau,ir tada perejau i ost logistic kompanija :) bet pasakysiu,kad mazoje kompanijoje zymiai geriau man buvo,pavargai delfi,15min net filma koki ziuredavau,tada pailsejus galima buvo produktyviai dirbti,o dideleje imoneje jau visai kitaip,jie turejo savo it skyriu,tik daugiau nei 5 minutes uzeini i koki krepsinis.net skambutis i telefona,direktorius kviecia,kodel pasalinius darbus darai ;) norisi gi pailseti,kai per pusdieni padarai 100 maziausiai skambuciu,ir taip didele konkurencija,shurmulis,normalaus darbo nera,kai vienoje patalpoje sedi 50-60 zmoniu!

 

Tiesus esi del mazu, permeciau skelbimus tai yra kas samdo be patirties, bet atlyginimas juokingas, viena parasius is vis 800Lt tai .. :D Dar viena lyg 1200Lt + procentai, idomu kiek tu procentu galima pasidaryt? Kaip suprantu tie 10k budavo is procentu nuo pelno pagrinde.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesus esi del mazu, permeciau skelbimus tai yra kas samdo be patirties, bet atlyginimas juokingas, viena parasius is vis 800Lt tai .. :D Dar viena lyg 1200Lt + procentai, idomu kiek tu procentu galima pasidaryt? Kaip suprantu tie 10k budavo is procentu nuo pelno pagrinde.

 

turejau atlgyinima 1000lt ir rankas + plus 30% nuo pervezimu,kiekvienoje imoneje yra procentai vienur daugiau kitur maziau,be procentu neisgyventu :) mazoje imoneje turejau 1000lt ir 30%,dideleje kompanijoje turejau 1500lt ir 15%

 

klientas, su kokiomis salimis dirbai? pilnais ar daliniais kroviniais?

 

skaityk visalaik pilni :) arba budavo 2-4t,bet moka kaip uz visa fura,nes krovinys vertingas ;) su visa europa,bet geriausiai sekesi,su airija,anglija,suomija,olandija ir belgija!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks gal negudrus klausimas 30% nuo pervezimu tai cia nuo pelno? Ar nuo saskaitos?

Beje kodel isejai is ten kur 30% i ten kur 15%? Ar cia toks darbas kur didesnej kompanijoj ant kiekio atsigriebt galima?

 

tikrai, kad negudrus klausimas... kas tau kadanors mokes 30% nuo saskaitos? juk kartais/daznai lieka pelno maziau nei 30%, tai negi tau mokes is savo kisenes?

 

o del antro klausimo tai pats pagalvok: Geriau dirbtum ten, kur per menesi padarai 10 pervezimu ir gauni 30%, ar padarai 100 pervezimu ir gauni 15%? O ir siaip, nevisada piniginiai reikalai viska lemia, gali but perspektyvos, kolektyvas, darbo salygos, garantijos ir dar begale veiksniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 metų...
  • po 3 mėnesių...

Aš pats galvoju apie logistikos mokslus, tai kaip suprantu visa diena su telefonu ir vien skambučiai? Gal kas galit paaiškinti, kaip vyksta tas darbas viduje? Daug aprašymų neradau, bet tuos trumpus perskaičius visai sudomino mane. Per tuos skambučius vien su užsieniu bendraujate, ar yra ir daug Lietuvos įmonių? Galit gal plačiau kas netingit?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pats galvoju apie logistikos mokslus, tai kaip suprantu visa diena su telefonu ir vien skambučiai? Gal kas galit paaiškinti, kaip vyksta tas darbas viduje? Daug aprašymų neradau, bet tuos trumpus perskaičius visai sudomino mane. Per tuos skambučius vien su užsieniu bendraujate, ar yra ir daug Lietuvos įmonių? Galit gal plačiau kas netingit?

 

Logistika labai plati tema ir trumpai neaprsysi. Logistika,tai ne tik auto transportas ir furos. Logistika buna ir traukiniais, laivais, lektuvais ir t.t. Viskas kas apima kroviniu gabenimus yra logistika.

Tikrai labai perspektyvi specialybe, patarciau mokytis. Pazystu zmoniu kurie baige logistikos mokslos pries 3-4 metus dabar uzdirba po 3000€ i menesi. Zinoma reikia tureti gerus bendravimo igudzius ir moketi uzsienio kalbas. Vien anglu ar vokieciu nebeuztenka. Labai populiarios kryptys Ispanija, Italija, Graikija ir zinoma Rusija. Deja dabartinis jaunimas rusu kalbos nebemoka ir labai truksta logistu mokanciu sia kalba.

Redagavo adas777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logistika labai plati tema ir trumpai neaprsysi. Logistika,tai ne tik auto transportas ir furos. Logistika buna ir traukiniais, laivais, lektuvais ir t.t. Viskas kas apima kroviniu gabenimus yra logistika.

Tikrai labai perspektyvi specialybe, patarciau mokytis. Pazystu zmoniu kurie baige logistikos mokslos pries 3-4 metus dabar uzdirba po 3000€ i menesi. Zinoma reikia tureti gerus bendravimo igudzius ir moketi uzsienio kalbas. Vien anglu ar vokieciu nebeuztenka. Labai populiarios kryptys Ispanija, Italija, Graikija ir zinoma Rusija. Deja dabartinis jaunimas rusu kalbos nebemoka ir labai truksta logistu mokanciu sia kalba.

 

 

Aš pats galvoju su laivais studijuoti logistika, iškalbos aš turiu, vaizdingai moku pasakoti... Dėl rusų kalbos tai taip jos trūksta labai, pats gailiuosi, kad jos atsisakiau ir dabar jaučiuosi keblioje situacijoje, bet pati mokykla siūlo studijuojant mokytis rusų, vokiečių arba ispanų.. Kaip manot kuri geriausiai būtų? Aš pats manau, kad rusų, bet aš keturis metus kur mokiausi galima sakyti išmokau pagrinda, kaip save pristatyti ir daugiau nieko, o ten manau jau bus visiškai kitas lygis.. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pats galvoju su laivais studijuoti logistika, iškalbos aš turiu, vaizdingai moku pasakoti... Dėl rusų kalbos tai taip jos trūksta labai, pats gailiuosi, kad jos atsisakiau ir dabar jaučiuosi keblioje situacijoje, bet pati mokykla siūlo studijuojant mokytis rusų, vokiečių arba ispanų.. Kaip manot kuri geriausiai būtų? Aš pats manau, kad rusų, bet aš keturis metus kur mokiausi galima sakyti išmokau pagrinda, kaip save pristatyti ir daugiau nieko, o ten manau jau bus visiškai kitas lygis.. :rolleyes:

 

Na, anglu kalba dabar visas jaunimas moka. O kaip antra kalba tikrai rinkciausi rusu. Jei nori dirbti laivu logistikoje, tai pagrindines kalbos tikrai butu anglu ir rusu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbos logistikoje - individualus dalykas, viskas priklauso su kokiomis rinkomis planuoji dirbti. Jei planuose rytai, rinkis rusų kalbą, vakarų Europa - vokiečių, prancūzų. Pietų amerikos ar JAV rinkos - ispanų, anglų. Nei vienas logistas negali mokėti visų kalbų, todėl poreikis skirtingas. Dar aišku ar planuoji dirbti Lietuvos ar užsienio įmonėje, iš Lietuvos visvien kaip ten bebūtų eksportuojama į rytus nemaži srautai ir dirbama su tomis rinkomis kiek daugiau...

Tačiau pagrindinis patarimas būtų nežiūrėti kokią kalbą mokytis, jeigu mokysiesi tokią kalbą kurios labiau "reikia", nei "patinka" – dideli šansai kad kalbos "iš reikalo" gerai niekad nemokėsi. Patariu mokytis tokią kalbą, kuri tiktų pačiam, patiktų mokytis, kad tai būtų ne tiek darbas, kiek laisvalaikio užsiėmimas, sakau iš patirties, tokią kalbą išmoksi greičiau ir geraiu mokėsi. :)

Redagavo DROGMO LT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stipriausios ekonomikos Vokietijoj ir Prancuzijoj. Nei viena nei kita nesileidzia i kalbas angliskai. Vokiskai snekanciu yra, o vat prancuziskai - mazai.

 

Nevisai taip. Ir vokieciai ir prancuzai ir italai, visi kalba angliskai logistikos kompanijose. Zinoma visi mieliau kalba gimtaja kalba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikek, nekalba. Jiems neidomu ir dazniausiai i klausima ar kalbat angliskai net nereguoja. Nei vokieciai, nei prancuzai.

 

Kodel tureciau patiketi, jei pats 10 metu esu isdirbes logistikoje. :)

Prancuzai sunkiau kalba, o vokieciai, jei geras biznis sviecia, tai ir rusiskai kalba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikek, nekalba. Jiems neidomu ir dazniausiai i klausima ar kalbat angliskai net nereguoja. Nei vokieciai, nei prancuzai.

 

Tai šioje vietoje nereikėtų maišyti kelių dalykų – eiliniai prancūzai kasdienieme gyvenime ir darbo (logistikos) bendrovių reikalai. Eilinis prancūzas sutiktas gatvėje gal ir ne kiekvienas tau atsakys į klausimą angliškai, jie daugiau nacionalistai. Tačiau darbo reikalais tikrai šnekės ir dar kaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...