Pereiti prie turinio

Naršyklinis žaidimas. Ką manote?


  

130 narių balsavo

  1. 1. Ką manot?

    • Genialu!
      18
    • Visai nieko.
      65
    • Šūdo gabalas. Verčiau mirčiau nei žaisčiau tokį žaidimą. Eik susidegint!
      47


Rekomenduojami pranešimai

Nesenai perskaičiau ne labai gražiai sutiktą naršyklinio žaidimo "Feodalas" idėją ir rizikuodamas sulaukti to paties noriu pristatyti savo idėją.

Jau kuris laikas rezgu planus apie naršyklinio žaidimo kūrimą. Ir tikrai ne "Travian" kopiją. Nors ir mano idėja yra nuvalkiota, tačiau mano pateikimas būtų kitoks.

Žaidimas iš tiesų būtų kažkas panašaus į kai kieno nekenčiamus, o kai kieno mylimus MMO žaidimus kaip "Lineage 2" ar "World of Warcraft", tik šis naršyklinis. Personažo kūrimas, jo tobulinimas, klanai, sąjungos ir t.t. Turiu nemažai aprašymų pasirašęs apie žaidimo sistemas (istorija, užduotys, veikėjų rolės, klasės), bet čia jų neviešinsiu.

Apie žaidimo pateikimą ir programinę pusę buvo daugiausia dvejonių. Daug eksperimentavau, bandžiau įvairius būdus, programavimo kalbas. Pradinė idėja buvo PHP, JavaScript ir MySQL (panašiai kaip "Travian"). Šis būdas man pasirodė per daug primityvus ir nuobodus. Tikrai ir man pačiam nebūtų įdomu spausti pelės mygtuką ir laukti rezultato "Tu užmušiai žiūrkę ir radai šimtą tūkstančių pinigų". Užsimaniau kad žaidimas būtų kiek interaktyvesnis, tačiau "taupesnis" kad nereiktų be galo galingų serverių. Mano galutinis sprendimas - AS3 (Flash) iš vartotojo pusės, Java Socket serveris ir MySQL duomenų bazė. Žaidimas nebus visiškai realaus laiko, žaidėjų tarpusavio kovos būtų paremtos TBS (ėjimų) rėžimu, viskas (t.y. veiksmai, ėjimai, atakos, judesiai) būtų matoma ekrane 2D arba 3D grafika. Pasirašiau Java serverį ir įsitikinau, kad tokia idėja yra įgyvendinima. Pelnas būtų gaunamas už papildomus daiktus ar pranašumus, kuriuos įsigys neturintys kur pinigų dėti žaidėjai :D

Ką manot? Verta ? Galbūt kam patiko idėja ir norėtų prisidėti? :D

Redagavo Gugiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as siulau html5

Flash pamirsk

As net nezinau to HTML5 galimybiu. Flash'a gerai moku ir abejoju ar tai pavyktu su HTML. Juk is esmes HTML yra tik svetainiu griauciai, grafine dalis. Zinau kad HTML5 yra mandresnis, daugiau galimybiu "medios" atvaizdavimui taciau abejoju ar jis atstotų AS3.

Redagavo Gugiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man paciam atrodo patogiau naudoti AS3 ir flasha embedinti, nei naudoti HTML5 su JavaScript. Flash labiau paplites, be to tikriausia reiktu naudoti ir PHP kad vartotojas galetu saveikauti su socket serveriu.

Redagavo Gugiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesenai perskaičiau ne labai gražiai sutiktą naršyklinio žaidimo "Feodalas" idėją ir rizikuodamas sulaukti to paties ....

 

 

Dabar aš galbūt nusišnekėsiu, bet nieko :D

 

Visų pirma, man tai priminė Runescape. Jeigu kursi l2 arba wow vistiek nukrypsi į runescap'a. Dėl kodo kalbos neverta ginčytis, nes kiek žmonių, tiek nuomonių. Manau geriausias būdas būtų ištirinėti runescap'o varikliuką (jei neklystu ten java). Beje jeigu nori turėti taikrai gerą žaidimą, tai neišvengsi brangių serverių nuomų.

 

Visų antra, manau komandos nesurasi, nebent žadėsi bapkes už atlikta darbą, nes dabar žmonės nerizikuoja. Kalbu iš savo pastarosios savaitės patirties, nes kai pradėjau rinkti komanda tam "Feodalas". Buvo vos keli kurie atsilėpė, bet atsakius į klausimą "Kiek ir kada aš gausiu" visi pradingo. Manau geriausias variantas būtų pačiam susikurti varikliuką (arba su bent kiek išmanančiais draugais), susilaukti kelis lankytojus ir tada ieškoti daugiau profesionalų.

 

Visų trečia, jeigu nori kąnors daryti tikrai reikės susirasti investuotojų.

 

P.S. Jeigu norėsi kąnors tikrai kurti parašyk man. Turbūt prisidėsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežaidžiu online žaidimų ir greičiausiai nebūčiau šio planuojamo žaidimo naudotojas, tačiau idėją palaikau. Jei yra kažkoks unikalumas, idėja ir didelis NORAS bei GALIMYBĖS - nestovėk vietoj - DARYK! Nors apklausos variantai man nepriimtini nei vienas, tačiau, man atrodo, kad runescape aplenkt ilgainiui nepavyks, bet tokius kaip riterių karai gali nukonkuruot laisvai. (jei jie dar gyvi...)

Netingėk, nestovėk vietoj, investuok savo laiką ir rezultatas, tikėkis, nudžiugins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai paskaiciau pavadinima galvojau vel arba mafija arba galaktika :D Siaip nemegejas tokiu zaidimu,bet kazkada zaidziau tuos riteriu karus tai visai patiko.Siaip ideja palaikau.Svarbiausiai,kad nebutu tokiu: "tau baigesi energija,lauk milijona metu arba siusk sms zinute" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As net nezinau to HTML5 galimybiu. Flash'a gerai moku ir abejoju ar tai pavyktu su HTML. Juk is esmes HTML yra tik svetainiu griauciai, grafine dalis. Zinau kad HTML5 yra mandresnis, daugiau galimybiu "medios" atvaizdavimui taciau abejoju ar jis atstotų AS3.

Paskaityk kokiu straipsniu apie flash ir html5. Flash mirsta is pat vidaus. Adobe nebeupdatins flash playerio. O html5 pilnai sugeba pakeisti flash. Jei trinies internete, tai turi ziureti i prieki. Ir kai jau baigsi programavimo darbus, flashas jau bus mires. Taip, kad pasiskaityk ir ziurek i prieki. Patarimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaityk kokiu straipsniu apie flash ir html5. Flash mirsta is pat vidaus. Adobe nebeupdatins flash playerio. O html5 pilnai sugeba pakeisti flash. Jei trinies internete, tai turi ziureti i prieki. Ir kai jau baigsi programavimo darbus, flashas jau bus mires. Taip, kad pasiskaityk ir ziurek i prieki. Patarimas.

Neįtikinai :D Jei naudočiau HTML5 ir 3d grafiką reiktų daugybės papildomų bibliotekų kaip WebGL, beje kurios nepalaiko dauguma naršyklių. Aš Flash minusų neįžvelgiu, be to Flash dabar turi stabilią ir pakankamai galingą 3D API. :P

P.S. dėkui visiems už komentarus :)

Redagavo Gugiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tikriausiai šis žaidimas bus "fantastinio" tipo jeigu kaip lineage :D

Aš asmeniškai niekada nesupratau žaidimų kur turi kovos su visokiom žiurkėm (ir jos dar gali tave nugalėti :D) ir nugalėjus žiurkę dar randi pinigų :D Bet šiaip pasižiūrėjus į populiarumą tokių žaidimų kaip lineage arba runescape, tai matyt, kad daugkam patinka fantastinio stiliaus..

 

Nežinau kaip kiti, bet aš pasigendu kokio naršyklinio žaidimo kuris būtų tikroviškesnis. T.y. jeigu reikia kovot, tai tu kovoji prieš kažkokius karius, žmones ar pan., bet ne prieš žiurkes, goblinus ir t.t.

Išpradžių man visai patiko žaidimas travian, kol kažkada pamiršau įsijungt ir suradau savo karius nugalėtus, resursus pagrobtus ir pan. :D

 

Rašiau, rašiau ir pats nebežinau, ką norėjau pasakyt :|

 

P.S. Apklausoje, jeigu būtų dar vienas variantas tarp "š*do gabalas." ir "Visai nieko" tai pasirinkčiau jį :D

Redagavo Justas00
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neįtikinai :D Jei naudočiau HTML5 ir 3d grafiką reiktų daugybės papildomų bibliotekų kaip WebGL, beje kurios nepalaiko dauguma naršyklių. Aš Flash minusų neįžvelgiu, be to Flash dabar turi stabilią ir pakankamai galingą 3D API. :P

P.S. dėkui visiems už komentarus :)

Kalbi apie dabarti. Jau minejau, jog internete tu matydamas tik dabarti toli nenukeliausi. Nezinau ar skaitei, labai trumpai ir aiskiai: http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-22667/straipsnis?name=S-22667&l=2&p=1

Daugiau komentaru sioje temoje nebepateiksiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesenai perskaičiau ne labai gražiai sutiktą naršyklinio žaidimo "Feodalas" idėją ir rizikuodamas sulaukti to paties noriu pristatyti savo idėją.

Jau kuris laikas rezgu planus apie naršyklinio žaidimo kūrimą. Ir tikrai ne "Travian" kopiją. Nors ir mano idėja yra nuvalkiota, tačiau mano pateikimas būtų kitoks.

Žaidimas iš tiesų būtų kažkas panašaus į kai kieno nekenčiamus, o kai kieno mylimus MMO žaidimus kaip "Lineage 2" ar "World of Warcraft", tik šis naršyklinis. Personažo kūrimas, jo tobulinimas, klanai, sąjungos ir t.t. Turiu nemažai aprašymų pasirašęs apie žaidimo sistemas (istorija, užduotys, veikėjų rolės, klasės), bet čia jų neviešinsiu.

Apie žaidimo pateikimą ir programinę pusę buvo daugiausia dvejonių. Daug eksperimentavau, bandžiau įvairius būdus, programavimo kalbas. Pradinė idėja buvo PHP, JavaScript ir MySQL (panašiai kaip "Travian"). Šis būdas man pasirodė per daug primityvus ir nuobodus. Tikrai ir man pačiam nebūtų įdomu spausti pelės mygtuką ir laukti rezultato "Tu užmušiai žiūrkę ir radai šimtą tūkstančių pinigų". Užsimaniau kad žaidimas būtų kiek interaktyvesnis, tačiau "taupesnis" kad nereiktų be galo galingų serverių. Mano galutinis sprendimas - AS3 (Flash) iš vartotojo pusės, Java Socket serveris ir MySQL duomenų bazė. Žaidimas nebus visiškai realaus laiko, žaidėjų tarpusavio kovos būtų paremtos TBS (ėjimų) rėžimu, viskas (t.y. veiksmai, ėjimai, atakos, judesiai) būtų matoma ekrane 2D arba 3D grafika. Pasirašiau Java serverį ir įsitikinau, kad tokia idėja yra įgyvendinima. Pelnas būtų gaunamas už papildomus daiktus ar pranašumus, kuriuos įsigys neturintys kur pinigų dėti žaidėjai :D

Ką manot? Verta ? Galbūt kam patiko idėja ir norėtų prisidėti? :D

 

 

Jeigu jau planuoji tikrai rimtą žaidimą patarčiau pagalvoti apie kitą duomenų bazę.

Vienas iš realiausių ir plačiai naudojamų dideliuose projektuose postgreSQL.

MySQL sunkiai atsilaiko prieš masiškas SQL operacijas. Todėl tokiuose projektuose realiausias variantas naudoti sunkesnį SQL,kad nereikėtų sulaukus didelio žaidėjų srauto perašyti sistemą, optimalesniam variantui. Arba didinti serverio resursus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Praktiskai vienam suprogramuoti viska nera imanoma (arba zaidimas tures labai mazai funkciju).

 

Reiktu apsispresti, zaidimas butu 2d, 3d ar koks, kuo jis butu geresnis negu jo konkurentai (wow, l2, rs, travian, gladius, ...). Koks valdymas, is viso, koks zaidimo tikslas, kaip vyksta ekonomika, pacios kovos.

 

Zmones nemegsta zaisti zaidimu, kuriuose tie, kurie moka realius pinigus turi nors sioki pranasuma (negalima to paties pasiekti idejus daugiau laiko).

 

 

Del programines puses, tai Flash tikrai jau mirusi technologija (is esmes, niekad ir nebuvo patogi/populiari online zaidimu kurime). Geriausia suo metu zvelgti i JAVA (vien del zymiai didesnes spartos ir puikaus networkingo); html5 siek tiek ankstoka naudoti didesniam projektui del ganetinai menko palaikomumo ir neuzbaigtu galimybiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa sakant šiek tiek i pievas varai. Flash yra populiari online žaidimams kurti, pažiūrėk vien kiek zynga yra sukūrusi sėkmingų žaidimų facebukui. Nors iš dalies pritariu, kad mirštanti technologija. Kas dėl java tai server-side puiku, bet kas liečia client pusę tai blogiau nei flash.. O kas liečia html5 tai manyčiau pats tas ir nė velnio ne per anksti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 1 metų...

Buvo daug vargo ir dvejonių dėl šio projekto, bet pagaliau įsibėgėjau. Daugiausia galvos skausmo sukėlė technologijų naudojimas ir žaidimo grafika. Dėl technologijų galiausiai pasirinkau HTML + JavaScript iš vartotojo pusės ir JavaScript - serverui. Kalbant apie žaidimo grafiką - labai norėjau autentiškumo. Kadangi neradau galimybių samdytis dizainerį ar iliustratorių nusprendžiau reikalingą grafiką susirinkti internete.

 

Žaidimo istorija (pirminė versija):

Istorija vyksta išgalvotam pasaulyje, kur vakaruose išaugusi grėsminga imperija ketina pavergti taikias Baltikos žemyno (pagal senovinį žemyną, kuriame dabar randasi Rytų Europa) tautas.

 

Žaidimo eiga (pirminė versija):

Žaidimas prasidės sukuriant personažą, kuris priklausys vienai iš kelių Baltikos tautų. Žaidimo eigoje reikės vykdyti užduotis, kovoti su monstrais, kitais žaidėjais, tobulinti savo herojų ir kovoti už savo tautos laisvę. Žaidimas tikriausia bus žaidžiamas raundais. Kiekvieno raundo tikslas bus išvyti imperiją iš Baltikos žemyno.

 

Žaidimo savybės:

Kuriant žaidimą siekiu įdiegti kuo daugiau interaktyvumo. Pavyzdžiui panašiuose naršykliniuose žaidimuose žaidėjas turi pasirinkti kokią nors misiją į kurią išsiunčiamas herojus. Kol herojus misijoje žaidėjas negali daugiau nieko daryti su juo, tik privalo laukt numatytą laiko tarpą (pvz. pusvalandį), kol herojus sugrįš iš misijos.

Mano kuriamame žaidime žaidėjas gauną pilną laisvę valdyti savo veikėją, t.y. pačiam naršyti žemėlapį, naudotis intventoriumi, bendrauti su kitais žaidėjais kada norima ir t.t.

 

Siekiant patogesnio bendravimo, susisiekimo su kitais žaidėjais yra realaus laiko "chatas". Nereikės perkraudinėti puslapio, eiti į gautų žinučių skiltį ir laukti kol kas nors ką nors parašys (kaip būna įprastai). Iš esmės, puslapio perkrauti aplamai nereikės, nes viskas kas reikalinga yra sudėta viename puslapyje. Kurdamas vartotojo sąsają/"interfeisą" orientavausi į tradicinius MMO žaidimus.

 

Mėnesio bėgyje tikiuosi paleisti žaidimą pirmąjam testui. Jeigu turite kokių klausimų, pasiūlymų ar kritikos būtinai parašykite :)

 

Pabaigai keli vaizdai iš žaidimo:

post-10166-0-60754400-1365496496_thumb.jpg

post-10166-0-17452600-1365496514_thumb.jpg

post-10166-0-40113000-1365496529_thumb.jpg

post-10166-0-04690500-1365496545_thumb.jpg

post-10166-0-71234800-1365496558_thumb.jpg

Redagavo Gugiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Viskas atrodo gan neblogai, bet iš žaidėjo ir programuotojo pusės pasakyčiau, jog ar ne laikas padaryti kažką interkatyvesnio nei paspausti pulti ir "žiurkė tau padarė 14 žalos(-a)"? Bent jau battleon.com kovos sistema geriau būtų.

Sėkmės, nepamiršk atnaujinti temos dažnai ir padaryk kažką galingo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas atrodo gan neblogai, bet iš žaidėjo ir programuotojo pusės pasakyčiau, jog ar ne laikas padaryti kažką interkatyvesnio nei paspausti pulti ir "žiurkė tau padarė 14 žalos(-a)"? Bent jau battleon.com kovos sistema geriau būtų.

Sėkmės, nepamiršk atnaujinti temos dažnai ir padaryk kažką galingo ;)

Žinoma taip būtų geriau. Bet prie žaidimo dirbu vienas ir visų pirma esu programuotojas, o ne dailininkas. Nepajėgčiau sukurti reikalingų animacijų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...