Pereiti prie turinio

Patarkite, kaip reklamuotis turizmo įmonei


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi!

 

Nenoriu pasirodyti labai naivus ir reikalauti atskleisti kažkokius jūsų asmeninius sekretus, bet norėčiau paprašyti bent pora nuorodų kaip ir kur efektyviausia būtų reklamuotis turizmo įmonei (pačiai įmonei ir tarkime atskirus jos organizuotus renginius/keliones ir pan.). Vienas geras variantas aišku lieka Google Ads ir tikriausiai didžiausi skelbimų portalai kaip Skelbiu.lt, bet kokie dar būtų efektyvus reklamos būdai Lietuvoje? Kažkaip paskutiniais metais nedidėja apyvarta, o klientus tikrai gerbiame.

 

Dėkui už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi!

 

Nenoriu pasirodyti labai naivus ir reikalauti atskleisti kažkokius jūsų asmeninius sekretus, bet norėčiau paprašyti bent pora nuorodų kaip ir kur efektyviausia būtų reklamuotis turizmo įmonei (pačiai įmonei ir tarkime atskirus jos organizuotus renginius/keliones ir pan.). Vienas geras variantas aišku lieka Google Ads ir tikriausiai didžiausi skelbimų portalai kaip Skelbiu.lt, bet kokie dar būtų efektyvus reklamos būdai Lietuvoje? Kažkaip paskutiniais metais nedidėja apyvarta, o klientus tikrai gerbiame.

 

Dėkui už atsakymus.

 

Baikit jus juokus su tais skelbiu.lt ir pan.,

 

ieskokit savo tikslines grupes, kur renkasi jusu nishos lankytojai. Tarkim kazkoks forumas apie renginius, keliones ir pan., tada kainos ir efekto santykis bus didesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai įmanoma atrasti kažkokių naujų metodų reklamuotis, yra tik naujos idėjos kokią reklamą kurti ir kaip ją pateikti.

 

Bendros auditorijos netinka, nes tai kainuoja didelius pinigus, o naudos nėra, reikia aiškiai žinot, kokius žmones savo marketingo žinute bandot pasiekt, tik taip gausit naudos.

 

Akcijų, atrakcijų efektyvumu drįsčiau abejot - vienkartiniam populiarumui, taip naudinga, bet ilgalaikės naudos didelės nėra, reikia susikurti savo strategiją ir kantriai jos laikytis. Tam, kad tai padarytumėt reikia atlikti daug daug tyrimų ir idėjų pilno žmogaus, kuris padėtų viską įgyvendint.

Redagavo Justinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Akcijų, atrakcijų efektyvumu drysčiau abejot - vienkartiniam populiarumui, taip naudinga, bet ilgalaikės naudos didelės nėra

Kodel nera?

Dar ir kaip yra. Paprastas pavyzdys su kelioniu agenturomis. Ju yra labai daug ir zmogus keliaudamas i kelione renkasi viena is ju. Pasirenka, jei kelione patenkintas tai planuodamas kita kelione iskart pagalvoja apie ta agentura su kuria vaziavo. Priedo maloniau vel eiti ten kur jau yra "apsiuostineta vieta" (siuo atveju kelioniu agentura zinoma, zinoma administratore ir tt. Dazniausiai zmogus eina butent ten.

Taigi akcija pritrauki daug tokiu pirmo karto klientu, kurie jei bus patenkinti kitai kelionei daugiausiai sansu, kad pasirinks tave. Tuo tarpu, kad jie atsitiktinai pasirinktu tave sansus reikiadalinti is visu agenturu skaiciaus - sansai minimalus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel nera?

Dar ir kaip yra. Paprastas pavyzdys su kelioniu agenturomis. Ju yra labai daug ir Pasirenka, jei kelione patenkintas tai planuodamas kita kelione iskart pagalvoja apie ta agentura su kuria vaziavo. Priedo maloniau vel eiti ten kur jau yra "apsiuostineta vieta" (siuo atveju kelioniu agentura zinoma, zinoma administratore ir tt. Dazniausiai zmogus eina butent ten.

Taigi akcija pritrauki daug tokiu pirmo karto klientu, kurie jei bus patenkinti kitai kelionei daugiausiai sansu, kad pasirinks tave. Tuo tarpu, kad jie atsitiktinai pasirinktu tave sansus reikiadalinti is visu agenturu skaiciaus - sansai minimalus.

 

zmogus keliaudamas i kelione renkasi viena is ju.
Nebūtinai, dabar, kai žmonės gana neblogai moka naudotis internetu, o skrydžiai stipriai atpigo, kelionę dažnas renkasi susiplanuoti pats, todėl sakyti, kad žmogus keliaudamas į kelionę renkasi agentūrą - nėra teisinga. Pirmiausia agentūros turi turėti stiprią marketingo strategiją, kad sugebėtų žmonėms įteigti, jog yra kažkokia prasmė naudotis agentūra, o ne per pus pigiau susiplanuot kelionę pačiam.

 

planuodamas kita kelione iskart pagalvoja apie ta agentura su kuria vaziavo.
Jei ta kelionė būna maloni. Marketingas nėra tik įpiršimas klientui savo prekės ar paslaugos, kaip daugelis galvoja. Stipri, ilgalaikė marketingo strategija reikalinga sukurti įspūdi apie savo įmonę, sukurt kažkokį įspūdį ir jei tik įmanoma - pranokt lūkščius.

 

Priedo maloniau vel eiti ten kur jau yra "apsiuostineta vieta" (siuo atveju kelioniu agentura zinoma, zinoma administratore ir tt. Dazniausiai zmogus eina butent ten.
Maloniau eiti ten, kur vieta apsiuostinėta, bet nebūtinai visi klientai sugrįš ir nežinau iš kur ištraukei, kad žmogus dažniausiai renkasi būtent tai. O kas jeigu šalia esanti kelionių agentūra pasiūlys super duper akciją atrakciją ir per kelionių planavimo piką pasiims 70% tavo senų klientų, kuriems ten patiks dar labiau?

 

Dėl to ir mano išvada yra, kad stipri marketingo strategija, gerai ištyrus visus galimus variantus, tipiniu klientus ir jų psichologiją galima pasiekti kur kas didesnį poveikį, nei tom savo akcijom atrakcijom. Numušt kainą ar duot mega pasiūlymą gali daugmaž visi ir tikėtis, kad pas juos klientai visada sugrįš, nes 'jau pažįsta administratorę ir apsiuostinėjo biure', o paruošt gerai strategiškai apgalvotą marketingo kampaniją ir nuodugniai ištirt rinką tikrai ne kiekviena firma užsiima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nevisai supratai mane. Bandysiu pagelbet :)

 

Nebūtinai, dabar, kai žmonės gana neblogai moka naudotis internetu, o skrydžiai stipriai atpigo, kelionę dažnas renkasi susiplanuoti pats, todėl sakyti, kad žmogus keliaudamas į kelionę renkasi agentūrą - nėra teisinga.

Nieko panasaus nesakiau. As kalbejau tik apie tuos zmones, kurie keliauja per agenturas. Taciau ir tai nera esme, nes galime kalbeti apie bet koki versla akciju kontekste, nebutinai keliones. Keista, kad cia prisikabinai, nes tai absoliuciai nereiksminga. Galime kalbeti pvz apie soliarumu studijas lygiai taip pat.

 

 

 

Maloniau eiti ten, kur vieta apsiuostinėta, bet nebūtinai visi klientai sugrįš ir nežinau iš kur ištraukei, kad žmogus dažniausiai renkasi būtent tai.

 

 

Velgi issiplesiu, gal suprasi:

 

Imkime, kad yra 100 pasiruosusiu keliauti zmoniu pirma karta per agentura. Imkime, kad yra 100 kelioniu agenturu. Imkime, kad visos jos "marketingauja" panasiu pajegumu. Taigi statistiskai kiekvienai is ju pasiseks paimtt po 1 zmogu is musu 100 zmoniu imties. Taigi gaunasi, kad kiekvienai agenturai sansai suvilioti kiekviena klienta yra 1%.

 

O dabar imkim ta pasak taves tik trumpalaike akcija. Gerai su ta trumpalaike akcija pritraukiam tam vienam kartui (vien del pavyzdzio imam, kad tokios pat akcijos duotu metu kitos 99 agenturos nedaro). Taigi sutraukiam visus 100 klientu. Viskas gerai, cia tas trumpalaikis kaip sakai efektas. O dabar ziurim ka turim jei suteikta gera paslauga ir visiems patiko. Galvoji jie neatsimins tos agenturos? Ir kai as sakau, kad jie greiciausiai naudosis tos pacios agenturos paslaugomis tai nesakau, kad 90% ar panasiai. Tegul buna 20% ir tai yra 20 kartu daugiau nei 1%.

 

Trumpiau tariant tai yra pakartotinis klientas. Pirmu atveju tas klientas renkasi is 100 jam nezinomu agenturu (taigi kiekvienos sansass ji pagauti yra 1%), antru atveju jis renkasi is 99 jam nezinomu agenturu ir 1 ji patenkinusios agenturos. Nemanai, kad antru atveju ta ji patenkinusi agentura turi smarkiai daugiau sansu ji nugriebt nei bet kuri is likusiu 99? Nebutinai kaip sakiau absoliucius 90% sansus, bet gal 10%? Gal 50%? O tai jau atitinkamai 10 ar 50 kartu didesni sansai.

 

Dar trumpiau tariant trumpalaikes akcijos labai naudingos, nes tu "prisigamini" tu klientu, kurie tave zino ir apie tave pirma pagalvos. Is ju net bus tokiu, kurie nesigilins i kitu galbut geresnius pasiulymus, eis pas tave vien todel, kad patiko tavo paslaugos ir bendravimas. Tokiu atveju isvis tu turesi klienta, kuri ne 1%, kad gautum, bet 100%. Ir antram ir treciam ir ketvirtam kartui...

 

Trumpalaikes akcijos butent tuo ir yra veiksmingos (netgi pirma karta is ju nieko neuzdirbant), kad tu antram ir treciam kartui is tu zmoniu gausi uzdarbio, kurio butum negaves jei nebutum padares tos trumpalaikes akcijos.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista, kad cia prisikabinai, nes tai absoliuciai nereiksminga.

 

Na jo, ten pradžioj truputį ne taip įsigilinau, tai ir prisikabinau be reikalo.

 

Aš nesakau, kad akcijos yra bevertės, tačiau bendram kontekste jos yra gerokai pervertinamos ir jom skiriama per kur kas daugiau dėmesio ir lėšų, nei reikėtų.

 

Mano pozicija gana nepopuliari, tačiau pateiksiu paprastą pavyzdį, iš savo stebėjimų:

 

Dirbu paprastoj parduotuvėj, ji veikia visą parą, yra įsikūrusi gana populiarioje vietoje, prekiauja pačiom kasdienieškiausiom prekėm, tačiau jos pagrindinis pelnas ateina iš alkoholio, nes ji veikia visą parą.

 

Man nuolat tenka atnaujinti alaus ir kitas akcijas.

 

Alaus pasirinkimą turim nemenką, nesunkiai išvardinčiau bent 15 skirtingų pavadinimų. Labiausiai yra perkamas Carling ir Foster, nors jie akcijų praktiškai jokių nedaro. Užtat turi nuostabų marketingą. Kuo skiriasi nuo jų koks nors Warka arba Oranjeboom? Juos bent kartą į mėnesį paleidžiam per pus mažesne kaina, ant skardinių nuolat puikuojasi visokie prizai, kuriuos galima laimėti, tačiau likutį išperka ir tuo baigiasi.

 

Kadangi savo studijas be proto myliu (Marketingas su Psichologija) ir ketinu su jom sieti visą savo gyvenimą, tai nuolat stebiu visus 'marketingus' vykstančius aplink. Na kaip bežiūrėčiau, vistiek prieinu išvadą, kad akcijos-atrakcijos didesnės kaip vienakartinės naudos ryškiai neturi, o vienintelis kelias į sėkmę - planuot ir ruošt marketingo strategiją paremtą tyrinėjimais ir kūrybiškom idėjom, o ne pykšt-pokšt akcijų variantais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo pateiktu atveju čia kaip Sony konkuruotų su Xiang-Xyu. Alaus rūšys, kurias įvardijai kaip "akcijines" man asmeniškai išgirstos pirmą kartą. Čia pokalbis vyksta kiek kitu kontekstu. Todėl nelabai tinkamas Tavo palyginimas. Be to, aš turėjau omenyje ne "nuolaidų" akciją, o marketinginį sprendimą, siekiant populiarinti turizmo agentūrą ir jos žinomumą. Kai OP susieks su manimi AŽ - išdėstysiu planą-chuliganą. Bėda tame, kad negaliu jo čia pateikti, kadangi tai nebebus originalu. :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo pateiktu atveju čia kaip Sony konkuruotų su Xiang-Xyu. Alaus rūšys, kurias įvardijai kaip "akcijines" man asmeniškai išgirstos pirmą kartą. Čia pokalbis vyksta kiek kitu kontekstu. Todėl nelabai tinkamas Tavo palyginimas. Be to, aš turėjau omenyje ne "nuolaidų" akciją, o marketinginį sprendimą, siekiant populiarinti turizmo agentūrą ir jos žinomumą. Kai OP susieks su manimi AŽ - išdėstysiu planą-chuliganą. Bėda tame, kad negaliu jo čia pateikti, kadangi tai nebebus originalu. :/

 

Na, įdomi akcija gali būti gana neblogai papildanti dalis gero marketingo plano kontekste, čia sutinku. Bet tai toli gražu nėra vienintelis ir geriausias būdas reklamuotis. Greičiau jos tinkamos kažkokiam klientų elgesiui formuot ar tam tikroms mintims įpiršt/nuomonei sudaryt.

 

pagal tą pavyzdį apie 100 agentūrų, tai pačioj visų firmų gyvavymo pradžioj, tobulam pasauly gal taip ir vyktų, bet kiek realių pavyzdžių žinai, kai akcija-atrakcija viena pati(ar kelios) davė aiškų ilgalaikį pranašumą prieš konkurentus?

 

 

O dėl to ne tinkamo palyginimo tai, sorry, alaus skonis yra labai subjektyvus dalykas, tuo tarpu technologijos gali būti palygintos pakankamai objektyviai. Su tom alaus firmų varžytuvėm gali būt labai paprasti pavyzdžiai ir coca-cola/pepsi-cola blind test'ai arba Heinz ir Tesco pupelių tyrimai.

 

Edit: kažkaip dar tikėjausi, kad bent pateiktas pavyzdys realus :D Tas xiang-xyu egzistuoja ar čia tik man jo nepavyksta rast internete?

Redagavo Justinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtinai, dabar, kai žmonės gana neblogai moka naudotis internetu, o skrydžiai stipriai atpigo, kelionę dažnas renkasi susiplanuoti pats, todėl sakyti, kad žmogus keliaudamas į kelionę renkasi agentūrą - nėra teisinga. Pirmiausia agentūros turi turėti stiprią marketingo strategiją, kad sugebėtų žmonėms įteigti, jog yra kažkokia prasmė naudotis agentūra, o ne per pus pigiau susiplanuot kelionę pačiam.

 

Jei ta kelionė būna maloni. Marketingas nėra tik įpiršimas klientui savo prekės ar paslaugos, kaip daugelis galvoja. Stipri, ilgalaikė marketingo strategija reikalinga sukurti įspūdi apie savo įmonę, sukurt kažkokį įspūdį ir jei tik įmanoma - pranokt lūkščius.

 

Maloniau eiti ten, kur vieta apsiuostinėta, bet nebūtinai visi klientai sugrįš ir nežinau iš kur ištraukei, kad žmogus dažniausiai renkasi būtent tai. O kas jeigu šalia esanti kelionių agentūra pasiūlys super duper akciją atrakciją ir per kelionių planavimo piką pasiims 70% tavo senų klientų, kuriems ten patiks dar labiau?

 

Dėl to ir mano išvada yra, kad stipri marketingo strategija, gerai ištyrus visus galimus variantus, tipiniu klientus ir jų psichologiją galima pasiekti kur kas didesnį poveikį, nei tom savo akcijom atrakcijom. Numušt kainą ar duot mega pasiūlymą gali daugmaž visi ir tikėtis, kad pas juos klientai visada sugrįš, nes 'jau pažįsta administratorę ir apsiuostinėjo biure', o paruošt gerai strategiškai apgalvotą marketingo kampaniją ir nuodugniai ištirt rinką tikrai ne kiekviena firma užsiima.

 

Tokiuose sektoriuose kaip kelionių agentūros, labai daug ką lemia draugų/giminaičių/pažįstamų/draugų pažįstamų ir t.t. nuomonė:). Tai yra, jeigu vieną kartą tavo klientas liko visiškai patenkintas tavo siūloma kokybe, tai labai realu, kad per sekantį vakarėlį, kai Antanas užsimins apie planus išvykti atostogų, tavo klientas paminės būtent tavo įmonę. O tai jau reiškia daug:). Apskritai, kuo paslauga/prekė yra rečiau vartojama/perkama, tuo labiau marketingas eina "iš lūpų į lūpas" :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi!

 

Nenoriu pasirodyti labai naivus ir reikalauti atskleisti kažkokius jūsų asmeninius sekretus, bet norėčiau paprašyti bent pora nuorodų kaip ir kur efektyviausia būtų reklamuotis turizmo įmonei (pačiai įmonei ir tarkime atskirus jos organizuotus renginius/keliones ir pan.). Vienas geras variantas aišku lieka Google Ads ir tikriausiai didžiausi skelbimų portalai kaip Skelbiu.lt, bet kokie dar būtų efektyvus reklamos būdai Lietuvoje? Kažkaip paskutiniais metais nedidėja apyvarta, o klientus tikrai gerbiame.

 

Dėkui už atsakymus.

 

Siulyciau Facebook PPC ir Keleta zymiu PPC tinklu kaip: bidvertiser.com, adhitz.om - ten galima nurodyti

is kurios salies click'sus priimi ir taip pat nurodyti kategorija. Facebook PPC manau idealus varijantas tavo imonei, del Facebook PPC gali pats pasiieskoti gidu arba parasyk man, rekomenduosiu. Tie mineti tinklai veikia kaip Adsense, bet tik pigesni ir mazesne konkurecija.

 

Tadas

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

1. Turizmo agentūroms labai svarbu turėti lojalių klientų duomenų bazę ir nuolat su jais komunikuoti (pranešti apie naujienas, akcijas ir t.t.), nes turizmo versle žmonės perka arba iš didelių ir žinomų, arba iš mažų, bet patikrintų ir patikimų. Taigi svarbiausia turizmo agentūrai išlaikyti pastovius klientus ir skatinti juos pirkti dar kartą.

2. Tinka visi tradiciniai reklamos būdai, bet reikia apsibrėžti savo tikslinę auditorija ir turėti konkurecinį pranašumą, t.y. turite būti kažkuo geresni už savo konkurentuos, ir tą pranašumą turite komunikuoti visose priemonėse, pradedant svetaine.

3. Keliones, ypač paskutinę minutę, žmonės dažnai googlina, todėl priklausomai nuo sezono siūlau pasinaudoti Google Adwords ir ištransliuoti patraukliai suformuluotą žinutę per Facebook reklamą - nebrangu ir efektyvu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vakar pagalvojau, kad turizmo versle svarbu ir žmonių rekomendacijos, todėl galite padaryti akciją lojaliems klientams - suteikti jiems papildomų nuolaidų, jeigu jie jūsų agentūrą rekomenduoja savo draugams/giminėms. Taip klientas gautų papildomą nuolaidą savo kelionei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...