Pereiti prie turinio

Projektas susijęs su išmaniųjų telefonų apssais


Rekomenduojami pranešimai

Per pietų pertrauką žmonės nori atsipalaiduoti, pasėdėti ramiai. Nėra viskas taip, kad išeini iš darbo tik paėsti ir kuo skubiau atgal drožti dirbti :)

Mano manymu, idėja prasta

 

Nenoriu užgauti Taves, bet juk gerai išgirsti kitų nuomonių? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu amerikoje tai ten gal kokie biznieriai ir galetu naudotis tuo tavo sumanymu nes seip tikras verslininkas veliausiai pagalvoja apie poilsi, o Lietuva manyciau per maza rinka.Jei reik pinigu eik i banka papasakok jiem savo ideja ir gal gausi pinigu (cia paprasciausias budas)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idėja gera...Nereikia nė 5 psl. skaityti, viskas čia aišku:)

Tik va iš ties manau apts sprendimas yra gana sudėtingas ir reikalauja nemažai investicijų, spėju su 4 nuliais. Būtų įdomu pamatyti dirbančių su appsais nuomonę kiek laiko šio projketo įgyvendinimas užtruktų ir kiek jis kainuotų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia didziausia problema ne kad apsa sukurti, bet didziausia problema zmoniu ipratimas, kitaip

tariant kaip ipratinti zmones uzsisakyti per apsa ir sutaupyti laiko (tavo paslauga ne pirmo butinumo, todel praktiskai zmogui mazai ka keicia jo gyvenime - praktiskai nieko). Gi kaip sako "Ipratimas

arsiau prigimimo", todel gali leist projektui nors ir 5 nulius. Todel jei rimtai ruosiesi realizuoti

sia paslauga, siulyciau rimtai pastudijuot zmoniu iprocius uzsisakinejant ir siulyciau tarpini varianta

pagalvoti tarp tavo apso ir uzsisakinejimo tiesiogiai restorane ir tik poto pamazu pereiti prie apso.

Is kart apsa siulysi nieko nebus, nepaisant to kad leisi marketingui daug pinigu!

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbant apie vietas, kur žmonės pastoviai eina valgyti per pietų pertraukas (valgyklos, restoranai arti darboviečių:

 

Tose vietose iš anksto būna priruošta maisto pusryčiams / pietums ir dažniausiai netenka laukti, tereikia sumokėti už patiekalą prie kasos ir Jums jis būna paduotas. Sumokėsit iš anksto? Vistiek reiks laukti kol Jums jį paduos, juk nelysit į eilės priekį.

 

Aktualu nebent restoranuose, kuriuose kasdieninių pietų valgytojų daug nebūna, bet tuomet ir APPS netaps populiarus.

 

Kitas dalykas, užsakai maistą per APPS ir staiga užverčia darbais viršininkai, nebegali nueiti į kavinę.. Kažin ar sutiks kas priimti užsakymą be apmokėjimo ir be kliento restorane, o klientas nenorės mokėti iš anksto dėl nenumatytų aplinkybių.

 

Jeigu kartais man tenka laukti maisto kavinėje, aš tą laiką puikiausiai galiu išnaudoti poilsiui (vis dėl to pertrauka) arba gerti kavą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš ko gero naudočiau.

Aš kartais pietų metu pasiskambinu ir užsisakau maistą telefonu. Tokiu būdų atėjus nereikia laukti ilgai..

Problema ta jog per 10 minučių tikrai ne visada gali gauti tą patiekalą. O ir šiaip geriau jau 10 minučių pasėdėti pavalgius negu prieš tai.

T.y. turint valandą laiko ir nuvykus pietauti kartais sunku sutilpti į tą valandą laiko ir tenka valgyti labai skubant, kas nėra nei malonu nei sveika.

 

TAČIAU sėkmės tikimybė manau nedidelė... Tartis su kiekvienu restoranu atskirai bus labai sudėtinga ir daug restoranų pajungti į tą dalyką tikrai nepavyks. Manau kažkada ateityje tai veiks, tačiau tam dar ne laikas. Tiesiog restoranai tam dar nepribrendo, taip pat nėra galimybės patogiai ir greitai atlikti tarkim kažkokį "užstat" už kepsnį :)

 

Bet kokiu atveju jeigu bandysi sėkmės - būtinai pabandyčiau naudotis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, visiems už nuomonę :) taigi trumpai atsakysiu į klausimus.

Kaip supratau kitiems "neskamba" tas 15 minučių sutaupymas, tarsi tai nereikšmingas. Aš nesakau, kad šito appso dėka, vartotojas staiga gaus daugiau laiko ir gyvenimas bus gražesnis. Esmė - praktiškumas. Pavyzdžiui, visi mes turime bent po keturias nuolaidų korteles ir kai reikia pasinaudoti kažkuria, švelniai tariant, užknisa raustis po piniginę ir ieškoti reikiamos. O jeigu būtų viena nuolaidų kortelė, kurioje būtų galima registruoti nuolaidas, kuriomis naudojiesi? Atrodo nieko naujo neišrandama, bet tai yra praktiška. Praktiškumas ir yra šio Projekto "kablys".

Dėl Lietuvos ir Amerikos rinkos pilnai pritariu, kad Lietuvos vartotojai nėra tokie imlūs naujovėms ir mėgstantys išbandyti naujoves. Aišku, jeigu būtų galimybė šitą Projektą norėčiau pradėti Amerikoje, nes kaip žinia Amerikos appsų rinką yra kritinė, kitaip tariant jeigu sugebėsi išgyvent ten, tai neturėtų kilti didelių problemų adaptuoti kituose šalyse, be to amerikiečiai mėgst naujoves :)

Kita problema vartotojų įpratimas. Gal iš tiesų, tai skamba kiek netradiciškai, būtent taip daryti užsakymus, bet manau naudos siekimas (laiko sutaupymas) gali po kiek laiko pakeist vartotojų įpročius. Pavyzdžiui, elektroninės knygos iš pat pradžių irgi neskambėjo patraukliai, tačiau, kaip matome jos išsikovojo savo vietą rinkoje (ir gan neblogą). Aišku pavyzdys gal ir ne geriausias, bet svarbiausia pagauti esmę ir be to manau, kad tikros knygos geriau nei elektroninės :)

Kiti labai gerai pastebėjo, kad vartotojas gali pabijoti išleisti pinigus už nežinią ką, panašiai, kaip drabužių pirkimas internete. Priminsiu, kad mes nesiūlysime jums naujų prekių ar paslaugų, mes norime, kad kasdieninės jūsų prekės ar paslaugos (kurias jūs vartojate ne pirmą kartą) jus pasiektų greičiau. Tikiuosi supratot esmę :)

Kitas dalykas tai nenumatytos aplinkybės, kurios gali sutrukdyti įvykdyti užsakymą. Apie šitą irgi yra pagalvota. Tai deadline. Pavyzdys, jeigu aš užsisakau picą už 1 valandos ji nebus pradėta gaminti iškarto, nes man atėjus ji bus atšalusi. Manykim, jog picą padaryti trunką 10min. Taigi mano deadline yra už 40 minučių, tai reiškia, kad per tą laiką aš turiu dvi galimybes atšaukti užsakymą arba ji pratęsti ilgesniam laikui. Principą ,manau, turėjote pagaut.

O dėl pačių verslo subjektų pritraukimo į šį Projektą, tai tikrai bus (o gal ir ne) nelengvą, tačiau esu numatęs planą, kuris lemtų jų pasirinkimą mūsų naudai (t.y. galima gamintojo/tiekėjo nauda)

Ir tikrai šitame Projekte yra numatytą daug funkcijų, kurios tai paverstu sistema, kuri gali būti sėkminga, Nenorėčiau čia visas jas atskleisti, bet pasakysiu tiek, pabandykite tai įsivaizduoti plačiau. Pavyzdys su restoranais nusako Projekto principą, bet nereiškia, jog jis skirtas restoranams, jo taikymą aš esu numatęs platų. Pabandykite į tai pažvelgti plačiau ir turėtumėte suprasti mano viziją (gal ją aš tik vienas suprantu , gal ji nevykus, tai parodys laikas ;))

Tai tikiuosi atsakiau į jūsų klausimus, dėkui už jūsų nuomonę ir palaikymą, tikrai malonu sulaukti tokios reakcijos (kritiškos, teigiamos, neigiamos ir t.t.) Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei žmogus jau žiauriai taip neturi laiko nueiti į restoraną ar valgyklą pavalgyt per pietų pertrauką, juk gali užsisakyti internetu. http://www.just-eat.co.uk/ ir t.t. Nelabai matau kokią tu problemą išspręstum iš tavo parašyto teksto.

per kiek laiko is uk i lt atsius maista? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as sakau linka,kur galima internetu uzsisakyti maista i namus :) INTERNETU :)

 

http://www.jonis.lt/ - Šiaulietiška :)

 

LABAI daug yra tokių svetainių su MAISTAS Į NAMUS

 

Čili pica online apmokėti galima

Redagavo HOST321
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku pavyzdys gal ir ne geriausias, bet svarbiausia pagauti esmę ir be to manau, kad tikros knygos geriau nei elektroninės :)

 

Steven'as Kingas irgi taip mano :) (be jokio sarkazmo), ir teigia kad tikros knygos niekad neisnygs.

 

Priminsiu, kad mes nesiūlysime jums naujų prekių ar paslaugų, mes norime, kad kasdieninės jūsų prekės ar paslaugos (kurias jūs vartojate ne pirmą kartą) jus pasiektų greičiau. Tikiuosi supratot esmę :)

 

Reali situacija laiko atzvilgiu:

 

Zmogus A uzsisako maista per apsa 14 val. maisto paruosimas trunka

30 minuciu, Zmogus B uzsisako 14val. 5 minutes ta pati patiekala, kurio laikas

taip pat 30 minuciu.

 

Tiek zmogus A tiek zmogus B bus resotrane uz 15 minuciu nuo uzsakymo pradzios.

 

Zmogus A restorane lauks 15 minucius, Zmogus B restorane lauks 45 minutes.

(abu sutaupo 15 minuciu, taciau realiatyviai (atzvilgiu zmogaus kuris pries tai apsu uzsisake) nieko nesutaupo nes maisto paruosimo greitis lieka toks pat, skiriasi tik uzsakymo greitis ir maisto paruosimo greitis tikrai nepriklauso nuo uzsakymo greicio)

Gerai tuo atveju kai maistas gaminamas jau vykstant i restorana, blogai tuo

kad sudetingas zmogiskuju istekliu valdymas restorane, kas gali kelti nepasitenkinima is klientu.

 

ir dar

 

Klientas ims ir paklaus "Kaip jus irodysit kad istrikruju apsu uzsisake kaskas pries anksciau?" Realiai zmogus mato kad eilej zmones stovi ir laukia, o jei internete pradesit skelbti kas koki maista uzsisakineja tai irgi bus tam tikras privatumo pazeidimas.

 

plius kaip ir minejau zmoniu iprociai uzsisakinejant maista ir jei vienas gudrutis uzsisakines maista pastoviai greiciau uz kitus restorane, kai yra eileje stovinciu zmoniu, tai bus ne kas kita kaip naglas uzlindimas eileje.

 

P.S. Isvadoj galeciau pasakyti tik tai kad galbut praeitu kazkokiems VIP, ipatingiems lankytojams toks dalykas, nes jei visi tai gales daryti but negerai

ir praktiskai sutaupymo jokio nebus, nes koks skirtumas ar zmogus pries tave uzsisake

maista stovedamas restorano eileje, kai buvai restorane ar apsu per smartphona

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprieštaraučiau prieš tai buvusiam komentarui. Dažnai Lietuvoje jeigu kažką užsakinėji iš anksto, tai pirmiausia pasakai, kada atvažiuosi, antra, atvažiavęs pavalgyti beveik nei kiek nelauki. Taip yra dėl to, jog maitinimo įstaigos stengiasi pasirūpinti skambintojais, nes jeigu jie skambina, jie dažniausiai yra suinteresuoti greičiau gauti maistą (o ne ramiai pasisėdėti kažkokioj picerijoj, tarkim). Susidarė toks vaizdas, kad jie eina kaip priority klientai virtuvėje. Aišku, šitas galioja žemesnių ir vidutinių klasių maitinimo įstaigose. Stikliuose telefonu užsisakius kokį stirnienos karpačio, turbūt būsi tokioj pat eilėj kaip ir kiti klientai užsisakę viduje. Bet tokiose vietose tikriausiai užsisakoma, jau gerokai prieš kokią valandą, kad tiesiog tuo ir tuo metu būtų paruoštas karštas maistas.

Internete skelbti kas ką užsisako tikrai nebūtina. Čia aš matau, kad galima įdėti vertinimo kontrolę ir pvz. pavalgius užpildytum trumpą, 3 klausimų apklausą apie vietą kur valgei. T.y. kiek reikėjo laukti, ar atnešė karštą maistą ir pan. Su restoranu nusistatytum, kad jeigu žmogus indikuoja neigiamus rezultatus, atsisakoma paslaugų ar kažkas keičiama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stikliuose telefonu užsisakius kokį stirnienos karpačio, turbūt būsi tokioj pat eilėj kaip ir kiti klientai užsisakę viduje.

 

Tai per pietu pertrauka nieks nevaziuoja tik sulciu gert, o nori visu pirma ka nors karsto ir skanaus.

 

Manau toks uzsakinejimas galbut butu naudinga tik keletui klientu to restorano atsizvelgiant i restorano resursus, nes praktiskai laukimo laikas dalinasi ant visu laukianciu restorano lankytoju viduje kai keletui zmoniu su apsu uzsakinejant

nesijaustu klientams viduje. Jei tai naudotu daugelis butu problemu arba butu visiskai neefektyvu.

 

Reikia uzsakymus smartphonu atitinkamai riboti atsizvelngiant kiek

klientu laukia restorane, taciau tai neimanoma padaryti nes realiu laiku nezinai

kiek klientu ateis uzsisakineti maisto kai tuo tarpu jau bus uzsakymu daug per apsa

ir restorano virtuve bus uzsiemus gaminti pietus.

Redagavo topguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip nėra ši problema tokia sudėtinga, bent jau starto metu. Juk appsu pradės naudotis tik keliolika žmonių, kurie tikrai nesudarys problemų valgydami per keliam maitinimo įstaigas. Didėjant užsakymų iš appsų, būtų bandoma ieškoti sprendimų. Jų yra keli: riboti klientų skaičių, laikinai įdarbinti darbuotojus pietų metu virtuvėje (nes klientų srautai pagreitėtų), riboti užsakymų įvairovę. Bet tai jau sekantis etapas. Pirmiausia reikia, kad appsas pasiektų klientų telefonus. Čia yra daug didesnis iššūkis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...