Pereiti prie turinio

Klausimas autofanams


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.

 

Kodel taip yra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.

 

Kodel taip yra?

pažiūrėk kuro siurbliuką,gali būti,kad skylutė yra ir bėga kuras,kai duodi apsukų pro jį pratraukia kurą ir dėl daugiau išvarva,kai važiuoji beveik nevarva,bet vistiek laša,o stovint tik kurį laiką kai užgesini. Man taip buvo irgi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.

 

Kodel taip yra?

Nenaudoja, o borto kompas svaigsta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.

 

Kodel taip yra?

 

Turbūt todėl kad mašiniukas nėra naujas ir borto kompas mėgsta su dievais pakabėt! Riedėdamas jis tiek nevalgo tikrai, nesijaudink dėl to. Gal vandens gavęs (drėgnas metas dabar), gal šiaip nuo senatvės, bet tokių sąnaudų šitokiu režimu nebūna. Plius jei važinėji LPG tada borto kompas išvis tau rodys net ne pieno riebumą, o baltumą, nes jis visiškai nesigaudo dujų mišinio riebume, jis klauso tik liambda zondo ir oro srauto matuoklės, kas dujoms neidomu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temos autoriui derėtų patikslinti, atleidus stabdį ramiai riedi su įjungta pavara D ar ant laisvos N?

Jei autorius rieda ant D, tai yra tas pats kas pirmu bėgiu lėtai važiuoti, automatiškai sąnaudos negali būti labai mažos,

jei dar ir automobilis ne pirmos jaunystės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.

 

Kodel taip yra?

Prieš diagnozuojant "ko nėra" būtų įdomu sužinoti kokia konkrečiai mašina su kokiu varikliu ir t.t.

Deja ir mechaninės ant laisvos pavaros riedėdamos labai mažais greičiais ne ką mažiau pasiima (kuro sistemai reikia kažką įpurkšti, kad negestų variklis). Nieko čia nėra "nenormalaus". Pabandyk taip valandą "riedėti" ir pamatysi, kad sąnaudos realios. Jei tave tokie skaičiai gąsdina, tai pažiūrėk į momentines sąnaudas, kai atbuliniu "stumdaisi" lėtai kur nors. Mano automatas benzinukas 1.3 kartais ir ~80l/100km rodydavo. O dabartinis dyzeliukas kartais ir dar daugiau parodo (~89l/100km).

O pusgalviams, kurie netiki tokiais parodymais siūlau, jei yra kantrūs, pabandyti "pasistumdyti" tokiu pat tempu, tokiomis pat sąlygomis tą 100km. Įtariu, kad žiema spės praeiti :).

Kad čia "didelis naudojimas" tai tik atrodo dėl didelių skaičiu, įvertink, kiek realiai atstumo tu taip važiuoji. Juk ne 100km, tai jau tikrai.

O automatui toks važiavimas be "gazo" (kaip ir mechaninei riedėjimas vos ne ant laisvų) yra didelė apkrova. Ypač benzinui, kuris išvis čiulpia dyzeliui sukimo momento (torque) atžvilgiu (kas realiai ir tempia visą mašiną, o ne "arkliai", kaip kažkas gali sufantazuoti). Tiesa, daugumoj modernesnių Toyotų, nepriklausomai nuo kuro rūšies (ir tik subjektyviai "jaučiant mašiną" - čia pusgalviam taipogi ne vieta ginčytis, nebent išvis nejaučia mašinos), sukimo momentas kažkokį staigesnį pakilimą nuo laisvų apsukų turi prie 1200 (čia Yaris 1.3 VVTi benzinas automatas) ir 1500 (Avensis 2.0 D-4D ir Corolla Verso 2.2 D-4D) rpm. Jis, kiek logika man neša, tam ir skirtas, kad lengviau mašiną nuo laisvų "prajudinti". Aišku, kažkiek pagreitėjus, vėl pasmunka - dyzeliukui iki 1800-1900, benzinui - iki daug (>5000rpm). Greičiausiai ir su kitomis ne ką kitaip viskas, bet, tiesa, nesigilinau, yra gi čia specų forume, kurie ir taip taikysis visaip "suvartyti".

Žodžiu, neburk kažkokių gedimų, važiuok sau ramiai ir tiek. Jei eismo sąlygos leidžia begėtis, tai taip ir daryk, nešliaužk.

 

Temos autoriui derėtų patikslinti, atleidus stabdį ramiai riedi su įjungta pavara D ar ant laisvos N?

Jei autorius rieda ant D, tai yra tas pats kas pirmu bėgiu lėtai važiuoti, automatiškai sąnaudos negali būti labai mažos,

jei dar ir automobilis ne pirmos jaunystės.

Ar yra tau tekę realiai automatą vairuoti? :o

Kokia iškasena automatas taip daro, kaip tu čia pasakoji, a?

Tai dabar pagal tave situacija tokia - varau su užmiesčiu 90 km/h (modernus automatas turi 5 ir daugiau pavarų), privažiuoju "miesto ribą", atleidžiu akseleratorių ir jis, o Dieve, persimeta į PIRMĄ PAVARĄ?? WTF?? Gi užkalti taip variklį galėčiau (nes gi jau redline viršyčiau, Yaris atveju 106 km/h ant antros automato pavaros būdavo jau prie pat redline ir tada mesdavo į trečią, o mano hipotetinis greitis juk nėra taip toli, ar ne?) ir per kelias sekundes sulėtėčiau net ir normalioj nuokalnėj perpus :o ar bent suvoki, ką sakai? Jei iš D į 1 perjungtų temos autorius tavo situacijoj, tada ir būtų kaip sakai, o kitų atveju, tai kliedi konkrečiai gausiai :o.

Modernus automatas "jaučia" (žinau, durnas terminas), kada palaikyti tą pavarą normaliose apsukose (čia dar nuo variklio esamos temperatūros priklauso), kada ją "numestį" iki netolimų laisvai pavarai (vėlgi, čia kalbu apie Yaris). Tiesa, panašiai ir Golf MK2 1.6 elgdavosi (ten tachometro nebuvo, bet klausa nelabai apgauna mane).

O į N įjungus ir riedant sąnaudos kaip tik turėtų būti didesnės, nei su D. Čia su sąlyga, kad lėtejama ir nespaudžiama akseleratoriaus visiškai (analogiškai, su mechanine pavara benzininiam variklyje - stabdant pavara uždaromas kuro padavimas visiškai, variklis tuo metu dirba dėl kelio ir gravitacijos, automatui kaip ir mechaniniam moderniam common rail dyzeliukui kažkiek kuro visgi reikia įpurkšti ir tuo metu, todėl sąnaudos nėra "nulinės").

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš diagnozuojant "ko nėra" būtų įdomu sužinoti kokia konkrečiai mašina su kokiu varikliu ir t.t.

Deja ir mechaninės ant laisvos pavaros riedėdamos labai mažais greičiais ne ką mažiau pasiima (kuro sistemai reikia kažką įpurkšti, kad negestų variklis). Nieko čia nėra "nenormalaus". Pabandyk taip valandą "riedėti" ir pamatysi, kad sąnaudos realios. Jei tave tokie skaičiai gąsdina, tai pažiūrėk į momentines sąnaudas, kai atbuliniu "stumdaisi" lėtai kur nors. Mano automatas benzinukas 1.3 kartais ir ~80l/100km rodydavo. O dabartinis dyzeliukas kartais ir dar daugiau parodo (~89l/100km).

O pusgalviams, kurie netiki tokiais parodymais siūlau, jei yra kantrūs, pabandyti "pasistumdyti" tokiu pat tempu, tokiomis pat sąlygomis tą 100km. Įtariu, kad žiema spės praeiti :).

Kad čia "didelis naudojimas" tai tik atrodo dėl didelių skaičiu, įvertink, kiek realiai atstumo tu taip važiuoji. Juk ne 100km, tai jau tikrai.

O automatui toks važiavimas be "gazo" (kaip ir mechaninei riedėjimas vos ne ant laisvų) yra didelė apkrova. Ypač benzinui, kuris išvis čiulpia dyzeliui sukimo momento (torque) atžvilgiu (kas realiai ir tempia visą mašiną, o ne "arkliai", kaip kažkas gali sufantazuoti). Tiesa, daugumoj modernesnių Toyotų, nepriklausomai nuo kuro rūšies (ir tik subjektyviai "jaučiant mašiną" - čia pusgalviam taipogi ne vieta ginčytis, nebent išvis nejaučia mašinos), sukimo momentas kažkokį staigesnį pakilimą nuo laisvų apsukų turi prie 1200 (čia Yaris 1.3 VVTi benzinas automatas) ir 1500 (Avensis 2.0 D-4D ir Corolla Verso 2.2 D-4D) rpm. Jis, kiek logika man neša, tam ir skirtas, kad lengviau mašiną nuo laisvų "prajudinti". Aišku, kažkiek pagreitėjus, vėl pasmunka - dyzeliukui iki 1800-1900, benzinui - iki daug (>5000rpm). Greičiausiai ir su kitomis ne ką kitaip viskas, bet, tiesa, nesigilinau, yra gi čia specų forume, kurie ir taip taikysis visaip "suvartyti".

Žodžiu, neburk kažkokių gedimų, važiuok sau ramiai ir tiek. Jei eismo sąlygos leidžia begėtis, tai taip ir daryk, nešliaužk.

Prirašei tiek nesamonių kad net graudu..... Kaip ir visada....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip visada, specas žino geriau, bet tingi pasakyti kas kur ne taip jam subjektyviai atrodo :).

 

Aš jau taip stengiuos žinutes taupti, bet kartais neina, kai žmogus, prisigeręs spėju, šneka nesamones. Tu tiesiog daugiau nieko geriau apie automobilius nebekalbėk, nes tu tikrai ten nieko nesigaudai, kaip koks bonusinis vėjus kalbi, visiškai kaip nuo pavadžio nutrūkęs. Ir jei ką dar žadi atsakyti būtent į šitą postą, tai parašyk man AŽ, nebesidaryk sau gėdos, nes čia tiek prisvaigai kad gal geriau paimk ir pasinaudok redagavimo galimybe ir vietoj visų savo svaigalų padėk taška. ###### sunervinai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš jau taip stengiuos žinutes taupti, bet kartais neina, kai žmogus, prisigeręs spėju, šneka nesamones. Tu tiesiog daugiau nieko geriau apie automobilius nebekalbėk, nes tu tikrai ten nieko nesigaudai, kaip koks bonusinis vėjus kalbi, visiškai kaip nuo pavadžio nutrūkęs. Ir jei ką dar žadi atsakyti būtent į šitą postą, tai parašyk man AŽ, nebesidaryk sau gėdos, nes čia tiek prisvaigai kad gal geriau paimk ir pasinaudok redagavimo galimybe ir vietoj visų savo svaigalų padėk taška. ###### sunervinai.

Dar vienas. Ir dar piktybinis. Tai pasakyk, ką kur ne taip parašiau, visi matys ir visiems bus geriau. Matai, ne visi tavo mintis skaito. O jei įsižeidei dėl kažkokių būdvardžių mano post'e, tai savęs paklausk - kokio velnio su tais būdvardžiais tapatiniesi? Į AŽ tegul tau rašo, kas tavim domisi.

 

Čia jau ne tau adresuota, o bendrai kitiems, kas dar sugebės įsižeisti:

Atsiprašau visų autodievų, ardančių mašinas savo laisvu laiku ir surenkančius juos atgal, narstančius iki kiekvieno varžto jas, perekupų, rimtų mechanikų, fizikų-teo (e) retikų ir visų panašių ir dar jiems prijaučiančių :). Esu tiesiog vairuotojas, ir ne n-tus metus turintis reikalų su panašiomis mašinomis :).

 

Kai agresija interneto erdvėj sklando, tai siūlau susinervinusiems pasieškoti terapijos. Gatvės budulinis lygis internete (taip pat ir realiam gyvenime, tai ne žmogaus, o mankurto-zombio lygis) man nėra priimtinas. Argumentų klaidingumas be realių kontrargumentų su faktais - taipogi. Tiesa, yra kur tai ir priimtina - siūlau Delfi.lt, vis tiek niekas neskaitys ten.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas. Ir dar piktybinis. Tai pasakyk, ką kur ne taip parašiau, visi matys ir visiems bus geriau. Matai, ne visi tavo mintis skaito. O jei įsižeidei dėl kažkokių būdvardžių mano post'e, tai savęs paklausk - kokio velnio su tais būdvardžiais tapatiniesi? Į AŽ tegul tau rašo, kas tavim domisi.

 

Čia jau ne tau adresuota, o bendrai kitiems, kas dar sugebės įsižeisti:

Atsiprašau visų autodievų, ardančių mašinas savo laisvu laiku ir surenkančius juos atgal, narstančius iki kiekvieno varžto jas, perekupų, rimtų mechanikų, fizikų-teo (e) retikų ir visų panašių ir dar jiems prijaučiančių :). Esu tiesiog vairuotojas, ir ne n-tus metus turintis reikalų su panašiomis mašinomis :).

 

Kai agresija interneto erdvėj sklando, tai siūlau susinervinusiems pasieškoti terapijos. Gatvės budulinis lygis internete (taip pat ir realiam gyvenime, tai ne žmogaus, o mankurto-zombio lygis) man nėra priimtinas. Argumentų klaidingumas be realių kontrargumentų su faktais - taipogi. Tiesa, yra kur tai ir priimtina - siūlau Delfi.lt, vis tiek niekas neskaitys ten.

Na pradėkime nuo paryškintos vietos. Esi eilinis vartotojas, tai kam bandai čia kažką aiškinti kad supranti ir kitus vadinti pusgalviais. Na galiu aptarti tavo posta, tą ilgajį pirmoko rašinį.

Iš pradžių teigi

Deja ir mechaninės ant laisvos pavaros riedėdamos labai mažais greičiais ne ką mažiau pasiima (kuro sistemai reikia kažką įpurkšti, kad negestų variklis).
Aha variklio darbui palaikyti reikia 80l/100km. Įdomu įdomu. Šiaip laisva eiga dirbančiui varikliui kurio kubatūra apie 2 litrus vidutiniškai reikia 0,7l į valandą. Na nenukrypkim nuo temos. Kalbam apie lengvą riedėjima mažais greičiais. Dėja variklis tikrai nevalgo kuro daugiau nei važiuojant greitai. Kuo variklis dirba lengviau, tuo jis pasims daugiau kuro. Na šnekėkim "lietuviškai": jeigu važiuojama itin žemomis apsukomis senom auto dažniausiai variklis pradėdavo purtytis nuo nepakankamo kuro kiekio, dabartinėse auto tiesiog važiuotumėte "ant sankabos". Variklis tikrai tokio kuro kiekio nepasima, įsivaizduokite kaip būtų užilta degimo kamera.... Kuro daug - oro beveik 0... Tragedija būtų... Tiek kuro neims ir gerai smaugiant.... Na bet jei tau atbulomis važiuojant 80l/100km ima tai atsiprašau... Tai dar pamėgink atbulom iki redlaino užsukt gal ir visus 300 pasims... Nors kuro magistralė nebus pajėgi tiek perduoti... O dar 1.3 varikliukas. Jau įsivaizduoju tavo nesamones šnekant apie 4.2 variklį riedant atbulomis... Niekis.
O automatui toks važiavimas be "gazo" (kaip ir mechaninei riedėjimas vos ne ant laisvų) yra didelė apkrova.
Mechano redėjimas ant laisvų ima 0,7l (~2l tūrio variklis) riedėdamas ant pavaros variklis ima 0. grynai 0 gramų kuro. Taip vyksta todėl kad variklį suka ne kuras o ratai ir į variklį kuras nėra paduodamas. Automatas visada važiuoja ant pavaros atleidus jį variklį suka ratai, todėl neima daug kuro. Tačiau tada variklis dirba ant apkorovos todėl sumažėja "nuriedėjimo" atstumas. Važiuojant "ant sankabos" variklis tik pritaiko kuro kiekį kad šis neužgestu, o tai tikrai nėra 80l....
Aišku, kažkiek pagreitėjus, vėl pasmunka - dyzeliukui iki 1800-1900, benzinui - iki daug (>5000rpm)
Na gražiausia.... Pagal tave sukimo momentas laikosi tik nuo 1500 iki 1900... Gražiai tik 400 apsukų tarpe... O kas toliau ? Pagal mane Dyzelio pats niutonų žymėjimas prasideda ties 1500 ir baigiasi 3500. Pasižėk kreives pirmiausiai o ne tokias pievas šnekėk.... Taip kad mažiau pasakų sek ir nerašinėk nesamonių kai esi paprastas vartotojas, nesiskiriantis nuo eilinės blondinės už vairo...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Galbut kas nors galetu paaiskinti, kodel riededamas automobilis naudoja itin daug degalu? Pas mane automatas. Pvz prie sviesaforo uzsidega zalia, atleidziu stabdi ir nespaudziu gazo o ramiai riedu, tuomet kuro sanaudos rodo apie 20L/H.Kodel taip yra?

 

 

Prieš diagnozuojant "ko nėra" būtų įdomu sužinoti kokia konkrečiai mašina su kokiu varikliu ir t.t. Deja ir mechaninės ant laisvos pavaros riedėdamos labai mažais greičiais ne ką mažiau pasiima (kuro sistemai reikia kažką įpurkšti, kad negestų variklis). Nieko čia nėra "nenormalaus". Pabandyk taip valandą "riedėti" ir pamatysi, kad sąnaudos realios. Jei tave tokie skaičiai gąsdina, tai pažiūrėk į momentines sąnaudas, kai atbuliniu "stumdaisi" lėtai kur nors. Mano automatas benzinukas 1.3 kartais ir ~80l/100km rodydavo. O dabartinis dyzeliukas kartais ir dar daugiau parodo (~89l/100km).O pusgalviams, kurie netiki tokiais parodymais siūlau, jei yra kantrūs, pabandyti "pasistumdyti" tokiu pat tempu, tokiomis pat sąlygomis tą 100km. Įtariu, kad žiema spės praeiti :).Kad čia "didelis naudojimas" tai tik atrodo dėl didelių skaičiu, įvertink, kiek realiai atstumo tu taip važiuoji. Juk ne 100km, tai jau tikrai.O automatui toks važiavimas be "gazo" (kaip ir mechaninei riedėjimas vos ne ant laisvų) yra didelė apkrova. Ypač benzinui, kuris išvis čiulpia dyzeliui sukimo momento (torque) atžvilgiu (kas realiai ir tempia visą mašiną, o ne "arkliai", kaip kažkas gali sufantazuoti). Tiesa, daugumoj modernesnių Toyotų, nepriklausomai nuo kuro rūšies (ir tik subjektyviai "jaučiant mašiną" - čia pusgalviam taipogi ne vieta ginčytis, nebent išvis nejaučia mašinos), sukimo momentas kažkokį staigesnį pakilimą nuo laisvų apsukų turi prie 1200 (čia Yaris 1.3 VVTi benzinas automatas) ir 1500 (Avensis 2.0 D-4D ir Corolla Verso 2.2 D-4D) rpm. Jis, kiek logika man neša, tam ir skirtas, kad lengviau mašiną nuo laisvų "prajudinti". Aišku, kažkiek pagreitėjus, vėl pasmunka - dyzeliukui iki 1800-1900, benzinui - iki daug (>5000rpm). Greičiausiai ir su kitomis ne ką kitaip viskas, bet, tiesa, nesigilinau, yra gi čia specų forume, kurie ir taip taikysis visaip "suvartyti".Žodžiu, neburk kažkokių gedimų, važiuok sau ramiai ir tiek. Jei eismo sąlygos leidžia begėtis, tai taip ir daryk, nešliaužk.Ar yra tau tekę realiai automatą vairuoti? :oKokia iškasena automatas taip daro, kaip tu čia pasakoji, a?Tai dabar pagal tave situacija tokia - varau su užmiesčiu 90 km/h (modernus automatas turi 5 ir daugiau pavarų), privažiuoju "miesto ribą", atleidžiu akseleratorių ir jis, o Dieve, persimeta į PIRMĄ PAVARĄ?? WTF?? Gi užkalti taip variklį galėčiau (nes gi jau redline viršyčiau, Yaris atveju 106 km/h ant antros automato pavaros būdavo jau prie pat redline ir tada mesdavo į trečią, o mano hipotetinis greitis juk nėra taip toli, ar ne?) ir per kelias sekundes sulėtėčiau net ir normalioj nuokalnėj perpus :o ar bent suvoki, ką sakai? Jei iš D į 1 perjungtų temos autorius tavo situacijoj, tada ir būtų kaip sakai, o kitų atveju, tai kliedi konkrečiai gausiai :o.Modernus automatas "jaučia" (žinau, durnas terminas), kada palaikyti tą pavarą normaliose apsukose (čia dar nuo variklio esamos temperatūros priklauso), kada ją "numestį" iki netolimų laisvai pavarai (vėlgi, čia kalbu apie Yaris). Tiesa, panašiai ir Golf MK2 1.6 elgdavosi (ten tachometro nebuvo, bet klausa nelabai apgauna mane).O į N įjungus ir riedant sąnaudos kaip tik turėtų būti didesnės, nei su D. Čia su sąlyga, kad lėtejama ir nespaudžiama akseleratoriaus visiškai (analogiškai, su mechanine pavara benzininiam variklyje - stabdant pavara uždaromas kuro padavimas visiškai, variklis tuo metu dirba dėl kelio ir gravitacijos, automatui kaip ir mechaniniam moderniam common rail dyzeliukui kažkiek kuro visgi reikia įpurkšti ir tuo metu, todėl sąnaudos nėra "nulinės").

išmok skaityt pusgalvi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandysiu paaiškinti pagal fizikos dėsnius. Kadangi kuro suvartojimas priklauso nuo variklio sūkių, tai atmetus pasipriešinimą, važiuojant pirma pavara ant 2000 aps/min. ir ketvirta pavara 2000 aps/min. variklis ris tiek pat degalų (kartoju, atmetus visokiu pasipriešinimus). Paskaičiavus degalų suvarojimą per valandą, abejais atvejais jie bus lygūs, tarkim x1 = x2 (litrai/h). Bet skirtingomis pavaromis mašina važiuos skirtingu greičiu v1 < v2. Todėl per valandą nuvažiuos skirtingus atstumus: s1 < s2. Todėl, kai padalinsi suvartotą kurą iš nuvažiuoto atstumo (paversi į litrus/km), tai ir išeis kad pirmu bėgiu kuro suvartojimas daug didesnis, nei ketvirtu.

 

Tik nesupratau, pas autorių mašinoj kuro suvartojimą rodo litrais per valandą, ne šimtui kilometrų?

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...