Pereiti prie turinio

Pirmas automobilis iki 10 tukst.


Rekomenduojami pranešimai

isisesk i sita trandalieta ir pamatysi.

 

Tai jugi čia Golf, vokiška kokybė. Negenda vapšė. Detalios pigios (nelabai suprantu, jei negenda, tai kodėl visalaik mini detalių kainas :D), remontuoja net kominis garažinis :D

O šiaip:

http://www.youtube.com/watch?v=OvzALxEYyEQ

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stveri Audi 80(bulką) 1.6 TD, arba golfa 2 1.6 dyzelį, jeigu mašina reikalinga tik iš taško A patekti į tašką B. Dalių milijonai dovanai, jei nedovanai, tai bent iki 20lt. Kuro sanaudos, mišrios 4-5litrai. Dabrūžinsi metus,du - sudaužysi ir tada galėsi pirkt kažka normalesnio.

Redagavo cnqq
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad jau pradėjom, iki 10k litų imčiau vieną iš šių variantų (visi išeitų pigiau, liktų pinigo pasitvarkymui ir kitoms smulkmenoms):

<...>

Toyota Avensis I 2.0 66kw

Tai kad už 10k su rezervu remontams jau galima paimti ir 2.0 81kW (D-4D) variantą. Pats tokį ir vairuoju :) Galios gerokai daugiau, ekonomiškumas praktiškai toks pat. Nusiskundimų kaip ir neturiu, tik reiks dugną ant vasaros sužiūrėti, sutepti korozijos pažeistas vietas. Tikra rida, greit bus 266 k km. Kapotą atsidarau tik kartą į sezoną pažiūrėti ar tepalo lygis toks, koks priklauso.

Žodžiu, tokią bet kam rekomenduočiau, kas neserga vokiečių liga :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu man mama duotu 10,000Lt

 

Tai imciau Golf 4 (ketvirta guoli), 1.9 tdi. nes populeri. dalys labai pigios, bet kainuoja nemazai. grazi, isvaizdi ir gerai atrodo. kartais nueina nano reduktorius nuo plionkes, bet seip jokiu problemu, jeigu laiku keisi langu skysti ir generatoriaus filtra.

 

 

Iš Audi tai a4 , iki 2001 iseitu nebloga, su grafitine vaziuokle, o nuo 2001 - 2006 yra aliuminine vaziuokle, kuri linksta (aliuminis netvirtas metalas)

 

Dar is vokiskos kokibes galima meginti passat 2000- , buna problemu su kairio sparno granata, bet jeigu rankos nekreivos patc gali pasikeisti uz ~100 LT, daugiau problemu kaip ir nezinau is patirties

 

 

jeigu nori egzotikos ir daug problemu ir kad juoktusy is taves : alfa romero, renault, pezo, opel

tai jeigu a4 nuo 2001 hujova nes aliumine vaziuokle,tai pas golfa 4 auksciausios klases aliuminis ir todel rekomenduoji? nes jei zmogus nusistates kad aliumine pakaba ir sudu ###### kaip gali siulyta kita masina su tokia pakaba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jeigu a4 nuo 2001 hujova nes aliumine vaziuokle,tai pas golfa 4 auksciausios klases aliuminis ir todel rekomenduoji? nes jei zmogus nusistates kad aliumine pakaba ir sudu ###### kaip gali siulyta kita masina su tokia pakaba?

 

nes as esu expertas ir zinau ka sneku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jeigu a4 nuo 2001 hujova nes aliumine vaziuokle,tai pas golfa 4 auksciausios klases aliuminis ir todel rekomenduoji? nes jei zmogus nusistates kad aliumine pakaba ir sudu ###### kaip gali siulyta kita masina su tokia pakaba?

 

Ar tikrai 4 golfo važiuoklė iš aliuminio ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne, metaline... Juokas per asaras sitas forumas tampa, tiek auto specialistu , kad servisuose tiek nebuna turbut... jus pirma dar pasidomekit kurios dalys buna vaziuoklei aliumines

Matai ce hebra normalei vazineja kad sakes linksta aliumines. Vaikystej aliumini laida palankate su rankom ir galvoja kad sakes lankstyti gali. Ce net uz automobiliu indzinerius protingesni susirenka,galetu paaiakint nevykysiem vokieciam

kaip pakaba projektuot. Ir nesvarbu kad dyla ivores,sarnyrai bet visvien aliuminis suds

Redagavo dageris_
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasčiausiai visos auto turi silpnų vietų, tai kas be ko, kad nėra tos, nei markės nei modelio, kur 10m net padangų nekeisi..

Tad betiksliška nuvertint dėl vieno ar kito minuso visą auto..

 

Jei prieinam kad bmw 3l labai jau nerealūs, bet remontas, gi nėra iš pigiųjų..

 

Taip ir su absoliučiai visom, jei tik eksploatacija tereikia rūpintis, tai tegu būna fiatas ar mersas, nesvarbu, visvien bus SUPER, o jei ges, ar vienas ar kitas su kažkokiom kosminėm problemom, prakeiksi, kad jį kur..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasčiausiai visos auto turi silpnų vietų, tai kas be ko, kad nėra tos, nei markės nei modelio, kur 10m net padangų nekeisi..

Tad betiksliška nuvertint dėl vieno ar kito minuso visą auto..

 

Jei prieinam kad bmw 3l labai jau nerealūs, bet remontas, gi nėra iš pigiųjų..

 

Taip ir su absoliučiai visom, jei tik eksploatacija tereikia rūpintis, tai tegu būna fiatas ar mersas, nesvarbu, visvien bus SUPER, o jei ges, ar vienas ar kitas su kažkokiom kosminėm problemom, prakeiksi, kad jį kur..

ir kas tam 3l motore taip brangu? aukšto slėgio pompa? purkštukai? nu turbina brangesnė tik 650-800

nu eksploatacija brangesnė nes tepalų daugiau ir filtrų kainos didesnės.

Redagavo tomaxsas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kosmosą kainuoja... :D Ardomų alfų dafiga jau, tik meistrą reik rast, kuris nesikratytų jų ir neburtų. Nes tenka prisiklausyt tokių pasakų, kad net verkt norisi. Atvažiuoja žmogus kondiškės užsipildyt, tai meistras sako, kad ne ne, šitoj kita sistema stovi, neužpildysiu :D Nors atsidarius kapotą tokia pati sistema kaip ir visose mašinose ir dar priėjimas patogus. Vienas čia neseniai pasikeitė sankabą už 1600 Lt ir verkė kokia bloga mašina ir koks brangus remontas. Permokėjo dvigubai :D

 

A4, B5 irgi nelabai supratau kas blogai. Ale aliumas greit byra? Tai gal tvarkyt reik mokėt?

 

Kažkokie tavo pasiūlymai nei į tvorą, nei į mietą. Siūlai žaliam lapui, kuris nesidomi mašinom E12, tada E28. Vėliau pradedi pasakot praeito amžiaus pasakas, kada dar detalių nebuvo ir remontas tikrai buvo brangus ir alfų ir audinių...

 

Eilinė uždarbis.lt tema apie automobilius :D

Dar reikia nepatingėt ir paieškot dalių keliuose parduotuvėse. Kai ieškojau alfai 146 sankabos komplekto tai Eoltas net 800 Lt užsiprašė, o Autogralis vos 350 Lt. Kai važiuoklę remontavau siūlė sailentblokus restauruot po 50 Lt, nes nauji labai brangūs bus, o aš nuvažiavau naujus po 20-30 Lt nusipirkau. Reikia šiek tiek pasidomėt, o ne serviso meistrų klausyt ir neliks to alfos remonto brangumo.

Jei kokia 156 alfa tai taip, važiuoklę tvarkyt kainuoja daugiau, nes ji daugiasvirtė, daugiau detalių, daugiau yra kam išsidėvėti. Bet ne brangiau nei kokios audi a4 kur ta pati daugiastvirtė važiuoklė. Už didesnį komfortą reikia susimokėti arba pirkti golfą kur bus vienas šarnyras ir pora sailentblokų, o paskui gaudyt vairą pasitaikius menkiausiam kelio nelygumui.

Vienintelė alfos vieta kur gali būti didesnės išlaidos tai variklis.

Apskritai minusą matau tik vieną, alfos neturi išliekamosios vertės, kainos pastoviai krenta, kai tuo tarpu kokį bmw gali nusipirkt pavažinėt metus ir parduot už tiek pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...