Pereiti prie turinio

Degudegu.lt nauja internetinė išparduotuvė


Rekomenduojami pranešimai

Kad kontaktai ir rekvizitai yra - puiku, tik reiktų tituliniam puslapy užrašyti "Kontaktai/Rekvizitai", o tai žmogus, tik titulinį atsidaręs, gali suabejoti - tik telefonas mobilus šviečia, o nėra skyrelio "Kontaktai"... Žinoma, užvedus kursorių ant to tel. numerio, suprast galima, kad ten kontaktai iš nuorodos, ir paspaudus randam rekvizitus. Bet pirmas įspūdis - įtarimas... ir kodėl registracijos adresas - kaime? Atsiprašau, jei kas... galima būtų kažkaip prezentabiliau padaryt, pasitikėjimo kad lankytojas daugiau pajaustų. :rolleyes:

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nauja internetinė išparduotuvė Degudegu.lt. būtų smagu, jog užeitumėt pažiūrėt, kaip Jums tokia parduotuvės idėja. gal sulygintumėt kainas. Lauksiu nuomonių komentaruose. ačiū

Kainas sakai sulygint? O su kuo jas lygint? Vien akį užmetus, jau matosi, kad jos gerokai viršija kitų pardavėjų kainas......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kurie žmonės nesupranta "Išparduotuvės" koncepcijos. Čia turi būt senų modelių prekės, likučiai, prekės su trūkumais (pvz komplektacijos). O ne naujausi modeliai ir tie brangesni, nei kitur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atkreipk dėmesį į:

 

Produkto kortelė (išorinė) ir vidinis aprašymas yra suveltas. Įsivaizduok, kad pavyzdžiui, kompiuterį pirks žmogus, kuris nieko nenusimano arba nusimano labai nedaug. Tai galima ir parašyti kas labiau tinka darbui, kas žaidimams ir pan. Prekės aprašyme parametrai yra sudėti bet kaip, be paaiškinimo. Geriau iš karto pateikti visus parametrus, nes tą mygtuką ("žiūrėti pilna specifikaciją") pamačiau iš penkto karto gal. Be to, vertimus būtina padaryti.

 

Keturios ikonos viršuje. Reikia aprašymų, nes dabar jos nieko nepasako. Jei prekės su garantija - tai kokia? Jei prekių grąžinimas - tai kokios sąlygos tam? Kadangi nėra, tai aš galiu tą kompą taip "nudrožti" ir sakyti, kad jis man netinka. Su lizingu tas pats. Apie pristatymo sąlygas nėra nei žodžio (kaip, per kiek laiko ir pan).

 

Kada darau užsakymą, kur yra pasirinkimas ar noriu pristatymo ar atsiimsiu pats gali ir įkelti nuorodą arba iššokantį langą su paaiškinimu kaip man pristatys prekę arba kokiu adresu galiu pasiimti pats jei noriu.

 

Apie apmokėjimo būdą - 0 informacijos. Tik pildydamas užsakymą matau, kad galiu padaryti bankinį pavedimą. Bet jokio paaiškinimo ką nurodyti mokėjimo paskirtyje nėra. Nors įvedžiau bet kokį paštą, tai negaliu patikrinti ar po užsakymo suformavimo aš gausiu kažkokią info į paštą dėl užsakymo apmokėjimo/įvykdymo ir pan. Čia irgi reiktų aiškumo. Taip pat patogumui galima įdiegti ir lankstesnius apmokėjimo variantus (pvz, mokėjimai.lt).

 

Paskutinis dalykas - beveik visos prekės jau su nuolaida pateikiamos, nors nėra nei akcijos pradžios nei pabaigos laiko. Nors daugelis taip daro, bet daugeliui artimu metu gali grėsti toks likimas (http://verslas.delfi.lt/media/uz-perbrauktas-kainas-be-paaiskinimo-beveik-25-tukst-lt-bauda.d?id=61439439). Kalbėjau su Konkurencijos taryba ir jie sako, kad tokių baudų gali artimu metu padaugėti. Tad pasiūlymas labai atidžiai kainas pateikinėti.

Redagavo Efkutis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...