Pereiti prie turinio

Klausimai dėl backlink'ų


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Rašiau klausimus į kitą temą, bet kažkaip nieks ar nepastebėjo, ar tingėjo atsakinėt..:). Tikiuosi atsakymo nors į kai kuriuos klausimus. Taigi:

 

Keli klausimai apie backlink'us (tiek iš pirkėjo, tiek iš pardavėjo pusės):

1) ar BL (backlink) iframe'uose yra labai mažiau vertingi?

2) kaip skiriasi BL svoris patalpinus vieną BL straipsnyje, palyginus su tuo pat BL visoje svetainėje (kiekvienam psl.) kur nors footeryje?

3) ar skiriasi BL svoris tarp svetainių, esančių tame pačiame hoste, palyginus su tarp svetainių iš skirtingų hostų?

4) kaip priimta perkant/parduodant BL daryti, jei perkama pvz metams, o jau po trijų mėnesių PR nukrenta arba pakyla (ypač jei ženklesni skirtumai)?

5) ar BL, patalpinti ne po konkrečiu norimu raktažodžiu, ne mažiau vertingi?

 

papildymas: 6) rel="nofollow" reiktų sudėt kiek įmanoma visose nuorodose savo webe su mintim, kad klientui (BL pirkėjui) būtų geriau? Juk tai negalioja vidinėm nuorodom? Kaip yra jei nuoroda yra į kitą web'ą yra iframe'e su src, o ne href komanda? Pvz pas mane yra Google žemėlapis, tai dėt ir jam, pats googlas negali įsižeist kaipnors?:D

 

Lyg ir tiek kol kas, ačiū:)

Redagavo fallender bach
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

*backlink footer matomas atidarius bet kurį straipsnį, todėt turėtų sugeneruot daugiau srauto ir būti vertingesnis.

*jei visi backlinkai bus iš vieno hosto, nemanau kad jie bus vertinami geriau nei iš skirtingų

*perkant/parduodant backlink sudaroma sutartis, priklauso nuo surašytų sąlygų, bet manau visi vertiną situaciją kokia yra dabar(PR), o ne kokia bus po pusmečio ar metų, nusipirkai ir turi, rizika yra visur ir visada. Gal kitais metais išeis dar viena pingvino versija kuri pakels/sumažins PR

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

*backlink footer matomas atidarius bet kurį straipsnį, todėt turėtų sugeneruot daugiau srauto ir būti vertingesnis.

 

Ačiū už pamąstymus. Matomas tai taip, bet BL skirti ne tiesioginiam srauto didimui. Tad ir įdomu. Peržiūrėjus svetainę per ahrefs ir panašius analogus, pastebėjau, jog vieni out-linkus rodo tik tuos, kurie kartojasi (footer'yje ar pan., kiti rodo visus, kartu su pavieniais staripsniuose). Įdomu kaip mato google. Ir kaip yra perkant BL iš kitų - jei pas vieną įkelti tik 2 BL footeryje, bet yra 50 dofollow BL straspsniuose, o pas kitą 10 bl Footer'yje, bet visi straipsniuose - nofollow. Pas kurį dėtis BL naudingiau? Nes skelbimuose dažnai akcentuojamas išeinančių nuorodų kiekis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forume pilna visokios srities specialistų, tame tarpe ir SEO, bet niekas nesireiškia,- KEISTA!!! Turbūt visi laukia tiesioginio ryšio į telefoną ar email, ir paslaugas teikia tik už $$$

Realiai pasikeitimai paieškos variklyje vyksta turbūt kasdien, sėdi ne vienas ir ne du žmonės.

Gal kas pasidalins oficialia informacija iš pačio google,- kaip vertinamas tinklalapis pagal backlinks. Žinau, kad SEO ištisas mokslas, bet konkretesnę temą galima ir viešai aptarti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, Mantai, specialistų daug ir niekas nesako, o tu nežinai ir kalbi (rašai).

 

Tai apie viską nuo pradžių:

 

1) Aš asmeniškai iframe linkų vengiu. Pamenu prieš porą metų viena SEO agentūra darė bandyma (bandžiau googlinti dabar to straipsnio, tačiau neradau), kurio metu nustatė, kad iframe irgi perduoda "link juice". Tačiau po to laiko buvo daug piktų google gyvūnų paleistų į laisvę ir neaišku kaip ten yra šiai dienai. Mano patarimas būtų, kad jei galite apsieiti be iframe - taip ir darykite.

 

2) Linkų footeriuose ir aplamai site wide linkų geriau irgi vengti. Jei jau naudojate tai branded tipo (domenas.lt, www.domenas.lt) Plačiau apie tai Matt'o komentaras:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mTjN9x-by-I

 

3) Teoriškai nesiskiria, bet plačiau žiūrint tai veikia neigiamai. Iš vieno hosto (IP) ateinantys linkai yra stiprus signalas, kad linkų portfeliu bandoma manipuliuoti. Tai galioja ne tik IP adresams, bet ir subnetams 1.2.3.4.

 

4) Dažniausiai mokama pagal tos dienos kai yra sudaromas sandoris PR. Aišku galima sutarti, kad pasikeitus situacijai bus damokama arba grąžinama dalis pinigų. Šiuo metu, kai tiek laiko nekito PR jisai nėra objektyvus rodiklis, patarčiau verčiau atsižvelgti į MozRank'ą.

 

5) Nesupratau klausimo. Čia turi omenyje tinklapio tema, anchor tekstą ar ką?

 

6) No-fallow dėti savo turiniui nereikėtų. Tačiau kuo daugiau vidinių nuorodų tuo jos mažiau palieka link juice išorinėms nuorodoms (ir atvirkščiai). PVZ. Jei puslapis turi PR2 ir 5 vidines bei 5 išorines nuorodas - page rank pasiskirsto po 0.2 kiekvienai nuorodai. Jei PR2, vidinių nuorodų 15, o išorinių 5 po 0.1. Taigi išorinė nuoroda gauna dvigunai mažiau link juice.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matytas jūsų video. Įdomu kaip čia būtų kiekvienam seo specui, jei patikrintų backlinkus :D

backlink building aplamai yra šioks toks spam

naudojantis kai kurių paslaugomis galima papult į spam listą, tada nieko nelieka kaip tik pakeisti domeną, turinį taip pat, nes googlas atsimena turinį. Jei ant naujo domeno užmesi seną turinį, naujas domenas taip pat bus laikomas spaminiu.

Tame pačiame ######### sėdi lietuviai, net nenustebčiau kad jų yra ir uždarbio forume siūlantys SEO paslaugas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymą. Vs kažkas prabyla:).

 

Dėl 5 klausimo, tai turėtas omeny anchor tekstas (kaip raktažodis). Ta prasme, ar įsidėjus BL su tam tikru anchor, google pozicijose kyli tik pagal tą anchor (kaip raktažodį) ar kyla apskritai visas domenas.lt ir kitiem raktažodžiams?

 

Tačiau kuo daugiau vidinių nuorodų tuo jos mažiau palieka link juice išorinėms nuorodoms (ir atvirkščiai).

 

 

Čia kaip suprantu teigiama, kad santykinai didesnis išorinių nuorodų kiekis naudingesnis tų nuorodų savininkams? Kodėl tuomet (kaip susidarė įspūdis skelbimuose) vertinama, kai išorinių nuorodų būna kuo mažiau? Ar yra kažkokia riba?

 

Gal galima platesni komentarą apie mozrank? Jis kinta 0-10 ribose, gal yra kokių kad ir subjektyvių analogijų PR (pvz kokį PR atitinka 5MZ? Ir MR jau gana seniai egzistuojantis dalykas, kodėl jis toks neakcentuojamas niekur?

 

P.S. Suprantu, kad SEO viskas keičiasi ir niekas nėra iki galo aišku, tad įdomūs ir pamąstymai laisvesne forma, nebijant klysti..:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naudojantis kai kurių paslaugomis galima papult į spam listą, tada nieko nelieka kaip tik pakeisti domeną, turinį taip pat, nes googlas atsimena turinį. Jei ant naujo domeno užmesi seną turinį, naujas domenas taip pat bus laikomas spaminiu.

Tame pačiame ######### sėdi lietuviai, net nenustebčiau kad jų yra ir uždarbio forume siūlantys SEO paslaugas.

 

Priklauso dėl ko buvo gautas banas, deindeksacija ir t.t. jei buvo dėl linkų tai pakanka pakeisti domeną ir perkėlus turinį dirbti toliau, tik keisti link building strategiją.

 

Į BHW reikia žiūrėti filosofiškai :)

 

 

Ačiū už atsakymą. Vs kažkas prabyla:).

 

Dėl 5 klausimo, tai turėtas omeny anchor tekstas (kaip raktažodis). Ta prasme, ar įsidėjus BL su tam tikru anchor, google pozicijose kyli tik pagal tą anchor (kaip raktažodį) ar kyla apskritai visas domenas.lt ir kitiem raktažodžiams?

 

 

Čia kaip suprantu teigiama, kad santykinai didesnis išorinių nuorodų kiekis naudingesnis tų nuorodų savininkams? Kodėl tuomet (kaip susidarė įspūdis skelbimuose) vertinama, kai išorinių nuorodų būna kuo mažiau? Ar yra kažkokia riba?

 

Gal galima platesni komentarą apie mozrank? Jis kinta 0-10 ribose, gal yra kokių kad ir subjektyvių analogijų PR (pvz kokį PR atitinka 5MZ? Ir MR jau gana seniai egzistuojantis dalykas, kodėl jis toks neakcentuojamas niekur?

 

P.S. Suprantu, kad SEO viskas keičiasi ir niekas nėra iki galo aišku, tad įdomūs ir pamąstymai laisvesne forma, nebijant klysti..:)

 

Kyla ne tik pagal tą raktažodį kuris yra naudojamas kaip anchor tekstas, bet pagal jį daugiausiai. Svarbu nepersistengti ir nenaudoti daugiau kaip 20 procentų vienodų anchor tekstų, nes pingvinas pystels ir...

 

... Žiūrėti aukščiau pateiktą pavyzdį.

 

MozRank = PageRank

Redagavo pilietis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik pasitikrinau MozRank puslapyje

rodo 2,67 bet google PR0, Skirtumas yra. Nesistebiu, nes mano projektui per mažai laiko :D

 

MozRank atnaujinamas ir viešai skalbiamas nuolatos, o PR paskutinį kartą viešai atnaujintas vasario 4 dieną. Tačiau tai ką mes vadiname PR atnaujinimu tėra toolbar update. Tikrasis puslapio PR kuriuo ir remiasi google algoritmas yra atnaujinamas maždaug kas savaite, tik google viešai prieinamus duomenis praneša kartą per ketvirtį ar pan (per PR toolbar update). Taigi šiai dienai de facto tavo puslapio PR yra 2-3.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...