Pereiti prie turinio

Del garantinio tvarkymo isvadu


Rekomenduojami pranešimai

Gausi popierių. Su popierium eisi pas pardavėją ir tarsies dėl naujo telefono. Turi teisę atsiimti pinigus, pakeisti į naują tokį patį ar kitą modelį. Jeigu norėsi atsiimti pinigus, tai problemų bus mažiau jeigu būsi pirkęs be sutarties grynaisiais. Žodžiu turi galimybę pagalvoti, kokio modelio nori. Jeigu rinksies brangesnį, tai teks primokėti pagal kainą nuo čekio. Turi lygiai mėnesį nuo akto išrašymo datos.

Tikiuosi viskas aišku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gausi popierių. Su popierium eisi pas pardavėją ir tarsies dėl naujo telefono. Turi teisę atsiimti pinigus, pakeisti į naują tokį patį ar kitą modelį. Jeigu norėsi atsiimti pinigus, tai problemų bus mažiau jeigu būsi pirkęs be sutarties grynaisiais. Žodžiu turi galimybę pagalvoti, kokio modelio nori. Jeigu rinksies brangesnį, tai teks primokėti pagal kainą nuo čekio. Turi lygiai mėnesį nuo akto išrašymo datos.

Tikiuosi viskas aišku.

O jei neberandu cekio? Ar imanoma bus pasikeist telefona?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei neberandu cekio? Ar imanoma bus pasikeist telefona?

 

 

Jeigu pirkai grynaisiais, tai tik jame buvo nurodyta prekės vertė. Tokiu atveju geriausio tikėkis, kad pakeis į tokį patį modelį arba į gamintojo nurodytą analogą. Visa kita priklausys nuo pardavėjo malonės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O be čekio į garantinį priėmė?

DOA DAP reiškia, kad prekė galėjo būti defektuota tiesiai iš gamyklos, arba defektai išlindo po pardavimo. Bet kuriuo atveju, tau priklauso pinigai atgal, arba naujas telefonas - tau rinktis (nors pardavėjai kartais nemėgsta atiduoti pinigų, bet privalo).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prikeliu tema...

Istorija tokia:

Si telefona pirkau is vieno uzdarbis.lt nario, praejo metai telefonas sugedo, nunesiau i garantini, pasirodo telefonas buvo brokuotas, ir dabar nieko negaliu padaryt be asmens, kuri pirko si telefona. Cekio nebuvo, nes nariui si telefona taip pat pakeite garantiniu laikotarpiu. Dabar tele2 praso sio nario asmens dokumento. Ar tikrai cia viskas gerai? Juk garantija suteikiama telefonui, o ne asmeniui?! Ar as kazko nesuprantu? Viskas ok, jei sis uzdarbio narys atsius tapatybes kopija, bet ka daryti jei neatsius. Gal kas kokiu minciu? Aciu!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai pats neklausei kam reikia asmens dokumento? :huh:

nes, kas ten žino, ko prisigalvojo. Gal tikrins ar ne vogtas koks :D

Klausiau, sako as nezinau kiek kainavo sis telefonas. Bet nerimtai ji kalba, kazkas cia ne taip. Uzdaviau klausima vartotoju teisiu puslapyje, tik jauciu atsakymo teks laaabai ilgai laukt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas,

 

Šiaip kai yra DAP arba DOA, tai yra išduodamas toks pats modeliukas arba jie tau turi suteikt kitą telefoną. Jeigu neturi šio modelio, tuomet turi duoti kitą, daug maž už panašią pinigų sumą kiek kainavo sugedęs telefonas.

 

Pas mus Mobili Linija cirkų nėra. Jei yra DAP arba DOA viskas keičiama be asmens tapatybės dokumentų :D kas čia per pokštai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bent kai man keitė, tai jiems reikėjo sutaries kopijos, dėl paso ar asmens tapatybės dokumentų - neprisimenu, ar reikalavo. Taip pat reikėjo to žmogaus, kuriuo vardu buvo pirtkas, ale pasirašytų, jog jokių pretenzijų nėra, kad keičiamas daigtas į kitą (ar kažką panašaus), kitaip niekaip jie man nenorėjo keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas,

 

Šiaip kai yra DAP arba DOA, tai yra išduodamas toks pats modeliukas arba jie tau turi suteikt kitą telefoną. Jeigu neturi šio modelio, tuomet turi duoti kitą, daug maž už panašią pinigų sumą kiek kainavo sugedęs telefonas.

 

Pas mus Mobili Linija cirkų nėra. Jei yra DAP arba DOA viskas keičiama be asmens tapatybės dokumentų :D kas čia per pokštai.

Priimti telefona, tai prieme, o dabar kazkokie cirkai!

Vakar gavau atsakyma:

 

Atsakome į Jūsų paklausimą, persiųstą Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos.

 

Informuojame, kad pagal LR Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr. 58-2105), patvirtintų Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 5 punktą, prekės kokybės garantiją suteikia prekės pardavėjas.

 

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 3 dalies, kai yra nustatytas daikto kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą.

 

Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės (toliau - Taisyklės), patvirtintos Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu Nr.217 (paskutinis pakeitimas 2012 m. kovo 15 d. Nr. 4-243):

 

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti (past. - gedimų ar taisymų skaičius nėra numatytas):

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

 

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

T.y. jeigu vartotojo kaltės dėl prekės gedimo nėra, tokiu atveju pardavėjas neturi teisės nurodinėti pirkėjui, kaip elgtis nusipirkus netinkamos kokybės daiktą.

 

6. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Jeigu telefonas buvo pirktas su sutartimi kito asmens vardu, siūlome Jums gauti to asmens raštišką įgaliojimą. Jeigu to padaryti nėra galimybių, pateikite pardavėjui raštišką prašymą, nurodant visas aplinkybes.

T.y. Jūs laisva forma parašote pardavėjui raštišką pretenziją dėl nekokybiškos prekės, kur aprašote visas aplinkybes bei pateikiate savo pasirinktą reikalavimą. Jeigu pardavėjas atsisako priimti Jūsų pretenziją, išsiuskite pardavėjui raštą registruotu paštu. Pretenzija, pateikta elektroniniu paštu, turi būti patvirtinta elektroniniu parašu.

 

Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 20 str. 2 d. nuostatas, pardavėjas, paslaugų teikėjas, nesutikdami su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo, paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui. Vartotojų prašymus pardavėjai, paslaugų teikėjai nagrinėja nemokamai.

 

Tai pirmadieni bandysiu eiti i Tele2, ir bus matyt ka jie sakys.

Gal dar iki pirmadienio atsilieps uzdarbiio narys, su sutarties kopija.

Pranesiu kaip viskas sekes. Aciu visiems!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Buvo issimoketinai pirktas,tai kad nerandu as to savininko. Telefonas isjungtas yra.

Tai turi bėdą. Nes omnitel darbo tvarkose visur nurodoma "klientas", tiek dėl prekės keitimo, tiek dėl pinigų atsiėmimo. O "klientas"-tai asmuo, kuriuo vardu buvo pirktas telefonas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...