Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

tai o ne kurjeris? neoficialus, bet kurjeris vistiek.

o kodel sakai, kad jei grynais mokes tik tada galima? koks skirtumas grynais ar paypal?

be patikimo pristatymo patvirtinimo (trackingo) gali sakyt kad negavo ir pasiims pinigus atgal per paypala

jei moka grynais, tada nebus jokiu fintu kad "negavau, grazink pinigus", tik tu aisku vistiek sumokesi ebay fees

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

be patikimo pristatymo patvirtinimo (trackingo) gali sakyt kad negavo ir pasiims pinigus atgal per paypala

jei moka grynais, tada nebus jokiu fintu kad "negavau, grazink pinigus", tik tu aisku vistiek sumokesi ebay fees

 

tai kaip suprantu, sioje situacijoje lieka du variantai:

1) arba siunciu per neoficialu kurjeri, ten tuos kurie busiuku vaziuoja ir imu grynais

2) siunciu per oficialu kurjeri

 

taip?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma returna gavau, pirkejas atsisako moketi return shipping cost ir reikalauja to shipping label.

 

galit paaiskinti kaip cia reikia dabar daryti su tuo shipping label?

 

 

as ka padariau, tai paspaudziau accept return, ir parasiau jam tiesiog laiska, jog kai tik gausiu preke atgal, iskart refundinsiu ir dar atiduosiu siuntimo islaidas.

Paciam ebay raso, kad tipo pinigus turiu grazint iki kovo 23d., taciau jeigu iki to laiko as neatgausiu prekes, tai pinigu jam nesiusiu. Kas tokiu atveju bus?

Redagavo ka0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma returna gavau, pirkejas atsisako moketi return shipping cost ir reikalauja to shipping label.

 

galit paaiskinti kaip cia reikia dabar daryti su tuo shipping label?

 

 

as ka padariau, tai paspaudziau accept return, ir parasiau jam tiesiog laiska, jog kai tik gausiu preke atgal, iskart refundinsiu ir dar atiduosiu siuntimo islaidas.

Paciam ebay raso, kad tipo pinigus turiu grazint iki kovo 23d., taciau jeigu iki to laiko as neatgausiu prekes, tai pinigu jam nesiusiu. Kas tokiu atveju bus?

Dėl kokios priežasties grąžina? Tu kaltas ar jis?

Label'is tai Royal Mail lyg ir gali nupirkti, pasižiūrėk(jeigu UK), o kitos tik DPD kurjeris.

Kokia siuntos vertė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kokios priežasties grąžina? Tu kaltas ar jis?

Label'is tai Royal Mail lyg ir gali nupirkti, pasižiūrėk(jeigu UK), o kitos tik DPD kurjeris.

Kokia siuntos vertė?

kaltas as. esu Lietuvoj, o ne UK, tai royal mailo neiseis nupirkti. siuntos verte 9 baksai (tokia prekes kaina).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, ziurekit gal kas labiau susidures su muitais, yra nemazai elektronikos prekiu siusta is treciosios salies seniau buvo viskas ok, siusta kaip gift ir padevetos prekes, bet prekes yra naujos kelios atidarytos pakuotes del vaizdo o muitas uzkrautas nerealus imanoma tai kaip nors susitvarkyti? kur reiktu kreiptis dekuiii jei kas padetu neatsisakyciau ir sumoketi:) pm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kokia suma galima per metus suprekiaut, nes kazkur skaiciau kad 2000USD, o poto praso dokumentu(numanau saskaitu)? ar neko nepraso?

eBay nelabai praso tiesa pasakius kazko, jei registruotas kaip personal account gali ir uz 2000usd per menesi parduot ir ebay nieko nepaprasys, svarbiau jiem kad neprisidirbtum ir pirkejai visi liktu patenkinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galeciau taip aisku padaryt, bet siuntimas jam kainuotu 1 euras, neregistruotu.

Nežaisk dėl tokios sumos, iškarto refund'ą, kol nesugalvojo negative'o parašyt.

 

Kaip yra su tuo good til' cancelled ?

Idejau skelbima i .com su good till cancelled, issipardaviau visas prekes ir as jau nebematau o skelbimo. Cia taip ir turi buti? Nes as kaip supratau tai jis bus visa laika, kol as pats ji isimsiu, tik tiesiog rasys kad out of stock

Ne, paliks skelbimą, tol kol turėsi prekių. Yra kitas nustatymas, kai išsiparduodi prekes, vistiek palieka jas.

 

 

 

Klausimas daugiau susidūrusiems - ar po naujausio ebay seller dashboard'o atsinaujinimo, galima grąžinti pinigus tiesiog per paypal'ą? Nebus man defect rate'as priskaičiuotas ar panašiai? Nes man kažką tokio agentė sakė e-bay paskambinus, užsiminė bent jau, kad geriau tiesiog case'ą tegul atidaro e-bay jie, nes mes tada žinom dėl kokio problemos, o kai refundinat tiesiogiai mes skaičiuojame defect rate'ą, bet nematau, kad būtų kažkur kažkas panašaus skaičiuojama pagal kriterijus.

Taigi, any ideas? Nes jau atsibodo prašynėt iškelt return request'us, vieniem neina, kitiem dar kas..

Redagavo Motorsport
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...