Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Na aš nemanau, kad tu kažką pasieksi. Gal jis buvo suglamžytas, kada buvo kraunamas į lėktuvą, gal paskirstymo centre. Bala žino. Siūlyčiau nekvaršinti galvos dėl tokio menkniekio.

 

 

Klausiau po kiek laiko, o ne tik apie mokestį :D

 

 

Tom pastininkem giliai .. kokiom kainom tu siunti, neprisigalvok nebutu dalyku. Pamatytum kaip elgiasi su tais siuntiniai.. Mano griztantys visi buna paminkyti neblogai, nors siunciu tikrai ne paciose silpniausiose dezutese. Jeigu matei kada kaip kaime siena krauna, tai taip pat ir tavo siuntinius.. su sakem.

 

 

Būtent, svarbiausia, kad visiškai nesugadino daikto ir bent jau nuėjo į vietą.

 

 

Iskelei pastininkiu afera i viesuma, pastininkes supyko, dabar taip ir laukia, kol tu atnesi siuntini ir jos tau atkersys. Kai tik paima is taves pasto deze iskart kambariuke minko ir glamzo.

 

 

JOP!

nepyk ant maisto tiekejo..

Dekui uz atsakymus:)

 

Pagarbiai,

 

l777

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tell us your issue with this transaction

>>>I sold an item and haven't received my payment yet.

>>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

Continue | My problem is not listed here

 

Sveiki norejau paklaust...

 

Pardaviau preke,bet pirkejas nepervede pinigu per ebay, bet atsiskaite bankiniu pavedimu tai norejau paklausti ar man db jam atidaryti case kad isvengciau tu 10 % mokesciu ar tiesiog pazymet ten kur raso >>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

ar tada mokescius nuskaiciuotu vistiek ar nenuskaiciuotu gal kas susidure su siuo dalyku?

 

iskelciau case,bet gal eina paprasciau padaryti kad isvengciau tu 10% mokesciu kaip pazymet sita?>>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tell us your issue with this transaction

>>>I sold an item and haven't received my payment yet.

>>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

Continue | My problem is not listed here

 

Sveiki norejau paklaust...

 

Pardaviau preke,bet pirkejas nepervede pinigu per ebay, bet atsiskaite bankiniu pavedimu tai norejau paklausti ar man db jam atidaryti case kad isvengciau tu 10 % mokesciu ar tiesiog pazymet ten kur raso >>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

ar tada mokescius nuskaiciuotu vistiek ar nenuskaiciuotu gal kas susidure su siuo dalyku?

 

iskelciau case,bet gal eina paprasciau padaryti kad isvengciau tu 10% mokesciu kaip pazymet sita?>>>I sold an item and want to cancel the transaction.???

 

Aš tokiu atveju pažymiu kaip payment received ir toliau viską per ebay darau, cancelindamas transaction isvengsi ir tų procentų ir t.t. bet oficialiai tu nebūsi pardavęs to daikto, jeigu kils nesusipratimas ar dar kas nors gali kilti bėdų dėl to, kad tu kaip ir pasinaudojai ebay paslaugomis, kad parduotum daiktą, bet už tai mokesčio mokėti nenori, nesu tikras ar tai nepažeidžia taisyklių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Zmogus nupirko preke, issiunciau, jis gavo, bet jam netinka ji. Klausia, ka as galiu pasiulyti. Taigi as jam pasiuliau dvi iseitis:

 

1. Jis grazina preke man, as jam grazinu visus pinigus.

2. As jam grazinu 30% prekes vertes ir jis pasilieka preke.

 

Klausimas:

 

1. Ar jam grazinus preke man ir man grazinus pinigus jam, ebay grazins man mokescius uz parduota preke?

2. Ar grazinus jam 30% prekes vertes, ebay sumazins mokescius uz parduota preke?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Zmogus nupirko preke, issiunciau, jis gavo, bet jam netinka ji. Klausia, ka as galiu pasiulyti. Taigi as jam pasiuliau dvi iseitis:

 

1. Jis grazina preke man, as jam grazinu visus pinigus.

2. As jam grazinu 30% prekes vertes ir jis pasilieka preke.

 

Klausimas:

 

1. Ar jam grazinus preke man ir man grazinus pinigus jam, ebay grazins man mokescius uz parduota preke?

2. Ar grazinus jam 30% prekes vertes, ebay sumazins mokescius uz parduota preke?

 

1 - taip.

2 - ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Vokietis iškėlė bylą, kad product not as described, bet jokių nuotraukų pateikti nesiruošia, prašo refundinti ir dar plius sumokėti už jo siuntimą prekės atgal. Prekė negali būti kitokia nei yra nuotraukoje, tik jam matyt pasirodo per sudėtingai naudojama, todėl nori siųsti atgal, aš kaip ir nieko prieš grąžinimą, bet į žinutes neatrašinėja, bendrauja tik per case ir nori papildomai už siuntimą, byloje įkeltas mano adresas, jis turi uploadint tracking information.

 

Ebay.de viskas vyksta, bet registruotas aš ebay.co.uk ir vokiškai nė bum bum, o vertėjas nelabai gelbėja, ar bandyt kreiptis į ebay, kad padėtų išspręsti reikalus ir galima būtų susišnekėti, ar tiesiog atiduot jam tuos pinigus ir nerizikuot savo kaip pardavėjo reputacija ir ebay paskyra?

 

Ačiū už atsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklaust, o ką daryti, jeigu pirkėjas prekės neatsiima pašte ir ją man grąžina į pašta, ką tokiu atveju daryti?

Gavęs atgal būtinai nuotrauką padaryk kaip viskas atrodo t.y., kad grįžo siunta neatsiėmus ir t.t., kad paskui neknistų proto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavęs atgal būtinai nuotrauką padaryk kaip viskas atrodo t.y., kad grįžo siunta neatsiėmus ir t.t., kad paskui neknistų proto.

 

Dėkui už patarimą. Pasidariau.

 

Bet čia dėl ko grąžino tai nežinau.

 

Vengriškai parašyta "Nem kereste", "Non Reclame". Translate verčia "netvirtino" arba "nežiūriu" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Nestandartinė situacija... Gal patarsit kaip elgtis toliau :P

 

Pardaviau telefoną. Pirkėjas naujas su visu 0 atsiliepimų ir dar iš Alžyro ;) Pinigus pervedė iš kart ir dar parašė žinutę Ebay, kada išsiųsiu prekę, nors aprašyme aiškiai paminėjau, kad per 1-2 darbo dienas. Buvo penktadienis. Neskubėjau išsiųsti, nors galėjau jau šeštadieninį, bet susilaikiau...

Sekmadieni naktį ateina iš Ebay žinutė, kad toks vartotojas jau nebeegzistuoja. Neįsivaizduoju kodėl išsiregistravo. Ir laiške minima, kad prekės nebesiųsti ir jei išsiuntei tai susisiekti su siuntėjais ir kuo skubiau atšaukti siuntą.

Ištrauka iš Ebay laiško:

We recommend you take the following actions if this buyer won the item:

- If you haven't received payment, don't complete the sale or send the item to the buyer.

- Don't communicate with the buyer directly.

- Verify any payments you've been notified of by logging into your PayPal account (or other online payment service).

- If the buyer requests a refund or additional payments, don't send any money without contacting eBay first.

- If you've already sent the item, try contacting the shipping carrier to find out if you can stop shipment.

 

Reziumė:

Ebay: man mokesčiai gražinti, vartotojo nebėra, prekės aš neišsiunčiau (kaip ir liepė Ebay).

Paypal: pinigai vis dar pas mane...

 

Klausimas:

Kokia galima toliau seka su tais pinigais? Man juos gražinti, jis gali per Paypal susigrąžinti ar liks pas mane?

Nelabai teisingai suprantu raudonai pažymėtas eilutes... t y nesu tikra ar teisingai suprantu...

 

jei trumpai tai kas toliau turėtų būt iš mano pusės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei trumpai tai kas toliau turėtų būt iš mano pusės?

 

Ką aš daryčiau, tai skambinčiau tiesiai į PayPal dėl šio mokėjimo. Jeigu nepasitiki savo anglų šnekamąja kalba, susisiek su eBay customer service chat'o pagalba, ir paklausk, ką toliau daryti. Šie pinigai greičiausiai atsiųsti iš vogtos PayPal sąskaitos, ir po kurio laiko bus grąžinti atgal. Todėl jų patariu neliesti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką aš daryčiau, tai skambinčiau tiesiai į PayPal dėl šio mokėjimo. Jeigu nepasitiki savo anglų šnekamąja kalba, susisiek su eBay customer service chat'o pagalba, ir paklausk, ką toliau daryti. Šie pinigai greičiausiai atsiųsti iš vogtos PayPal sąskaitos, ir po kurio laiko bus grąžinti atgal. Todėl jų patariu neliesti.

 

Ačiū labai už atsakymą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki pardaviau preke, isiunciau ir ziuriu, kad siandien case iskeltas...

 

Here's what happened:

 

[pirkejas] let us know that "Michael Kors gorgeous tote bag" didn't match the description and has requested a refund. A case is open and you can view the case and the buyer's message in the eBay Resolution Centre.

 

Hi there, Your listing is quite misleading as now that I have received the bag, I can see that it was a Not for Resale bag, so a gift with purchase. This means it was not purchased and is not a standard Michael Kors tote bag in anyway. The label on it makes it clear that it was given away free, where as your listing suggests it's a standard tote bag from the normal line. I would like to a refund please.

 

mano pardavimo tekstas:

 

Michael Kors Gold Tote Bag. This is an extremely rare, limited edition bag that will not be around for long. The tote is lightweight, versatile, functional, and has enough space to fit a laptop, books, cosmetics, and essentials all at once!! Would make a great beach bag or even would be awesome for trips to the swimming pool. It features a magnetic button closure and gold tone hardware. 100% polyurethane.. And 100% authentic, gorgeous, stylish Michael Kors!!

 

niekur neparasyta kad tai regular ar not for resale... yra kazkokios galimybes, kad apseisiu be refundo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, pirkejas is belgijos nupirko preke,gaves nusprende grazinti nes preke jam netiko

Tai dabar man jam refundinti pinigus ar pirma palaukti kol jis man grazins preke ir tada grazinti mokejima?\

 

kaip tokiu atveju daryti?

 

Kai grazins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai grazins.

 

Aisku,atsitiko toks dar daykas kad pirkejas gaves preke kuria issiunciau is kart iskele dispute,bet ir po keliu valandu nutrauke dispute,parasyrta buvo kad nutrauke dispute pirkejas

 

As jam parasiau kas atsitiko blogai ir jis man parase kad jam neina man iskelti dispute nes paypalas kazkaip jam blokuoja ta dispute,neina jam iskelti dispute man. ar gali buti taip kad jis pasieke maximum dispute i metus kieki ir paypal nenori jau galimai su juo tureti reikalu ar kas pan??

 

stai jo zinute

 

Yes, it is a bad situation. What worse is that we at the moment have problems getting a dispute opened through Paypal.... I have send request for help to paypal but I am not happy using so much time on this.

 

Is there another way to ensure I get a refund directly between the 2 of us ?? At the end of the day I trusted you and hope this goes the other way as well. Will you refund and I will return the - afterwards (within days ???) This will ensure I give you good rating !

 

Thanks !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku,atsitiko toks dar daykas kad pirkejas gaves preke kuria issiunciau is kart iskele dispute,bet ir po keliu valandu nutrauke dispute,parasyrta buvo kad nutrauke dispute pirkejas

 

As jam parasiau kas atsitiko blogai ir jis man parase kad jam neina man iskelti dispute nes paypalas kazkaip jam blokuoja ta dispute,neina jam iskelti dispute man. ar gali buti taip kad jis pasieke maximum dispute i metus kieki ir paypal nenori jau galimai su juo tureti reikalu ar kas pan??

 

stai jo zinute

 

Yes, it is a bad situation. What worse is that we at the moment have problems getting a dispute opened through Paypal.... I have send request for help to paypal but I am not happy using so much time on this.

 

Is there another way to ensure I get a refund directly between the 2 of us ?? At the end of the day I trusted you and hope this goes the other way as well. Will you refund and I will return the - afterwards (within days ???) This will ensure I give you good rating !

 

Thanks !

 

Aš tai tai vietoje nejudinčiau nei piršto, kol negausi pranešimo iš eBay, jog reikia grąžint pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kaip galvojate ar nieko tokio,kad as per ebay parduosiu zmogaus is Ukrainos daiktus ir jis juos pats issius pirkejui is savo salies.Nebus problemu su Ebay arba paciu pirkeju,kai pamatys,kad pirko is Lietuvos,o siuntos koda as jam parasau ukrainietiska ir mato,kad siuntinys eina is Ukrainos.

Redagavo timizas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Kaip galvojate ar nieko tokio,kad as per ebay parduosiu zmogaus is Ukrainos daiktus ir jis juos pats issius pirkejui is savo salies.Nebus problemu su Ebay arba paciu pirkeju,kai pamatys,kad pirko is Lietuvos,o siuntos koda as jam parasau ukrainietiska ir mato,kad siuntinys eina is Ukrainos.

Taigi yra ebayjuj, gali pasirinkt dedamas skelbima Item Location.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...