Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Neseniai pradėjau prekiauti per ebėjų. Paskutinį kart siunčiau siuntinį, kurio vertė 2eurai, o už siuntimą į UK sumokėjau 3 eurus.

Norėjau paklausti paklausti ar yra pigesnės alternatyvos Lietuvos paštui siunčiant į europą mažas prekes maždaug iki 500gr?

Dar norėjau paklaust ar apsimoka rizikuot siunčiant neregistruotu paštu?

Redagavo Horneris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su ta Meksika tai kazkokia katastrofa.. kaip ir Brazilija, Peru, nuosirdziai rekomenduoju nesiusti ten.

Meksikoj gyvena vienas pazistamas ir jam pastoviai siunciami visokie paketeliai su lietuviskais dalykeliais. Kol nepradeda ieskot pats, nieks ten nesivargina kazko daryt, siuntinys paste gali pragulet belenkiek laiko ir visiems px, gal kad is kazkokios Lietuvos, gal su kitom siuntom pagarbiau elgiasi. Pasto darbuotojos net kremu meginelius is zurnalu issilupa ir numeta kazkur tas siuntas visai nepasivargindami nieko iteikti ar pranesti, o ir atejus paciam ieskoti buna nepatenkintos. Siusdamas i sias salis praradau daugiau pinigu nei uzdirbau.. Jau kokie 3-4 men kaip nesiunciu butent i sias tris salis, case ir low rating mano dashboarde vel tapo teigiamas, susigrazinau top rated statusus ir t.t.

 

P.S nei viena siunta negrizo atgal.. arba jas pasidalina kazkas.. arba vistik po pusmecio jas atiduoda gavejams.

o ko tiekiesi, jug ten visur korupcija ir narkotiku karteliai...

 

Čia dar neblogas procentas. Pas mane baisesnė situacija

Ir as vistiek nematau problemos tame, geriau jau niekas nepalieka tu feedbacku negu ikala neigiama ar neutrala arba kad ir teigiama su low dsr kas yra lygu neigiamui feedbackui.

Redagavo wembo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip "handlinat" ebay returnus?

per paskutinius du menesesiu jau du kartus likau durniaus vietoj. nuostolis ~500$ reikia kažką keisti.

 

Vienas atvejis jog patštas keliavo nuo vasario 2 iki balandzio 20d iki JAV. Aišku refundinau, vėliau kai pamačiau kad pirkėjas gavo tai iš pirkėjo visiškas ignoras. Yra kokių priemonių kažka padaryti?

 

Kitas atvejis pirkėjas gavo bet ale kažkas nepatiko sutikau refundinti prieš gaunat prekę(mano klaida) iš pirkėjo po to jokių žinių.

Jau pavargau laviruoti kad negauti negative feedback bet kad ir kuo mažiau prarasti $$$. Kai kuriems pirkejasm labai norisi užvažiuoti į viena vietą... Reikia pardavinėti su nerealiais antkainiais kad dengti tokias nesamones.

Niekad nefundink pats, geriau tegul kelia case ir ebay grazina pinigus, nu nebent pigi preke o tu siuntei neregistruota siunta ir esi garantuotas busimo case pralaimetojas. Bet buna atveju kai pirkejas specialiai vilkina laika ir neina atsiimt siuntos is pasto, kad gaketu iskeles case is taves issireikalaut refunda o veliau nuejes i pasta atsiimt savo siunta. Ebay toki savanoriska pinigu grazinima vadina voluntary refund, uz tai tau grazina seller fees. Bet tu prarandi visas teises i ta siuntini nes grazindamas pats pinigus pripazisti savo kalte ir netgi jeigu trackingas rodo kad siunta galiausiai nukeliavo pas pirkeja jokiu pretenziju nebegalesi kelt, niekas neleis is naudo kelt case ir t.t. tiesiog is ebay gausi kazka panasaus i sita mesla: You issued voluntary refund, we didn't made final desision in this case... bla bla bla. Taigi mano patarimas jokiu pinigu grazinimu kai iskelia case, tegul daro ta escalate to costumer support ir pasiima ta final valie fee bet geriau kovot iki galo !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir as vistiek nematau problemos tame, geriau jau niekas nepalieka tu feedbacku negu ikala neigiama ar neutrala arba kad ir teigiama su low dsr kas yra lygu neigiamui feedbackui.

 

Na matai, čia priklauso nuo serviso, kurį teiki. Aš nematau nieko, dėl ko man neigiamus turėtų palikti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia dar neblogas procentas. Pas mane baisesnė situacija

jei automatizuotum, kad feedbqacka pirkejas gautu tik palikes tau, tas procentas pasitaisytu zenkliai:)

 

Su Meksikom, Brazilijom, Indijom, beda, kad ten visaks labai letai vyksta, jei ten siusti, butina info prirasyti, kad tai gali trukt labai ilgai. beja, kokie Braziliai bais saziningi papuola, tu jiem refundini, jie po menesio tau atgal pinigus grazina, nes gavo preke, taip buvo ne karta. Daugiausia galvos skausmo man yra buve su Rusija. jei tik neregestruotas, taip pavogia ar nuscamina.

 

Sveiki,

 

Neseniai pradėjau prekiauti per ebėjų. Paskutinį kart siunčiau siuntinį, kurio vertė 2eurai, o už siuntimą į UK sumokėjau 3 eurus.

Norėjau paklausti paklausti ar yra pigesnės alternatyvos Lietuvos paštui siunčiant į europą mažas prekes maždaug iki 500gr?

Dar norėjau paklaust ar apsimoka rizikuot siunčiant neregistruotu paštu?

as registuot pradedu nuo 15-20svaru pirkinius.

Seip nera vienos politikos, net pas konkretu selleri ta politika keiciasi priklausomai nuo acc statuso ir reitingo.

 

Niekad nefundink pats, geriau tegul kelia case ir ebay grazina pinigus,

Jei tavo vidinis retingas koks 0.5 proc globale tai gali sau leisti taip issidirbineti, bet kazkodel nemanau, kad kasnors is cia rasanciu palaiko tokius rezultatus. O kiekviena iskelta byla kapoja tavo vidini reitinga, kaip ir byla pasiekusi ebejaus isikisimaa, ju ten per metus skaicius leidziamas vienzenkis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Selling Manager Pro turi situos toolsus.

Seip yra ir kitu programu, bet nepamenu ar jos tikrai free. Pasiaiskisiu.

Kai feedbacku nepalikineji, ir pats kiek maziau gauni. as karta i menesi uzejes @paid with no feedback, pazymiu visus ir padarau random teigiama visiem vienu klicku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Selling Manager Pro turi situos toolsus.

Seip yra ir kitu programu, bet nepamenu ar jos tikrai free. Pasiaiskisiu.

Kai feedbacku nepalikineji, ir pats kiek maziau gauni. as karta i menesi uzejes @paid with no feedback, pazymiu visus ir padarau random teigiama visiem vienu klicku.

 

Reikės ir man pasidomėti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu pirkejas atidaro return requesta kad preke nori grazint neva neatitinka aprasymo galima tiesiog atmest toki requesta, casas automatiskai uzsidaro ir pirkejas negali veliau atidaryt item not as described case, aisku tokiu atveju garantuotai gausit neigiama bet galesit nepriimt grazinimu ir neprarasit pinigu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlyčiau rašyti tuos kurjerius, kuriuos galima trackinti gavėjo šalyje:

 

JAV - USPS;

Australia - AU Post;

UK - Royal Mail;

ir t.t.

 

Visoms kitoms šalims aš rašau Royal Mail. Kam to reikia? Tam, kad būtum top rated seller'is Global eBay, tau reikia turėti tam tikrą trackų skaičių, kuris būtų "validated".

Nerurina tavęs klientai dėl Royal Mail?

 

Čia dar neblogas procentas. Pas mane baisesnė situacija

Patarčiau naudoti korteles, jei dar nenaudoji, man buvo tokia pati situacija, bet pradėjus jas naudoti, gaunu virš 60 procentų feedback'ų ir case'ų mažiau, kai nurodyta, kad pirma kreiptis privačiai, jei iškyla problemų.

 

 

palieku karta i pora savaiciu bulku iskart kokiam simtui, kadangi neigiamo pirkejui palikt negalima, tai nematau topico prasmes apskritai:) ofb palieku kai kuris nors is pirkeju paraso palikt fb, tada visiem vienu kartu ir uzmetu

Žinok apsimoka pasilikti tą feedback'ą, nes yra nemažai durnių, kurie galvoja, kad seller'is gali palikti negative'ą(ypač nauji neapsiskaitę, kurie problematiški).

 

Tai as dabar apskritai nepalikinėju feedback'ų, bet ir man nepalieka. Su kuo tą automatinį feedback palikimą galima daryti? Mokama programa?

Seller shop tools naudokis, patarčiau naudotis ta sistema, kad kai tau pirkėjas palieka - tu automatiškai jam irgi.

 

 

 

Dar klausimas iš manęs,

ar yra koks būdas nustatyti kas paliko tau low rated vertinimą ir panašiai? Kaip stengiatės pasikelti vertinimus? Nes man shipping'as ir dispatch time 4.8, shipping'ą galima išspręsti free shipping pasiūlant kai kuriems produktams manyčiau, o dispatch time neįsivaizduoju, nes išsiunčiu max per 2 dienas(kaip ir nurodyta), nebent nuperka penktadienį vėlai ir tada gaunasi tik pirmadienį dažniausiai.

Redagavo Motorsport
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nerurina tavęs klientai dėl Royal Mail?

Patarčiau naudoti korteles, jei dar nenaudoji, man buvo tokia pati situacija, bet pradėjus jas naudoti, gaunu virš 60 procentų feedback'ų ir case'ų mažiau, kai nurodyta, kad pirma kreiptis privačiai, jei iškyla problemų.

Seller shop tools naudokis, patarčiau naudotis ta sistema, kad kai tau pirkėjas palieka - tu automatiškai jam irgi.

 

Ne, nieko nesako dėl Royal Mail, bet jiems šiaip nieko ir nereiškia. Jeigu ilgai negauna, paklausia trackingo, pasakau, kad žiūrėtų savo pašto web'e (jeigu trackinasi).

 

Apie korteles mąsčiau jau labai senai, gal reikės apie tai pagalvoti.

 

Dėl feedback'ų palikinėjimo bulk'u jau išmokau. Geras dalykas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kada siunčiau į Omaną, siunta keliavo per ZA paštą. Nuėjo, bet labai ilgai truko. Aš grąžinau pinigus, pirkėjas sąžiningas pasitaikė, sumokėjo poto.

Aš grąžinau jau 50% pinigų, sutarėm, kad jei per kitą savaitę neateis - grąžinsiu visus. Pabandysiu į paštą užklausą duoti, gal kažką greitai sužinos,bet ten užtrunka apie mėnesį, poto atrašo - siunta pristatyta...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra koks nustatymas, kur gali pasidaryti kelias shipping opcijas: free; mokama jei su tracking number; dar daugiau mokama, jei per kurjerį ir t.t.?

Kitas variantas - ar galima shipping kainą nustatyti pagal siuntimo regioną, tarkim: europa - viena shippign kaina, kiti žemynai - kita?

Kuomet iš kai kurių pirkėjų pirkdavau, buvo siūlomi bent du shipping variantai, kaip galima tą padaryti, kur pakeisti nustatymus aprašyme? Prie shipping neradau, arba nesupratau kur ten kas keičiasi ir prisideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra koks nustatymas, kur gali pasidaryti kelias shipping opcijas: free; mokama jei su tracking number; dar daugiau mokama, jei per kurjerį ir t.t.?

Kitas variantas - ar galima shipping kainą nustatyti pagal siuntimo regioną, tarkim: europa - viena shippign kaina, kiti žemynai - kita?

Kuomet iš kai kurių pirkėjų pirkdavau, buvo siūlomi bent du shipping variantai, kaip galima tą padaryti, kur pakeisti nustatymus aprašyme? Prie shipping neradau, arba nesupratau kur ten kas keičiasi ir prisideda.

 

Taip, galima. Kad kuri aukcioną, ten galima ir skirtingas kainas skirtingiems siuntimo tipams priskirti, ir pagal regionus (netgi kaikurias šalis) nustatyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...