Pereiti prie turinio

Google adwords reklama


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kažkaip nepastebėjau forume tokios temos kad kas dalintūsi informacija kaip susikurti reklama ir panasiai.

 

Man kuriant iškilo pora klausimų ir galvoju gal galėsit kas pagelbėti?.

 

Kokį reiktu nusistatyti dienos biudzeta.

Koki reiktu nusistatyti maksimalu mokejima uz viena paspaudima?? (sitas aktualiausias, kuom skirsis jeigu as nurodysiu 10ct ir 1lt)

 

Pasidarau dienos biudzeta 5lt ir paspaudima 10ct, bandau simuliuoti kompanija ir nieko nevyksta, raso kad neatitinka kainos duomenu modelio kazkokio, tai galvoju gal per mazus biudzetus nusistaciau.

 

Apsvieskite kas nors.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kažkaip nepastebėjau forume tokios temos kad kas dalintūsi informacija kaip susikurti reklama ir panasiai.

 

Man kuriant iškilo pora klausimų ir galvoju gal galėsit kas pagelbėti?.

 

Kokį reiktu nusistatyti dienos biudzeta.

Koki reiktu nusistatyti maksimalu mokejima uz viena paspaudima?? (sitas aktualiausias, kuom skirsis jeigu as nurodysiu 10ct ir 1lt)

 

Dienos biudžetas priklauso nuo tavo planuojamų išlaidų reklamai. Jei nutariai leisti 1000 litų per mėnesį, tai atininkamai ir planuokis 30 litų/diena.

 

Reklamos paspaudimo kaina yra vienas iš faktorių pagal kuriuos apskaičiuojama pozicija, kurioje rodys tavo reklamos skydelį. Priešingai nei daug "specialistų" teigia, reklamos pociziją nulemia ne aukciono principas, o tam tikra formulė. Plačiau čia http://potissimuslt.wordpress.com/2011/07/16/nuo-ko-priklauso-google-adwords-reklaminio-skydelio-pozicija-ir-kaina/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausia reiktų išsiaiškint kokios rinkoje vidutiniškos kainos yra, bent jau maždaug, tada tavo paspaudimo kainą reiktų derint pagal biudžetą.

 

Gerai bus tada jei vidutiniškai kiekvieną dieną bus maždaug 10 proc. biudžeto neišnaudota.

 

Yra atvejų, kai paspaudimo kainą lemia, tai kiek tu uždirbi iš vieno lankytojo, tai lengviausia paskaičiuot eshop`uose įvairiuose. Tada paspaudimo kainą laikai tokią, kad būtų pelninga. Aišku čia tokia pagrindinė strategija, bet jų yra įvairių.

 

O dar būna ir tokių variantų tiesiog paspaudimo kainą daro tokią, kad būtų top1-3.

 

Ir tu kalbi apie paieškos ar vaizdinės reklamos tinklą?

 

Dienos biudžetas priklauso nuo tavo planuojamų išlaidų reklamai. Jei nutariai leisti 1000 litų per mėnesį, tai atininkamai ir planuokis 30 litų/diena.

 

Reklamos paspaudimo kaina yra vienas iš faktorių pagal kuriuos apskaičiuojama pozicija, kurioje rodys tavo reklamos skydelį. Priešingai nei daug "specialistų" teigia, reklamos pociziją nulemia ne aukciono principas, o tam tikra formulė. Plačiau čia http://potissimuslt.wordpress.com/2011/07/16/nuo-ko-priklauso-google-adwords-reklaminio-skydelio-pozicija-ir-kaina/

 

Manau, tai galima vistiek vadinti aukcionu, nes tu turėdamas ir žemą kokybės balą, užkėlęs MUP aplenksi kitus. Tai realiai, kas daugiau pasiūlo tas ir bus pirmas. Aišku svarbus vaidmuo ir kokybės balui yra.

Redagavo MrGiedrius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pora klausimėliu turiu.

 

Tas kokybes balas, tai cia taspats kas skelbimo reitingas, nes dabar rodo kokybes bala tarkim 7, bet virs jo esancioje pastraipoje raso NE ir sako kad mano skelbimo reitingas mazas?

 

Kiek dar prisidomejau tai tarkim jeigu mano skelbimas ar raktiniai zodziai yra duonos kepimas, o mano puslapis yra vieno page, tai kiek pastebejau kiti yra skelbime pasidare redirecta is www.namineduona.lt/duonos_kepimas i namineduona.lt nes tik vienas psl yra o ir tokias nuorodas google labiau myli. (Taip supratau galiu ir klysti). Taigi gal kaz zinote kaip tas redirect puslapis turetu atrodyti nes idejus tik meta aprasyma su redirect funkcija, kaip nieko ipatingai balas ir nepakilo, kaip supratau turi buti gal visi meta tagai ir panasiai dar surasyti, ar geriau to redirectinimo atsisakyti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pora klausimėliu turiu.Tas kokybes balas, tai cia taspats kas skelbimo reitingas, nes dabar rodo kokybes bala tarkim 7, bet virs jo esancioje pastraipoje raso NE ir sako kad mano skelbimo reitingas mazas?Kiek dar prisidomejau tai tarkim jeigu mano skelbimas ar raktiniai zodziai yra duonos kepimas, o mano puslapis yra vieno page, tai kiek pastebejau kiti yra skelbime pasidare redirecta is www.namineduona.lt/duonos_kepimas i namineduona.lt nes tik vienas psl yra o ir tokias nuorodas google labiau myli. (Taip supratau galiu ir klysti). Taigi gal kaz zinote kaip tas redirect puslapis turetu atrodyti nes idejus tik meta aprasyma su redirect funkcija, kaip nieko ipatingai balas ir nepakilo, kaip supratau turi buti gal visi meta tagai ir panasiai dar surasyti, ar geriau to redirectinimo atsisakyti?

 

Skelbimo reitingas = MUP * Kokybės balas. O nerodo gal dėl to kad skelbimas blogas? Neatitinka raktažodžio.

 

Tu kalbi apie skelbime rodomą URL ar ir pats skelbimas veda į kitą puslapį ir tik paskui redirectina? Skelbime rodomas URL neturi įtakos kokybės balui, bet su ilgesniu rodomu url dažniausiai turi geresnį paspaudimo rodiklį, dėl vartotojų pasirinkimo kurį skelbimą spaust. AdWords meta, tagai ir t.t. turi mažai įtakos, čia daugiau SEO sritį turi daugiau reikšmės.

 

Geriausia skelbime rašyt jeigu yra vienas puslapis tai:

Rodomas URL namineduona.lt/duonos-kepimas (pagrindinis raktažodis rašomas, nes vartotojui bus paryškintas jis skelbime, dėl to daugiau šansų kad atkreips dėmesį)

Nukreipimo URL namineduona.lt

 

Ir dar klausimas ar adwords statistika turi dar kazkoki velavima, ar duomenis atvaizduoja iskarto kai kazkas paspaudzia

 

AdWords statistika turi kokių 2-3 valandų vėlavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skelbimo reitingas = MUP * Kokybės balas. O nerodo gal dėl to kad skelbimas blogas? Neatitinka raktažodžio.

 

Tu kalbi apie skelbime rodomą URL ar ir pats skelbimas veda į kitą puslapį ir tik paskui redirectina? Skelbime rodomas URL neturi įtakos kokybės balui, bet su ilgesniu rodomu url dažniausiai turi geresnį paspaudimo rodiklį, dėl vartotojų pasirinkimo kurį skelbimą spaust. AdWords meta, tagai ir t.t. turi mažai įtakos, čia daugiau SEO sritį turi daugiau reikšmės.

 

Geriausia skelbime rašyt jeigu yra vienas puslapis tai:

Rodomas URL namineduona.lt/duonos-kepimas (pagrindinis raktažodis rašomas, nes vartotojui bus paryškintas jis skelbime, dėl to daugiau šansų kad atkreips dėmesį)

Nukreipimo URL namineduona.lt

 

 

 

AdWords statistika turi kokių 2-3 valandų vėlavimą.

Supratau ačiū už pagalba.

 

Turiu dar pora klausimu.

Kaip dažniau rašote su lietuviskom raidem skelbimus ir raktazodzius ar su en raidem (sveplai), pastebejau kad taspats raktazodis su en rasmenemis ir su lietuviskais turi nevienoda preziuriu skaiciu, su lietuviskasi rodomas dazniau o ne su lietuviskais isviso nerodomas.

 

Pasmane kiekvienai skirtingai raktazodziu grupei (nes tarkim namine duona nuo juodos duonos jau skiriasi ir kuriu nauja skelbimu grupe) skirtingas skelbimas (kad atitiktu aprasymai), tai pagrindineme aprasyme yra raktazodis, antrastei irgi, bet balas tik 7/10 ar tai normalus, paspaudimu rodikli rodo daugiau negu vidurki o kitur rodo vidurki, kiek ekspermentuoju neina niekaip 8 pasiekti, tai ir galvoju gal ytakos turi pats page y kuri nukreipiama, ir pan.

 

Pas mane statistika atsinaujina kas 24h kiek ziurejau officialiai irgi kas tiek atsinaujina.

 

Tai tiek :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau ačiū už pagalba.

 

Turiu dar pora klausimu.

Kaip dažniau rašote su lietuviskom raidem skelbimus ir raktazodzius ar su en raidem (sveplai), pastebejau kad taspats raktazodis su en rasmenemis ir su lietuviskais turi nevienoda preziuriu skaiciu, su lietuviskasi rodomas dazniau o ne su lietuviskais isviso nerodomas.

 

Pasmane kiekvienai skirtingai raktazodziu grupei (nes tarkim namine duona nuo juodos duonos jau skiriasi ir kuriu nauja skelbimu grupe) skirtingas skelbimas (kad atitiktu aprasymai), tai pagrindineme aprasyme yra raktazodis, antrastei irgi, bet balas tik 7/10 ar tai normalus, paspaudimu rodikli rodo daugiau negu vidurki o kitur rodo vidurki, kiek ekspermentuoju neina niekaip 8 pasiekti, tai ir galvoju gal ytakos turi pats page y kuri nukreipiama, ir pan.

 

Pas mane statistika atsinaujina kas 24h kiek ziurejau officialiai irgi kas tiek atsinaujina.

 

Tai tiek :)

 

Skelbimus, tik lietuviškom raidėm. Raktažodžiai tie ir tie naudojami, tas pats jeigu raktažodžiai yra plačios atitikties, jeigu yra tikslios tai reikia ir en ir lt kalba raktažodžius daryti.

 

Balas apie 7 yra normalus, o čia daugiau apie kokybės balą https://support.google.com/adwords/answer/2454010?hl=lt&ref_topic=3122882

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

!UPDATE! prisidėjo dar vienas klausimas.

 

Ir aš turiu porą klausimų:

 

Ar įmanomas toks scenarijus: ateina žmogus į tinklapį iš įvairių šaltinių kaip natūralių reitingų paieškos sistemoj ar to paties FB, ar galima jiems pritaikyti Google Adwords remarketingo mechanizmą ar jis tik veikia jei žmogus ateina iš Adwords paspaudimų?

 

Kitas klausimas dėl to teksto, kuris dažnai pasirodo tinklapiuose paskutiniais metais, kuris susijęs su 'Cookies' - gal galima būtų paprastai paaiškinti, kas tai yra ir kaip tai susiję su remarketingu?

 

Per tą laiką, kol niekas neatsakė, suradau dar vieną klausimą: ar galima pirkti Adwords reklamą tokiems raktažodžiams, kaip konkurentų įmonės pavadinimas, kaip pvz.: mano įmonė vppromoter, o mano konkurento dddpromoter - aš einu į Adwords ir nukreipiu kampaniją pagal raktažodį dddpromoter, ar taip galima?

 

Ačiū.

Redagavo vppromoter
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AdWords remarketingas rodomas visiems svetainės lankytojams, nepriklausomai iš kur jie atėjo. Pvz. galima paskui rodyti vienokią remarkeitngo reklamą lankytojams, kurie atėjo iš FB, o kitokius skelbimus, kurie atėjo tiesiogiai ir pan.

 

Konkurento pavadinimą galimą naudoti kaip raktažodį, bet negalima konkurento pavadinimo naudoti savo skelbime.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveikas,

 

LTL nebepalaikomas.

 

 


  1.  
  2. Turi eksportuoti savo paskyros duomenis
  3. Sukurti naują paskyrą
  4. importuoti duomenis į naują paskyrą

 

jei nori išlaikyti esamą e-mail'ą, tuomet reikia ištrinti savo paskyrą ir ją pridėti prie naujos paskyros, į kurią jau importavai savo buvusios paskyros duomenis.

 

 

Daugiau:

https://www.youtube.com/watch?v=EzyxUHEJtGQ

 

Ir oficialiame šaltinyje:

http://adwords-lt.blogspot.com/

 

 

Sveiki, siandien uzsiregstravau adwords ir neeina nekaip papildyti.

The currency you have selected is no longer supported by AdWords. Please contact AdWords Support for further details.

Ar yra taip kam buve?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...