Pereiti prie turinio

Tolimųjų reisų vairuotojai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki mieli forumo diskusijų nariai kaip matote net ir naujokas turi šiokių planų, įdėjų kurias kada nors ruošiasi įgyvendinti. Turiu šiandienai aktualią temą, bei požiūrį pagal " Tolimųjų reisų vairuotojus " darbų,bei krovinių ratas didėja Europoje tokiose šalyse kaip ( UK, Vokietija, Olandija, Belgija, Italija, Prancūzija, Švedija, Norvegija ) ir taip toliau. Kiekvieną dieną pasaulyje vis labiau trūksta vairuotojų, vis labiau jie darosi reikalingi, bei įtakojami. Pasižiūrint į kitas įmones tokias kaip : Vlantana, Girteka, A.Gricius, Transimeksa, Linava atrodo puikiai pakilę į aukštumas, didelis autoparkas, klientų, darbuotojų skaičius kaip sakoma ( Pinigai uždirba pinigus ). Nekrypstant nuo temos turiu įdėja kurią noriu įgyvendinti. Jau kurį laiką turiu patirties tarp tolimųjų vežimų srities, krovinių gabenimo, transporto priemonės valdymo, vairavimo ir panašiai, turiu tam tikrą galimybę su kuria galėčiau įsigyti padorų vilkiką, kartu su dirbančia puspriekabe labiau domintų " Šaldytuvas " savaime aišku kodėl? Nereikia atidarinėti bortų, nutentuoti šonų nes tai tikrai užema labai daug laiko, ir tai reikalauja tikrų pastangų, o čia tikrai ne pats lengviausias darbas. Pradžiai galėčiau dirbti " Individualiai ant savęs " 6 savaites europoje 2 savaites namuose gal turite pasiūlymų kur rasti tiekėjus? kur rasti krovinių tašką kuriuos būtų galima gabenti į užsienio šalis ar sudaryti kokį tai kontraktą? Norėčiau daugiau įdėjų, bei platesnių pasiūlymų nes būtent šiai sričiai esu pasiruošęs. T.Y nevažiuočiau į ( Kazacha, BY, RU) tik į ES šalis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su savais vilkikais ne taip daro.

 

YRa keli portalai, kuriuose jie nurode savo masrutus, koordinates, kontaktus ir grafika.

 

 

Yra imones, kurios uzsiima tik tarpininkavimu tarp furistu ir logistikos imoniu. Randa krovini, randa vairuotoja laisva ir gauna uz tai procentus. O furistam tiesiog vaziuot tereikia. Juos patys randa, svarbu palikt konktatus ten kur reikia ;)

 

Vienas is stambiausiu is tokiu portalu yra http://www.trans.eu/lt/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku, gali ir pats ieskotis tam trans.eu kroviniu, bet uzsieni sunkiai su internetu, tau reikia kelias dienas pries but susiderinus ar net paskutinia minute apie krovinio paemima ir pristatyma. daznai keiciasi pristatymo vietos arba atsaukiami kroviniai. Reikia pastoviai, kad kazkas prie kompo sedetu. Tam ir skirti vadybininkai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

po Rusijos įvestų sankcijų, net nežinau ka tu nori uzdirbt su savo šaldytuvu, Europoje dabar šaldytuvai konkuruos kaip žvėrys, Rusijos rinka užsidarė, pats daryk išvadas, tie kurie veždavo į Rusiją dabar konkuruos Europoje.

tik nereikia :) Rusijos rinka vežėjams nėra užsidariusi. Nepriima tik mūsų tiekėjų krovinių, bet kiti kroviniai, vistiek turės pasiekti Rusiją. Jei seniau per 5-6 diena iš Ispanijos veždavo jautiena, dabar vežios iš Klaipėdos (ar kito uosto), kur perkraus kokios Mexikos, ar Argentinos mėsą. Vėžėjai skundžiasi tik dėl to, kad iš valstybės "kompensacijas" ir lengvatas išpešti, ar darbuotojams mažiau mokėti, nes "krizė" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku, gali ir pats ieskotis tam trans.eu kroviniu, bet uzsieni sunkiai su internetu, tau reikia kelias dienas pries but susiderinus ar net paskutinia minute apie krovinio paemima ir pristatyma. daznai keiciasi pristatymo vietos arba atsaukiami kroviniai. Reikia pastoviai, kad kazkas prie kompo sedetu. Tam ir skirti vadybininkai...

 

Faktas tai taip, kad turi turėti vadybininkus kurie tuo rūpintūsi tiesiog reikėjo detalesnės informacijos apie tai.

 

po Rusijos įvestų sankcijų, net nežinau ka tu nori uzdirbt su savo šaldytuvu, Europoje dabar šaldytuvai konkuruos kaip žvėrys, Rusijos rinka užsidarė, pats daryk išvadas, tie kurie veždavo į Rusiją dabar konkuruos Europoje.

 

Na kaip minėjai, kad Rusijos rinka visai uždaryta tai tikrai klysti. Pažiūrėkim į įmonės turinčias vilkikus su RUS valstybiniais numeriais, kam jie reikalingi? Tam,kad ir toliau galėtų bendradarbiauti su Rusija tad negali teigti jog visiškai Rusijos linija yra uždaryta.

Redagavo ixxes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima manau kokia firma susirast, ar kelias, ne transporto, bet kuriai reikia tavo paslaugos, ir tave samdytu. anksciau buvo taip tikrai su kauno raguciu, alu kur daro, samdydavo jie firma transporto, savo neturejo auto. tai galima kazka tokio suziuret. yra zmones dirbe firmoj auto, dabar turi kelias furas, viena pats vairuoja, kitom samdo vadilas, ir sukasi lietuvoj, juos samdo firmos tokios kaip alkoholinius gerimus isvedziot po maximas ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radau neblogų, bei gundančių pasiūlymų tinklapyje ( trans.eu ) gavau tikrai nemažos informacijos apie veikiančia krovinių vežimo plėtrą, na ir taip pat radau ganėtinai daug pasiūlymų apie krovinių pervežimą, tikrai daug krovinių, taip pat darbo nemažai tiek į Rusija tiek į pačią Europa na o dėl mokamų kainų už kilometrą pas ( trans.eu ) bus matyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškeliu papildomą klausimą : Gal žinote kokių dokumentų, popierizmų reikėtų įmonės įkūrimui su krovinių pervežimu būtų kuo geriau jog informacija būtų kuo platesnė kaina,dokumentai ir panašiai.

 

Neleis tau niekas nieko kurti kol neišsilaikysi vadovo profesinės kompetencijos egzamino, tai nuo šito ir pradėk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neleis tau niekas nieko kurti kol neišsilaikysi vadovo profesinės kompetencijos egzamino, tai nuo šito ir pradėk.

 

Savaime aišku jog kurti niekas įmonės neleis tol kol nebus praeitas " vadovo profesinis egzaminas " turiu tik bendrą klausimą kokių dokumentų, popierizmų reikės po visko kai bus praeiti papraščiausi egzaminai, tam ir buvo iškeltas papildomas klausimas į kurį turėjau patį papraščiausią klausimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaime aišku jog kurti niekas įmonės neleis tol kol nebus praeitas " vadovo profesinis egzaminas " turiu tik bendrą klausimą kokių dokumentų, popierizmų reikės po visko kai bus praeiti papraščiausi egzaminai, tam ir buvo iškeltas papildomas klausimas į kurį turėjau patį papraščiausią klausimą.

 

Pražūsi tu man atrodo labai greitai šitam biznį;D , http://www.imoniu-steigimas.eu/daugiau-informacijos3.htm, https://uzdarbis.lt/t33394/uab-steigimas/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaime aišku jog kurti niekas įmonės neleis tol kol nebus praeitas " vadovo profesinis egzaminas " turiu tik bendrą klausimą kokių dokumentų, popierizmų reikės po visko kai bus praeiti papraščiausi egzaminai, tam ir buvo iškeltas papildomas klausimas į kurį turėjau patį papraščiausią klausimą.

mazdaug uz 10k gali nusipirkti jau su licenzija imone ir neapsikraut :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kam tiek vargti jei geriau dirbti vairuotoju? su vienu vilkiku kazi ko neuzdirbsi

 

Atsiprašant kam kruštis pas kitų darbdavių ? Tokių kaip " Girteka, A.Gricius " po puses dienos lakstai garaže lauki kol prisiimsi priekabą, dokumentus, mašiną, duoda laužus, važiuoti neįmanoma, šaibos juodos jeigu veluoji šefams nusišikt nors veluoji dėl pačių jų kaltės, kuro normos, už kilometrą moka centus, kam tiek vargti kai toks juodas darbas pas juos pasidaro? Senai galvojau apie savo vilkiką, bei puspriekabę reikės bandyti susikalbėdavau su chėbra pakrovimuose tai pasikalbėdavom ant to viso reikalo tai būdavo tokių kurie ant savęs dirba, turi vieną vilkiką ir vargo nemato tampydami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašant kam kruštis pas kitų darbdavių ? Tokių kaip " Girteka, A.Gricius " po puses dienos lakstai garaže lauki kol prisiimsi priekabą, dokumentus, mašiną, duoda laužus, važiuoti neįmanoma, šaibos juodos jeigu veluoji šefams nusišikt nors veluoji dėl pačių jų kaltės, kuro normos, už kilometrą moka centus, kam tiek vargti kai toks juodas darbas pas juos pasidaro? Senai galvojau apie savo vilkiką, bei puspriekabę reikės bandyti susikalbėdavau su chėbra pakrovimuose tai pasikalbėdavom ant to viso reikalo tai būdavo tokių kurie ant savęs dirba, turi vieną vilkiką ir vargo nemato tampydami.

Na yra kur moka uz dienas, nesvarbus kilometrazas. Vilkikai Euro 5,darbas apie 6sav,keitimai vyksta europoje,nuveza,parveza,saibu nejuodina 99 proc,isskyrus extra atvejus,bet viskas vyksta grieztai ir nera perdirbinejimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

Neleis tau niekas nieko kurti kol neišsilaikysi vadovo profesinės kompetencijos egzamino, tai nuo šito ir pradėk.

 

 

tikrai nebutina, galima priimti asmeni su pazymejimu nors ir ant 0.1 etato, to ir uztenka.

 

Radau neblogų, bei gundančių pasiūlymų tinklapyje ( trans.eu ) gavau tikrai nemažos informacijos apie veikiančia krovinių vežimo plėtrą, na ir taip pat radau ganėtinai daug pasiūlymų apie krovinių pervežimą, tikrai daug krovinių, taip pat darbo nemažai tiek į Rusija tiek į pačią Europa na o dėl mokamų kainų už kilometrą pas ( trans.eu ) bus matyti.

 

 

kroviniu visada yra tik nevisada apsimoka juos vezti. tarkim kad ir is lietuvos i maskva kraukis nors ir siandien uz 1000e as be 1800 nevazioju.

Redagavo nau1l
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...