Pereiti prie turinio

Socialinių tinklų rinkodara – inovatyvios verslo plėtros galimybės


Rekomenduojami pranešimai

Socialinių tinklų rinkodara (Social Media Marketing) yra viena naujausių ir sparčiai populiarėjančių paslaugų, leidžiančių sėkmingai plėtoti inovatyvias verslo idėjas. Ši paslauga išsiskiria savo dinamiškumu, t. y. ji priversta prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančio paieškos sistemų požiūrio į socialinius tinklus ir šių tinklų sąsajas su vartotojų įpročiais. Populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje yra „Facebook“ (šiuo tinklu naudojasi daugiau nei 90 tūkst. šalies gyventojų), sparčiai populiarėja ir „Google+“.

 

Kol vieni naująsias technologijas vadina eiliniu „mados klyksmu“, rinkos specialistai minėtoje nišoje įžiūri neįtikėtinos plėtros galimybes – rinkodara vis aktyviau domisi tinklaraščiais, realaus laiko įrašais, prenumeruojamomis transliacijomis ir virtualiais žaidimas, t. y. tiesioginiu keliu prie nuolat „budinčio“ vartotojo. Vakarų šalys tvirtina, kad informacijos dalijimasis, grindžiamas interneto ir mobiliojo ryšio priemonėmis, tampa viena svarbiausių sėkmingo verslo plėtros krypčių, t. y. Vakarų verslininkai atsisako aklai pasikliauti vien tik tradiciniais verslo komunikacijos būdais, todėl, siekdamos išvengti konkurencijos, į nuolatos plėtojamas rinkodaros strategijas įtraukia ir didžiuosius socialinius interneto tinklus.

 

Pilnas straipsnis: http://www.visalietuva.lt/straipsniai/socialiniu-tinklu-rinkodara-inovatyvios-verslo-pletros-galimybes

 

Gero skaitymo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Socialinių tinklų rinkodara (Social Media Marketing) yra viena naujausių ir sparčiai populiarėjančių paslaugų, leidžiančių sėkmingai plėtoti inovatyvias verslo idėjas. Ši paslauga išsiskiria savo dinamiškumu, t. y. ji priversta prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančio paieškos sistemų požiūrio į socialinius tinklus ir šių tinklų sąsajas su vartotojų įpročiais. Populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje yra „Facebook“ (šiuo tinklu naudojasi daugiau nei 90 tūkst. šalies gyventojų), sparčiai populiarėja ir „Google+“.

 

Kol vieni naująsias technologijas vadina eiliniu „mados klyksmu“, rinkos specialistai minėtoje nišoje įžiūri neįtikėtinos plėtros galimybes – rinkodara vis aktyviau domisi tinklaraščiais, realaus laiko įrašais, prenumeruojamomis transliacijomis ir virtualiais žaidimas, t. y. tiesioginiu keliu prie nuolat „budinčio“ vartotojo. Vakarų šalys tvirtina, kad informacijos dalijimasis, grindžiamas interneto ir mobiliojo ryšio priemonėmis, tampa viena svarbiausių sėkmingo verslo plėtros krypčių, t. y. Vakarų verslininkai atsisako aklai pasikliauti vien tik tradiciniais verslo komunikacijos būdais, todėl, siekdamos išvengti konkurencijos, į nuolatos plėtojamas rinkodaros strategijas įtraukia ir didžiuosius socialinius interneto tinklus.

 

Pilnas straipsnis: http://www.visalietuva.lt/straipsniai/socialiniu-tinklu-rinkodara-inovatyvios-verslo-pletros-galimybes

 

Gero skaitymo :)

 

Visa Lietuva, kad ir kaip bebūtų gaila, atsilieka nuo bendro "rinkos pulso" :) Socialinis marketingas nėra nei naujas, nei "mados klyksmas". Greičiau jau būtinumas. Dabartinėje skaitmenizacijos eroje - jeigu Tavęs nėra socialiniuose tinkluose - Tavęs iš viso nėra. Tokia mano nuomonė. Žinoma, ji negali visuomet būti teisinga. Tačiau mano akimis (ir kiek žinau apie VL) - Visa Lietuva stengiasi parodyti savo "reklamos užsakovams", kad "dirba". jeigu ši įmonė suprastų apie pardavimų galią - jie nebūtų priėmę tam tikrų verslo sprendimų,kurių dėka jų pačių verslo dalis rinkoje labai sumažėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visa Lietuva, kad ir kaip bebūtų gaila, atsilieka nuo bendro "rinkos pulso" :) Socialinis marketingas nėra nei naujas, nei "mados klyksmas". Greičiau jau būtinumas. Dabartinėje skaitmenizacijos eroje - jeigu Tavęs nėra socialiniuose tinkluose - Tavęs iš viso nėra. Tokia mano nuomonė. Žinoma, ji negali visuomet būti teisinga. Tačiau mano akimis (ir kiek žinau apie VL) - Visa Lietuva stengiasi parodyti savo "reklamos užsakovams", kad "dirba". jeigu ši įmonė suprastų apie pardavimų galią - jie nebūtų priėmę tam tikrų verslo sprendimų,kurių dėka jų pačių verslo dalis rinkoje labai sumažėjo.

 

Daugumai Lietuvos įmoniu socialinis marketingas vis dar naujovė ir mados klyksmas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...