Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Yra tekę c klasės mersiuką vairuoti maždaug kokia 2003 metų, tai ant lenkimo iki dugno užspaudžiau tapkę tai galą užmetė truputį. Buvo neseniai paliję. Su fwd to tikrai niekada nebūna. Tai tokios mano patirtys su rwd. gerai, kad dar negalingas buvo, o būtų buvę manau pipiec.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokiu būdu už tokią kainą nepirkt 159. Bus visiškas lavonas ir dar iš kelių suklijuotas. Po to beliks verkti, kad problemos lenda iš visur. Šiaip modelis žiauriai pasisekęs, ypač patikimumo prasme. O, bet, tačiau - sunki. Italam tai nebūdinga, nes gan stipriai nukentėjo „vairavimas“, ko pasekoje turim nutrauktą gamybą. Anyway, be 16k Lt nerekomenduoju pirkti.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na apie tuos kibirus, kuriem spyruokles trumpintos, kad kuo zemesnes butu tai jo... Ner kalbos apie tokius. Teko ir paciam isvaziavus i zvejyba "ant pilvo" pasikabint, kadangi neivertinau pusnies. Tai cia tiek FWD, RWD ir AWD nepadarys nieko, jeigu ratai ant oro suksis. :)

 

Su pripjautom spiruoklem tai butu iki kiemo net nedavaziave tada :D Audi quatro tai be parkiu po kiemus sukinejosi. Tiesa snigo maziau buvo nei sitam video :D

https://www.youtube.com/watch?v=d85AmkJpPRY

 

Viena ziema vaziuojant i zvejyba teko rast uzpustyta visiskai kelia, vietom speju iki puse metro sniego buvo, pirmi buvo sede su ford galaxy, tai iseigos sesiese stumdami paimdavom tik koki 10 metru :D Pripresuoja sniega kaip koks buldozeris ir bbs.

Redagavo Tomas O.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokiu būdu už tokią kainą nepirkt 159. Bus visiškas lavonas ir dar iš kelių suklijuotas. Po to beliks verkti, kad problemos lenda iš visur. Šiaip modelis žiauriai pasisekęs, ypač patikimumo prasme. O, bet, tačiau - sunki. Italam tai nebūdinga, nes gan stipriai nukentėjo „vairavimas“, ko pasekoje turim nutrauktą gamybą. Anyway, be 16k Lt nerekomenduoju pirkti.

Žinoma nepirks jis jos. p.s. čia antras pagal pigumą šimts pem devintukas autogide. Bet jo prašymas parekomenduot toks pats kvailas kaip mano pasiūlytas variantas. Kadangi nepateikė jokių pageidavimų apart 407 išbrokavimo ir tai net nesužinojom jis bmw dalinai atsisakė dėl to, kad jis RWD paskaitęs temą, ar kaip tik susidomėjo tuom ir panoro išvysti kitus RWD vairantus.

 

Dėl tokio neaiškumo ir numečiau šį auto už 13k, pagal išvaizdą tikrai lenkiantį e46'tą, kad paganytų akis ir po to susikrimtęs atsidustų :)

 

 

Siuo atveju, taip, as galvojau kad BMW galas gerokai lengvesnis, bet taip nera. Pripazinau, kadangi pateike saltini, kur taip parasyta. Taciau zmogus tikrai vienam is pirmu postu rasydamas, prilygino tai kad pavaru deze stovi BMW gale. Taip, prisikabinau prie zodzio, nes jis tikrai taip galvojo (man taip atrodo). Po to pagooglino ir gavosi taip: "ka tu nezinai, kad kai kuriuose markese deze gale buna??". Nors kalbos apie kitos auto isvis NEBUVO. Na ok, as kaltas kad prisikabinau, gal jis zinojo, tik minti isreiske ne taip :))) tada tik nelabai suvokiu ka kitaip norejo pasakyt.

 

Apie masinas irgi siek tiek gaudausi, tekdavo ir tenka garaze pasikrapstyt. RWD neturejes, bet kai turi bendra suvokima ir siaip siokia tokia gyvenimiska patirti, manau savo mintis isreiksti galiu. Gal jos kartais neteisingos, bet forume as juk ne vienas. Yra kiti. Tas pats su aliuminiu kebulu. Sito irgi nezinojau ir negalvojau kad gali taip buti. Zmogus, pasake, - pagooglinau - akurat. Ok, mano klaida. Tam diskusijos ir yra. Nereikia kiekvieno mano zodzio priimti uz gryna piniga, nes juodas humoras yra man artimas. Megstu pasiept BMW'istus, kurie kaip pastebejau labai lengvai "nesusitvardo".

 

 

Jei jau prisikabinėji prie žodžių tai bent prisikabinėk pagrįstai.

 

Prašymas: pacituok, kur jis sakė, kad BMW pavarų dėžė stovi gale.

 

Šiaip šeštokas, lankęs bent tris teksto suvokimo pamokas suprastų, jog Esnyper pirmame poste ragino akcentuoti ne tik variklio, tačiau ir kitų agregatų, kurie yra gana sunkūs svorį, tame tarpe ir pavarų dėžės. Tačiau tai nereiškia, jog jis teigė, kad bemwuose pavarų dėžė yra gale (ar reiškia?).

 

Jei reiškia, tada prašom tiksliai pacituoti jo posto dalį, kurioje tai paminėta. Ačiū

 

 

 

p.s. tu vadovaujiesi ne bendru suvokimu ar gyvenimiška patirtimi, o visiems seniai girdėtais stereotipais, kurie, kaip kartais paaiškėja, būna neteisingi :)

Redagavo TtomasS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir rwd ir fwd ir aed, galiu pasakyt kad didžiausias ekstrymas žiemą yra slidinėjimas su fwd, su rwd labai primityvu, awd pernelyg saugu, o su fwd stačiu kampu užsimetus arba metantis su pagrindiniu stabdžiu yra pats kaifas

 

Nu taip pritariu smagu po aikštelę palakstyt skersu ir pan, bet kai reik važiuot ilgą kelią ir dar plius kai sninga ir slidu. :D

Redagavo APCY
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...

Vienu žodžiu eilinė tema apie automobilius uždarbis.lt forume laugh.gif

 

Dėl neprisimenu ginčo, negink manęs, neverta. Ten visiem viskas aišku ką aš norėjau pasakyti ir kaip jis tai suprato/perskaitė. Užverčiam lapą ir gyvenam toliau, tokių žmonių pasaulyje tikrai begalės ir jei pradėsi dėl kiekvieno nervuotis ir įrodinėti tiesas - bus problemų su nervais greitu metu laugh.gif

 

 

Vienu žodžiu žmogui reik autogide užsidėti filtravimą pagal turimą biudžetą ir ieškotis varianto. Jei koks modelis krenta į akis - eini į tos markės forumą ir skaitai/klausi apie tą modelį. Nes čia, kaip matai, nieko doro neišeina tokio tipo diskusijose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir rwd ir fwd ir aed, galiu pasakyt kad didžiausias ekstrymas žiemą yra slidinėjimas su fwd, su rwd labai primityvu, awd pernelyg saugu, o su fwd stačiu kampu užsimetus arba metantis su pagrindiniu stabdžiu yra pats kaifas

Nelabai supratau, kas trukdo su rwd žaist su rankiniu jei mašina ne automatas? rwd turi tą patį ką fwd, tik dar moka saules piešt priekine pavara bei kontroliuojamą šoninį slydimą.

 

O dėl offtopic, tai ko jūs norit? Dar betrūko, kad sukursit temą "kas geriau dujos ar dyzelis" arba "samsung ar apple" ir stebėsitės, jog ten 7psl. offtopic.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir rwd ir fwd ir aed, galiu pasakyt kad didžiausias ekstrymas žiemą yra slidinėjimas su fwd, su rwd labai primityvu, awd pernelyg saugu, o su fwd stačiu kampu užsimetus arba metantis su pagrindiniu stabdžiu yra pats kaifas

AWD automobilis saugesnis tik iki to momento kol jo nesumėto. Teko išabandyt FWD/AWD automobilį su naujom minkštom padangom ant ežero dideliais greičiais. Sumėčius automobilį su AWD reikėdavo įdėt daug pastangų, kad jį ištiesint, o atjungus galinį tiltą identiškoj situacijoj buvo daug paprasčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su AWD viskas labai sudėtinga, jeigu dabar kiekvienas ją turėjęs rašytų savo žinias ir patirtį, tai būtų 100psl. tema. FWD visi vienodi, RWD visi vienodi, bet AWD yra begalės skirtingų ir kiekviena vairuojasi skirtingai. Yra atviros, yra su blokiruotėm, su LSD, Torsenais ir t.t.

Va pvz.:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Jei jau prisikabinėji prie žodžių tai bent prisikabinėk pagrįstai.

 

Prašymas: pacituok, kur jis sakė, kad BMW pavarų dėžė stovi gale.

 

Šiaip šeštokas, lankęs bent tris teksto suvokimo pamokas suprastų, jog Esnyper pirmame poste ragino akcentuoti ne tik variklio, tačiau ir kitų agregatų, kurie yra gana sunkūs svorį, tame tarpe ir pavarų dėžės. Tačiau tai nereiškia, jog jis teigė, kad bemwuose pavarų dėžė yra gale (ar reiškia?).

 

Jei reiškia, tada prašom tiksliai pacituoti jo posto dalį, kurioje tai paminėta. Ačiū

 

 

 

p.s. tu vadovaujiesi ne bendru suvokimu ar gyvenimiška patirtimi, o visiems seniai girdėtais stereotipais, kurie, kaip kartais paaiškėja, būna neteisingi :)

Ajajai... Kam tada akcentuoti svori tu detaliu, kurios yra priekyje ir taip padaro prieki dar sunkesni galo atzvilgiu? Vat butent jis galvojo kad deze gale, ir ji atsveria varikli, to tiesiogiai nepasakydamas. Tai vat, kad tau paciam biski chujovai su teksto suvokimu. Bereiksmis dalykas butu akcentuot svori tu detaliu kurios yra priekyje ir ji padaro dar sunkesni.

 

Zodziu pasakiau taip, kaip as supratau, nes kitaip suprasti si pasisakyma man atrode nelogiska. Jeigu tau logiska diskutuojant apie f/r svorio pasiskirstyma akcentuoti vien tik F svori, bet teigti kad R svoris vienodas, tai sorry, neturiu ka su tavim kalbet.

 

Jeigu neturi ka atsakyt i vieninteli klausima mano sitam poste, o nori vel ka nors pasvaigti nelabai i tema, buk zmogus net necituok manes.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikartosiu: RWD dėžė stovi išilgai už priekinės ašies, taigi nemaža dalis jos svorio tenka ir galinei ašiai. Skirtingai nei daugelių FWD, kur vaiklis kartu su dėže stovi skersai mašinos prieš priekinę ašį ir visas agregatų svoris tenka tik priekiniams ratams.

 

Ar dabar aišku? Ar trečią kartą pakartot kad suvoktum? Ar vėl prie kokio žodelio prisikabinsi kad būtų penas 4psl. vėjus rašinėt?

Vėl apsijuokei ant viso forumo, kaip ir daugelyje kitų temų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikartosiu: RWD dėžė stovi išilgai už priekinės ašies, taigi nemaža dalis jos svorio tenka ir galinei ašiai. Skirtingai nei daugelių FWD, kur vaiklis kartu su dėže stovi skersai mašinos prieš priekinę ašį ir visas agregatų svoris tenka tik priekiniams ratams.

 

Ar dabar aišku? Ar trečią kartą pakartot kad suvoktum? Ar vėl prie kokio žodelio prisikabinsi kad būtų penas 4psl. vėjus rašinėt?

Vėl apsijuokei ant viso forumo, kaip ir daugelyje kitų temų.

Tebunie, nesu fizikas, tad nebesigincysiu kokia itaka svorio pasiskirstymui turi dezes buvimas ciut uz priekines asies :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau, kas trukdo su rwd žaist su rankiniu jei mašina ne automatas? rwd turi tą patį ką fwd, tik dar moka saules piešt priekine pavara bei kontroliuojamą šoninį slydimą.

 

O dėl offtopic, tai ko jūs norit? Dar betrūko, kad sukursit temą "kas geriau dujos ar dyzelis" arba "samsung ar apple" ir stebėsitės, jog ten 7psl. offtopic.

Netrukdo, tačiau man mažiau patinka su rwd, nes slydimas su rwd man mažiau baimės sukelia, su rwd įleki į psoūkį, užspaudi stabdį ir suki vairą į vieną pusę, kad visi ratai slystų, tada spaudi per gazą ir vairą į prišingą pusę ir niekad nebūni tikras jog viskas saugiai baigsis, ypač tuo metu kai visiškai prarandi sukibimą,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...