Pereiti prie turinio

Pirmasis automobilis


Rekomenduojami pranešimai

P.S Perkant automobilį geriausiai nesinešt su savim pinigų, o tiesiog pinigus pervest bankiniu pervedimu dėl visa ko?

 

Aha norėčiau pažiūrėt kaip tu vedi pinigus banku kai dar neteko matyt pirkimo-pardavimo sutarties, kurioj vertė nurodyta didesnė nei 1000lt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha norėčiau pažiūrėt kaip tu vedi pinigus banku kai dar neteko matyt pirkimo-pardavimo sutarties, kurioj vertė nurodyta didesnė nei 1000lt :D

 

Na aš turiu omeny, kai jau susitarsiu dėl mašinos pirkimo ir jau realiai būsiu apžiūrėjęs tą mašiną ir pnš

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kada jau pradės trinti temas apie "Padėkite dėl regitros praktinio egzamino", "Padėkite išsirinkti pirmą automobilį", "Padėkite įgyvendinti gyvenimo svajonę - įsigyti Audi A4" ... Tokių temų jau ir taip pilna, viskas jose jau aptarta ir ne po vieną kartą.

Nes kiekvienas nori pasigirti, kad išvažiuos į kelią su kokiu nors laužu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bliamba paskaitai ir graudu darosi... Žmogus ieško ekonomiškos, pigios eksploatacijos auto iki 5000LT! O jūs jam siūlot visokius pasratus ir e46. Dar e39 pasiūlykit...

Mano patarimai:

1. Nepirk lavono, nes į jį reikės sukišti dar krūvas pinigų.

2. Už tokią kainą pamiršk dyzelius, nes jie bus lavonai. Žiūrėk benzinas/dujos.

3. Neimk vokiškos mašinos. Audi nėra jokios ekonomijos ir niekada nebuvo. Patikėk, turėjau daug skirtingų audinių. Tas pats ir su pasatais. Golfe gal ir yra ta ekonomija, bet pagalvojus - koks turėtų būti apgailėtinas žmogaus gyvenimas, kad jis sau nusipirktų golfą... Iš Opelių tik Astra ir Corsa, daugiau nieko.

4. Nori visapusiškos ekonomijos - pirk civiką. Arba kokį kitą japoną. Važiuoklės duobių tikrai nebijo, variklių neuždroši, benzo valgo kaip dyzelio, elektronika geriausia. Dalių visur pilna ir centus kainuoja, nes niekam nereik. Važiuoja smagiai.

 

Jei ką - kreipkis, padėsiu nupirkt ir apžiūrėt: http://www.24auto.lt/pagalba-ap382i363rint-automobil303.html

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek daugiau pinigų paskyręs pasiėmiau 2002 m Yarį, kol kas pilnai patenkintas, ir japonais turbūt įtikėsiu ilgam..:). Remonto dar neturėjau, o benzo ima 5,3 vidutiniškai, Vilniuj ir užmiesty, bet važinėju ramiai. Labai džiaugiuosi, kad nepasiėmiau kokio golfo, kur visa esmė - "pigios dalys" :D. Nu bet ateitis parodys kaip čia bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bliamba paskaitai ir graudu darosi... Žmogus ieško ekonomiškos, pigios eksploatacijos auto iki 5000LT! O jūs jam siūlot visokius pasratus ir e46. Dar e39 pasiūlykit...

Mano patarimai:

1. Nepirk lavono, nes į jį reikės sukišti dar krūvas pinigų.

2. Už tokią kainą pamiršk dyzelius, nes jie bus lavonai. Žiūrėk benzinas/dujos.

3. Neimk vokiškos mašinos. Audi nėra jokios ekonomijos ir niekada nebuvo. Patikėk, turėjau daug skirtingų audinių. Tas pats ir su pasatais. Golfe gal ir yra ta ekonomija, bet pagalvojus - koks turėtų būti apgailėtinas žmogaus gyvenimas, kad jis sau nusipirktų golfą... Iš Opelių tik Astra ir Corsa, daugiau nieko.

4. Nori visapusiškos ekonomijos - pirk civiką. Arba kokį kitą japoną. Važiuoklės duobių tikrai nebijo, variklių neuždroši, benzo valgo kaip dyzelio, elektronika geriausia. Dalių visur pilna ir centus kainuoja, nes niekam nereik. Važiuoja smagiai.

 

Jei ką - kreipkis, padėsiu nupirkt ir apžiūrėt: http://www.24auto.lt/pagalba-ap382i363rint-automobil303.html

 

O tai vairuodamas Astrą, ir juo labiau Corsą, žmogui pasisekė gyvenime ir visos svajonės jau išsipildė :) mėšlą vietoj šoodo siūlai...

P.S. Nebent pastaruosius norėjai priskirti prie "Golfų mėgėjų klubo". Tada atsiprašau.

Redagavo dizainas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek daugiau pinigų paskyręs pasiėmiau 2002 m Yarį, kol kas pilnai patenkintas, ir japonais turbūt įtikėsiu ilgam..:). Remonto dar neturėjau, o benzo ima 5,3 vidutiniškai, Vilniuj ir užmiesty, bet važinėju ramiai. Labai džiaugiuosi, kad nepasiėmiau kokio golfo, kur visa esmė - "pigios dalys" :D. Nu bet ateitis parodys kaip čia bus.

Puikus pasirinkimas :) Svarbiausia kėbulą prižiūrėk, jei jau yra rūdelių, tai visas pašalink. Žiemą plauk bent kartą per savaitę, kad druskos neužsiliktų, o dar geriau antikoroziją padaryk.

 

O tai vairuodamas Astrą, ir juo labiau Corsą, žmogui pasisekė gyvenime ir visos svajonės jau išsipildė :) mėšlą vietoj šoodo siūlai...

P.S. Nebent pastaruosius norėjai priskirti prie "Golfų mėgėjų klubo". Tada atsiprašau.

Automobilio klasė čia ne prie ko. Žmogus perkantis golfą jį perka ne todėl, kad jis jam patinka, o todėl kad jam jį įsiūlė ir nori kuo labiau pritapti prie pilkos masės. Astra panašiai, bet nors ne tiek nuvalkiota. Corsą, Yarį, Civicą ir t.t. jau nusipirks žmogus bent kiek turintis savo nuomonę.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikus pasirinkimas :) Svarbiausia kėbulą prižiūrėk, jei jau yra rūdelių, tai visas pašalink. Žiemą plauk bent kartą per savaitę, kad druskos neužsiliktų, o dar geriau antikoroziją padaryk.

 

 

Automobilio klasė čia ne prie ko. Žmogus perkantis golfą jį perka ne todėl, kad jis jam patinka, o todėl kad jam jį įsiūlė ir nori kuo labiau pritapti prie pilkos masės. Astra panašiai, bet nors ne tiek nuvalkiota. Corsą, Yarį, Civicą ir t.t. jau nusipirks žmogus bent kiek turintis savo nuomonę.

Toyota, Honda markės nuvalkiotos ne mažiau, nei VW, Audi ir pan. Ypač Civic ir Yaris. Pilka masė su tokiom ir važinėja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek daugiau pinigų paskyręs pasiėmiau 2002 m Yarį, kol kas pilnai patenkintas, ir japonais turbūt įtikėsiu ilgam..:). Remonto dar neturėjau, o benzo ima 5,3 vidutiniškai, Vilniuj ir užmiesty, bet važinėju ramiai. Labai džiaugiuosi, kad nepasiėmiau kokio golfo, kur visa esmė - "pigios dalys" :D. Nu bet ateitis parodys kaip čia bus.

Smagu :) koks motoras, 1.0 ar 1.3? Man 1.3 VVT-i su APD mieste ir 7 imdavo, bet važiuodavau nestabdydamas eismo :)

Toyota, Honda markės nuvalkiotos ne mažiau, nei VW, Audi ir pan. Ypač Civic ir Yaris. Pilka masė su tokiom ir važinėja.

Su kuo važinėja ne pilkoji, o spalvota masė? Fiat 500 ir panašiu briedu? :)

Vadelioju jau antrą savo Yaris ir bent jau Klaipėdoj nesutinku jų tiek daug, kiek Das Auto. Paskutiniu metu tikrai padaugėjo Toyotų keliuose, tas tiesa, gal atsibosti pradeda žmonėms dėl "paniatkių" remontuotis su "pigiomis detalėmis".

Edit: tiesa, dar įdomus pastebėjimas, kad Yaris nuo pat pirmos kartos aibė žmonių klaidingai tapatina su Golf klase, nors realiai toj vietoj tuo metu buvo Corolla. Yaris buvo ir iki šiol yra Polo klasės atstovas. O bent jau Mk2 Yaris toj klasėj geriausias tiek saugumo atžvilgiu, tiek erdvumu.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Automobilio klasė čia ne prie ko. Žmogus perkantis golfą jį perka ne todėl, kad jis jam patinka, o todėl kad jam jį įsiūlė ir nori kuo labiau pritapti prie pilkos masės. Astra panašiai, bet nors ne tiek nuvalkiota. Corsą, Yarį, Civicą ir t.t. jau nusipirks žmogus bent kiek turintis savo nuomonę.

Ne dėl pritapimo perka, kaip tik nori išsiskirti tiurlinguodami tuos savo golfus. Greičiau renkasi tai kas jau seniai išbandyta ir patikrintą kitų žmonių, kad nereiktų rizikuot ir sukt dėl kažko galvą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu :) koks motoras, 1.0 ar 1.3? Man 1.3 VVT-i su APD mieste ir 7 imdavo, bet važiuodavau nestabdydamas eismo :)

 

 

Variklis 1.0. Keturiese ar penkiese susėdus jau sunkiai lipa į kalnus, bet kai 95 proc kelio/laiko važiuoju vienas ar dviese, tai užtenka. Bet mėgstantiems gazą/stabdį reiktų kažko rimtesnio visgi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis 1.0. Keturiese ar penkiese susėdus jau sunkiai lipa į kalnus, bet kai 95 proc kelio/laiko važiuoju vienas ar dviese, tai užtenka. Bet mėgstantiems gazą/stabdį reiktų kažko rimtesnio visgi.

Aha, galios ten ne kažką. Bent gerai, kad toj kartoj dar buvo 4 cilindrų variklis. Į antros kartos Yarius jau dėjo 3 cilindrų, tai kiek girdisi tas netolygumas. Pačiam tai ir 1.3 63kW benzino mažokai, tai savo MK2 pirkau su 1.4 D-4D 66kw. Galios skirtumas nedidelis, bet sukimo momento skaičius ir vieta nuo kur jis pasireiškia, skiriasi dramatiškai. Kaip ir išlaidos kurui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu čia rimtai?? Tau dyzelinis Yaris geriau nei benzininis? Benzininis tai lėktuvas palyginus su dyzeliu, kuriame daugiau nei 120 neįmanoma važiuot. Net vietoj stovėt neįmanoma, tokiam kibire viskas dreba, tarška, barška. Variklis silpnas, todėl dėžė trumputė ir užknisa pastoviai bėgius mėtyt. Tuo tarpu kai benzininis važiuoja tyliai, lygiai, maloniai. Eksploatacija daug paprastesnė ir pigesnė, net diržo keist nereikia, o ir kuro sąnaudos labai panašios. Tebūnie tai tik miesto mašina, bet trasoj prie didesnio greičio benzo valgo netgi mažiau nei dyzelio. Nesuprantu žmonių, kurie tokius mažus kibirus perka dyzelinius.

 

Gal pas tave VVTi neveikė ar šiaip kas sugedę buvo jeigu nevažiavo ir daug valgė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu čia rimtai??

Visiškai.

Tau dyzelinis Yaris geriau nei benzininis?

Taip, žinoma.

Benzininis tai lėktuvas palyginus su dyzeliu, kuriame daugiau nei 120 neįmanoma važiuot.

Tiesiog tikras lėktuvas..

1.3 (1298 cc) VVT-i (variklio kodas: 2NZ-FE) benzinas - 63kW (84hp) @ 6000rpm, 121Nm @ 4400rpm. 0-100km/h: 11.5. Max greitis: 171km/h;

1.4 (1364 cc) D-4D (variklio kodas: 1ND-TV, nuo 2005 metų) dyzelinas - 66kW (90hp) @ 3800rpm, 190Nm @ 1800-3000rpm. 0-100km/h: 10.7 Max greitis: 175km/h

 

Lėktuvas nebent TS modelis su 1.8 92kW varikliu, kalbant apie mk2.

Kas dėl 120 - važiuota ir 140, ir 150 ir bėgėjasi jis normaliai, neišsikvepia. Aišku, triukšmo yra, bet čia miesto mašina, for god's sake. Benzininis mk1 prie tokių greičių triukšmauja ne ką mažiau.

Net vietoj stovėt neįmanoma, tokiam kibire viskas dreba, tarška, barška.

Tai tikrai kibiruose sėdi. Niekam man nedreba ir netarška.

 

Variklis silpnas, todėl dėžė trumputė ir užknisa pastoviai bėgius mėtyt.

Žr. aukščiau dėl variklių galios skirtumo. Kas dėl bėgių, tai visų nepavyko rasti abiejų variklių, bet yra tokie:

1.3 VVT-i 63kW top gear - 0.85:1, final drive: 4.06:1;

1.4 D-4D 66kW top gear - 0,85:1, final drive: 3.53:1

Nesu specialistas didis kaip tamsta (čia rimtai, o ne ironija), tačiau jei neklystu, tai mažesnis final drive ratio = ilgesnės pavaros?

Tuo tarpu kai benzininis važiuoja tyliai, lygiai, maloniai.

Yra nors viena benzininė mašina (atmosferinė), kuri už analogiško modelio (tos pačios kartos ir pagaminimo metų) (turbo)dyzelinę važiuotų triukšmingiau?

Ramiai važiuojant didelio skirtumo nejaučiu, taip benzininė dirba tyliau.

Nemalonumai išlenda, kai reikia smaugti norint įšokti į žiedą iš trečios juostos mieste, kai reikia užmiestyje ką nors prasilenkti, nes reikia žeminti pavaras ir vėl smaugti, tuo tarpu dyzeliukui jėgos pakanka per akis ir toj pačioj 5 pavaroj.

Eksploatacija daug paprastesnė ir pigesnė, net diržo keist nereikia, o ir kuro sąnaudos labai panašios.

1.4D D-4D yra su grandine, o ne su diržu nuo pat mk1 Yaris, kur buvo ir silpnesnė variklio versija. Vėlgi, kaip ir su triukšmu, nėra jokio turbodyzelio, kurį būtų pigiau eksploatuoti nei atmosferinį benziną. Dėl kuro sąnaudų, kai paeksploatuosiu bent pusmetį įvairiais režimais, tada bus aiškiau. Po kol kas žymiai labiau džiugina nei turimo mk1 Yaris benzino šeimoj (taip, ten AT, bet ir litrą nuėmus, vis tiek man dabar taupiau važinėti).

Tebūnie tai tik miesto mašina, bet trasoj prie didesnio greičio benzo valgo netgi mažiau nei dyzelio.

Didesnis greitis - labai neapibrėžta sąvoka. Kadangi nesu psichas, tai neseniai suvažinėjus 1300km (Klaipėda-Talinas-Klaipėda) išlaikant į priekį 110km/h (geras oras, labai mažai lenkimo), o grįžtant vietomis ir 120km/h (prastas oras, prieš vėją, daug lenkimų), vidutinės realios sąnaudos 5.08l/100km. Čia dar įeina savaitė malantis po Klaipėdą per kamščius ir po darbo (apie 150km). Su benzinu tikrai nebūčiau važiavęs, nebent būčiau įsigijęs Prius, kaip anksčiau planavau.

Nesuprantu žmonių, kurie tokius mažus kibirus perka dyzelinius.

Aš irgi nesuprantu kodėl kas nors perka kibirus. Savo mašinos tokia nelaikau ir džiaugiuosi savo pirkiniu. Buvo bandytas ir analogiškas Yaris su tuo 1.3, dyzelinis patiko labiau, todėl ir buvo nupirktas. Abu variantai buvo puikios būklės, benzinas truputį pigesnis ir su dar mažesne rida. Galų gale, jei pritrūks kada galios, 1.4 D-4D čipuojasi paprastai dėl Bosch ECU.

Gal pas tave VVTi neveikė ar šiaip kas sugedę buvo jeigu nevažiavo ir daug valgė?

Puikiai veikė ir veikia turimam Mk1 Yaryje bei bandytame Mk2, kai ieškojausi.

Jei VVT-i neveiktų, tai ir traukos išvis nebūtų virš ~4000rpm ir greičiausiai check'as degtų.

Mk1 atveju važiuojama ne pensininko režimu, bet kad judėtų jį reikdavo vis smaugti. Dyzeliukas mikliau juda, mažiau reikia gręžti.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, praleidau, kad kalbi apie antrąjį yaris. Lyginau pirmąjį benzininį su dyzeliniu. Manau būtų teisinga lyginti tuos pačius modelius, o ne skirtingus, tiesa? Su abiejais teko važiuoti, nors abu buvo Yaris Verso, bet esmės manau nekeičia.

Benzinas dėl savo VVTi sistemos traukia visam apsukų diapazone, skirtingai nuo dyzelio kuris traukia tik maždaug tarp 2000 ir 2500rpm. Todėl ir nesijaučia dyzelyje ta trauka ir atrodo, kad bėgiai labai trumpi. Ant popieriaus benzas 12,5s, dyzelis 13,8. Skirtumas tikrai juntamas. Ir dėžių ilgiai benzininių su dyzeliniais pagal FD nelyginamos.

Max greitis ant popieriaus neįdomus. Nors B-165km/h, D-160, bet dyzelyje važiuojant 120 atrodo kad tuoj kažkas sprogs. Su benzu normaliai jautiesi iki kokių 140.

Kuro sąnaudos ant popieriaus dyzelio daug gražesnės. Bet ralybėje trasoj benzas važiuojant 130 valge apie 6, o dyzelis prie 120 valge apie 6,5. Nori tikėk nori ne.

Dėl grandinės irgi suklydau, buvau dezinformuotas, kad pas dyzelius diržas. Tačiau nepaisant to siurbliai, purkštukai ir žvakės yra visų dyzelių silpnoji vieta. To nepaneigsi.

Taigi čia lieka kiekvieno asmeninis pasirinkimas - ar kratytis ir smirdėti su dyzeliu, ar tyliai, maloniai, patikimai ir ekologiškai važiuoti benzinu.

 

Žinau, kad tavo argumentas dabar bus, kad dyzelis kolonėlėj kainuoja keliais ct pigiau ir jo galima gauti ne iš kolonėlės dar pigiau. Mano kontraargumentas būtų, kad į benziną galima įdėti dujas. Tada jau klausimų dėl sąnaudų kurui nelieka.

 

Tavo palyginimas yra skirtingos kartos modelių ir mechano su automatu, kas yra visiškai skirtingi dalykai. Mano palyginimas yra visiškai vienodų modelių su tom pačiom dėžėm, lyginam tik variklius.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, praleidau, kad kalbi apie antrąjį yaris. Lyginau pirmąjį benzininį su dyzeliniu. Manau būtų teisinga lyginti tuos pačius modelius, o ne skirtingus, tiesa? Su abiejais teko važiuoti, nors abu buvo Yaris Verso, bet esmės manau nekeičia.

Tas tiesa, lyginant pirmą kartą, vienareikšmiškai 1.3VVT-i arba jei ne apie daržinę ant ratų (Yaris Verso) kalbant, tai dar T-Sport variantas su 1.5 VVT-i. Pirmos kartos dyzeliukas ne kažką ir garso izoliacija, kiek susidūriau (na, buvau keleivis keliskart), stipriai prastesnė nei ant mk2.

Benzinas dėl savo VVTi sistemos traukia visam apsukų diapazone, skirtingai nuo dyzelio kuris traukia tik maždaug tarp 2000 ir 2500rpm. Todėl ir nesijaučia dyzelyje ta trauka ir atrodo, kad bėgiai labai trumpi. Ant popieriaus benzas 12,5s, dyzelis 13,8.

Nors ir sukimo momentas ir to mk1 1.4D-4D didesnis nei benzino, bet ten ryškus kW skirtumas, todėl ir atitinkami įsibegėjimo greičiai.

Dėl grandinės irgi suklydau, buvau dezinformuotas, kad pas dyzelius diržas. Tačiau nepaisant to siurbliai, purkštukai ir žvakės yra visų dyzelių silpnoji vieta. To nepaneigsi.

Jei neklystu, tai VVT-i pirmoje kartoje buvo su diržu dar. Lyg ir nuo 2006 m. antroj kartoj jau irgi grandinė stovi tame 1.3 VVT-i. Kas dėl silpnų vietų, tai po 4 metų su Avensis 2001 m. neteko susidurti su tomis bėdomis, tik 2 žvakes pasikeičiau. Viena buvo pakeista ankstesnio savininko, o viena stovi dar nuo gamyklos ir veikė puikiai (277k km rida), gal jau naujam savininkui ją teks pasikeisti šią žiemą. Tikiuosi, kad naujoji tarnaus lygiai taip pat patikimai.

Žinau, kad tavo argumentas dabar bus, kad dyzelis kolonėlėj kainuoja keliais ct pigiau ir jo galima gauti ne iš kolonėlės dar pigiau. Mano kontraargumentas būtų, kad į benziną galima įdėti dujas. Tada jau klausimų dėl sąnaudų kurui nelieka.

Neargumentuosiu. Neužsiimu nesąmonėmis, yra kaina kolonėlės, nuvažiuoju ir užsipilu pilną baką. O ne švaistau laiką ir energiją ieškodamas kuo pigiau kuro iš velniai žino kur. Kaip ir su dujinimu visiškai nematau prasmės, nes su mano eksploatacija neįsivaizduoju kada ta įranga atsipirktų, svarbiau atsarginė padanga ir taip kuklioj bagažinėj nei dujų balionas, + patikimumo tikrai neprideda. Regis, tada tenka vožtuvus kas tam tikrą kilometražą reguliuoti, ar tai papildomo tepimo reikia - čia tiksliai negaliu pasakyti, nesu turėjęs dujintos mašinos ir tikiuosi neprives gyvenimas iki to :).

Tavo palyginimas yra skirtingos kartos modelių ir mechano su automatu, kas yra visiškai skirtingi dalykai. Mano palyginimas yra visiškai vienodų modelių su tom pačiom dėžėm, lyginam tik variklius.

Tai taip. Lyginant pirmą kartą, visiškai tau pritariu dėl to, kad dyzelis blogiau nei benzinas. Tačiau kas liečia antrą kartą iki 2009 m. (kai atsirado 1.33 Dual VVT-i su Start-Stop, o į 1.4D D-4D pradėjo dėti 6 pavarų dėžę, padaugėjo 15Nm ir atsirado DPF - čia vėl būčiau už benziną grynai dėl DPF), tai man asmeniškai dyzelinas buvo geresnis pasirinkimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...