Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Noriu pasitikslinti turimas zinias, kad patapus PVM automatiskai busi ipareigotas moketi NT mokesti. Ar teisingai?

 

PVM ir NT mokestis - du skirtingi mokesčiai. Jei savo veikloje nieko nesinuomosi iš Nekilnojamo turto arba neturėsi NT savo - tai ir mokesčio nebus. PVM ne prie ko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad atgauti PVMą, reikia būti registruotam PVM mokėtoju visų pirma.

 

Toliau:

1. nuomos sutartis, nes jos reikės ir registruojantis PVM mokėtoju;

 

 

Kaip suprantu jeigu UAB registruojama steigejo nuosavybes adresu, registruojantis PVM turi nurodyti jau kita (veiklos) adresa. Ar tai gali buti tas pats steigejo nuosavybes adresas?

 

 

O registruojantis PVM mokėtoju, reikia pateikti įmonės buveinės patalpų naudojimo pagrindą: nuosavybės dokumentus ar nuomos ar panaudos sutartis, kaip įrodymą, kad įmonė yra ne "orinė" ir tikrai ketina vykdyti ar vykdo veiklą.

 

UAB nuosavybe irodancius docs. ar kad ir tiesiog UAB steigejo nuosavybe irodancius ?

Redagavo International
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu jeigu UAB registruojama steigejo nuosavybes adresu, registruojantis PVM turi nurodyti jau kita (veiklos) adresa. Ar tai gali buti tas pats steigejo nuosavybes adresas?

 

UAB galima registruoti bet kam priklausančiose patalpose. Tik tuo atveju, jei patalpos nuosavybės teise nepriklauso UAB steigėjams, reikės raštiško tų patalpų savininkų sutikimo.

 

VMI visada reikia informuoti apie įmonės veiklos adresą, tame tarpe jei jis skiriasi nuo įmonės registracijos adreso.

Įmonės gali būti registruotos vienu adresu, o vykdyti veiklą kitu, tam nėra jokių ribojimų.

 

UAB nuosavybe irodancius docs. ar kad ir tiesiog UAB steigejo nuosavybe irodancius ?

 

 

Kalba ėjo apie patalpas: atskirais atvejais kontroliuojančios institucijos reikalauja pateikti patalpų naudojimo pagrindą: nuosavybės dokumentus, numos arba panaudos sutartis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinojau ar verta kurti nauja tema tai rasau cia. Norejau pasitikrinti ar nepermoku uz buhalterine apskaita ir tuo paciu visi kiti gales pasilyginti. Atrodo siek tiek daugokai, bet gal ir nesigilinciau perdaug jei ne pasitaikancios smulkios klaideles kurias aptinku neiskodamas (kelinta karta biski netycia daugiau pirkimo ar pardavimu saskaitu, bet juokinga kalbet apie tai kai 2lt ar 3lt, bet kai pagalvoji kai veikla nuline ir tokios klaideles, tai net baisu plestis :)))

 

UAB pvm moketojas, du darbuotojai dirbantys minimalias valandas. Rugpjuti buvo nulis bankiniu operaciju, 3-4 pirkimu saskaitos (kuras ir pns.), - 340Lt

 

Vienas darbuotojas 45lt/men

Kuro nurasymas 20Lt

pvm deklaracijos parengimas pristatymas vmi 80lt/men

pirkimo saskaitos 3lt/vnt, pardavimo 2lt/vnt

 

Gal kas praskaidrinsite situacija, pasidalinkite sava patirtimi :) Kazkaip norisi atsisveikinti su sita imone...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinojau ar verta kurti nauja tema tai rasau cia. Norejau pasitikrinti ar nepermoku uz buhalterine apskaita ir tuo paciu visi kiti gales pasilyginti. Atrodo siek tiek daugokai, bet gal ir nesigilinciau perdaug jei ne pasitaikancios smulkios klaideles kurias aptinku neiskodamas (kelinta karta biski netycia daugiau pirkimo ar pardavimu saskaitu, bet juokinga kalbet apie tai kai 2lt ar 3lt, bet kai pagalvoji kai veikla nuline ir tokios klaideles, tai net baisu plestis :)))

 

UAB pvm moketojas, du darbuotojai dirbantys minimalias valandas. Rugpjuti buvo nulis bankiniu operaciju, 3-4 pirkimu saskaitos (kuras ir pns.), - 340Lt

 

Vienas darbuotojas 45lt/men

Kuro nurasymas 20Lt

pvm deklaracijos parengimas pristatymas vmi 80lt/men

pirkimo saskaitos 3lt/vnt, pardavimo 2lt/vnt

 

Gal kas praskaidrinsite situacija, pasidalinkite sava patirtimi :) Kazkaip norisi atsisveikinti su sita imone...

 

Neaišku, kokia pasirašyta sutartis su apskaitos įmone(gal yra koks minimalus tarifas) bent už PVM deklaracijas suma tai žiauriai užkelta (Nebent PVM deklaracijos pristatomos rankomis t.y deklaruojama vežant deklaracijas, o ne su el parašu)

 

Sveiki,

 

o jei sukurti internete portalą ir jame pardavinėti, tarkime, autobusų, lėktuvų, keltų bilietus. Kaip manote, pakanka verslo liudijimo ar būtina steigti įmonę?

 

Turėtų užtekti Individualios veiklos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinojau ar verta kurti nauja tema tai rasau cia. Norejau pasitikrinti ar nepermoku uz buhalterine apskaita ir tuo paciu visi kiti gales pasilyginti. Atrodo siek tiek daugokai, bet gal ir nesigilinciau perdaug jei ne pasitaikancios smulkios klaideles kurias aptinku neiskodamas (kelinta karta biski netycia daugiau pirkimo ar pardavimu saskaitu, bet juokinga kalbet apie tai kai 2lt ar 3lt, bet kai pagalvoji kai veikla nuline ir tokios klaideles, tai net baisu plestis :)))

 

UAB pvm moketojas, du darbuotojai dirbantys minimalias valandas. Rugpjuti buvo nulis bankiniu operaciju, 3-4 pirkimu saskaitos (kuras ir pns.), - 340Lt

 

Vienas darbuotojas 45lt/men

Kuro nurasymas 20Lt

pvm deklaracijos parengimas pristatymas vmi 80lt/men

pirkimo saskaitos 3lt/vnt, pardavimo 2lt/vnt

 

Gal kas praskaidrinsite situacija, pasidalinkite sava patirtimi :) Kazkaip norisi atsisveikinti su sita imone...

 

Pirkimo ir pardavimo sąskaitos kartais būna 5 -6 lapų su 300 pozicijų...

Tik įdomu,kaip registruojant pirkimo pardavimo sąskaitas jiems automatiškai PVM deklaracija nesiformuoja?...

Nebent pas jus importo - eksporto daug... Arba jie jums exeliu buhalteriją veda...;)

 

Šiaip bendroje sumoje pagal jūsų apimtis kaina normali, jei yra dirbama su autorizuota programa, t.y. išpirktu moduliu konkrečiai jūsų įmonei, kuris paskui jums bus atiduodamas su visais duomenimis.

 

Plečiantis ieškokite įmonės, kuri dirba pagal fiksuotą paslaugų sumą. T.y. aptariate apimtis, sutariat sumą kas mėnesį ir nusimatote kriterijus iki kokių ta suma galios, jiems paaugus, tariatės dėl naujos kainos arba jau jums apsimoka turėti savo buhalterį.

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip sakiau ten saskaitos paprastos, uz kura ir pns, po viena preke... Del PVM tai nezinau, tiesiog vien tai kad esu PVM moketojas tai kainuoja fiksuota 80lt/men.

 

Jeigu UAB'e bus isvis nulinis judesys, tiesiog "kabes" vistiek mokesiu... 264Lt+PVM

 

Vel gi, nieko nesakyciau ir nerasyciau cia, tiesiog mano galva turi buti kitur, o dabar aiskeja kad ir cia turiu dometis ir aiskintis, mane tas erzina rasineti jiem ir baksnoti pirstu i centus. Todel ir aiskinuosi kiek (pradedanciam) verslininkui kainuoja rami galva/men+pvm buhalterijos srityje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip sakiau ten saskaitos paprastos, uz kura ir pns, po viena preke... Del PVM tai nezinau, tiesiog vien tai kad esu PVM moketojas tai kainuoja fiksuota 80lt/men.

 

Jeigu UAB'e bus isvis nulinis judesys, tiesiog "kabes" vistiek mokesiu... 264Lt+PVM

 

Vel gi, nieko nesakyciau ir nerasyciau cia, tiesiog mano galva turi buti kitur, o dabar aiskeja kad ir cia turiu dometis ir aiskintis, mane tas erzina rasineti jiem ir baksnoti pirstu i centus. Todel ir aiskinuosi kiek (pradedanciam) verslininkui kainuoja rami galva/men+pvm buhalterijos srityje :)

 

 

Patarčiau pakeisti buhalterinę įmonę.

 

Aš naudojuosi UAB "Finvista" paslaugomis - skype atrašinėja į visus reikiamus klausimus, pats gyvenu Maskvoje - bet bėdų nebūna. Padeda su sutartimis ir t.t.

 

Darbuotojas esu vienas, išrašoma/gaunama iki 20 sąskaitų (nesvarbu kiek įrašų), PVM mokėtoją registruoju dabar (specialiai skype paklausiau ar kaina kis - sakė ne, kol neviršys 20 sąskaitų, papildomos sąskaitos apmokestinamos pagal susitarimą) - kas mėn moku 200lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarčiau pakeisti buhalterinę įmonę.

 

Aš naudojuosi UAB "Finvista" paslaugomis - skype atrašinėja į visus reikiamus klausimus, pats gyvenu Maskvoje - bet bėdų nebūna. Padeda su sutartimis ir t.t.

 

Darbuotojas esu vienas, išrašoma/gaunama iki 20 sąskaitų (nesvarbu kiek įrašų), PVM mokėtoją registruoju dabar (specialiai skype paklausiau ar kaina kis - sakė ne, kol neviršys 20 sąskaitų, papildomos sąskaitos apmokestinamos pagal susitarimą) - kas mėn moku 200lt

 

Ši įmonė šviežiai "iškepta", 2012 m. vasario mėn., braunasi į rinką, tai kainas šiek tiek dempinguoja ;), bet ne drastiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, žinau.

 

Bet kainas šiek tiek dempinguoja ir paskirsto veiklos riziką ;)

 

Na iš dalies gerai daro, ne kiekviena naujai įsikūrusi įmonė sugeba imti paslaugas kurios kainuoja 300+lt/mėn.

 

Sutinku jei įmonė turi pakankamai lėšų, bet jei jos yra pirktos, kad pradėti veiklą nuo 0, tai ši kaina yra pati optimaliausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na iš dalies gerai daro, ne kiekviena naujai įsikūrusi įmonė sugeba imti paslaugas kurios kainuoja 300+lt/mėn.

 

Sutinku jei įmonė turi pakankamai lėšų, bet jei jos yra pirktos, kad pradėti veiklą nuo 0, tai ši kaina yra pati optimaliausia.

 

 

Žinoma. Juk kiekvieno valia rinktis.

Paprastai, jei įmonės veikla 0, tai apskaitos mokesčiai yra apie 100 Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal yra bendradarbiavusiu su FINITA ?

 

Teko dirbti su jais. Pareigas atliko pakankamai gerai. Patiko tai, kad savitarnoje galima įkelti visus dokumentus skenuotus, t.y. laiku juos pateikti, o originalus pristatyti kartą per mėnesį ar rečiau. Tiesa, tikiu, kad dauguma firmos taip dirbti turėtų, tad nelaikau to dideliu pliusu. Nepatiko tai, kad dar ir po bendradarbiavimo nutraukimo praėjus apie 1,5 metų, vis dar gaunu el.laiškus apie sąskaitas, gautus laiškus ir pan :D

 

Pagal kokybę paslaugų kaina galėtų būti žemesnė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokia kaina yra kai 1 darbuotojas, iki 10 pirkimo/pardavimo saskaitu (sumine apskaita), keletas operaciju banko, ne PVM moketoja, Sodros, GPM deklaracijos ir finansiniu ataskaitu rinkinys.

 

 

Skirkite kur Tauragė ir kur Vilnius.

Palyginkite vien ofiso kaštus, jei jau teikiate valdymo apskaitos spredimų paslaugas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dempinguojate visą tai pakankamai sėkmingai, bet vat, skolos sodrai vis auga ir auga kas kartą vis didesnė, tai įdomu kiek ilgai išsilaikysit su tokiomis kainomis....

Ką reiškia denpinguojate? Kaip manote ar buhalterio darbas Tauragėje ir Vilniuje taip pat apmokamas? Jei mano savikaina yra mažesnė kodėl turėčiau lygiuotis su didmiesčio įkainiais?

 

gaila, kad nematote augantį darbuotojų skaičių ir tai, kad skola yra tik paskutinio mėnesio, kuri apmokėta praėjus 2 dienoms suėjus laikotarpiui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...