Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Jeigu nuomos sutartis ant fizinio asmens (manes), o nuomotojas suteikia leidima registruoti nuomojamu patalpu adresu UAB'o buveine. Klausimas toks:

 

Tam, kad atgauti PVM'a uz statybines ir kitas medziagas kurias pirksiu patalpu remontui is UAB'o saskaitos, uztenka to, kad imones buveine bus registruota tuo adresu? Kaip suprantu, tokiu atveju nuomos sutartis neturi reiksmes, tik kad nuo nuomos jau neatgausiu PVM'o kas menesi (bet man tai ne problema).

 

 

Kad atgauti PVMą, reikia būti registruotam PVM mokėtoju visų pirma.

 

Toliau:

1. nuomos sutartis, nes jos reikės ir registruojantis PVM mokėtoju;

2. prekių ir paslaugų pirkimo dokumentai PVM sąskaitos - faktūros, tik nuo tos datos, kai jau būsite registruotas PVM mokėtoju. Visų pirkimų PVM iki registracijos PVM mokėtoju dienos negalėsite dėti į atskaitą.

3. Norint atgauti PVM pirma reikės VMI teikti PVM deklaracijas FR0600. Tada kai susidarys gautino PVM suma, teiksite prašymą VMI FR0781 grąžinti šį mokestį.

4. VMI pas jus įmonėj atliks mokestinį patikrinimą ir priims sprendimą ar grąžinti PVM,ą.

5. Atliktų remonto darbų vertė po to turės būti įvertinta pačios įmonės, ir vadovas turės priimti sprendimą ar tie remonto darbai pagerino patalpų savybes. Jei taip, tada į sąnaudas remonto darbų vertę reiks perkelti dalimis.

 

Na bet čia elementarūs dalykai, kuriuos žino kiekvienas buhalteris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad atgauti PVMą, reikia būti registruotam PVM mokėtoju visų pirma.

 

Toliau:

1. nuomos sutartis, nes jos reikės ir registruojantis PVM mokėtoju;

2. prekių ir paslaugų pirkimo dokumentai PVM sąskaitos - faktūros, tik nuo tos datos, kai jau būsite registruotas PVM mokėtoju. Visų pirkimų PVM iki registracijos PVM mokėtoju dienos negalėsite dėti į atskaitą.

3. Norint atgauti PVM pirma reikės VMI teikti PVM deklaracijas FR0600. Tada kai susidarys gautino PVM suma, teiksite prašymą VMI FR0781 grąžinti šį mokestį.

4. VMI pas jus įmonėj atliks mokestinį patikrinimą ir priims sprendimą ar grąžinti PVM,ą.

5. Atliktų remonto darbų vertė po to turės būti įvertinta pačios įmonės, ir vadovas turės priimti sprendimą ar tie remonto darbai pagerino patalpų savybes. Jei taip, tada į sąnaudas remonto darbų vertę reiks perkelti dalimis.

 

Na bet čia elementarūs dalykai, kuriuos žino kiekvienas buhalteris.

 

Pamiršai paminėti, kad nuomotojas turi būti PVM mokėtojas, kitaip ta sutartis nieko bendro su PVM neturi ir tikrai nepadės tapti PVM mokėtoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamiršai paminėti, kad nuomotojas turi būti PVM mokėtojas, kitaip ta sutartis nieko bendro su PVM neturi ir tikrai nepadės tapti PVM mokėtoju.

 

O kam? Jokio skirtumo tampant PVM mokėtoju, nes yra vertinama įmonė pateikusi paraišką registruotis PVM mokėtoju, o ne jos tiekėjai ir pirkėjai.

 

Nekilnojamojo turto nuoma (išskyrus garažus) yra ne PVM objektas ir PVM mokesčiu neapmokestinamas

PVM įstatymas

31 straipsnis. Nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuoma

 

1. PVM neapmokestinama gyvenamųjų patalpų nuoma, išskyrus:

 

1) viešbučių, motelių, kempingų ir panašios apgyvendinimo paslaugos;

 

2) šios dalies 1 punkte nenurodytą gyvenamųjų patalpų nuomą, kurios laikotarpis ne ilgesnis kaip 2 mėnesiai.

 

2. PVM neapmokestinama kitų, negu gyvenamosios patalpos, nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuoma, išskyrus:

 

1) bet kokių transporto priemonių (įskaitant orlaivius, laivus, geležinkelio riedmenis) stovėjimo, saugojimo aikštelių, garažų ar kitų panašios paskirties nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuomą;

 

2) bet kokių įrengimų (įskaitant seifo kameras), atitinkančių nekilnojamojo pagal prigimtį daikto sąvoką nuomą.

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=416091

 

O registruojantis PVM mokėtoju, reikia pateikti įmonės buveinės patalpų naudojimo pagrindą: nuosavybės dokumentus ar nuomos ar panaudos sutartis, kaip įrodymą, kad įmonė yra ne "orinė" ir tikrai ketina vykdyti ar vykdo veiklą.

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam? Jokio skirtumo tampant PVM mokėtoju, nes yra vertinama įmonė pateikusi paraišką registruotis PVM mokėtoju, o ne jos tiekėjai ir pirkėjai.

 

Nekilnojamojo turto nuoma (išskyrus garažus) yra ne PVM objektas ir PVM mokesčiu neapmokestinamas

PVM įstatymas

31 straipsnis. Nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuoma

 

1. PVM neapmokestinama gyvenamųjų patalpų nuoma, išskyrus:

 

1) viešbučių, motelių, kempingų ir panašios apgyvendinimo paslaugos;

 

2) šios dalies 1 punkte nenurodytą gyvenamųjų patalpų nuomą, kurios laikotarpis ne ilgesnis kaip 2 mėnesiai.

 

2. PVM neapmokestinama kitų, negu gyvenamosios patalpos, nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuoma, išskyrus:

 

1) bet kokių transporto priemonių (įskaitant orlaivius, laivus, geležinkelio riedmenis) stovėjimo, saugojimo aikštelių, garažų ar kitų panašios paskirties nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuomą;

 

2) bet kokių įrengimų (įskaitant seifo kameras), atitinkančių nekilnojamojo pagal prigimtį daikto sąvoką nuomą.

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=416091

 

O registruojantis PVM mokėtoju, reikia pateikti įmonės buveinės patalpų naudojimo pagrindą: nuosavybės dokumentus ar nuomos ar panaudos sutartis, kaip yradymą, kad įmonė yra ne "orinė" ir tikrai ketina vykdyti ar vykdo veiklą.

 

Na, gal buvau pamiršęs apie būtinybę pateikti panaudos ar nuomos sutartį. Pamenu tik, kad teikiau įvairias sutartis, kad įmonė bendradarbiaus su PVM mokėtojais, tam, kad gaučiau PVM naujai įmonei. Galvojau čia ta linkme rašai, kad tapti PVM mokėtoju.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, gal buvau pamiršęs apie būtinybę pateikti panaudos ar nuomos sutartį. Pamenu tik, kad teikiau įvairias sutartis, kad įmonė bendradarbiaus su PVM mokėtojais, tam, kad gaučiau PVM naujai įmonei. Galvojau čia ta linkme rašai, kad tapti PVM mokėtoju.. :)

 

Nuo 2012-01-01 registracija į PVM mokėtojus labai supaprastinta įmonėms.

Tereikia pateikti veiklos vietos dokumentus, akcininkų sąrašą ir aprašyti pagrindinę veiklą. Viskas. Jokių tiekėjų ar pirkėjų ir kitų įrodymų, kokių reikėdavo anksčiau. Ir per 3 darbo dienas išduoda PVM pažymėjimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo 2012-01-01 registracija į PVM mokėtojus labai supaprastinta įmonėms.

Tereikia pateikti veiklos vietos dokumentus, akcininkų sąrašą ir aprašyti pagrindinę veiklą. Viskas. Jokių tiekėjų ar pirkėjų ir kitų įrodymų, kokių reikėdavo anksčiau. Ir per 3 darbo dienas išduoda PVM pažymėjimą.

 

Geras. Nežinojau, kad dabar jau viskas taip paprasta. Dėkui už info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Ar yra kažkokių pavojų perkant jau įsteigtą įmonę? Turiu omenyje tuos visus skelbiamus variantus kur naujos įmonės, kainos ~500 Lt.

Į ką reikėtų kreipti dėmesį? Kaip paskui pakeisti tokios įmonės pavadinimą?

 

Iš anksto dėkui!

Redagavo WooHoo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra kažkokių pavojų perkant jau įsteigtą įmonę? Turiu omenyje tuos visus skelbiamus variantus kur naujos įmonės, kainos ~500 Lt.

Į ką reikėtų kreipti dėmesį? Kaip paskui pakeisti tokios įmonės pavadinimą?

 

Iš anksto dėkui!

 

 

Reikia žiūrėti į steigimo datą, ar tai tikrai nauja įmonė.

Tokias įmones parduoda su išimtu įstatiniu kapitalu, ir jei kaina 500 Lt. jos yra įsteigtos su el.parašu (tai normalu).

 

Norint pakeisti įmonės pavadinimą reikės:

1. Registrų centre užrezervuoti naują pavadinimą (kainuos 56 Lt.)

2. Pakeisti įmonės įstatus ir visus registracijos dokumentus (jei tai darysite su el. parašu kainuos apie 200 Lt., jei tradiciniu būdu, t.y. per notarą, plius mokėsite notarui, orientaciniai 400 - 500 Lt. už įstatų ir kitų dokumetų tvirtinimą

3. Išsiimti naują įmonės antspaudą, su nauju pavadinimu, kainos nuo 50 Lt.

4. Pakeisti duomenis bankuose. Tai nekainuoja, išskyrus jūsų laiką.

 

Tik nesuprantu, kam jums pirkti įmonę su nepatinkančiu pavadinimu?

Užsisakykite, kad jums įsteigtų įmonę su norimu pavadinimu, tai kur kas pigiau nei perregistruoti naują pavadinimą, jau įkurtai.

 

Dar klausimą pamiršau:

Ar galima UAB pavadinime naudoti X arba W raides..?

 

 

Galima.

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū!

Na tai pagrindinė bėda yra tai, kad neturiu to reikalingo istatinio kapitalo, todėl ir galvoju apie pirkimą, o ne steigimą..

O gal galite kažką rekomenduoti, kas man įkurtų įmonę su mano sugalvotu pavadinimu kad ir už kokius 700 Lt..?

Redagavo WooHoo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū!

Na tai pagrindinė bėda yra tai, kad neturiu to reikalingo istatinio kapitalo, todėl ir galvoju apie pirkimą, o ne steigimą..

O gal galite kažką rekomenduoti, kas man įkurtų įmonę su mano sugalvotu pavadinimu kad ir už kokius 700 Lt..?

 

Rekomenduoju šią įmonę. Pats steigiau per juos - tikrai patikima ir greita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar yra kažkokių pavojų perkant jau įsteigtą įmonę? Turiu omenyje tuos visus skelbiamus variantus kur naujos įmonės, kainos ~500 Lt.

Į ką reikėtų kreipti dėmesį? Kaip paskui pakeisti tokios įmonės pavadinimą?

 

Iš anksto dėkui!

 

Man domu ar gali but, kad isteigia, paskui pasiraso kokia paskolos sutarti ir tau parduoda kaip nauja ir svaria. Teoriskai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia neblogą instrukciją gavau tokiam verslauk groupse:

* Gyvai į Registrų centrą - Laikinas adreso įtraukimas į Juridinių asmenų registrą (56 Lt)

* Užpildyti: Steigimo aktas ir Įstatai – UAB, standartiniai – iš Ūkio ministerijos puslapio - lap patogu, aišku užpildyti (nemokamai)

* Į Omnitel gauti el. parašą (nemokamai)

* Skamb į www.eslf.lt - nemokamai gauti ES paramą (nemokamai)

* į banką (SEB/Swed/..) – atsidaryti kaupiamąją sąskaitą, į ją įnešti/pervesti 10.000Lt; (nemokamai)

* www.registrucentras.lt/savitarna - Užregistruoti pačiam savo UAB (198Lt)

* į VMI – PVM gavimui formos nunešimas (nemokamai)

* į privalomus darbų saugos mokymus (200-300Lt)

* Užsakyti štampą (didelį arba mažą kišeninį nešiojamą) (55-80Lt)

* Į Sodrą – Užsiregistruoti (nemokamai)

* Pasirašyti Darbo sutartis – Direktoriaus ir Buhalterės (jei buhalt. tvarko ne samdoma įmonė). Šablonai Darbo ministerijos tinklalapyje (nemokamai)

* Atsispausdinti, pasirašyti Darbo sutarčių registracijos žurnalą (nemokamai)

* Sveikatos pažymėjimą (nemokamai?)

 

Tik va iškilo man klausimas dėl tų darbų saugos mokymų ir pažymėjimo. Ar jie visada reikalingi..?

Redagavo WooHoo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia neblogą instrukciją gavau tokiam verslauk groupse:

* Gyvai į Registrų centrą - Laikinas adreso įtraukimas į Juridinių asmenų registrą (56 Lt)

* Užpildyti: Steigimo aktas ir Įstatai – UAB, standartiniai – iš Ūkio ministerijos puslapio - lap patogu, aišku užpildyti (nemokamai)

* Į Omnitel gauti el. parašą (nemokamai)

* Skamb į www.eslf.lt - nemokamai gauti ES paramą (nemokamai)

* į banką (SEB/Swed/..) – atsidaryti kaupiamąją sąskaitą, į ją įnešti/pervesti 10.000Lt; (nemokamai)

* www.registrucentras.lt/savitarna - Užregistruoti pačiam savo UAB (198Lt)

* į VMI – PVM gavimui formos nunešimas (nemokamai)

* į privalomus darbų saugos mokymus (200-300Lt)

* Užsakyti štampą (didelį arba mažą kišeninį nešiojamą) (55-80Lt)

* Į Sodrą – Užsiregistruoti (nemokamai)

* Pasirašyti Darbo sutartis – Direktoriaus ir Buhalterės (jei buhalt. tvarko ne samdoma įmonė). Šablonai Darbo ministerijos tinklalapyje (nemokamai)

* Atsispausdinti, pasirašyti Darbo sutarčių registracijos žurnalą (nemokamai)

* Sveikatos pažymėjimą (nemokamai?)

 

Tik va iškilo man klausimas dėl tų darbų saugos mokymų ir pažymėjimo. Ar jie visada reikalingi..?

 

Taip. VISADA. Neturėsi, Valstybinė darbo inspekcija "premijuos".

 

Ir įdomu kas čia:

* Skamb į www.eslf.lt - nemokamai gauti ES paramą (nemokamai)

 

:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Nesuprantu notaru darbo principu, jei nesi jiems standartinius istatus ir steigimo sutarti atspausdinta tarkim is ukio ministerijos jie sako, kad uztruks viskas saviate ar kiti net dvi, tipo tikrins viska ar gerai. Kodel jie negali turet tu standartiniu istatu pas save ir atejus klientui jei jis sutinka tiesiog atspausdinti tuos standartinius, viskas uztruktu 10 minuciu vietoj savaites ar dvieju. Toki dalyka pasiulius notarai akis ispute ziuri, tipo nera jokiu standartiniu ir tt... Nesuprantu kodel nepasilengvina jie sau darbo ir nesutaupo laiko klientams?

Gal kas galit rekomenduot progresyviau mastanti notara Kaune, pas kuri UAB steigimas netruks 1-2 svaiates, o 1-2 dienas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu notaru darbo principu, jei nesi jiems standartinius istatus ir steigimo sutarti atspausdinta tarkim is ukio ministerijos jie sako, kad uztruks viskas saviate ar kiti net dvi, tipo tikrins viska ar gerai. Kodel jie negali turet tu standartiniu istatu pas save ir atejus klientui jei jis sutinka tiesiog atspausdinti tuos standartinius, viskas uztruktu 10 minuciu vietoj savaites ar dvieju. Toki dalyka pasiulius notarai akis ispute ziuri, tipo nera jokiu standartiniu ir tt... Nesuprantu kodel nepasilengvina jie sau darbo ir nesutaupo laiko klientams?

Gal kas galit rekomenduot progresyviau mastanti notara Kaune, pas kuri UAB steigimas netruks 1-2 svaiates, o 1-2 dienas?

 

Deja, notarai yra notarai... Apie jų darbo tempus ir metodus galima legendas kurti :).

 

Steikite el.parašo pagalba, nuo vardo įregistravimo iki įmonės įregitravimo - minimum 4 dienos, greičiau nebūna. 1 diena, kol registrų centras patvirtina įmonės vardą, tada tą pačią dieną registrų centre (internetu)registruojate steigimo dokumentus, banke sąskaitą (DNB galima per internetą) ir per 3 dienas registrų centras užregistuoja įmonę. Išlaidos valstybinėms institucijoms 56+198 Lt., neskaitant savo laiko šiokių tokių sąnaudų.

 

 

http://www.registrucentras.lt/jar/atmintines/ii_steigimas.php

 

Kas smagu, kad dabar įmonės steigimui tinka bet kuris el.parašas.

 

Viskas, tada gaminatės antspaudą (3-5 dienos), kaupiamąją sąskaitą paverčiate į einamąją (30 min., neskaitant kelionės į banką ir laukimo eilėje) ir pirmyn.

Duomenis apie įmonę VMI ir SODRAI galima pateikti irgi internetu (užima iki 30 min.).

 

http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10127656

http://www.sodra.lt/lt/draudeju_portalas/formos

 

Vienintelis dalykas dėl ko reikės, nuvykti į VMI (bet galima ir paprastu paštu), tai pasirašyti sutartį įmonės vardu dėl EDS sistemos naudojimosi. Šios sutarties šablonas yra irgi skelbiamas viešai.

 

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=20153

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei galeciau steigti el. budu savaime suprantama buciau taip ir dares.

 

Ir visiems skaitantiems tema patariu jei yra galimybe steigti el. budu be notaru...

 

Vienam biure isvis pareike, kad netureciau pats imti istatu, o tureciau naudotis imoniu, kurios pardavineja istatu paslaugomis, nes "notare neturi laiko skaityti istatu" :D Uz ka 450Lt blyn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

aš turiu klausimą truputį iš kitos operos, bet gal bus kas padės. Dabar dirbu, esu normaliai įdarbinta, viskas ok. Tačiau sulaukiau kaip ir prašymo tapti vienos įmonės direktore laikinai (1-2 metam). Nors iš esmės aš ten nedirbsiu, tik būsiu oficiali direktorė (suteikiu kaip ir pagalbą artimiems žmonėms). Su kokiom problemom galiu susidurti ir kuo rizikuoju? Nes galbūt ateityje, t.y. visai greitai žadu kurti savo normalią įmonę. Ar verta kišti nosį į tai, kad paskui nenudegčiau per gerus norus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

aš turiu klausimą truputį iš kitos operos, bet gal bus kas padės. Dabar dirbu, esu normaliai įdarbinta, viskas ok. Tačiau sulaukiau kaip ir prašymo tapti vienos įmonės direktore laikinai (1-2 metam). Nors iš esmės aš ten nedirbsiu, tik būsiu oficiali direktorė (suteikiu kaip ir pagalbą artimiems žmonėms). Su kokiom problemom galiu susidurti ir kuo rizikuoju? Nes galbūt ateityje, t.y. visai greitai žadu kurti savo normalią įmonę. Ar verta kišti nosį į tai, kad paskui nenudegčiau per gerus norus?

 

Glausta info apie direktoriaus atsakomybę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Kai kuriue forumo dalyviai minejo, kad buhaltere samde po keliu menesiu ar siaip tieisog gerokai veliau, todel teiraujuosi ka jie irase teikdami vmi FR0791 forma vietoj buhalteres, nes tokiu atveju forma teike pries rasdami buhaltere.

 

Duomenys rašomi to asmens, kuris bendraus su VMI iki to laiko kol samdysit profesionalų buhalterį. Tai paparastai būna pats įmonės vadovas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku. O siaip idomumo delei kas ten per bendravimas jei laiku mokescius moki buna paprastai? :)

 

 

Toks ir bendravimas: laiku reikiamų deklaracijų pateikimas; laiku mokesčių sumokėjimas; laiku reikiamų klausimynų ir kitų dokumentų pateikimas jei VMI to reikalauja (o VMI šiuo metu naujai įregistruotiems mokesčių mokėtojams - juridiniams asmenims siuntinėja nemažai klausimynų, nes dabar 1veiklos metus jų netikrina, bet vykdo prevenciją, t.y. anketuoja ar jūs žinote tą teisės aktą ar aną). Laiku mano išvardytų reikalavimų nevykdant prasideda kitoks bendravimas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...