Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, taigi turiu toki klausima. Ar realiai apsimoketu imti paskola is banko kad nusipirkti pora vilkiku (pvz: 3) steigti uab, ir imt korvinius is timocom.lt ar cargo.lt. per kiek laiko man atsipirktu visos islaidos jeigu darbuotojams butu mokamas atlyginimas +-1700euru per menesi? ar tai isvis atnestu kokios naudos? gal kas naudojasi timocom ar cargo imonem gal zinot kaip ismoka? kokios kainos mazdaug? butu keliaujama po visa europa. ir dar prie to pacio klausimas butu ar imanoma 17-meciui kurti UAB? Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet ar tai apsimoketu? Domejausi furu kainomis tai uz 13000€ galima jau pasiimt padoresni varianta, tai 3furos kainuotu 39000, nu grubiai viskam pasiruost reiktu 100000€euru, idomiausia tai kiek moka uz viena reisa pvz lietuva ispanija ir ispanija lietuva, kiek man gautusi gryno pelno?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kaip cia pasakius, mano pusbrolia dirba ant furos ir as 3vasara su juo vazineju, smulkmenas daug maz zinau visas. Minde 1979, uz 13k fura tikrai gali pasiimt padoria. Nebutina gi pirnoa furos pirkt nuliovos. Nu bet aciu uz patarimus, eisiu studijuot TTVAM logistika :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kol kas tai tik svajonė, noras.. Sorry, bet iš tos serijos "Noriu, bet nežinau ko.." :rolleyes: transporto verslas labai nelengvas ir reikalauja daug žinių, kurių pas tave, matyti, nėra. Jei net negali elementariai paskaičiuoti kaštų, jei nežinai už kiek veža galimai būsimi konkurentai ir t.t., tai kaip tu iš viso darysi veiklą? Įklimpsi į skolas ir tiek.

 

Kaip teisingai kolega siūlė - padirbėk pervežimų įmonėje vadybininku. Pamatysi virtuvę iš vidaus, pajusi "kaifą" :D kaip vieni kitus valgo B-)

Mano siūlymas, jei pagal amžių jau galėtum "sėsti ant vairo", tai pačiam pabandyti važiuoti, sukaupti patirties, žinių. Antra, jei jau pirktum fūras ir steigtum įmonę, jokiu būdu nedirbk vienas. Idealiausia prisijungti prie stambios kompanijos, kuri tau duos reisus, už kuriuos mokės eurus. Gal nebus tai pelningiausias variantas, bet win-win bus tikrai - uždirbsi pastovias, stabilias pajamas

 

Sėkmės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar tu imoniu prisikta ant kiekvieno kampo logistikos ir ekspedicijos, isgyvena tik stipriausi :) uz 1km moka kazkur apie 0,60-0.80e, tai paskaiciuok kiek gaunasi tau nuo ispanijos iki lietuvos, atimk kura, vairuotojo atligynima ir kitas islaidas, ir zinosi kiek liks nuo vieno reiso :) o geriausiau uzsiregistruok i cargo.lt 1 savaites trail'as bus, ir suzinosi kainas :)

Redagavo klientas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:))

panašią viziją ir aš turėjau, mintys buvo maždaug 1:1, bet...

Tiesa, aš su automobilių pervežimais, bet ar vežti automobilį iš Vokietijos, ar Mandarinus iš Ispanijos, skirtumo esminio nėra.

 

Pirmiausia, paklausyk būtinai ką aukščiau rašė kolegos. Padirbt vadybininkų, vairuotojų ir pan.

Tokie "pazelai" kaip draugas vairuoja ar +/- viską žinau reiškia, kad tu žinai apskrita nulį.

Kaip kažkas rašė, jei net kaštų neapskaičiuoji - tai dar toli iki savo verslo. O sumų reikia nemažų. Kas padidina rizika ilgai kaboti skolose.

 

Verslo modelis gausiu užsakymą iš Petro, jis man mokės 0,**e/km, sanaudų turėsiu ***e, pajamų gausių ***e ir 'navaro' lieka ***e. gali būt tik gulint lovoj ir žiūrint į lubas. Būtų taip paprasta, visi būtų viršininkai ir milijonieriai.

 

Keli patarimai iš mano patirties.

 

Pirmiausia, kai Petras pradės ieškot kas jam parveš bulves iš Ispanijos, prie ko prilys visos tos supa dupa ekspedijavimo įmonės, kurios sėdi kamurkei, sunkiai žino net kaip ta fūra atrodo, bet įvaizdis ale didžiulė pervežimo įmonė.

O jie gryniausi 'perikūpai', dažnai nori didesnio navaro nei gauna vežėjas, tavo atvėju taip 'nučiulps' kilometro įkainį, kad žėsi ar išvis ant savų gryši.

 

Čia yra tas vienas kito ėdimas, apie kurį irgi rašė kolegos aukščiau. Šiame versle visi nori pyrago gabalo, o tu kai paskutinė grandinės dalis dažniausiai lieka trupiniai. O dar variantas jei viskas lizinguota, nevažiuot negalėsi, bankai, algos ir tt, rizikuosi vruk, nors kažkas liks - bamt kokia nelaimė ir visas reisas į bačką.

O rizikai padengt tiesiog įkainiai per maži. Nes kol prieisi prie pirmų užsakymo rankų - ilgai ir nuobodžiai teks prametinėt perikūpus.

 

Toliau, kaštai tai tikrai nėra vien kuras, algos, mokesčiai. PATIKĖK manim, išlenda tokių variantų apie kuriuos net košmare negalėjai sapnuot. Sprogstančios padangos, pasiklydę vairuotojai, avarijos, baudos už viršsvorius, šaibas, nenumatyti techniniai gedimai ir tt.

 

Galima pasakot ir pasakot, tačiau pasakojo ir man viską - maniau, ai px, normalu. Žinok čia yra kruvinas darbas. Mirtinas bičių spiečius, kur kova už išgyvenimą verda nenormaliai.

 

Tikrai padirbt svetimam pradžiai, nes duodu 50%, kad sakysi "Ačiū hebra, bet velniui sielos nepardaviau, kad taip art" :)

 

Tu man tikrai nebūsi konkurentas ir aš tikrai nenoriu tave neigiamai nuteikti ar pan, tačiau sakau - padirbt pas svetima, patiks, įgausi patirties , žynių - pirmyn. Patikėk, teorija ir praktika - kaip diena ir naktis.

 

P.S. Jei dar bandysi kada samdyti vairuotojus, tai čia išvis, kaip teleloto aukso puodą laimėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:))

panašią viziją ir aš turėjau, mintys buvo maždaug 1:1, bet...

Tiesa, aš su automobilių pervežimais, bet ar vežti automobilį iš Vokietijos, ar Mandarinus iš Ispanijos, skirtumo esminio nėra.

 

Pirmiausia, paklausyk būtinai ką aukščiau rašė kolegos. Padirbt vadybininkų, vairuotojų ir pan.

Tokie "pazelai" kaip draugas vairuoja ar +/- viską žinau reiškia, kad tu žinai apskrita nulį.

Kaip kažkas rašė, jei net kaštų neapskaičiuoji - tai dar toli iki savo verslo. O sumų reikia nemažų. Kas padidina rizika ilgai kaboti skolose.

 

Verslo modelis gausiu užsakymą iš Petro, jis man mokės 0,**e/km, sanaudų turėsiu ***e, pajamų gausių ***e ir 'navaro' lieka ***e. gali būt tik gulint lovoj ir žiūrint į lubas. Būtų taip paprasta, visi būtų viršininkai ir milijonieriai.

 

Keli patarimai iš mano patirties.

 

Pirmiausia, kai Petras pradės ieškot kas jam parveš bulves iš Ispanijos, prie ko prilys visos tos supa dupa ekspedijavimo įmonės, kurios sėdi kamurkei, sunkiai žino net kaip ta fūra atrodo, bet įvaizdis ale didžiulė pervežimo įmonė.

O jie gryniausi 'perikūpai', dažnai nori didesnio navaro nei gauna vežėjas, tavo atvėju taip 'nučiulps' kilometro įkainį, kad žėsi ar išvis ant savų gryši.

 

Čia yra tas vienas kito ėdimas, apie kurį irgi rašė kolegos aukščiau. Šiame versle visi nori pyrago gabalo, o tu kai paskutinė grandinės dalis dažniausiai lieka trupiniai. O dar variantas jei viskas lizinguota, nevažiuot negalėsi, bankai, algos ir tt, rizikuosi vruk, nors kažkas liks - bamt kokia nelaimė ir visas reisas į bačką.

O rizikai padengt tiesiog įkainiai per maži. Nes kol prieisi prie pirmų užsakymo rankų - ilgai ir nuobodžiai teks prametinėt perikūpus.

 

Toliau, kaštai tai tikrai nėra vien kuras, algos, mokesčiai. PATIKĖK manim, išlenda tokių variantų apie kuriuos net košmare negalėjai sapnuot. Sprogstančios padangos, pasiklydę vairuotojai, avarijos, baudos už viršsvorius, šaibas, nenumatyti techniniai gedimai ir tt.

 

Galima pasakot ir pasakot, tačiau pasakojo ir man viską - maniau, ai px, normalu. Žinok čia yra kruvinas darbas. Mirtinas bičių spiečius, kur kova už išgyvenimą verda nenormaliai.

 

Tikrai padirbt svetimam pradžiai, nes duodu 50%, kad sakysi "Ačiū hebra, bet velniui sielos nepardaviau, kad taip art" :)

 

Tu man tikrai nebūsi konkurentas ir aš tikrai nenoriu tave neigiamai nuteikti ar pan, tačiau sakau - padirbt pas svetima, patiks, įgausi patirties , žynių - pirmyn. Patikėk, teorija ir praktika - kaip diena ir naktis.

 

P.S. Jei dar bandysi kada samdyti vairuotojus, tai čia išvis, kaip teleloto aukso puodą laimėt.

 

aukso žodžiai. Nei pridėsi nei atimsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

Uz13 k eur nusipirksi gaidy, kurio remontas kainuos daugiau nei pavyks uzdirbti.

Siai dienai kai rusijos rinka stagnuoja - lieka europine rinka. Darbas ratais - nuostolingas. Viena ka dar gali dirbti - europos viduje. Bet ten kastai labai dideli. Skaiciuok, kad vienam sastatui reikes 5 000 eur per men apyvartinems lesoms (cia minimaliai). Europoje uzdirbsi tik su 28 l/100 km sanaudom, bent 12 000 km per menesi vidutiniskai (per metus bent jau 140 kkm privalai isukti). Tai reiskia kad vilkikas uz 13 000 eur tokiu ridu nepatemps ir remontas europoj kainuos nepigiai. O daba primesk kokio vilkiko reikia, kad tilptum i tokias kuro sanaudas , jis butu bent euro 5 klases ir negestu. Reikia 3-4 metu vilkiko, kuriu kainos nuo 30k eur prasideda, plius puspriekabe 6-10 k eur. Ir tai i tokio amziaus masinu remonta merksi ~500 eur i remonta /men.

Pats ka tik istrukau is transporto barsciu ir vel grysciau i ten tik su salyga, kad dirbsiu sau, bet tam reikia bent 6 sastatu, o tai yra apie 300 k eur pradinis kapitalas.

Transportas kaip verslas yra paprastas tik iejimu (mazai apribojimu, reikalavimu) , bet darbo prasme tai yra juodas verslas be iseiginiu ir atostogu.

Bet jei kas susidometu investuoti i transporto versla , tai galima kalbeti apie 10-12 proc graza per metus. Kai siai dienai kuro kainos nedideles tai tiketina jog 2016 m investiciju graza virsytu 20 proc riba.

Mano tel +370 614 du penki 256

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Sveiki. Ieskau patarimo. Turiu atliekamu pinigu, galvoju nusipirkti euro5 vilkika ir tenta uzuolaidini. Pasirasyt sutarty su kokia logistika(ju lietuvoje yra nemazai ir pas visus salygos daugmaz vienodo) ir pasamdzius vaira paleisti i europa tegul dirba. Kas 6 savaites galeciau vaira pats pakeisti europoi kokiom 2 ar 3 savaitem. Teoriskai skaiciuojant sumetus visas islaidas (kartu ir sodra draudima ir smulkius gedimus) ir jeigu kaip deklaruoja logistika prasakus apie 10 -12 tukst km turetu likti gryno pelno apie 1500eur. Pataisykit jei klystu ar pasidalinkit patirtimi. Dekui ;)

 

Pamirsau dar pridurti, kad uab ir buhaltere jau turiu, tik kitoje srityje. Bet papildomu islaidu sita vieta nereikalauja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, apsimoka. Turėsi pirma bankrotą ir daug skolų, nes tave suvalgys ši "dinamiška" rinka. :)

 

Kaip į galvą šauną tokie dalykai? Gal pirma padirbkite kokius 5-10 m. transporto srityje ir tuomet mąstykite apie verslą.

 

Sveiki. Ieskau patarimo. Turiu atliekamu pinigu, galvoju nusipirkti euro5 vilkika ir tenta uzuolaidini. Pasirasyt sutarty su kokia logistika(ju lietuvoje yra nemazai ir pas visus salygos daugmaz vienodo) ir pasamdzius vaira paleisti i europa tegul dirba. Kas 6 savaites galeciau vaira pats pakeisti europoi kokiom 2 ar 3 savaitem. Teoriskai skaiciuojant sumetus visas islaidas (kartu ir sodra draudima ir smulkius gedimus) ir jeigu kaip deklaruoja logistika prasakus apie 10 -12 tukst km turetu likti gryno pelno apie 1500eur. Pataisykit jei klystu ar pasidalinkit patirtimi. Dekui ;)

 

Pamirsau dar pridurti, kad uab ir buhaltere jau turiu, tik kitoje srityje. Bet papildomu islaidu sita vieta nereikalauja

 

Žmogau, geriau "kupi-pradai" užsiimk. Daugiau uždirbsi.

 

Kas gali nutikti per pirmą savaitę:

 

  • Vairuotojas pirmą reisą išvažiuos ir Lenkuose nepastebės, kad viaduko aukštis ne jam ir nuneš visą furą.
  • Žema važiuos ir "žirkles" padarys.
  • Išvažiuos ir ties Marijampolė padanga sprogs.
  • Išvažiuos į Europą ir nebegrįš. Fūrą rasi ties Madridu, o jis sakys, kad nebenori dirbti. Pavargo. Dabar autostopu keliaus. :)
  • Pasikrausite krovinį ir praėjus tiems trims mėnesiams, žiūrėk ir užsakovas ragus klijuos. Liūdna bus. :)
  • Žiūrėk, Vokietijoje fūros žibintas suges ir vairuotojas ADAC išsikvies. "Pigiai" sutvarkys viską. :)
  • Ties Miunchenu sustabdys bagai ir žiūri, kad pas jumis daug netvarkos. Vairuotojas pažeidė 8 min. darbo-poilsio rėžimą. Gausite "nedidelę" baudą. biggrin.gif

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na su tokiu poziuriu kaip kad paskutinis postas nemanau ar isvis verta is lovos lipt. Nes juk eisi i tulika paslysi, griusi nuo laiptu lus stuburas, sedisi vezimeli ir valgysi per vamzdeli. Aisku viskas ka isvardinai yra daugiau maziau imanoma. Bet imanoma kad ta sarasa galetum testi rasydamas ir iki rytojaus. Is kitos puses per savaite laiko paemus visa europa ivyksta tukstanciai sekmingu reisu kai nesprogsta padangos, vairas nepasigeria ir jam neatsibosta, kai negauni baudu. Faktas reikia apie viska galvot ir nieko neatmest bet jei galvot kaip tamsta tai parodyk nors viena versla nuo nulio apie kuri negaleciau tau taip pat surasyt kruvos negatyvu. Ir nereik ce isivaizduot kad visos transporto imones atsirado tik tada kai koks rimtas dede turejo daug limonu sugalvojo nusipirkt 200 masinu ir pradejo dirbt. Buvo aisku ir tokiu. Bet daug yra ir pradejusiu nuo zemisku sumu idejys daug savo darbo

 

O skaicius, kaip skaiciavau galesiu ryt surasyti. Daugiau galvu-daugiau nuomoniu ;)

 

Ir dar- kas tamsta informavo kiek as laiko dirbes/nedirbes transporto srityje kad siulot 5 ar 10 metu padirbt kazkam? Vardan ko?? Ar ce tas biznis toks jau kosminis laivas kad viskas slepta uzslepta? Nesuprantu to verkslenimo, ba nusipirksiu ta komplekta isleisiu 30 eur pavaziuosiu pora men-nesiskaiciuoja, pist parduodu nors ir yz 25eur. Minus 5000eur, tai ce yra suma del kurios man reiketu 10 metu baranka kazkam sukt?? Suprasciai jei pirkciau is visos gimines babkes susirinkes ar i banka sulindes ir valgyyt nevebut is ko. Tada gal jo. Dabar tai px, turiu pelninga versla ir tas transportas gali ir ant savu pradzioi vaziuot jei taip iseina.o tu iskart apie bankrota :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na su tokiu poziuriu kaip kad paskutinis postas nemanau ar isvis verta is lovos lipt. Nes juk eisi i tulika paslysi, griusi nuo laiptu lus stuburas, sedisi vezimeli ir valgysi per vamzdeli. Aisku viskas ka isvardinai yra daugiau maziau imanoma. Bet imanoma kad ta sarasa galetum testi rasydamas ir iki rytojaus. Is kitos puses per savaite laiko paemus visa europa ivyksta tukstanciai sekmingu reisu kai nesprogsta padangos, vairas nepasigeria ir jam neatsibosta, kai negauni baudu. Faktas reikia apie viska galvot ir nieko neatmest bet jei galvot kaip tamsta tai parodyk nors viena versla nuo nulio apie kuri negaleciau tau taip pat surasyt kruvos negatyvu. Ir nereik ce isivaizduot kad visos transporto imones atsirado tik tada kai koks rimtas dede turejo daug limonu sugalvojo nusipirkt 200 masinu ir pradejo dirbt. Buvo aisku ir tokiu. Bet daug yra ir pradejusiu nuo zemisku sumu idejys daug savo darbo

 

O skaicius, kaip skaiciavau galesiu ryt surasyti. Daugiau galvu-daugiau nuomoniu ;)

 

Ir dar- kas tamsta informavo kiek as laiko dirbes/nedirbes transporto srityje kad siulot 5 ar 10 metu padirbt kazkam? Vardan ko?? Ar ce tas biznis toks jau kosminis laivas kad viskas slepta uzslepta? Nesuprantu to verkslenimo, ba nusipirksiu ta komplekta isleisiu 30 eur pavaziuosiu pora men-nesiskaiciuoja, pist parduodu nors ir yz 25eur. Minus 5000eur, tai ce yra suma del kurios man reiketu 10 metu baranka kazkam sukt?? Suprasciai jei pirkciau is visos gimines babkes susirinkes ar i banka sulindes ir valgyyt nevebut is ko. Tada gal jo. Dabar tai px, turiu pelninga versla ir tas transportas gali ir ant savu pradzioi vaziuot jei taip iseina.o tu iskart apie bankrota :D

 

Prieš paskutinio posto tikslas nuimti tuos gražius, gal ir stilingus, naujus rožinius akinius.

 

Pažvelgus į bet kuria sritį atrodo viskas paprasta, bet tai ką matote būdami ne pačiame procese tėra ledkalnio viršūnė. Kuomet būsite proceso viduje jums atsivers visai gražus pasaulis su savo pliusais ir minusais.

Procese pamatysite, dar geresnių variantų pinigėliams uždirbti. biggrin.gif

Redagavo Fantastas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...