Pereiti prie turinio

Naujas žaidimas: Wiggly Pig (Android)


Rekomenduojami pranešimai

Haha, dėkui, bet kiti tiesiog nesireiškia ir/arba rimtose firmose dirba. Per GameOn parodą turėtų rimtesnių projektų/komandų išlyst į paviršių...

 

Yra web versija jau: http://snoutup.itch.io/cave-blast

 

Čia visos pagrindinių žaidimų nuorodos: http://games.snoutup.com/

Žinok web versija žaidžiau koki pusvalandi, ir išjungiau dėl dviejų priežasčių :)

 

1 - atsibodo, palyginus su kitais tavo žaidimais šitas LABAI lengvas, bet už tai 3x more fun :D Tarkim idėja, kad būtų sunkiau, padaryt du "bosus" (pupelės formos plazma su akim) kurie pultų iš abiejų šonų, arba tarkim negalėtų nušauti priešų šovinių.

 

2 - po ~25min žaidimo viskas sulėtėjo (kaip sulėtintam kine, slowmotion)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm, na, kad jau pradėjau nuo 2D arkadinių žaidimų, tai reikia pirma čia ką nors gero ir populiaraus sukurt, o tada žiūrėt. Dar turiu keliolika įvairių idėjų paprastiem žaidimam, kuriuos pats noriu daryt. 3D grafika man tamsus miškas. Didesnis projektas - didesnė rizika, kad sugaištas laikas neatsipirks (žlunga nuolat tokie mėgėjai kaip aš užsirovę ant neįveikiamų idėjų).

Atvirai pasakius, tai aš kad ir bandau kurti žaidimus, man net ir 2D grafika yra kosmosas :D

 

Beje, ar nėra planuose pereiti ant kitos kūrimo platformos? Unity ar Unreal Engine? :)

 

Nebutinai 3D nors čia aišku reiktu ant to eiti, bet paimkim kaip pvz kokį žaidima, na kad ir heroes charge, 2D tik stilius gal kitas, bet ir žaidėją pritraukti, išlaikyti visai kitos galimybės (žaidimą kaip pvz tik paėmiau)

 

Žaidimas žaidimui nelygus :) Gali tu ir su 2D prasimušti kaip nežinau kas (flappy birds kaip pvz), bet gali ir žiauriai nudegti nieko nepešęs... Geriau yra kaip temos autorius judėti labai mažais žingsneliais ir taip užsitarnauti vardą/žinomumą, nei vėliau gailėtis sugaištų valandų ir neatsipirkusio žaidimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, yra tiesos, bet tas pats Heroes Charge yra visiškai kitos apimties projektas (tokie jau ne vienam žmogui arba ne vienus metus daryt), o žaidiėjų pritraukimas ir išlaikymas, ypač telefoniniuose žaidimuose, nuo apimties ar net žanro nepriklauso. Svarbiausia - turėt padorų gameplay ir pridėti daug atrakinamų dalykų! Ką aš labai tingiu daryt, nes piešimas mažiausiai patinka.

 

That being said, ateityje norėčiau kažką panašaus į Hotline Miami, Not A Hero ar Broforce padaryt. Bet čia, kai jau turėsiu vardą ir stabilias pajamas, kas gali ir niekada neįvykt.

Nebutinai 3D nors čia aišku reiktu ant to eiti, bet paimkim kaip pvz kokį žaidima, na kad ir heroes charge, 2D tik stilius gal kitas, bet ir žaidėją pritraukti, išlaikyti visai kitos galimybės (žaidimą kaip pvz tik paėmiau)

 

Tmaster, čia mano didžiausias galvosūkis šiuo metu: kaip išlaikyt bent šiokį tokį iššūkį nesugadinant to "###### yeah, pilnas ekranas kulkų" efekto. Sulėtėjimas tai turbūt yra mano kreivo programavimo pasėkmė, kažkurioje vietoje neišvaloma atmintis (aš tiek ilgai paprastai netestuoju :))

 

Žinok web versija žaidžiau koki pusvalandi, ir išjungiau dėl dviejų priežasčių :)

 

1 - atsibodo, palyginus su kitais tavo žaidimais šitas LABAI lengvas, bet už tai 3x more fun :D Tarkim idėja, kad būtų sunkiau, padaryt du "bosus" (pupelės formos plazma su akim) kurie pultų iš abiejų šonų, arba tarkim negalėtų nušauti priešų šovinių.

 

2 - po ~25min žaidimo viskas sulėtėjo (kaip sulėtintam kine, slowmotion)

 

 

Man labai padėjo šitas: http://www.2dgameartguru.com/ Išmokė, kad užtenka pripieš apskritimų, sujungt juos, apvedžiot, užmest šešėlius ir jau padorus vaizdas gaunasi. Ranka aš pagaliukinio personažo nenupieščiau. Bet kai kurie developeriai specialiai eina ant "crappy art" ir kartais jiems visai neblogai pavyksta. Apie Unity ar Unreal Engine negalvoju kol kas, nes Unity dar neturi HTML5 (ar jau turi?) ir jie yra "overkill" mobiliems 2D žaidimams (man patinka, kai žaidimai ir senesniuose telefonuose veikia, nes juos gerai griebia žaidėjai iš vargingesnių šalių).

 

Atvirai pasakius, tai aš kad ir bandau kurti žaidimus, man net ir 2D grafika yra kosmosas :D

Beje, ar nėra planuose pereiti ant kitos kūrimo platformos? Unity ar Unreal Engine? :)

 

Būtent taip. Tiesa, šansai taip išlošt kaip Flappy Bird laimėjo, tai mažesni, nei Teleloto laimėt, bet bandyt reikia, kad bent keturis kampus užbraukčiau :)

 

Žaidimas žaidimui nelygus :) Gali tu ir su 2D prasimušti kaip nežinau kas (flappy birds kaip pvz), bet gali ir žiauriai nudegti nieko nepešęs... Geriau yra kaip temos autorius judėti labai mažais žingsneliais ir taip užsitarnauti vardą/žinomumą, nei vėliau gailėtis sugaištų valandų ir neatsipirkusio žaidimo :)

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidimas žaidimui nelygus :) Gali tu ir su 2D prasimušti kaip nežinau kas (flappy birds kaip pvz), bet gali ir žiauriai nudegti nieko nepešęs...

 

Flappy birds man atrodo išplito nes tapo tiesiog viral. Iš esmės nieko stebuklingo.

Kitas atvejis angry birds, nieko stebuklingo gražūs piešinukai ir pasaulinė šlovė. Smulkmena, reikėjo prieš tai dar sukurti ~100 variantų.

 

Taigi, autoriui reiktų nenuleisti rankų ir dirbti stipriau : )) Galbūt daugiau reklamuotis kokioje nors facebook grupėje kur yra n userių.

 

Ir jeigu mažiausiai patinka piešti, tai reiktų susirasti grafikos dizainerį ir pamėginti dirbti kartu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Flappy birds man atrodo išplito nes tapo tiesiog viral. Iš esmės nieko stebuklingo.

Kitas atvejis angry birds, nieko stebuklingo gražūs piešinukai ir pasaulinė šlovė. Smulkmena, reikėjo prieš tai dar sukurti ~100 variantų.

 

Esi visiškai teisus :) Flappy bird tapo viral'u po to, kai kai kurie Youtube kanalai padarė gameplay :) Nieko stebuklingo nebuvo, bet žmones tai užkabino ;)

 

Angry birds nėra indie developer žaidimas, tai jo lyginti kaip ir neverta - tiesiog negražu. Ir taip sakau ne todėl, kad pavydas ar kas - tiesiog resursų skirtumas yra didžiulis. Kaip pats minėjai angry birds reikia ~100 variantų, o indie developeris dažnai skiria kelis metus nuoseklaus darbo ir tikisi geriausio...

 

Šiaip tiek temos autoriui, tiek kitiems kas domisi žaidimais patarčiau pažiūrėti šį dokumentinį filmą apie indie developers http://www.imdb.com/title/tt1942884/ :) Iš pradžių atrodo nykus, bet tada viskas paaiškėja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Flappy Bird išplito, nes buvo nesąmoningai sunkus ir, ko gero fanai, įsiūlė jį PewDiePie (didžiausias Youtube kanalas). Tai čia toks laimingas loterijos bilietas, kurį retam pavyksta ištraukt. Nors pats žaidimas... na, nieko jame nėra. Angry Birds'ai tai, manau, marketingo dėka prasisuko, nes tai yra gražiai pateiktas "slingshot" žaidimas, kurių Flash portaluose nemažai būdavo. Bet kokiu atveju, yra nemažai smulkesnių sėkmės istorijų (o gyvenant Lietuvoje, tai 50.000$/dieną ir nereikia (čia tiek neva Flappy Bird uždirbdavo prieš išėmimą iš app store)), bet kiekvienai sėkmės istorijai - šimtai nesėkmių. Dabar Downwell ant bangos, vieno bičo per metus+ sukurtas stilingas arkadinis žaidimukas. Žiūriu ir pavydžiu.

 

Facebook grupėms reikės pamėgint parašyt, bet mokama reklama tai man yra visiškas minusas dėl mažos žaidimų monetizacijos.

 

Piešt patinka mažai, bet daryt viską pačiam - patinka labai :D

Flappy birds man atrodo išplito nes tapo tiesiog viral. Iš esmės nieko stebuklingo.

Kitas atvejis angry birds, nieko stebuklingo gražūs piešinukai ir pasaulinė šlovė. Smulkmena, reikėjo prieš tai dar sukurti ~100 variantų.

 

Taigi, autoriui reiktų nenuleisti rankų ir dirbti stipriau : )) Galbūt daugiau reklamuotis kokioje nors facebook grupėje kur yra n userių.

Ir jeigu mažiausiai patinka piešti, tai reiktų susirasti grafikos dizainerį ir pamėginti dirbti kartu :)

 

Žiūrėjau "Indie Game: The Movie", įdomi, įkvepianti dokumentika, bet rodo tik tuos, kuriem pasisekė ir labai :) Beje, tas FEZ kūrėjas, tai išsiuntinėjo visus nafig ir "pasišalino iš interneto", nes jam nervus fanai suėdė su savo prašymais ir kritika. Ir šiaip toks, kuriam gerokai su galva negerai... Braid developer'is, asocialus ekscentrikas, sukišo visus pinigus iš Braid uždirbtus į naują keistą 3D puzzle žaidimą (The Witness).

 

Esi visiškai teisus :) Flappy bird tapo viral'u po to, kai kai kurie Youtube kanalai padarė gameplay :) Nieko stebuklingo nebuvo, bet žmones tai užkabino ;)

 

Angry birds nėra indie developer žaidimas, tai jo lyginti kaip ir neverta - tiesiog negražu. Ir taip sakau ne todėl, kad pavydas ar kas - tiesiog resursų skirtumas yra didžiulis. Kaip pats minėjai angry birds reikia ~100 variantų, o indie developeris dažnai skiria kelis metus nuoseklaus darbo ir tikisi geriausio...

 

Šiaip tiek temos autoriui, tiek kitiems kas domisi žaidimais patarčiau pažiūrėti šį dokumentinį filmą apie indie developers http://www.imdb.com/title/tt1942884/ :) Iš pradžių atrodo nykus, bet tada viskas paaiškėja...

 

 

Blogai darau, kad nenaudoju, bet nenaudoju. Problemiškas vietas sužinau iš komentarų/review, bet pagrindinė bėda, kad žaidimuose trūksta progresijos (sunkėjimo, daug lygių) arba atrakinamų niekučių.

 

 

O dedi į žaidimus kokius analytics? Tarkim sužinot, kada žaidėjas išeina iš žaidimo, gal yra vietų kur daug kas stringa ir panašiai? Padėtų perprast žaidėjus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar naktį atnaujinau Cave Blast. Sutvarkiau balansą šiek tiek ir pridėjau naujus dalykus (renkami item'ai, kuriuos galima panaudoti vienai kovai ir galimybė skraidyti iš priešų atimtais lėktuvais).

 

Parsisiųsti čia: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.caveblast

 

 

http://i.imgur.com/0e8HUDK.gif

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 5 mėnesių...

Pakeliu primirštą temą ta proga, kad Cave Blast pagaliau paleidau ir iOS platformai:

 

https://itunes.apple.com/us/app/cave-blast/id1103400362

Taip pat baiginėju naują mobilų žaidimą apie kurį paskelbsiu artimiausiomis savaitėmis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šaunuolis :) Vienas iš geriausių android žaidimų kūrėjas Lietuvoje manyčiau :) Tęsk tą ką darai ir vieną dieną tavo pastangos atsipirks su kaupu :))

 

Ačiū! Laukiu nesulaukiu tos dienos, nes jau pavargau truputį :) Sunku su telefoniniais žaidimais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...