Pereiti prie turinio

Neveikianti preke is rde.lt


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, turiu tokia beda,

nusipirkau plansete is rde.lt.

Plansete buvo dezeje sublombuota ir ja i rankas gavau tik sumokejas pinigus. Okey grizau namo , pasitikedamas parduotuve, ispakuoju, ijungiu ir ekranas mirksi, baltos, ruzavos juostos isvien (mano kalte, kad nepatikrinau prie konsultantu).

Kita diena nuveziau jiems atgal, mechaniniu zymiu nulis, plansete istraukiau viena karta pamates, kad neveikia supokavau atgal. Aisku su jais dar pasibart reikejo, nes pradejo sakyt,kad mano kalte.

 

Uzpildem prasyma isigijus netinkamos kokybes prekes, atidaviau jiems daikta, dabar jau laukiu 14 dienu, ziniu jokiu, i emaila is ju gaunu vis tos pacios zinutes sablona copy/paste, daugiau nieko. Esme tame, kad pirkau nauja daikta, o ne nauja brokuota, jei jie galvoja, kad pataisys ir atiduos atgal tai ka zinau...

 

Abydna, kad del ju dabar stovi mano darbai ir negaliu isnaudoti darbo visu pajegumu, turiu but priristas prie kompiuterio.

 

Skaiciau vartotoju teises, taciau jiems cituodamas straipsnius atsakyma gaunu visai kitoki.

Gal kas esate susidure su panasia situacija ?

Dekui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenusileisk, dauguma mano, kad nieko neįmanoma padaryti, yra įstatymai ir juose aiškiai viskas aprašyta, visgi, keblu, kad rašai elektroninius laiškus, vietoje tavęs, nueičiau į skyrių ir pasakyčiau viską žodžiu. Visi tie prekybininkai mano, kad yra aukščiau savo klientų, nepasimesk ir nesileisk durninamas. Palei tave tai būčiau prašęs gražinti iš karto pinigus ir viskas, o ne kažką pakeisti, tai būtų tikriausiai daug greičiau viskas apsisukę. Jeigu ir toliau pardavėjas delsia, gali kreptis į atitinkamas institucijas.

 

Pardavėjas turėjo jau per 10 dienų atsakyti į tavo prašymą:

 

Pardavėjas/paslaugos teikėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

 

Jeigu tavęs netenkina tai, kad jie taiso tavo planšetę, turi teise reikalauti gražinti pinigus arba viena iš žemiau nurodytu variantu:

 

atitinkamai sumažinti prekės kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą

pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas;

 

Viskas įmanoma, pats ne kartą buvau išsireikalavęs pakeisti ar gražinti prekę, šiuo metu ypač dažnas variantas perkant mobilų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenusileisk, dauguma mano, kad nieko neįmanoma padaryti, yra įstatymai ir juose aiškiai viskas aprašyta, visgi, keblu, kad rašai elektroninius laiškus, vietoje tavęs, nueičiau į skyrių ir pasakyčiau viską žodžiu. Visi tie prekybininkai mano, kad yra aukščiau savo klientų, nepasimesk ir nesileisk durninamas. Palei tave tai būčiau prašęs gražinti iš karto pinigus ir viskas, o ne kažką pakeisti, tai būtų tikriausiai daug greičiau viskas apsisukę. Jeigu ir toliau pardavėjas delsia, gali kreptis į atitinkamas institucijas.

 

Pardavėjas turėjo jau per 10 dienų atsakyti į tavo prašymą:

 

 

 

Jeigu tavęs netenkina tai, kad jie taiso tavo planšetę, turi teise reikalauti gražinti pinigus arba viena iš žemiau nurodytu variantu:

 

 

 

Viskas įmanoma, pats ne kartą buvau išsireikalavęs pakeisti ar gražinti prekę, šiuo metu ypač dažnas variantas perkant mobilų.

Prasiau tiek naujos plansetes tiek pinigu, bet pagal ju formalumus bet kuriuo atveju per 14 dienu jie turi patikrinti savo servise kas kaltas del nekokybiskos prekes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia planšetė? Gali būti kad šiuo metu ji serviso centre ir nustatinėja ar atitinka visas garantines sąlygas.

http://www.rde.lt/products/lt/149/46905/sort/2/filter/40.240_0_0_0/Galaxy-Tab-E-9.6-8GB-SM-T561-3G-Black-planšetinis-kompiuteris.html Samsungas

Taip ji pagal juos yra servise, bet, kad 14 dienu ten ziuri...

As neardes supratau,kad GPU parejas... Nebent is rde.lt kas antra preke parejus ir uzsiverte jie jomis springsta.

Redagavo WolfFear
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...