Pereiti prie turinio

Patarkite dėl garantinio


Rekomenduojami pranešimai

Tiesa tokia, kad reikia būti žmogišku ir pripažinti klaidą.. Ir jei pasiseks, gal sutiks serviso darbuotojai parašyti gamintojo broko aktą. Nes jeigu užsako dalis tai atšaukti jau būtų nuostolis, bet jeigu susitarsi, tai gali gauti naują TV. Vienaip ar kitaip pamoka, kad prieš siunčiant reikia pasakyti, kad netaisytų, tiesiog nustatytų gedimą, o taisytų tik tokiu atveju, jeigu gedimas neatitinka sąlygų gauti naują prekę. Viską viršuj Blofeld parašė, tai daug tiesos tame yra.

 

O tai išsireikalavai, kad pakeistų į naują? :D nes atrodo taip buvau supratęs

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa tokia, kad reikia būti žmogišku ir pripažinti klaidą.. Ir jei pasiseks, gal sutiks serviso darbuotojai parašyti gamintojo broko aktą. Nes jeigu užsako dalis tai atšaukti jau būtų nuostolis, bet jeigu susitarsi, tai gali gauti naują TV. Vienaip ar kitaip pamoka, kad prieš siunčiant reikia pasakyti, kad netaisytų, tiesiog nustatytų gedimą, o taisytų tik tokiu atveju, jeigu gedimas neatitinka sąlygų gauti naują prekę. Viską viršuj Blofeld parašė, tai daug tiesos tame yra.

Kokie tavo veiksmai šiai dienai yra padaryti? Esi nunešęs prekę į parduotuvę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie tavo veiksmai šiai dienai yra padaryti? Esi nunešęs prekę į parduotuvę?

tai kaip supratau, jis ne tik kad nunešė tą prekę į parduotuvę, bet ta prekė jau guli ant remonto stalo paskersta, ir laukia detalių iš gamintojų, kad būtų sutvarkyta.

Tiesiog vėliau suprato, jog nori naujo daikto o ne tvarkyto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kaip supratau, jis ne tik kad nunešė tą prekę į parduotuvę, bet ta prekė jau guli ant remonto stalo paskersta, ir laukia detalių iš gamintojų, kad būtų sutvarkyta.

Tiesiog vėliau suprato, jog nori naujo daikto o ne tvarkyto

Visų pirma prekę paėmė kurjeris, su serviso darbuotojais aš nebendravau ar pardavėjais. Už prekę bus sugražinti pinigai. Naujos prekės neduos. Nes kaip jau sakiau pats kaltas, kad leidau paskersti kaip narys Tmaster sako.

Redagavo ewaldux779
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma prekę paėmė kurjeris, su serviso darbuotojais aš nebendravau ar pardavėjais. Už prekę bus sugražinti pinigai. Naujos prekės neduos. Nes kaip jau sakiau pats kaltas, kad leidau paskersti kaip narys Tmaster sako.

Tai viskas kaip ir gerai, pinigus atgauni, taip?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...