Pereiti prie turinio

Automobilis, Mondeo-C5-Avensis


Rekomenduojami pranešimai

Mondeo kodėl būtent 2008, kodėl ne 2007-2010? Avensis kodėl būtent 2007, kodėl ne 2006-2009? Mondeo gal 103kw, o ne 100?

Mondeo tikrai nėra skarbonkė, nebent persėdi iš kokio Jaguar. Pakankamai komfortiška ir erdvi auto.

Toyota Avensis komforto mažiau, net irgi nėra visiška skarbonkė, iš šios trijulės bus pati patikimiausia neskaitant variklio, nes Toyotų dyzeliai vieni blogiausių. Geriau imti benziną, kuris valgo kaip dyzelis.

 

Metus užrašiau tik taip, taip tu teisus, jos gamybos metai 2007-2010. Tas pats ir su avensiu. Ir taip Mondeo 103kw, kiek skaičiau ten stovi patikimas 2,0l dyzelinis peugeot variklis. Brolis dabar tikrai ne su Jaguaru :) su tautovežiu.

Įdomu ar fordo kėbulas atsparu korozijai labai atsilieka nuo Toyotos.

 

Galbūt tas kasnors turėjote ar turite ir galite plačiau papasakoti apie aptariamą Mondeo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu nemažai išbandęs, pradžioj sakyk biudžetą.

Ir turėk omeny, kad dažų storio matuoklis nerodo ar mašina buvo daužta, tam reikia akių, žinių ir patirties, matuoklis tera tik įrankis tam. Juk nusipirkęs skalpelį chirurgu netapsi ;)

 

Tu teisus, na tarkim iki 80Eur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokią kainą gali paimt tik kažką iš lenkiškos Prodig-Tech produkcijos. Jie nėra labai tikslūs ir juos reik pastoviai kalibruot, bet iš esmės savo darbą atlieka.

Pridėjus kelias dešimtis gali paimt CEM DT-156, jis tikslesnis, bet irgi ne idealus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas norit propagandos paskaityt apie Mondeo prasom, - https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/vokietijos-specialistu-naudotu-automobiliu-ataskaita-ford-mondeo-po-100-tukst-kilometru.d?id=75809741

 

Turbut neveltui Delfi straipsnis, veikiausiai su isgalvotais ekspertais ir kai kuriais faktais. Pradedant nuo to, kad nuotraukoje ir aprasymose analizuojamas ketvirtos kartos Mondeo (Mk4), o straipsnyje raso kad cia trecios kartos. Klaidingai nurodomi gamybos metai, sitas modelis pradetas gaminti nuo 2007 m. antros puses, o ne nuo 2008 m. Nuo 2008 m. 2.2 TDCi modifikacija pradeta papildomai gaminti.

 

Straipsnyje rasoma, kad vaziuojant sunku naudotis gamykline GPS, taciau pamirstama pamineti, kad net pats gamintojas del safety priezasciu to net neleidzia daryti.

 

Kazka rase, jog masina sunkiai pradeda vaziuoti i kalna del kazkokios turbo duobes, ir kalbeta apie sistema, kuri padeda pajudeti is vietos ikalneje. Cia nelabai supratau apie ka raso isvis, nes kalbejo apie slegi stabdziu sistemoje. Mondeo neturei sistemos, kuri uzstabdytu ratus ikalneje ir juos atleistu. Mondeo yra idiegta sistema, kuri pati siek tiek paduoda gazo leidziant sankaba, jei varikliui yra sunku (pvz. vaziuojant kiek i ikalne). Tai cia kazkoks visiskas nonsensas.

 

Dar rase, kad lyjant ir esant dregnam orui variklis visiskai nereagavo i akseleratoriu ir kad gedimo Ford nerado. Nezinau, neturiu ka cia bepridurti, eilinis briedas.

 

Dar rase, kad per 100k km reikejo is viso dapilti 0,5l alyvos. Nezinau, ar jie 100k km tepalu nekeite, ar cia kas 15-20k dapilinejo po 0,1l. Kiek jau kartu tepalus keiciau, niekada alyvos nedapilinejau. Jos nedegina. Bet kalbu apie 2.2, o ne 2.0l varikli. Nemanau, kad kas keiciasi, jei viskas tvarkinga.

 

Dar rase, kad sunkus variklio dangtis ir ji sunku pakelti viena ranka. Cia isvis prajuokino. Tiem ekspertam pasiulyciau nueiti i sporto sale. Gerai, kad neparase jog R18 ratlankiai yra per sunkus keiciant zapaske. :)))

 

Del garso izoliacijos medziagos atsilupimo - nieko panasaus. Kiti gedimai irgi is pirsto lauzti, kazkaip sunkiai apsivercia liezuvis komentuoti, pvz. - "vos besilaikanti vairuotojo sedyne". :)

 

Beje, kas nustebino ir kiek kertasi su Stanley izvalgomis apie Mondeo, straipsnyje teigiama, kad gera antikorozine danga. Sita patvirtinsiu, pas mane rudeles pradejo lysti tik vienoje arkoje, ten kur pries daugiau nei 4 metus buvo tvarkyta, spakliuota, dazyta. Trumpai tariant pazeistas metalas, gamykline antikorozine danga. Kitur viskas puiku.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi iš to straipsnio pasijuokiau :D Kažin kodėl apie automobilius rašo žurnalistai kurie jų visiškai neišmano?

Nesu nei Mondeo fanatas (kaip neprisimenu), nei heiteris, tai tiesiog pakomentuosiu:

Gamyklinės navigacijos visuose automobiliuose be išimties yra paskutinis šlamštas, todėl įsėdęs net į visiškai naują auto išsitraukiu telefoną su GPS. Čia nėra būtent Mondeo trūkumas.

Jeigu lietingą dieną nereaguoja į gazą, tai tuo metu pasijungi diagnostiką ir žiūri ar keičiasi pedalo daviklio parametrai ar visgi droselinė sklendė grybauja. Pradžiai galima pravalyti ir to ir to kontaktus. Paprasta. Bet atstovybėse tokių dalykų nedaro, juk tai "kolxozas", šiais laikais pasijungia kažkokį antikvarinį prietaisą kuris skaitosi profesionalus, nes juk dylerinis ir labai brangus, bet kažkodėl tik klaidas skaityti temoka. Klaidų nėra, reiškia viskas gerai - važiuok toliau. O kad išvažiavus už vartų pas tave vėl mašina nebevažiuos niekam neįdomu, juk servise viskas veikia.

Dėl įkalnės stabdžio esu turėjęs problemų viename auto, ten jis buvo visiškai mechaninis, tai tereikėjo tik pareguliuot. Jeigu Mondeo jis yra elektroninis, tai jį turi būti galima pareguliuot programiškai.

Dėl tepalo valgymo irgi nesuprasi ką jie ten parašė. Šiaip, netgi jau gerokai padrožti dyzeliai su milijoninėm ridom nevalgo tepalo, nes skirtingai nuo benzino - slėgis degimo kameroje gerokai didesnis nei tepimo sistemoje. Todėl jeigu variklis visiškai sandarus ir iš jo niekur nelaša - tepalo lygis gali netgi kiek pakilti.

Kliba sėdynė - juk yra garantija, nuvažiuoji ir tegu sutvarko. Aš, kad sutaupyt laiko tiesiog išsitraukčiau kelis paprastus įrankius ir prisiveržčiau 4 varžtus per kelias min.

Kad variklis ir dėžė atlaikė 100k ilgais atstumais - kas čia nuostabaus? Normaliam automobilyje šie agregatai tinkamai prižiūrint turi atlaikyti nemažiau 500k, o dauguma atlaikytų ir milijoną.

Kad važiuoklė atlaikė 100k irgi nestebina, tolimose kelionėse tokią ridą turbūt atlaikytų netgi ir Audi A6 C5 važiuoklė :) Važiuoklę tikrinti galima nebent mieste.

Nuolatinis bagažinės kilimėlių ir variklio skyriaus apmušalų akcentavimas kaip pagrindinių trūkumų tik šypseną sukėlė :) Juk Fordas tai ne premium klasė, kažkur juk turėjo pataupyti.

užuolaida turi gana ilgą „liežuvį“, kuris ją atidengus kabo vertikaliai ir trukdo dėti daiktus į bagažinę. Tad norėdami išvengti problemų, pakraudami bagažinę šį „liežuvį“ prikabindavome prie krašto ir vėliau pamiršdavome jį nuimti. Kas nutikdavo? Nebūdavo beveik jokio matomumo atgal. Ponai „Ford“ gamintojai, tai jums garbės nedaro.

Čia jie patys iš savęs tyčiojasi ar kaip? :D :D Jeigu pamiršti užsidaryti duris ir važiuojant iškrenti iš mašinos - irgi automobilio gamintojas kaltas? :D

Vienintelis rimtas gedimas kurį matau tai prasitrynęs laidas. Gedimas išties rimtas, nes dėl to mašina ir užsidegt gali. Bet kuris laidas ten buvo nesuprasi, kaip matau žurnalistai ir patys nesuprato.

 

Čia kalbama apie antikorozinę dangą, aš turėjau omenyje dažų dangą, nes teko matyti ne vieną Ford vos kelių metų senumo, kur vietom jau buvo pūslių po originaliais dažais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Čia kalbama apie antikorozinę dangą, aš turėjau omenyje dažų dangą, nes teko matyti ne vieną Ford vos kelių metų senumo, kur vietom jau buvo pūslių po originaliais dažais.

 

Vienintelis dalykas, kuris neramina tai kėbulas.

 

Dabar šausiu visai ne į temą, bet paklausiu,kadangi iš prierašo matau, kad dirbi su automobiliais. Ką manai apie audi A6, 2005m., 130kW benziną.

 

Vartom tuos auto pardavėjų puslapius ir baigiam išprotėt nuo dviprasmiškų minčių apie mašinas... Kaip sakytum ir nėbėra ką pirkti už tokią sumą. Galūt aplamai gali įvardyti bent trejetą auto modelių, kuriuos galima žiūrėti už tokią sumą ir dar tikėtis "gyvos" mašinos.

Redagavo ayras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienintelis dalykas, kuris neramina tai kėbulas.

 

Dabar šausiu visai ne į temą, bet paklausiu,kadangi iš prierašo matau, kad dirbi su automobiliais. Ką manai apie audi A6, 2005m., 130kW benziną.

 

Vartom tuos auto pardavėjų puslapius ir baigiam išprotėt nuo dviprasmiškų minčių apie mašinas... Kaip sakytum ir nėbėra ką pirkti už tokią sumą. Galūt aplamai gali įvardyti bent trejetą auto modelių, kuriuos galima žiūrėti už tokią sumą ir dar tikėtis "gyvos" mašinos.

cia 2.0 ar 2.4?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik vienam forumiečiui neseniai ieškojom A6 C6. Po keliasdešimties atrinktų skelbimų ir nemažai apžiūrėtų laužų Vokietijoje buvo nupirktas Lexus GS. Laimingas pirkėjas, laimingas ir aš, nes žinau, kad Toyotos technika važiuos ilgai ir laimingai. Parvarinėjant savo eiga nustebino sąnaudos - nemirtingasis UZ V8 4,3l valgo panašiai kaip 3,0tdi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik vienam forumiečiui neseniai ieškojom A6 C6. Po keliasdešimties atrinktų skelbimų ir nemažai apžiūrėtų laužų Vokietijoje buvo nupirktas Lexus GS. Laimingas pirkėjas, laimingas ir aš, nes žinau, kad Toyotos technika važiuos ilgai ir laimingai. Parvarinėjant savo eiga nustebino sąnaudos - nemirtingasis UZ V8 4,3l valgo panašiai kaip 3,0tdi.

Kelintų metų ir už kiek paėmėt GS? Nes pats kartais užmetu akį į juos ir manau jų kaina gerokai aukštesnė nei A6 C6.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelintų metų ir už kiek paėmėt GS? Nes pats kartais užmetu akį į juos ir manau jų kaina gerokai aukštesnė nei A6 C6.

Apie 11k gavosi su viskuo, 2005m. Brangiausia apžiūrėta audi barzda kainavo 8k ir būklė nė iš tolo neprilygo pirktam Lexusui, nors ir tas neidealus. Buvo daug GS300 pigesnių, bet juos palikom pabaigai, nes nesideda dujos. Pirmiausia žiūrėjom GS450h ir GS430, kuris tuo metu už panašią sumą pardavime buvo tik vienas, jį ir paėmėm. GS430 geriausias variantas, nes paprasčiausias variklis, draugauja su dujom ir didžiausia išliekamoji vertė.

 

sako kad geri.

Bet megsta tepaliuka, tai kaip sakant reik veziotis.

2.4 vienintelis netiesioginio įpurškimo variklis, todėl geriausias pasirinkimas iš A6 C6. Deja nebuvo su automatais, tik mechaninė arba variatorius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...