Pereiti prie turinio

Automobilis darbui


Rekomenduojami pranešimai

Is JAV, kaltas, suremontas, praeita tech. apziura, uzregistruotas. Na, sedi ir vaziuoji. Paprasta. Tik VIN neparasytas, tai turbut turi ka slepti. 4 men pardavineja, tai gal kas netvarkoj, arba kaina nera itin patraukli.

https://m.autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-polo-1-4-l-hecbekas-2009-dyzelinas-6635285.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik mieste darbui.

Na, tada manau hibridas vienas tinkamesnių variantų. Pats antrus metus praktiškai kasdien vadelioju 2012 m. Yaris hibridą, tai absoliučiai jokių problemų. Nelabai ten yra kam byrėti.

Vakar iš Gdansko parmyniau su juo, būtų tvarkoj ir užmiestyje, tik sėdynės man ne itin patogios visą dieną už vairo praleisti su retais sustojimais.

 

Is JAV, kaltas, suremontas, praeita tech. apziura, uzregistruotas. Na, sedi ir vaziuoji. Paprasta. Tik VIN neparasytas, tai turbut turi ka slepti. 4 men pardavineja, tai gal kas netvarkoj, arba kaina nera itin patraukli.

Jei būtų menkas ar vidutiniškas daužimas, ar koks kitas nerimtas defektas, jei būtų parodomos remonto eigos foto ir viskas realiai būtų ok, tai už tokį daiktą čia būtų nebloga kaina. O dabar ir abejotina jos būklė, ir šiaip toks kiek nišinis daiktas, t.y. besidominčių realių pirkėjų ratas yra smarkiai apribotas, nes čia toitoi hibridas ir tai dar ne bet koks, o plug-in, kurio nauda pasinaudoti ne visiems vienodai praktiška.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tada manau hibridas vienas tinkamesnių variantų. Pats antrus metus praktiškai kasdien vadelioju 2012 m. Yaris hibridą, tai absoliučiai jokių problemų. Nelabai ten yra kam byrėti.

Vakar iš Gdansko parmyniau su juo, būtų tvarkoj ir užmiestyje, tik sėdynės man ne itin patogios visą dieną už vairo praleisti su retais sustojimais.

 

O kokios mieste sąn.? Nes man 8l rodo su citybee, bet pats taip nevažiuočiau :lol:

Jei būtų menkas ar vidutiniškas daužimas, ar koks kitas nerimtas defektas, jei būtų parodomos remonto eigos foto ir viskas realiai būtų ok, tai už tokį daiktą čia būtų nebloga kaina. O dabar ir abejotina jos būklė, ir šiaip toks kiek nišinis daiktas, t.y. besidominčių realių pirkėjų ratas yra smarkiai apribotas, nes čia toitoi hibridas ir tai dar ne bet koks, o plug-in, kurio nauda pasinaudoti ne visiems vienodai praktiška.

Šiaip mėnuo praėjo kai mano auto eismo įvykį sudaužė tai aš dabar citybee yarį naudoju bet gaunas "tas ant to", siųsiu darbo sutartį, auto nuomos sut ir tikiuos kompensuos kažką, bet reikia auto kuo greičiau

Redagavo Ygrikas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip manot apie naują iš salono lizingu? Mąstau apie dacia sandero, logan, renault clio, toyota aygo. Sostenoj 360€ ir 100000 km visi aptarnavimai nemokamai kas gaunasų į mėn 15€. Skamba manau neblogai?

360 eur tai cia nebent i menesi, bet tikrai ne per metus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nemokamai ar ne? Retai kada aptarnavimai būna nemokami, taigi susižinok jų kainą atstovybėje ir kaip dažnai juos teks atlikti, kad neprarastum garantijos. Padaugink iš tų 100000km. Dar pridėk stabdžių diskų ir kaladėlių keitimą, atstovybėse už tai lupa neadekvačius pinigus. Viską susumavus žinosi tikslią aptarnavimų kainą.

Toliau skaičiuoji nuvertėjimą. Pagal tai kiek pravažiuoji km per metus ar per mėnesi suskaičiuoji per kiek metų pasieksi tą 100k km. Paimi kiekvieną modelį ir žiūri kiek jie maždaug kainuoja tokio amžiaus. Skirtumas ir bus nuvertėjimas. Nes per miestą 100k km drožtą mašiną laikyti po garantijos rizikinga ir neapsimoka.

Dar reikia nepamiršti KASKO, jis būtinas lizingui. Gali pasiskaičiuoti pas bet kuri brokerį. Aišku kainos auga, bet apytiksliai vistiek žinosi.

Na ir svarbiausias dalykas - kuro sąnaudos. čia turėtum lyginti su konkrečiu senu auto, kurį pirktum jei nepirktum naujo. Ką rašo katalogai - gali pamiršt, visada meluoja, realias sąnaudas gali pasižiūrėti spritmonitor.de. Taigi suskaičiuoji kiek senas auto suvalgytų eurų 100k km ir kiek naujas, pasižiūri koks skirtumas. Kuro kainas geriau skaičiuok didesnes, nes jos šiuo metu kyla. Manau po šio paskaičiavimo iššoks akys ant kaktos kiek pinigų išleidi kurui ir nuspręsi pirkt kažką ekonomiškesnio, pvz LPG arba plug-in hybrid.

Na ir galutinai paskaičiuoji aptarnavimai + nuvertėjimas + KASKO - kuro sąnaudų skirtumas. Jeigu rezultatas gaunasi minusinis arba arti nulio, tai aišku, kad verta pirkti naują. Jeigu stipriai į pliusą, tai kažin.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Tai nemokamai ar ne? Retai kada aptarnavimai būna nemokami, taigi susižinok jų kainą atstovybėje ir kaip dažnai juos teks atlikti, kad neprarastum garantijos. Padaugink iš tų 100000km. Dar pridėk stabdžių diskų ir kaladėlių keitimą, atstovybėse už tai lupa neadekvačius pinigus. Viską susumavus žinosi tikslią aptarnavimų kainą.

Toliau skaičiuoji nuvertėjimą. Pagal tai kiek pravažiuoji km per metus ar per mėnesi suskaičiuoji per kiek metų pasieksi tą 100k km. Paimi kiekvieną modelį ir žiūri kiek jie maždaug kainuoja tokio amžiaus. Skirtumas ir bus nuvertėjimas. Nes per miestą 100k km drožtą mašiną laikyti po garantijos rizikinga ir neapsimoka.

Dar reikia nepamiršti KASKO, jis būtinas lizingui. Gali pasiskaičiuoti pas bet kuri brokerį. Aišku kainos auga, bet apytiksliai vistiek žinosi.

Na ir svarbiausias dalykas - kuro sąnaudos. čia turėtum lyginti su konkrečiu senu auto, kurį pirktum jei nepirktum naujo. Ką rašo katalogai - gali pamiršt, visada meluoja, realias sąnaudas gali pasižiūrėti spritmonitor.de. Taigi suskaičiuoji kiek senas auto suvalgytų eurų 100k km ir kiek naujas, pasižiūri koks skirtumas. Kuro kainas geriau skaičiuok didesnes, nes jos šiuo metu kyla. Manau po šio paskaičiavimo iššoks akys ant kaktos kiek pinigų išleidi kurui ir nuspręsi pirkt kažką ekonomiškesnio, pvz LPG arba plug-in hybrid.

Na ir galutinai paskaičiuoji aptarnavimai + nuvertėjimas + KASKO - kuro sąnaudų skirtumas. Jeigu rezultatas gaunasi minusinis arba arti nulio, tai aišku, kad verta pirkti naują. Jeigu stipriai į pliusą, tai kažin.

post-67332-0-42587700-1538840253_thumb.jpg

post-67332-0-39219100-1538840278_thumb.jpg

post-67332-0-41801700-1538840300_thumb.jpg

post-67332-0-53375900-1538840738_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai tik 3 aptarnavimai įskaičiuoti, kurių bendra vertė vos ~700€, nieko įspūdingo. Pirmas tepalų keitimas daromas prie 5000km, keista, čia jis nepažymėtas.

 

Kitas dalykas, kad daryti aptarnavimus kas 30k km Lietuvos sąlygom yra pražūtis mašinai. Jeigu ketini jos atsikratyti iki garantijos pabaigos tai ok, bet jeigu ketini važinėti ilgiau ir vėliau parduoti geros būklės, tai teks keisti tepalus kas 10k km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai tik 3 aptarnavimai įskaičiuoti, kurių bendra vertė vos ~700€, nieko įspūdingo. Pirmas tepalų keitimas daromas prie 5000km, keista, čia jis nepažymėtas.

 

Kitas dalykas, kad daryti aptarnavimus kas 30k km Lietuvos sąlygom yra pražūtis mašinai. Jeigu ketini jos atsikratyti iki garantijos pabaigos tai ok, bet jeigu ketini važinėti ilgiau ir vėliau parduoti geros būklės, tai teks keisti tepalus kas 10k km.

Tai finansiškai vis tiek neapsimoka turbūt naujos pirkt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku pasakyt, greičiausiai ne, žiūrint kaip skaičiuosi. Aš jeigu imčiau naują, tai su tikslu taupyt pinigus, pvz., plug-in hybrid.

Nebandei paskaiciuot, kiek hybridas naujas kainuoja brangiau uz pvz. paprasta tos pacios naujos markes auto benzina/dyzeli? Kiek pilnu baku uz kainos skirtuma prisipiltum, kiek km turetum prasukt, kad "apsimoketu"? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebandei paskaiciuot, kiek hybridas naujas kainuoja brangiau uz pvz. paprasta tos pacios naujos markes auto benzina/dyzeli? Kiek pilnu baku uz kainos skirtuma prisipiltum, kiek km turetum prasukt, kad "apsimoketu"? :)

Taip, bet mašinos neperki visam gyvenimui ar išmetimui, vistiek kadanors parduosi, o hibridą parduosi irgi brangiau nei paprastą benz/dyz. Ir kurui išleidžiam labai daug pinigų. Nebent mašina kartą per savaitę kažkur nuvažiuot, tada taip, neapsimoka.

 

 

koks auto is senesniu turi gerus xenon pagal TA, nes kiek vazinejes su auto tai visi nakti vos vos apsviecia e60 ir saab 93

Apšvietimo kokybė priklauso nuo žibintų būklės, kai reflektoriai išdegę, tai ir nešviečia. Turėjau e46 su xenonais, tai kai važiuodavau keliu šalia miške buvo galima grybus rinkt :) Dabar draugas turi tokį patį e46 irgi su xenonais, tai kaip be šviesų važiuoja.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Žibintai su amžium prasčiau apšviečia dėl kelių priežasčių:

1. Nuo akmenukų apsibraižo išorinis paviršius ir jie kartais pasidaro net visai matiniai

2. Dabar žibintai gaminami ne iš stiklo o iš kažko panašaus į organinį stiklą jis nuo saulės šviesos su laiku patamsėja pagelsta ir sumažėja šviesos pralaidumas

3. Žibinto vidiniai paviršiai pasidengia dulkėmis, reflektorių danga atsilupa.

 

Ar teko kada vaziuot nauju automobiliu su paprastom halogeninėm lemputėm? Skirtumas lyginant su senu automobiliu labai didelis.

Seniem žibintam kažkiek padeda poliravimas, bet ne tiek kiek norėtum.

Neapsimoka investuot į ksenonus užtenka tiesiog pasikeist žibintus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...

Ok, įdomu. Prikeliu temą. Temos autoriau, kokia situacija ir kokį sprendimą padarei dėl automobilio?

Golf 5 2007 m. dsg automatas 6 bėgių, dyzelis, 103 kw 2l, ne pats geriausias variantas pagal kuro sąnaudas, kaip tik po avarijos tai mąstau kažką naujo pirkt... Nes paspaudus 9.7 dyzelio sąnaudos ir net daugiau būna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...