Pereiti prie turinio

Kroviniu pervezimas mikroautobusais


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,narsiau foruma ilga laika. Radau keleta panasiu temu, keleta atsakymu i rupimus klausimus, bet jos gana senos. Kaip manote ar apsimoka lysti i kroviniu pervezima mikroautobusais ar si sfera jau yra perpildyta gera varda uzsitarnavusiomis imonemis ir naujokui isitvirtinti yra neimanoma. Kalba eina apie tarptautinius pervezimus paletemis ( ne siuntos tasemis). Gyvenimas vercia palikti Airija ir saukia namo. Cia pradejau dirbti nuo sandelio, toliau pristatinejau siuntinius mikroautobusu DPD kompanijoje. Siuo metu dirbu vadybinku vienoje tarptautineje pervezimu kompanijoje. Tad patirtis ir ziniu bagazas sukauptas nemazas nuo pakrovimo sandelyje iki atvezimo ir iteikimo klientui, bendradarbiavimo su klientu sprendziant iskilusias problemas, marsrutu planavimu ir pan. Pazistami bando atkalbeti sakydami, kad naujas, pasitikejimo neuzsitarnaves vezejas siandienineje rinkoje yra niekam nereikalingas arba yra priverstas vezti krovini uz mazus pinigus. Ta suprantu ir pats, bet kartu ir norisi ismeginti tai ir stengiuosi irodineti, kad visos didziosios imones kazkada buvo naujos ir neuztarnave pasitikejimo.

Kitas dalykas, vizija yra paleisti bent 3-4 autobusus. Nesinori pirkti labai "nudroztu" senu. Kaip pvz: MB Sprinter ar Iveco Daily bent jau nuo 2013-14m. Investicija i 3 ar 4 iskarto gaunasi nemaza. O jeigu is tiesu nepasiseks??? Kaip manote ar realu bent jau pirmus 3 menesius bandyti dirbti su nuomotais autobusais, kad bent jau pamatyti viso to eiga - kas gaunasi, ar eina gauti kroviniu ar eina is to uzdirbti.

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu krovinių daugiau nei jų vežėjų. Didelis skaičius fūrų stovi, nes trūksta vairuotojų. Jei turi galimybes - imk ir daryk, juolab kai daug ką šioje srityje išmanai. O atkalbinėtojų visada bus kad ir ką sugalvotum daryt. Tik kad tie atkalbinėtojai dažniausiai maximos kasoj sėdi už 400€ :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tarptautiniu kroviniu paletemis su mikroautobusu tikrai bus sunku rast, nes ten sukisi 4-5 paletes ir vsio, tai tau arba neapsimokes arba dideles kainas turesi uzsiprasyt, tokie klientai ieskosi terminalu kur surenka pilna fura tokiu kroviniu ir tada uz gera kaina veza, su mikriuku tai tik po lietuva vazinet

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lenkai galima sakyti okupavę šitą nišą. Europos greitkeliuose pilna tentinių mikroautobusų su B kategorija lenkiškais numeriais. Jei neapsimokėtų, tai nevažinėtų. Jų privalumas yra greitis lyginiant su fūra, kai kurie užsakovai moka už tai daugiau. Aišku jie rizikuoja ir veža daugiau nei 3,5t, vieną neseniai pagavo, buvo berods 14t pasikrovęs :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niša kurioje labai reikalauja didelių nervų, jeigu sugebi valdyt kritines situacijas tuomet yra šansų, kad užimsi rinkos dalį. Yra labai daug niuansų dirbant su express kroviniais Europoje, turi turėt gerą vairuotoją arba jeigu pats vairuoji turi turėt vadybininką, dirbdamas suprasi, kad reikia gerai mokėti užsienio kalbas. Baudos, Europoje stipriai galioja baudos už krovinių pristatymo vėlavimus. Jeigu turi pastovių klientų kurie užkraus busiuką tuomet viskas ok, uždirbti išeina ir jeigu puikiai viską valdysi, gyvent bus už ką. Dirbant su transporto biržom kainos kosmiškai mažos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As matau situacija, jog vistiek turesi ivairiu klientu ir/ar atsiras paklausimu ir pilnom furom = vistiek po truputi uzsiminesi ir persamdysi kitus.

Todel lygiai taip pat gali toki pati bizni uzsukti neturedamas savo transporto. Investijos: kompas ir tavo laikas. Pelno marza gal ir nebus tokia didele, bet tau is esmes tik save reikes islaikyti .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Lenkai galima sakyti okupavę šitą nišą. Europos greitkeliuose pilna tentinių mikroautobusų su B kategorija lenkiškais numeriais. Jei neapsimokėtų, tai nevažinėtų. Jų privalumas yra greitis lyginiant su fūra, kai kurie užsakovai moka už tai daugiau. Aišku jie rizikuoja ir veža daugiau nei 3,5t, vieną neseniai pagavo, buvo berods 14t pasikrovęs :)

 

Taip lenkai labai smarkiai okupave europa su savo Mikriukais, bet didzioji ju dalis yra labai inoringi, like nepatikimi.

Lietuviai yra n kartu patikimesni, bet vazineja su senesnemis masinomis, o rinka yra labai banguota. 3m esu tokiu skubiu kroviniu uzsakovas-zinau ka kalbu :)

 

Busai yra iki 3.5t bendros mases (tik tokie gali vaziuot su B teisem, ir jiem negalioja darbo-poilsio rezimas).

 

tokios masinos veza oficialiai apie 1000kg (tentiniai busiukai/budos), skardiniai busai gali vezt daugiau svorio, bet juose vidaus vieta riboja tarpas tarp arku, kurios issikisa kroviniu skyriuje.

 

teoriskai i toki busa svorio galima pakrauti iki 2t, bet tada jau yra masinos lauzymas/padangas gali suesti per viena reisa.

Redagavo arthuras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,narsiau foruma ilga laika. Radau keleta panasiu temu, keleta atsakymu i rupimus klausimus, bet jos gana senos. Kaip manote ar apsimoka lysti i kroviniu pervezima mikroautobusais ar si sfera jau yra perpildyta gera varda uzsitarnavusiomis imonemis ir naujokui isitvirtinti yra neimanoma. Kalba eina apie tarptautinius pervezimus paletemis ( ne siuntos tasemis). Gyvenimas vercia palikti Airija ir saukia namo. Cia pradejau dirbti nuo sandelio, toliau pristatinejau siuntinius mikroautobusu DPD kompanijoje. Siuo metu dirbu vadybinku vienoje tarptautineje pervezimu kompanijoje. Tad patirtis ir ziniu bagazas sukauptas nemazas nuo pakrovimo sandelyje iki atvezimo ir iteikimo klientui, bendradarbiavimo su klientu sprendziant iskilusias problemas, marsrutu planavimu ir pan. Pazistami bando atkalbeti sakydami, kad naujas, pasitikejimo neuzsitarnaves vezejas siandienineje rinkoje yra niekam nereikalingas arba yra priverstas vezti krovini uz mazus pinigus. Ta suprantu ir pats, bet kartu ir norisi ismeginti tai ir stengiuosi irodineti, kad visos didziosios imones kazkada buvo naujos ir neuztarnave pasitikejimo.

Kitas dalykas, vizija yra paleisti bent 3-4 autobusus. Nesinori pirkti labai "nudroztu" senu. Kaip pvz: MB Sprinter ar Iveco Daily bent jau nuo 2013-14m. Investicija i 3 ar 4 iskarto gaunasi nemaza. O jeigu is tiesu nepasiseks??? Kaip manote ar realu bent jau pirmus 3 menesius bandyti dirbti su nuomotais autobusais, kad bent jau pamatyti viso to eiga - kas gaunasi, ar eina gauti kroviniu ar eina is to uzdirbti.

Aciu

 

si sritis yra ganetinai pelninga, bet ir ganetinai rizikinga. Noredamas uzdirbti - turi tikrai tureti daugiau nei viena busa. Jei turesi tik viena busa- turi pats ji vairuoti ir tam buse turesi savo ofisa: kompas, skeneris, visada ijungtas internetas, vadinasi turesi praktiskai gyventi buse. Zinau neviena toki pavyzdi.

Lietuvoje yra nemazas poreikis eksportui i europa, ir uzsikraut i ten gal ir nebus didele beda, bet efektyviai krautis atgal i lietuva, bus bedu, jei nebendradarbiausi su kokiais ekspeditoriais - tikrai bus tusciu prastovu - ypac toliau nei Beneliukso salys.

 

Jei samdysi kitus vairuotojus, jais turesi laabai smarkiai pasitiket, o geri vairuotojai ir kainuoja daugiau, sitoj sferoje vairuotojas turi but labai fiziskai pajegus, nes daug kur krovinius reikes paciam pakrauti/iskrauti is masinos, ypac jei nera lifto.

 

kita didele problema ekspress kroviniuose yra nuovargis, per 3m patirties (kaip uzsakovo), susiduriau su neviena avarija (dazniausiai del nuovargio), avarijose buvo ir zuvusiu zmoniu (kituose auto). Ekpress kroviniai daznai yra brangus, del to avariju/staigiu stabdymu metu krovinys gali lengvai pasizeisti - cia papildoma rizika dideliu pinigu.

 

Praktiskai visa vokietija imanoma pasiekti per ~24h (bet po tokio vaziavimo vairuotojas buna zombis).

 

Nenoriu nieko nei atkalbet, nei padrasint, bet tikrai yra daugybe niuansu, apie kuriuos zmones net nesusimasto planuodami nert i sita rinka.

matydamas visa virtuve is arti as atmetu visus pasiulymus investavimui i tokios imones steigima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet realiai ar daug mikru vairuotoju vaziuoja daugiau nei 8h? Nebent varo kaip virsvalandzius, ir gauna daugiau. Arba kita kategorija durneliai kuriuos varineja kaip sunis.. Nemanau kad cia daug kas pasikeis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...

Turėjom tokį verslą UK, iki Brexit buvo labai gerai, dabar užpkaliukas.. Teko uždaryti. Į europą net nelindom - vieni lenkai. Jie numušę kainas ir nieko prieš gyventi busikuose. Vienintelė išeitis susirasti pirmos rankos įmones, su kuriomis tiesiogiai dirbti, o ne ieškoti krovinių įvairiuose tinklapiuose ir sub-contractinti. Yra įmonių, kurios nenori pirkti ir prižiūrėti savo transporto, su tokiomis ir reiktų pradėti. Sėkmės.

 

Edit: Auksinė taisyklė - jei kartą perveši krovinį pigiai - kitą kartą niekas daugiau nemokės. Nenusipigink, nes tai bus prastos kokybės ženklas. Galų gale darai iš to living!

Redagavo bulletbolt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Sveiki,narsiau foruma ilga laika. Radau keleta panasiu temu, keleta atsakymu i rupimus klausimus, bet jos gana senos. Kaip manote ar apsimoka lysti i kroviniu pervezima mikroautobusais ar si sfera jau yra perpildyta gera varda uzsitarnavusiomis imonemis ir naujokui isitvirtinti yra neimanoma. Kalba eina apie tarptautinius pervezimus paletemis ( ne siuntos tasemis). Gyvenimas vercia palikti Airija ir saukia namo. Cia pradejau dirbti nuo sandelio, toliau pristatinejau siuntinius mikroautobusu DPD kompanijoje. Siuo metu dirbu vadybinku vienoje tarptautineje pervezimu kompanijoje. Tad patirtis ir ziniu bagazas sukauptas nemazas nuo pakrovimo sandelyje iki atvezimo ir iteikimo klientui, bendradarbiavimo su klientu sprendziant iskilusias problemas, marsrutu planavimu ir pan. Pazistami bando atkalbeti sakydami, kad naujas, pasitikejimo neuzsitarnaves vezejas siandienineje rinkoje yra niekam nereikalingas arba yra priverstas vezti krovini uz mazus pinigus. Ta suprantu ir pats, bet kartu ir norisi ismeginti tai ir stengiuosi irodineti, kad visos didziosios imones kazkada buvo naujos ir neuztarnave pasitikejimo.

Kitas dalykas, vizija yra paleisti bent 3-4 autobusus. Nesinori pirkti labai "nudroztu" senu. Kaip pvz: MB Sprinter ar Iveco Daily bent jau nuo 2013-14m. Investicija i 3 ar 4 iskarto gaunasi nemaza. O jeigu is tiesu nepasiseks??? Kaip manote ar realu bent jau pirmus 3 menesius bandyti dirbti su nuomotais autobusais, kad bent jau pamatyti viso to eiga - kas gaunasi, ar eina gauti kroviniu ar eina is to uzdirbti.

Aciu

Laba diena zeta

Ir as planuoju uzsiiti pervezimais,noriu paklausti ar jau pradejei vazineti,kokie rezultatai,ar nenusivylei

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...