Pereiti prie turinio

Pirkas smart tv nebe toks jau smart?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Taigi turiu Sony Bravia TV, pirktas 2017m.

 

Esmė tokia jog Sony nutraukė Opera Store (Google Store alternatyva) palaikymą. Ir televizorius neturi galimybės įsidiegti jokių papildomų appsų. Taigi kaip ir tampa nelabai išmanus.

Skaičiau jog labai daug žmonių tuo pasipiktinę ir rašo į Sony supportą, bet tas nereguoja ir su klientais elgiasi netinkamai.

 

Mano klausimas kas tokiu atveju turi atsakyti už produkto pokytį? Ar pardavėjęs pardavęs televizorių ar gamintojas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Taigi turiu Sony Bravia TV, pirktas 2017m.

 

Esmė tokia jog Sony nutraukė Opera Store (Google Store alternatyva) palaikymą. Ir televizorius neturi galimybės įsidiegti jokių papildomų appsų. Taigi kaip ir tampa nelabai išmanus.

Skaičiau jog labai daug žmonių tuo pasipiktinę ir rašo į Sony supportą, bet tas nereguoja ir su klientais elgiasi netinkamai.

 

Mano klausimas kas tokiu atveju turi atsakyti už produkto pokytį? Ar pardavėjęs pardavęs televizorių ar gamintojas?

labai idomi situacija, siaip preke nebeatitinka kokybes todel vienas is grazinimo terminu turetu suveikti, bet klausimas ar dar galioja tau pvz garantinis, nes preke grazinti galima per 14d praktiskai be jokios didesnes priezasties, svarbu kad nebutu naudota, o kokybes neatitinkaciai prekei terminas yra gerokai ilgesnis, todel vertetu nulekt iki parduotuves ir pasikonsultuoti su vadybininkais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labai idomi situacija, siaip preke nebeatitinka kokybes todel vienas is grazinimo terminu turetu suveikti, bet klausimas ar dar galioja tau pvz garantinis, nes preke grazinti galima per 14d praktiskai be jokios didesnes priezasties, svarbu kad nebutu naudota, o kokybes neatitinkaciai prekei terminas yra gerokai ilgesnis, todel vertetu nulekt iki parduotuves ir pasikonsultuoti su vadybininkais.

Taip, garantija galioja 5 metus. Parašiau emailą parduotuvei, bet nepanašu jog greitu metu sureaguos. Reikės į vietą nuvykti ir bandyti pasikalbėti. Tik man įdomu gal yra kas nors jau susidūręs su panašia problema ir gali duoti patarimų kokių nors.

Redagavo Dolan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas paprastas: arba gerai issistudijuok prekes grazinimo istatyma arba tiesiog skambink i vartotoju teises, ten pakankamai smart zmones pakonsultuoja. Zinoma ne visada is pirmo karto pavyks su tinkamu zmogum pakalbeti, bet nebijok skambint kelis kart. Kartais jie praso isdestyt situacija rastu ir atsako per 5d irgi rastu. As tai pradeciau nuo ju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas paprastas: arba gerai issistudijuok prekes grazinimo istatyma arba tiesiog skambink i vartotoju teises, ten pakankamai smart zmones pakonsultuoja. Zinoma ne visada is pirmo karto pavyks su tinkamu zmogum pakalbeti, bet nebijok skambint kelis kart. Kartais jie praso isdestyt situacija rastu ir atsako per 5d irgi rastu. As tai pradeciau nuo ju

Bandysiu pradžiai emailą jiems parašyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Taigi turiu Sony Bravia TV, pirktas 2017m.

 

Esmė tokia jog Sony nutraukė Opera Store (Google Store alternatyva) palaikymą. Ir televizorius neturi galimybės įsidiegti jokių papildomų appsų. Taigi kaip ir tampa nelabai išmanus.

Skaičiau jog labai daug žmonių tuo pasipiktinę ir rašo į Sony supportą, bet tas nereguoja ir su klientais elgiasi netinkamai.

 

Mano klausimas kas tokiu atveju turi atsakyti už produkto pokytį? Ar pardavėjęs pardavęs televizorių ar gamintojas?

Esu sprendęs šitą problemą, įmonėje kurie turėjo 5 tokius televizorius, ir ten per programele leido pasikartojantį video.

Bendravau tiesiogiai su sony, jie man išaiškino, kad aš pirkau tv ir susipažinau su taisyklėmis, kurios yra aprašytos čia https://www.vewd.com/contract/vewd-terms-of-service/

O jame yra punktas

 

 

Vewd may discontinue access to the Service. Vewd may in its sole discretion and at any time modify or discontinue providing the Service, or any part of the Service, with or without notice. Vewd may in its sole discretion terminate or suspend your access to the Service with or without notice. You agree that Vewd will not be responsible or liable to you or any third party for modifying or discontinuing the Service, or for terminating or suspending your access to the Service.

 

Sony yra kruopščių japonų produktas, ir ten nedurniai dirba, jie yra apsidraudę nuo tokių nesamonių paprasčiausiomis taisyklėmis, kurių įprastai niekas net neskaito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu sprendęs šitą problemą, įmonėje kurie turėjo 5 tokius televizorius, ir ten per programele leido pasikartojantį video.

Bendravau tiesiogiai su sony, jie man išaiškino, kad aš pirkau tv ir susipažinau su taisyklėmis, kurios yra aprašytos čia https://www.vewd.com/contract/vewd-terms-of-service/

O jame yra punktas

 

 

 

Sony yra kruopščių japonų produktas, ir ten nedurniai dirba, jie yra apsidraudę nuo tokių nesamonių paprasčiausiomis taisyklėmis, kurių įprastai niekas net neskaito.

Hmm.. Bet ar šis punktas turi būti įdomus man ar pardavėjui?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmm.. Bet ar šis punktas turi būti įdomus man ar pardavėjui?

Pardavėjas rodys tau tą punktą, ir sakys kad sony pardavė su tam tikrom sąlygom, su kuriom tu automatiškai sutikai pirkdamas jų produktą.

Tad realiai nieko tau grąžinti jis tikrai neprivalo, gamintojas taip pat

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavėjas rodys tau tą punktą, ir sakys kad sony pardavė su tam tikrom sąlygom, su kuriom tu automatiškai sutikai pirkdamas jų produktą.

Tad realiai nieko tau grąžinti jis tikrai neprivalo, gamintojas taip pat

 

Na sakyciau man niekas nedave pasiskaityti tokiu taisykliu pries perkant, nebuvau informuotas. Galbut jos atsirado po pardavimo? Kadangi nebuvau informuotas (nera parasu) tai jos negalioja. Esu isitikines kad tokie dalykai europos direktyvose negalioja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taisykles ir instrukcijos negali priestarauti istatymams. Man kazkaip cia atrodo easy case.

O tai ką sako europos direktyva? Tipo ten kažkur yra parašyta kažkas ką galėtų pritaikyti šiam konkrečiam atvejui?

 

Ir tikrai taip, kai isijungi televizorių pirmą kartą ten turi sudėti bent 2-3 varneles, kad sutinki su tam tikrom taisyklėm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai ką sako europos direktyva? Tipo ten kažkur yra parašyta kažkas ką galėtų pritaikyti šiam konkrečiam atvejui?

 

Ir tikrai taip, kai isijungi televizorių pirmą kartą ten turi sudėti bent 2-3 varneles, kad sutinki su tam tikrom taisyklėm

 

 

Neduociau nieko nukirsti, bet kiek esu susidures tai gamintojo/pardavejo taisykles negali priestarauti istatymams. Jei taip nutinka, vadovaujamasi istatymu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantuoju nieko nepasieksi rašydamas skundus ar nešdamas atgal į parduotuvę, nes tai nėra joks gamyklinis brokas. Tokiu atveju tada visi galėtų nešti savo senus iphonus ir androidus, kad jiems nebeleidžia atnaujinti į naujausią softą ir su sena os nebeleidžia siųstis appsų iš app store ar google play... Pvz. aš turiu iPad2 ir jam jau nebeleidžia atnaujinti iOS, o iš App store jau beveik nieko nebeleidžia įsirašyti, tai galvojat nuneščiau į IDEALą ir man priimtų atgal? pažvengtų ir tiek... :D

Redagavo Mantas256
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neduociau nieko nukirsti, bet kiek esu susidures tai gamintojo/pardavejo taisykles negali priestarauti istatymams. Jei taip nutinka, vadovaujamasi istatymu

O kokioj direktyvoj ar istatyme parasyta, kad gamintojas turi suteikti lifetime soft'o supporta produktui? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neduociau nieko nukirsti, bet kiek esu susidures tai gamintojo/pardavejo taisykles negali priestarauti istatymams. Jei taip nutinka, vadovaujamasi istatymu

 

Tai, jis pirko ir sutiko su pardavėjo sąlygom viskas su jomis gerai ir kaip suprantu jis, yra patenkintas pardavėjo sąlygom, bet čia jau yra produkto sąlygosm kaip kolegos ir minėjo prieš pradėdamas naudotis TV, jis perksiatė (visiems aišku, kad neskaitė tų ilgų salygų) ir sutiko su jomis, ten tikriausiai ir buvo gal paminėtas tas punktas kurį nurodė "Tmaster".

 

Tai čia būtų tas pats, jeigu nusipirktum Windows CD iš Varle.lt ar kur nors kitur, ir ten tau tada netiktų koks nors dalykas softo. Ir jeigu jis būtų buvęs paminėtas ten kur tu dėliojai varneles, kad sutinki tai nieko ir negautum, nes pats sutikai su sąlygom.

 

Kitaip tariant temos autorius nieko nepasieks, o jeigu ir norėtų kažko siekti, tai tas siekimas yra visiškai nelogiškas, nes tau čia reiks eiti kryžiaus kelius, o naudos jokios iš to nebus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokioj direktyvoj ar istatyme parasyta, kad gamintojas turi suteikti lifetime soft'o supporta produktui? :)

 

Negalima parduoti daikta kuris po dienos, menesio ar pusmecio netenka dalies savo fukciju.

PVZ po metu tavo telefone buvo atjungtas 4G palaikymas. Tai yra esmine daikto fukcija, kurios pilnai panaikinti negalima.

 

Tai, jis pirko ir sutiko su pardavėjo sąlygom viskas su jomis gerai ir kaip suprantu jis, yra patenkintas pardavėjo sąlygom, bet čia jau yra produkto sąlygosm kaip kolegos ir minėjo prieš pradėdamas naudotis TV, jis perksiatė (visiems aišku, kad neskaitė tų ilgų salygų) ir sutiko su jomis, ten tikriausiai ir buvo gal paminėtas tas punktas kurį nurodė "Tmaster".

 

Tai čia būtų tas pats, jeigu nusipirktum Windows CD iš Varle.lt ar kur nors kitur, ir ten tau tada netiktų koks nors dalykas softo. Ir jeigu jis būtų buvęs paminėtas ten kur tu dėliojai varneles, kad sutinki tai nieko ir negautum, nes pats sutikai su sąlygom.

 

Kitaip tariant temos autorius nieko nepasieks, o jeigu ir norėtų kažko siekti, tai tas siekimas yra visiškai nelogiškas, nes tau čia reiks eiti kryžiaus kelius, o naudos jokios iš to nebus :)

 

Visada galima bandyti ir konsultuotis su specialistais, ypac kai tai yra nemokama. Blogiau nebus, patirtim su kitais pasidalinti visada pravartu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negalima parduoti daikta kuris po dienos, menesio ar pusmecio netenka dalies savo fukciju.

PVZ po metu tavo telefone buvo atjungtas 4G palaikymas. Tai yra esmine daikto fukcija, kurios pilnai panaikinti negalima.

 

 

 

Visada galima bandyti ir konsultuotis su specialistais, ypac kai tai yra nemokama. Blogiau nebus, patirtim su kitais pasidalinti visada pravartu.

 

Šiuo atveju praėję jau 2 metai po pirkimo. Realiai lieka ieškoti ES įstatymų ir ieškoti, kur būtų aprašyta, kiek laiko turi būti teikiamos kažkokios paslaugos tam daiktui. 4G ryšys yra viena, programėlių parduotuvė yra visai kas kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo atveju praėję jau 2 metai po pirkimo. Realiai lieka ieškoti ES įstatymų ir ieškoti, kur būtų aprašyta, kiek laiko turi būti teikiamos kažkokios paslaugos tam daiktui. 4G ryšys yra viena, programėlių parduotuvė yra visai kas kita.

 

 

Na galima gincytis, bet mano nuomone smart TV atjungus apsoliuciai visu appsu palaikyma nebera SMART TV, kas, pasikartosiu, mano nuomone, yra viena is esminiu daikto fukciju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na galima gincytis, bet mano nuomone smart TV atjungus apsoliuciai visu appsu palaikyma nebera SMART TV, kas, pasikartosiu, mano nuomone, yra viena is esminiu daikto fukciju.

 

Tai jam niekas neatjungė visų appsų palaikymo. Atjungė tik programėlių parduotuvę, nes nutrauktas jos palaikymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jam niekas neatjungė visų appsų palaikymo. Atjungė tik programėlių parduotuvę, nes nutrauktas jos palaikymas.

 

Bet be programeliu parduotuves niekas nebeveikia is smart funkciju, ar as blogai supratau?

 

EDIT: gal ir netaip supratau

Redagavo Mikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...