Pereiti prie turinio

Naudotas automobilis su galiojančia gamintojo garantija


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kažkur prieš mėnesi ar daugiau buvo pirktas Mercedes automobilis Vokietijoje iš privataus asmens. Automobilis turi garantija iki Balandžio vidurio. Prieš perkant automobili buvo pastebėtas defektas jo stoge (tai kabrioletas), dėl to defekto nebūčiau pirkęs automobilio, bet nuvažiavom su pardavėju į vietini Mercedes centra ir jie pasižiurėjo tą defekta ir pasakė tai yra gamintojo brokas, tad turi sutvarkyti viską nemokamai. Vokietijos Mercedes centras pasakė nebutinai reikia laukti pas mus Vokietijoje, galėsi susitvarkyti Lietuvoje, nes garantija galioja visoje europoje. Tai, prieš 3 savaites buvo automobilis nuvarytas pas dyleri, apžiurėjo jį, supildė dokumentus ir sakė laukti skambučio.. Jau trečia savaite skambinu jiems, jie sako jokio atsakymo po kolkas iš Vokietijos, tai nedažna situacija ir kaltina Koronaviruso situacija.. Aš galvoju ar jie man neipūs ragų? Taipogi, užsidegė periodinio serviso priminimas, kad reikia pakeisti tepalus ir filtrus. Bet iki stogo remonto aš nejudinu automobilio ir nenoriu keisti tepalų ir filtrų, nes po to prisikabins, kad ne pas juos tvarkiau..

 

Tai vat įdomų gal kas tokioje pačioje situacijoje buvot ir kaip galvojat ar gali netvarkyt auto ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

analogisku situaciju turejes kruva :D tik ne su masinso garantija, bet pvz mobilaisi operatoriais. susitari viena, dar perklausi ar tikrai, galiausiai vistiek kitaip daro nei kad buvo pazadeta. tad nenustebciau jeigu numes koki kvaila atmaza ir atsisakys tvarkyt, bet butinai parasyk kaip baiges ir kovok kad tvarkytu! :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kažkur prieš mėnesi ar daugiau buvo pirktas Mercedes automobilis Vokietijoje iš privataus asmens. Automobilis turi garantija iki Balandžio vidurio. Prieš perkant automobili buvo pastebėtas defektas jo stoge (tai kabrioletas), dėl to defekto nebūčiau pirkęs automobilio, bet nuvažiavom su pardavėju į vietini Mercedes centra ir jie pasižiurėjo tą defekta ir pasakė tai yra gamintojo brokas, tad turi sutvarkyti viską nemokamai. Vokietijos Mercedes centras pasakė nebutinai reikia laukti pas mus Vokietijoje, galėsi susitvarkyti Lietuvoje, nes garantija galioja visoje europoje. Tai, prieš 3 savaites buvo automobilis nuvarytas pas dyleri, apžiurėjo jį, supildė dokumentus ir sakė laukti skambučio.. Jau trečia savaite skambinu jiems, jie sako jokio atsakymo po kolkas iš Vokietijos, tai nedažna situacija ir kaltina Koronaviruso situacija.. Aš galvoju ar jie man neipūs ragų? Taipogi, užsidegė periodinio serviso priminimas, kad reikia pakeisti tepalus ir filtrus. Bet iki stogo remonto aš nejudinu automobilio ir nenoriu keisti tepalų ir filtrų, nes po to prisikabins, kad ne pas juos tvarkiau..

 

Tai vat įdomų gal kas tokioje pačioje situacijoje buvot ir kaip galvojat ar gali netvarkyt auto ar ne?

 

Logiškai siūlyčiau pabandyti kreiptis tiesiogiai į vokiečių atstovybę. Gal pats asmeniškai išsikovosi daugiau, tada galėsi bandyti bendrauti toliau su lietuviais.

 

Tepalus ir filtrus vis tiek keisi pats, nemanau, kad turėtum sukt galvą dėl to. Nes jeigu nepakeisi, tada peiks, kad garantinio sąlygų nesilaikai. Juk broko akto dokumentai suformuoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Silber Auto yra viena Garantijos sąlyga dėl ko jie gali neatlikti garantinio remonto:

 

 

- jeigu automobilis buvo remontuojamas ar jam atlikta techninė priežiūra ne įgaliotame Mercedes-Benz servise.<br style="box-sizing: border-box; color: rgb(255, 255, 255); font-family: MBCorpoSTitle-Regular-Web, DaimlerCS-Regular, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 16px;">

 

 

Tai jeigu tepalus pasikeisiu kur nors kitur, nei Silber Auto gali jie man to automobilio netvarkyti. Tad stovi dabar nenaudojamas ir laukiu, kada paskambins iš atstovybės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Silber Auto yra viena Garantijos sąlyga dėl ko jie gali neatlikti garantinio remonto:

 

 

- jeigu automobilis buvo remontuojamas ar jam atlikta techninė priežiūra ne įgaliotame Mercedes-Benz servise.<br style="box-sizing: border-box; color: rgb(255, 255, 255); font-family: MBCorpoSTitle-Regular-Web, DaimlerCS-Regular, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 16px;">

 

 

Tai jeigu tepalus pasikeisiu kur nors kitur, nei Silber Auto gali jie man to automobilio netvarkyti. Tad stovi dabar nenaudojamas ir laukiu, kada paskambins iš atstovybės :)

 

O tai pas juos negali pasikeisti?

 

Ar pinigu nebeliko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandyk pats kreiptis į Vokietijos atstovybę, geriausia į tą pačią, kurioje jis buvo pirktas naujas (rasi štampą servisų knygoj). Vokiškos atstovybės daug geriau vertina klientus nei lietuviškos, nesistengia atsimazint nuo garantinių remontų. Aptarnavimai beje irgi būna pigesni, kad ir kaip keistai skambėtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

600 eur uz tepalu keitima su filtru, bei patikrinima visu kitu skysciu manau kazkaip neadekvatu butu moketi, kaip auto tik sezonui reikalinga :)

Va cia atsiskleidzia garantiniu masinu "privalumai". Statistiskam lietuviui prasukant 20k km per metus, kad automobilis sugestu garantiniam remontui... retas atvejis. Kai per 5 metus suskaiciuoji kiek isleidai aptarnavimam, tai turbut ne viena garantini defekta ir savo lesom susitvarkytum :) turbut neveltui labai daug masinu is Prancuzijos grizta tusciom serviso knygom, nes tiesiog nelabai apsimoka tuos aptarnavimus daryt pas dealeri. bet cia jau priklauso nuo valstybes ir pacio zmogaus mastymo/skaiciavimo.

 

Aisku cia situacija visai kita. Nezinau kaip su MB, bet siaip aptarnavima priklausytu pasidaryt ne tik del KM, bet ir karta per metus. Noriu pasakyti, kad ir stovinciam auto "laikas eina". Tai ziurek, kad praleidus termina nepasakytu, kad aptarnavimas buvo praleistas, todel garantija nebegalioja. Nors tiesa, jeigu gedimas registruotas pries privaloma aptarnavima, tai manau viskas turetu but ok.

 

Kantrybes ir sekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš Prancūzijos automobiliai parvažiuoja (ne grįžta) su tuščiom servisų knygom, nes visų ridos atsuktos. Vakaruose nėra tokio didžiulio kainų skirtumo tarp atstovybės ir paprasto serviso. Daug kas ir po garantijos į atstovybes važiuoja.

Nebesvaik, tureta ne viena masina is France is pirmu ranku ir ne viena pirkejui pageidaujant autorizuotam servise tikrinta. Dirbama su dauztom auto. Tai is France net nuotrauku nebuna duom. bazese. Net dealeris sako, kad is France labai retai buna kas uzpildyta ir suvesta online. Taip kad visko ant ridos atsukimo atsukimo nurasyt negalima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

600 eur uz tepalu keitima su filtru, bei patikrinima visu kitu skysciu manau kazkaip neadekvatu butu moketi, kaip auto tik sezonui reikalinga :)

tu cia rimtai ? 600eur ?

 

Variklio alyvos keitimas tik 96 EUR*.

Visureigiams ML 280, ML 320 CDI, GL 320, GL 350 CDI.

 

Variklio alyvos filtras

Variklio alyva

Alyvos keitimas

*Kaina nurodyta su PVM.

 

sunku patyketi kad kitiems modeliams kaina butu 6x didesne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kalbu apie importuojamus į Lietuvą, o ne važinėjančius FR. Apie pirmas rankas ir tikras ridas gali eit į Gariūnus pasakot.

:D tai as ir kalbu apie tuos, kurie parvezami i Lietuva. nezinau, gal pirmu ranku savoka skiriasi, bet dauzti automobiliai dazniausiai buna tikrom ridom. o jeigu tu kalbi apie ledines masinas, kurios "savo chodu" parvaziavo su maza rida uz lavono kaina, tai taip, rida bus greiciausiai sukta. Nes geru masinu uz pigiai uzsieny niekas neparduoda. Kazka cia bandai pavaizduot ir isvartyt, bet neaisku kam ir kodel. O tavo pirmo posto teiginys kad FR visos ridos suktos yra eilinis tavo kliedesys.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu cia rimtai ? 600eur ?

 

Variklio alyvos keitimas tik 96 EUR*.

Visureigiams ML 280, ML 320 CDI, GL 320, GL 350 CDI.

 

Variklio alyvos filtras

Variklio alyva

Alyvos keitimas

*Kaina nurodyta su PVM.

 

sunku patyketi kad kitiems modeliams kaina butu 6x didesne.

 

Kai daro technini aptaranavimą ten prisiskaičiuoja daugiau visokių reikalų - testavimai visokie patikrinimai ir t.t ir tikrai laisvai gali susidaryt tokia suma :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu cia rimtai ? 600eur ?Variklio alyvos keitimas tik 96 EUR*.Visureigiams ML 280, ML 320 CDI, GL 320, GL 350 CDI.Variklio alyvos filtrasVariklio alyvaAlyvos keitimas*Kaina nurodyta su PVM.sunku patyketi kad kitiems modeliams kaina butu 6x didesne.

Jeigu aptarnavimai tarkim kas 15k, tai prie 15k daromas tik oil service, prie 30k jau daromas pilnas inspection, kai keičiami oro, salono filtrai, patikrinami stabdžiai ir t.t. Prie 45k bus vėl tik oilservice, prie 60k inspection ir t.t. Jeigu dar sueina laikas keist kuro filtrą ir stabdžių skystį, tai nenuostabu, kad subėga 600€. Bet neatliekant aptarnavimų atstovybėje neturėtų nutrūkti garantija viskam, o tik tam tikroms dalims, pvz., varikliui. Juk stogo mechanizmas nepriklauso nuo variklio alyvos kokybės.

 

:D tai as ir kalbu apie tuos, kurie parvezami i Lietuva. nezinau, gal pirmu ranku savoka skiriasi, bet dauzti automobiliai dazniausiai buna tikrom ridom. o jeigu tu kalbi apie ledines masinas, kurios "savo chodu" parvaziavo su maza rida uz lavono kaina, tai taip, rida bus greiciausiai sukta. Nes geru masinu uz pigiai uzsieny niekas neparduoda. Kazka cia bandai pavaizduot ir isvartyt, bet neaisku kam ir kodel. O tavo pirmo posto teiginys kad FR visos ridos suktos yra eilinis tavo kliedesys.

Dar kartą pakartosiu, kad savo perekūpines frazes gali eit į Gariūnus šaudyt, šitam forume kiek protingesnė publika renkasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai zinoma reikia geriau propaganda skleist ant viso forumo kad visos auto turi atsukta rida (o knygutes nebuvimas reiskia atsukta rida, o jei knygute yra, tai ji padirbta Kauno turguj), todel reikia butinai pirkt pas tave auto apziura, kad issirinkt ta, kurio bukle bent jau patenkinama :D Kitu atveju nenusipirkes apziuros, nusipirksi lauza su atsukta rida :)))

 

Butent, manau cia protingesne publika renkasi ir jau po truputi sugeba atsirinkt realybe nuo tavo brukamu svaigalu.

 

O apie garantijos salygu pazeidima ir jos negaliojima, gal geriau pirma paskaityk atskiru gamintoju garantijos salygas ir tik tada skleisk propaganda...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai daro technini aptaranavimą ten prisiskaičiuoja daugiau visokių reikalų - testavimai visokie patikrinimai ir t.t ir tikrai laisvai gali susidaryt tokia suma :)

 

Taip, ir čia yra :) Kaip pagalvoji tas garantinis balandžio mėnesi baigiasi, automobilis reikalingas tik šiltajam sezonui, o tuos tepalus ir filtrus gali pasikeisti pats :)

 

Tai, vat galvoju po to, kad jei pats pasikeisiu tepalus ir filtrus jie gali išsikalinėti, kad servisas yra ne pas mus darytas ir atsisakyti tvarkyti garantini remonta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas del garantijos, tai atstovybe yra suinteresuota tau suremontuoti ta defekta apgal garantija, nes jiem tai yra darbas, uz kuri gauna pajamas, nebent pas juos ten klientu daugiau nei reikia ir eiles menesi i prieki uzsiraso, kitu atveju jei tik galima ta dalyka pakisti po grantija, jie tai ir padarys. Aptarnavima tai nebutinai turi daryti MB centre, tau su stogu tai nesusije. Jei bus stipriau veluojama keist alyva tau negalios garantija varikliui, bet ne stogui, vaziuoklei ar kam kitam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ryt aš pas juos važiuoju vėl. Taip pat vakar išsitraukiau automobilį pavažinėti, nes labai šiltą buvo ir labai norėjosi, tai pastebėjau, kad sulankstant stogą ir važiuojant per kelio nelygumus atsiranda kažkoks trynimasis/cypimas iš sulankstyto stogo, jei stogas uždarytas tai tada viskas gerai, taip pat su vairo kolonėle kažkas (sukant vairą į kairę ir dešine jaučiasi laisvumas ir lyg metalas į metalą daužytusi), tai pat salone sukiojant vairą toks garsas lyg plasmasė į plasmasė tryntusi (būdavo man su bmw taip). Bet oficiali 24 mėn. garantija galioja iki ateinančio šeštadienio (pagal automobilio pirmaja registracija). Tai galvoju vistiek nuvešiu jiems automobilį ir tegul tvarko visus defektus, nes garantija galioja.

 

O, šeip jie jei atsisakytu tvarkytu kur aš turėčiau kreiptis? Ir kaip gynti savo kaip vartotojo teises?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ryt aš pas juos važiuoju vėl. Taip pat vakar išsitraukiau automobilį pavažinėti, nes labai šiltą buvo ir labai norėjosi, tai pastebėjau, kad sulankstant stogą ir važiuojant per kelio nelygumus atsiranda kažkoks trynimasis/cypimas iš sulankstyto stogo, jei stogas uždarytas tai tada viskas gerai, taip pat su vairo kolonėle kažkas (sukant vairą į kairę ir dešine jaučiasi laisvumas ir lyg metalas į metalą daužytusi), tai pat salone sukiojant vairą toks garsas lyg plasmasė į plasmasė tryntusi (būdavo man su bmw taip). Bet oficiali 24 mėn. garantija galioja iki ateinančio šeštadienio (pagal automobilio pirmaja registracija). Tai galvoju vistiek nuvešiu jiems automobilį ir tegul tvarko visus defektus, nes garantija galioja.

 

O, šeip jie jei atsisakytu tvarkytu kur aš turėčiau kreiptis? Ir kaip gynti savo kaip vartotojo teises?

 

https://europa.eu/youreuright/content/know-youreuright-5_lt?pk_source=google_ads&pk_medium=paid&pk_campaign=youreuright&pk_content=lt_cont_2years_search

 

Citata:

Nors tau suteikiama mažiausiai 2 metų garantija, prabėgus tam tikram laikui šia teise pasinaudoti gali būti sunkiau. Nuo tada, kai ką nors nusipirkai, prabėgus šešiems mėnesiams, privalai įrodyti, kad defektas egzistavo nuo pat pradžių, o ne atsirado dėl netinkamo naudojimo. Jei šios problemos su pardavėju nepavyksta išspręsti draugiškai, padėti gali tavo šalyje veikiančios vartotojų teises ginančios organizacijos. Europos vartotojų apsaugos centrų tinklas gali padėti, sprendžiant problemas už šalies ribų.

 

Tie 6 mėnesiai skaičiuojasi nuo pirmo įsigijimo, o ne nuo tavo pirkimo datos. Gali būti sunku įrodyti, nes grubiai 23 mėnesius pirmas savininkas nesikreipė dėl galimų gamyklinių defektų. O kažkoks kolonelių, traukių ar kažko gedimai bus greičiau laikomi nusidevejimu ar netinkamu eksplotavimu, o ne gamykliniu broku. Man regis per daug tikiesi nemokamai masina susiremontuoti visus defektus kuriuos dabar randi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6 mėnesiai ir defektų įrodinėjimai skirti naudotiems, o ne naujiems auto. Geriausia tiesiog išsikast internete garantijos sąlygas tam modeliui tiems metams ir atidžiai išstudijuot, kas yra garantinis atvejis, o kas yra natūralus nusidėvėjimas. Taip pat garantija priklauso nuo ridos ir tam tikriems mazgams būna skaičiuojamas nusidėvėjimas, Pvz jeigu virš 100k km skaičiuojamas 50% nusidėvėjimas, tokiu atveju kreiptis pagal garantiją neapsimoka, nes jų sąskaitą bus 1000€, tau reikės sumokėti 500€, o normaliam servise toks remontas kainuotų 100€.

Reikia juos spausti pagal jų pačių surašytas garantijos sąlygas, jeigu spyriosis, tada kreiptis į vartotojų teisių inspekciją. Svarbu surinkti kuo daugiau popierių, kad aiškiai matytųsi kada ir su kokiais gedimais buvo kreiptasi.

Jeigu paims mašiną remontui, tai kai atsiiminėsi prieš pasirašant bet kokius popierius pratestuok ar tikrai viskas tvarkoj. Nes pasirašysi, kad mašina sutvarkyta, išvažiuosi į gatvę ir pasirodys, kad jie nieko nepadarė, grįši atgal, o jie sakys, sorry, garantija jau pasibaigė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6 mėnesiai ir defektų įrodinėjimai skirti naudotiems, o ne naujiems auto. Geriausia tiesiog išsikast internete garantijos sąlygas tam modeliui tiems metams ir atidžiai išstudijuot, kas yra garantinis atvejis, o kas yra natūralus nusidėvėjimas. Taip pat garantija priklauso nuo ridos ir tam tikriems mazgams būna skaičiuojamas nusidėvėjimas, Pvz jeigu virš 100k km skaičiuojamas 50% nusidėvėjimas, tokiu atveju kreiptis pagal garantiją neapsimoka, nes jų sąskaitą bus 1000€, tau reikės sumokėti 500€, o normaliam servise toks remontas kainuotų 100€.

Reikia juos spausti pagal jų pačių surašytas garantijos sąlygas, jeigu spyriosis, tada kreiptis į vartotojų teisių inspekciją. Svarbu surinkti kuo daugiau popierių, kad aiškiai matytųsi kada ir su kokiais gedimais buvo kreiptasi.

Jeigu paims mašiną remontui, tai kai atsiiminėsi prieš pasirašant bet kokius popierius pratestuok ar tikrai viskas tvarkoj. Nes pasirašysi, kad mašina sutvarkyta, išvažiuosi į gatvę ir pasirodys, kad jie nieko nepadarė, grįši atgal, o jie sakys, sorry, garantija jau pasibaigė.

 

Automobilio rida tik - 34 tūkst. km. Ir yra vienas vienintelis servisas prie 25 tūkst.km. O, šeip garantijos sąlygos įdėtos apačioje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...