Pereiti prie turinio

Konversijos socialiniuose tinkluose - kiek perka iš tūkstančio per reklamą atvestų žmoniu


Rekomenduojami pranešimai

Profesionalai gal galėtų pakomentuoti, nes atviros apytiksles info apie lietuvišką rinką nepavyko rasti.

Kokia reklamos feisbuke konversija. Kiek perka iš tūkstančio per FB reklamą atvestų žmonių. Kalbu tiek apie skaitmeninį turinį, tiek apie įprastą e parduotuvę. Kiek maždaug kainuoja tas tūkstantis lankytojų vidutinės konkurencijos nišoje ir nuo kokio pelno iš vienos prekės/paslaugos jau galima galvoti apie reklamą?

Įdomios įvairios nišos ir įvairių žmonių patirtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklauso ziauriai. Plius minus nuo visko ?

Pradziai konvertavimom i sale apie 1%. Veliau lookalikai ir pan - iki 9%. Kas ziauriai super gerai. Pirmas procentas buvo ziauriai brangus, data rinkimai ir pan. Veliau pigejo ir pigejo. Dabar FB ads sales net 5% product price nesiekia. Taciau tukstanciai isejo data rinkimam. Tie kas senias laikais susirinko info - tiem daug lengviau - dabar ziauriai brangu, tai kaip pagrindini ads varianta dabar nesirinkciau (aisku vel nuo produkto priklauso ir rinkos ir auditorijos ir t.t)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, Karol parašė:

Priklauso ziauriai. Plius minus nuo visko ?

Pradziai konvertavimom i sale apie 1%. Veliau lookalikai ir pan - iki 9%. Kas ziauriai super gerai. Pirmas procentas buvo ziauriai brangus, data rinkimai ir pan. Veliau pigejo ir pigejo. Dabar FB ads sales net 5% product price nesiekia. Taciau tukstanciai isejo data rinkimam. Tie kas senias laikais susirinko info - tiem daug lengviau - dabar ziauriai brangu, tai kaip pagrindini ads varianta dabar nesirinkciau (aisku vel nuo produkto priklauso ir rinkos ir auditorijos ir t.t)

Kaip suprantu, sąlyginai pigių produktų  - pelningumos 10-30 eurų iš kiekvieno pardavimo - labai sudėtingas reikalas ads atmušti ir į pliusą išeiti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, bob denard parašė:

Kaip suprantu, sąlyginai pigių produktų  - pelningumos 10-30 eurų iš kiekvieno pardavimo - labai sudėtingas reikalas ads atmušti ir į pliusą išeiti?

Zinok priklauso nuo marzos. Jei tavo cost of sales 30eur, o parduodi uz 40 - abejoju, kad atpirksi dabartiniais laikais. Jei cost of sales 5 ir parduodi uz 35 - turi jau laisves daugiau. 

Kazkada seniai, esu ivedinejes 5 - 7 EUR produkta kainos ribose, su savikaina 2 EUR, bet buvo ziauriai hot. Tai paspaudinimo kaina buvo maziau nei centas Eur, ir konversija apie 3% nuo pat pradziu. Tai pirkimas keliasdesimt centu vos buvo ir spek pakuot. 

Tai as gal labiau zaisciau pakaitinti produkta per micro influencerius, seo, google ads ir pan - ir tik tada fb ads. Jau kazkiek ir data turesi prasifiltraves. Aisku vel, sunku pasakyt, priklauso nuo to ka ir kam pardavineji, tai tikrai sunku pasakyti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektroninis produktas, tai jokio pakavimo, siuntimo ir pan. Čia ir yra pagrindinis pliusas. Tiek, kad kaina keliolika eurų max ir konkurencija klaiki. Dėl  to tikėtis lankytojų mažiau nei už vieną centą iš reklamos vargu ar verta.

Redagavo bob denard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepateikus konkrečios prekės ar paslaugos lieka tik spekuliuoti. Nebent tai labai nišinė rinka, daugelis low cost produktų ar paslaugų neduos teigiamo ROI. Pats asmeniškai runinu tik high value goods&services arba life time value PPC campaigns.

Social media paid ads geriausia naudoti customer retention'ui, jeigu lifetime value tavo pirkėjo siekia ilgesnį laikotarpį, per kurį tau tie pinigai gryš. Gerai optimizuoji return hookus ir žaidi long run, tuomet nors negaila bidinti kosmines sumas.

Kaip pvz mano vieno kliento average sale value apie 500eur. 8 keywordu low compe grupe su vidutiniu 3eur bidu padaro 400% ROI. Kitas clientas parduoda hardware + software, tai hard prekes profitas (apie 15eur) visas nueina i paid ads budget ir serverio nuoma softui, o revenue generuoja su SaaS via customer lifetime value.

Pardavineti low cost prekes su 20,50,100% profit marginais neverta. Paid advertisement patampa vis labiau kaip TV. Imones su dideliais biudzetais uzbidina kainas aukstai arba korporacijos/jau gerai žinomi brendai perka impression'us, vien dėl brand awareness.

Bent mano tokia patirtis US/UK marketuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...