Pereiti prie turinio

Idejos naujam automobilio - pasijauciau jaunas viduje. :D


Rekomenduojami pranešimai

Prieš valandą, Klaud94 parašė:

Imčiau volvo s60, s80 3.0 t6 224kw benzas awd, nuo 2012m. Pensininko sportiškesnė auto. 

Saugi, ne taip rūdija kaip kiti. 

Vienas patarinejo S40, zinoma, pries tai priburiant burtu ir voodoo moodoo.
Volvo man ne prie sirdies, staitau jau tokiu tautoveziu. 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia rimtai žmogus nori įdomaus auto, o siūlo E60, S80 ir panašius auto... 😄 😄 😄
Va geras pasiūlymas buvo 350z, mano (jeigu nori, kad tikrai būtų potencialo važiavimui - 335i). Wrx/sti irgi tema.
Kas neblogai važiuoja/skamba, dar yra S4 (3l kompresorius).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu stumt ant 35d tai reik, kad su galva turėtų būt ne iki galo gerai 🙂 Nepernešiau BMW, bet aplinkybės lėmė, kad teko nusipirkt. Dabar tik nemėgstu, bet visiškai suprantu kodėl jų tiek gatvėse. Jei pažiūrėtumėt į kasmetinius best powertrain rewards, nelabai buvo metų kada bmw inline 6 zyzeliai neimtų prizinių vietų. Ir ne be reikalo.

Tik su šiuo motoru rinkčiausi E92 kėbulą, jis arčiausiai "sportiškumo". Jokių E6x 🙂


Kol dar pas mus išeina paburt tuos dyzelius, tai: downpipe, railo daviklis, kuro siurblys ir žiūrėk 280-300kw yra. Kuro sąnaudos jei naudoji pagal paskirtį - 10-13l, jei biški link pensijos - 8l labai realu. Į pajūrį cruizinant per Vokietijos bamus ant 160 vidutinės 7l su centais. Raskit nors vieną benzą kuris pasiūlys tokį galios / kuro sąnaudų santykį, ypač jei mėgsti paspaust tapkę. Bet čia rimtai, pasiūlykit, nes laikas jau atsinaujint ir, kadangi kuro sąnaudos jau nebe tokios aktualios, dairausi į benzus 🙂

Dėl remontų, tai lyginant turbo benzą su tiesioginiu įpurškimu ir turbo dyzelį, išlaikymas visiškai toks pat. Priklausys nuo varianto, gali su benzu prasileist, gali su dyzeliu. Aišku čia su sąlyga, kad ekologijas dyzeliui tvarkingai susitvarkai po nupirkimo.

Kol dar neuždraudė, pirkčiau 6 ar 8 cilindrų motorą ir džiaugčiausi. O į pieno pakį spėsi grįžt dar.

P. S. Giulietta turi 1750 TBI motorą, tas visai smagus daiktas, tačiau tas mašinos modelis baisiai jau moteriškas ir iš esmės ten rebadge'intas Fiat Bravo su kokybiškesniu salonu ir daugiau technologijų.
Giulia 2.0 next level, bet ir į biudžetą nebetilpsi.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Esnyper parašė:

Nu stumt ant 35d tai reik, kad su galva turėtų būt ne iki galo gerai 🙂

Iš esmės aš nestumiu ant šio variklio, tik man juokingi pasiūlymai, žmogui ieškančiam kokio įdomesnio auto - siulyti E60 535d. 😉
Turėjęs aš ir ne vieną 35d, įvairiuose kėbuluose, bet tarkime su 135i (N55 ir DCT) daug įdomiau būtų važinėt ir px, kad E92 335d su minėtais modais važiuos daug geriau. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kartą pakartosiu apsiuosčiusiems dyzelių fanatikams - mašina ne vien drag'e važiuoja 🙂 Taip, ant tiesiosios tie jūsų 35d su stage99 važiuoja greitai, bet posūkiuose gautumėt malkų nuo supuvusio Civico su 1.5 😄 Ir mašinoje ne vien skaičiai svarbu, koks skirtumas, kad 1/4 mylios važiuoji per <14s, kai po kapotu kre kre kre ir iš galo juodi dūmai. Jei nori emocijų iš mašinos - tik benzas. Jeigu imt bmw, tai nebent E92 335i, kuriam irgi nemažai galios atsukt galima, valdosi neblogai, tik kad atrodo kaip visiškas tautovežis, pasimeta sraute, jokio išskirtinumo, bet gal temos autoriui to nereikia. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 36 minutes, Stanley parašė:

Dar kartą pakartosiu apsiuosčiusiems dyzelių fanatikams - mašina ne vien drag'e važiuoja 🙂 Taip, ant tiesiosios tie jūsų 35d su stage99 važiuoja greitai, bet posūkiuose gautumėt malkų nuo supuvusio Civico su 1.5 😄 Ir mašinoje ne vien skaičiai svarbu, koks skirtumas, kad 1/4 mylios važiuoji per <14s, kai po kapotu kre kre kre ir iš galo juodi dūmai. Jei nori emocijų iš mašinos - tik benzas. Jeigu imt bmw, tai nebent E92 335i, kuriam irgi nemažai galios atsukt galima, valdosi neblogai, tik kad atrodo kaip visiškas tautovežis, pasimeta sraute, jokio išskirtinumo, bet gal temos autoriui to nereikia. 

Aš nelabai suprantu to proto knisimo, kad dyzelis dragam. 335d aliuminis blokas jau eina, lyginant su 335i svorių skirtumas juokingas. O važiuot mieste su 335d yra nesveikai fainas jausmas, kai tas motoras priverčia judėt mašiną greičiau už srautą net neįdėdamas pastangų. Taip, kle kle kle ir kvapai - užknisa, sutinku. Bet jei važiuoji daugiau ar mėgsti paspaust - nu matematika gan paprasta. Pats rinkausi tarp 335i ir d, bet pasigilinus rimčiau į N54 ligų kiekį ir kiek kainuotų po nupirkimo apsitvarkyt motorą, kad galėtum ramiai važiuot - nu nebaisiai logiškas variantas. O dar į sąnaudas reiktų atkreipt dėmesį, nes tas motoras gazą spaudžiant kurą tiesiogine ta žodžio prasme naikina 😄 O pirkt 335i ir nesukt iki redline irgi kažkaip ne variantas.

Pats asmeniškai jau atsivažinėjau savo su dyzeliais. Draugei atplaukia 2.0 turbo benzas, sau ieškausi kažko su V6 ar V8 supercharged. Bet nenurašau aš tų dyzelių, jei neturėjai - sakyčiau net būtina pabandyti.

Jei sustatyt stock cveką su 335d ar 335i ir su identiškais vairuotojais, tai nebent kosminis šikanų kiekis tik išgelbėtų tą cveką. O jei lygint fully built bolidus, bijau, kad irgi cvekas ne savo lygoje būtų 🙂

O ir kasdienai tai nėra taip aktualu, vis gi ne trasos automobilį renkasi. O bet, tačiau, 335d jau standarte eina su stabdžių aušinimu. Į trackday gali drąsiai lėkt ir smagiai praleist laiką. O cveką reiktų pakonstruot, kad jis pradėtų teikt malonumą. 

Bet dėl E60, tai 100% pritariu. Jei nori smagaus automobilio - tai nėra tinkamas modelis.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, Stanley parašė:

Dar kartą pakartosiu apsiuosčiusiems dyzelių fanatikams - mašina ne vien drag'e važiuoja 🙂 Taip, ant tiesiosios tie jūsų 35d su stage99 važiuoja greitai, bet posūkiuose gautumėt malkų nuo supuvusio Civico su 1.5 😄 Ir mašinoje ne vien skaičiai svarbu, koks skirtumas, kad 1/4 mylios važiuoji per <14s, kai po kapotu kre kre kre ir iš galo juodi dūmai. Jei nori emocijų iš mašinos - tik benzas. Jeigu imt bmw, tai nebent E92 335i, kuriam irgi nemažai galios atsukt galima, valdosi neblogai, tik kad atrodo kaip visiškas tautovežis, pasimeta sraute, jokio išskirtinumo, bet gal temos autoriui to nereikia. 

REIKIA!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-03 13:34, Esnyper parašė:

Aš nelabai suprantu to proto knisimo, kad dyzelis dragam. 335d aliuminis blokas jau eina, lyginant su 335i svorių skirtumas juokingas. O važiuot mieste su 335d yra nesveikai fainas jausmas, kai tas motoras priverčia judėt mašiną greičiau už srautą net neįdėdamas pastangų. Taip, kle kle kle ir kvapai - užknisa, sutinku. Bet jei važiuoji daugiau ar mėgsti paspaust - nu matematika gan paprasta. Pats rinkausi tarp 335i ir d, bet pasigilinus rimčiau į N54 ligų kiekį ir kiek kainuotų po nupirkimo apsitvarkyt motorą, kad galėtum ramiai važiuot - nu nebaisiai logiškas variantas. O dar į sąnaudas reiktų atkreipt dėmesį, nes tas motoras gazą spaudžiant kurą tiesiogine ta žodžio prasme naikina 😄 O pirkt 335i ir nesukt iki redline irgi kažkaip ne variantas.

Pats asmeniškai jau atsivažinėjau savo su dyzeliais. Draugei atplaukia 2.0 turbo benzas, sau ieškausi kažko su V6 ar V8 supercharged. Bet nenurašau aš tų dyzelių, jei neturėjai - sakyčiau net būtina pabandyti.

Jei sustatyt stock cveką su 335d ar 335i ir su identiškais vairuotojais, tai nebent kosminis šikanų kiekis tik išgelbėtų tą cveką. O jei lygint fully built bolidus, bijau, kad irgi cvekas ne savo lygoje būtų 🙂

O ir kasdienai tai nėra taip aktualu, vis gi ne trasos automobilį renkasi. O bet, tačiau, 335d jau standarte eina su stabdžių aušinimu. Į trackday gali drąsiai lėkt ir smagiai praleist laiką. O cveką reiktų pakonstruot, kad jis pradėtų teikt malonumą. 

Bet dėl E60, tai 100% pritariu. Jei nori smagaus automobilio - tai nėra tinkamas modelis.

Malonumas prasideda nuo to momento kai užkuri mašiną ir išgirsti tikro automobilio garsą. Kai suki tachometrą iki ribotuvo. Joks dyzelis tokių emocijų nesuteiks, kad ir kiek kw turėtų. 
Kuro sąnaudos perkant savaitgalinę mašiną visiškai nėra aktualu. Bet nustebtum sulyginęs tą patį 335i ir 335d važiuojant vienodais keliais ir greičiais ant kiek skirtumas yra nedidelis. 
Taip, N54 turi daug ligų lyginant tarkim su japoniškais benzais, bet visi dyzeliai turi brangius gendančius mazgus jau iš gamyklos, tai net ir šiuo atveju dyzelis nėra patikimesnis už benzą. 
Žinau dragerį, kuris anksčiau vien su dyzeliais draguodavo, pats juos krapštė, ne vieną susprogdino. Pabandė N54 ir sakė prie dyzelių nebegrįš, nes turbobenzas žymiai daugiau potencialo tiuningui. 
Dar nepamirškim to aspekto, kad perkant 15 metų amžiaus auto benzą dar gali rasti padorios būklės, nuvažiavusį iki 300k tikros ridos. Dyzeliai jau visi suvažinėti arti milijono km. 

Kažkodėl slalomuose važiuoja vien Civic'ai 🙂 Jei ir važiuoja koks BMW, tai visiškai išlengvintas kur vien kėbulas belikęs. Malonumas ir įsibėgėjimo pojūtis labai priklauso nuo svorio. Turėjau čia kažkiek galios turintį Lexus GS, įsibėgėjimas pakankamai neblogas - 5,6s iki 100, bet kas iš to, spaudi gazą ir nieko nejauti, nulis emocijų. Tuo tarpu mažas lengvas CRX nors ir žymiai lėtesnis ant popieriaus (virš 8s), bet paspaudus gazą atrodo į kosmosą išskrisi palyginus su Lexus 😄 Tas pats ir su BMW - E36 žymiai geriau valdosi ir geresnes emocijas duoda nei E46 ar E90, nes lengvesnis ant 200-300kg. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...