Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Gruodžio 15 d. pirkau iš Ebay.com džinsus ir iki šiol siuntinio negavau. Seleris rašo kad išsiuntė rytojaus dieną po apmokėjimo t.y. gruodžio 16 d. Pažiūrėjau, visi kas pirko tokią pat prekę tom dienom jau seniai gavo ir parašė teigiamus atsiliepimus. Siųsta per kažkokią neaiškią tarnybą ir neturiu tracking number. Apskambinau visus paštus, jie nieko nežino. Kas jau yra susidūrę su tokia situacija, gal galit paaiškint ką man toliau daryt?

 

 

P.S Seleris turi apie 2000 teigiamų atsiliepimų, nelabai galėjo neišsiųst.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
o per ka siunte? Siaip prasyk pinigu grazinimo ;)

 

Gerai net nežinau, buvo užrašyta: Other courier or delivery service, bet jeigu kiti gavo, gal ne tarnyba kalta.

 

 

rasyk sellerui ,kad grazintu pinigus ,jeigu negrazins disputa kelk paypa ir viskas .nu bet jeigu preke is kokios kinijos tai dar palauk

Prekė iš JAV, seleris kiek supratau ne amerikietis, labai jau prastai rašo angliškai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi panašiai praeitais metais buvo, žiūrėjau, kai kurie vėliau už mane pirko ir jau gavo, tai iškėliau disputą, bet praėjus kažkur ~2 savaitėm prekę gavau, iš viso siuntė ~2mėnesius (prekė taip pat iš JAV buvo, o seller'is turėjo ~20000 feedback'u), čia dėl švenčių ir lievo Lietuvos pašto

palauk dar kokia savaitę, o tada dispute pakelk, jei gausi, atšauk disputą ;)

Redagavo HeliX
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
O po kiek dienų nebegalima kelt dispute? Ir kaip man reikės įrodyt, kad negavau siuntinio?

pasiknises po emailus radau:

This dispute has been deferred because it

was not opened within 45 days of payment.

 

po 45 dienu jau nebegalesi padaryt nieka, o tau jau praejo 41 diena, tai patariu atidaryt dispute kol laikas ;)

O paskui ten viska isaiskinsi, kad tada ir tada pirkai ir kad negavai, jei seleris neirodys kokio tracking nr, tu atgausi saibas, arba seleris issius vel preke, man jau taip pora kart buvo ;) issiusdavo antra preke, tai paskui pareidavo abi prekes is kart :D uz 1 kaina

Ypac apsimoka taip daryt, jei seleris turi 100% feedback :) tada dar pagazdini kad paliksi negative, tai jie viska daro :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašyk tracking number ir kelk dispute jei to nepadarys. Dispute skirtas tam, kad susibendraut su selleriu, jei jis nesišneka ar nenoriai bendrauja su tavim kitais būdais. Jei iškėlęs dispute nesulauksi jokio tau tinkamo atsakymo - iš dispute darysi claim. Trumpai ir aiškiai. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
pasiknises po emailus radau:

This dispute has been deferred because it

was not opened within 45 days of payment.

 

po 45 dienu jau nebegalesi padaryt nieka, o tau jau praejo 41 diena, tai patariu atidaryt dispute kol laikas ;)

O paskui ten viska isaiskinsi, kad tada ir tada pirkai ir kad negavai, jei seleris neirodys kokio tracking nr, tu atgausi saibas, arba seleris issius vel preke, man jau taip pora kart buvo ;) issiusdavo antra preke, tai paskui pareidavo abi prekes is kart :) uz 1 kaina

Ypac apsimoka taip daryt, jei seleris turi 100% feedback :) tada dar pagazdini kad paliksi negative, tai jie viska daro :D

 

 

Prašyk tracking number ir kelk dispute jei to nepadarys. Dispute skirtas tam, kad susibendraut su selleriu, jei jis nesišneka ar nenoriai bendrauja su tavim kitais būdais. Jei iškėlęs dispute nesulauksi jokio tau tinkamo atsakymo - iš dispute darysi claim. Trumpai ir aiškiai. :)

Gerai, dėkui, bandysiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Iš pradžių parašiau seleriui, tai jis sako atidaryk dispute išsiaiškinsim. Atidariau, ir noriu paklaust ko gali papildomai paprašyt iš manęs Paypal? Kaip aš įrodysiu, kad siuntinio negavau?

paypalas ne is taves prashis o is pardavejo kad jis yroditu kad ishsiunte siuntyni.Jei pardavejas siunte be tracking number tada jam shakes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Iš pradžių parašiau seleriui, tai jis sako atidaryk dispute išsiaiškinsim. Atidariau, ir noriu paklaust ko gali papildomai paprašyt iš manęs Paypal? Kaip aš įrodysiu, kad siuntinio negavau?

 

jei selleris netures tracking number ., tai tau pasiseke , o jei tures kentesi tu tada . gal nereikejo taip greit dispute daryti ?

Redagavo bokalas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
paypalas ne is taves prashis o is pardavejo kad jis yroditu kad ishsiunte siuntyni.Jei pardavejas siunte be tracking number tada jam shakes

 

 

jei selleris netures tracking number ., tai tau pasiseke , o jei tures kentesi tu tada . gal nereikejo taip greit dispute daryti ?

 

Jeigu buvo tracking number, ar neturėjo pardavėjas man jo perduot, kai išsiuntė siuntinį? Bet jeigu pats siūlė atidaryti dispute, jaučiu, kad įrodymus turi.

O ką daryt jei dispute pralaimėsiu, o siuntinio vis tiek nebus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jeigu buvo tracking number, ar neturėjo pardavėjas man jo perduot, kai išsiuntė siuntinį? Bet jeigu pats siūlė atidaryti dispute, jaučiu, kad įrodymus turi.

O ką daryt jei dispute pralaimėsiu, o siuntinio vis tiek nebus?

Px tas tracking number,kelk dispute(nelauk jau greit bus 45 dienos),seleris juk gali suzinoti per pasta ar gavai ar ne,jei matys kad negavai tai aisku jis rasys kad uz dingusias ar pavogtas siuntas jis neatsako,na tada tu duok jam kokia 10 dienu aiskinimuisi su pastu arba refund prasyk,jei ne tai claim daryk ir 90% kad paypalas tavo naudai nuspres(juk seleris atsako uz pasto pristatyma,be to pats seleris gali pastui skunda daryti ir pinigus grazintis)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Kadangi selleris per dispute man nieko neatrašė, tai padariau claim prieš kelias dienas, bet jis visvien nieko neatsako.

Ten parašyta, jeigu iki 26d. nieko neparašys bus gražinti pinigai.

Norėjau paklaust, kokį feedback dėt selleriui ir kada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kadangi selleris per dispute man nieko neatrašė, tai padariau claim prieš kelias dienas, bet jis visvien nieko neatsako.

Ten parašyta, jeigu iki 26d. nieko neparašys bus gražinti pinigai.

Norėjau paklaust, kokį feedback dėt selleriui ir kada?

 

koki nori toki ir dek ,koks skirtumas .....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man su Dx buvo ir Lietuvos Šilutės miesto paštu tokia istorija, buvo tracking numberis per vidine paiešką rodė kad Šilutės paštas gavo, nuejo zmogus pasiimt , jie iskojo visur to siuntinio pas save , nerado nei sandelyje niekur ;) po savaites skambinau i Centrini klaipedos pasta kurie juos kuruoja , perskambino sako eikit pasiimti tikrai yra, vel nuejo: sako neturim, ieskojo ir t.t. na mes vel susirisom su klaipeda, tai kita diena nuejo zmogus pasiimt ( jau trecia kart su pasu su tracking numeriu) jam vel sako nera, poto pakelia akis klausia : o jus toks ir toks? Taip. Tai siuntinys padetas pries akis jai ant lentynos sako tai va pasiimkit ;) na vienu zodziu pzdc

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va selleris idėjo Tracking number ir parašė per kokią kompaniją siuntė, bet pagal tą numerį USPS jokių duomenų neturi. Paypalas dabar rašo, kad aš patikrinčiau info ir arba daryčiau cancel claim, arba nieko nedaryčiau, jei siuntinio negavau, ir jie po dviejų dienų tęs tyrimą. Atsakyt Paypalui dabar nėra kaip, nėra tokios funkcijos, tai gal jie patys pažiurės pagal tą numerį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...