Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Markė čia manau ne prie ko. Gaila, kad taip ir neišaiškėjo kas ir kaip ten įvyko. Jeigu remontas buvo atliktas užsienyje, prieš išsiunčiant mašiną, tai nenustebčiau, nes Lietuva kaip trečiojo pasaulio šalis, sąvartynas. Bet šiuo atveju nemanau, kad taip buvo, nes atstovybės dažo tikrai labai gerai, paprastas žmogus nepamatys niekaip, apie lubų apmušalus jau nešneku. Daugiausia šansų, kad buvo pažeista vežant, bet tokiu atveju nuostolius turi atlyginti CMR draudimas. Kad tralistai patys mašiną taisytų mažai tikėtina, nebent koks privatus traliukas vežė ar nerimta firma su pasibaigusiu draudimu, bet abejoju ar tokius samdytų atstovybė. Greičiausiai pačioj atstovybėj darbuotojai kaip nors pažeidė ir kad neatlyginti kosminių nuostolių patys sutvarkė kokiam garaže.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Yra BMW e60 facelift, 3.0d 173kw, automatas.

Pilnos komplektacijos

komfort salonas, heap up, sildomas vairas, night vision, aktyvus vairo pilotas, high beam assist, indvidual muzika, didelis ekranas, shadow line, sport vairas, duru pritraukejai, uzuolaideles.

R18 su gerom zieminem padangom.

Grazus numeris 666

Juoda spalva!

 

 

Kaina 8000e iki pirmadienio, be derybu

Foto nera.

 

Minusai lengvai pasitvarkyt vaziuokle, stiklas gaves akmenuka, bet parodysiu kaip issprest ir nesukt galvos, dega kablio klaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Positive Crankcase Ventilation. Tai per ta vamzduką ir turi eiti tepalo garai kurie vėliau arba i atmosferą išmetami arba sudeginami.. Blogesnis variantas jeigu užsikimšes jis tada gali pramušt tepalą per kitas vietas dėl to kad slėgis nepasišalina iš variklio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atvėsus orams kilo mintis atsikratyti vieno šeimos dyzelio, nes 15 min važiuojant iki darbo taip ir nesušyla salonas :D Užtenka vieną turėt kažkur toliau pavažiuot. Dabar mintis sukasi apie benzinas/elektra. Peržiūrėjus skelbimus pasirinkimo daug nematau, arba Prius arba Honda Civic. Apie Prius kaip ir viską žinau, teko ir vairuoti, bet apie Hondos hibridą nieko nesu girdėjas. Renkantis tarp šitų kuris patikimesnis? Čia turbūt svarbiausias dalykas, nes jau pavargaus su tais dyzeliais važinėti po servisus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atvėsus orams kilo mintis atsikratyti vieno šeimos dyzelio, nes 15 min važiuojant iki darbo taip ir nesušyla salonas :D Užtenka vieną turėt kažkur toliau pavažiuot. Dabar mintis sukasi apie benzinas/elektra. Peržiūrėjus skelbimus pasirinkimo daug nematau, arba Prius arba Honda Civic. Apie Prius kaip ir viską žinau, teko ir vairuoti, bet apie Hondos hibridą nieko nesu girdėjas. Renkantis tarp šitų kuris patikimesnis? Čia turbūt svarbiausias dalykas, nes jau pavargaus su tais dyzeliais važinėti po servisus :D

Kas liečia Honda hibridus, tai ten nevisavertis hibridas lyginant su Toyotos HSD - negali važiuoti grynai ant elektros (nebent kas vėlesnėse kartose pasikeitė). Čia daugiau yra parašyta apie jų sistemą.

Kolega turi Insight antros kartos, tai patenkintas po kol kas, gan retas daiktas Lietuvoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklio gumas :D :D Ten į viską reik atkreipt dėmesį. Pirmiausia elektronika, nes labai sudėtinga, problematiška ir brangi. Toliau smagratis, nes kainuoja vos ne kaip pusė mašinos.

Mano patarimas - nepirk Volvo. Jei vistiek pirksi, tai pirk ne S60, o S80. S80 bent kažkiek komforto yra, S60 nesusipratimas kažkoks. Jų sąnaudos praktiškai nesiskiria, iš techninės pusės beveik viskas identiška.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kolegos.

Toks klausimukas, noreciau, kad mano masinele butu kiek aukstesne (Audi A4 B5, 1,6, benzinas), nes vaziuojant misko takeliais vos nepameciau to skydo po dugnu. Kokie budai yra tai padaryti? Vienas sako keisk amortizatorius, kitas - prie amortazatoriaus privirink dar viena zieda nuo kito amortiko paemes, o trecias variantas - kazkoki papildoma verzle (ar tai varzta prisukti)? Ir dar, ar tokia modifikacija galetu pakenkti pacio automobilio konstrukcijai, kaip pvz.: vairo traukems?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakeitus amortizatorius aukštis nepasikeičia, nebent stovi visokie self-leveling ir pan. amortizatoriai, bet ne šiuo atveju.

Galima privirinti kaip sakei antrą žiedą, bet tada nebepraeisi TA.

Subaristai deda šaibas tarp amortiko atraminės lėkštės ir kėbulo, nežinau ar Audi taip įmanoma, jei ir taip, tai jas dar reikia kažkur pagamint.

Pigiausias būdas - sukišti gumas į spyruokles.

Dar galima pakeisti spyruokles į naujas (būtinai tik naujas), galbūt tavo jau nusėdusios. Prie to pačio keičiant spyruokles įdėti gumas po jom.

Dar galima uždėti šiek tiek aukštesnes padangas, pvz., jei pas tave stovi R15/195/65, tai gali dėt 195/70 arba 205/70, tik labai persistengt nereikia, nes gali kabinti posparnius.

 

Spyruoklės + gumos + padangos išloštum kokius 5cm, bet stebuklo nesitikėk. Aukštinant mašiną pablogėja jos stabilumas, valdomumas, padidėja kuro sąnaudos. Jei dažnai važinėji miškais, tai geriau pagalvok apie tam skirtos mašinos - krosoverio pirkimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kokie atsiliepimai būtų apie volvo S60 ~2002m, 2.4 120kw dyzeliniu varikliu. Skaičiau, kad į variklio gumas reiktų dėmesį atkreipt. Kokie dar niuansai?

Turiu v70 2003. Pirma žiūri visus skysčius kaip ir bet kokią auto pirkdamas, toliau būklę, aišku ledo nesitikėti bet pažiūri kad nebūtų visa nubraižyta nudaužyta ir salonas per daug nenužystas nes laikui einant tos smulkmenos iš proto pradės varyti, o susitvarkyti užtruksi arba daug laiko arba išleisi daug pinigų. :) iš elektros pusės neteko susidurti su problemom tai negaliu pakomentuoti. Važiuoklę gerai perpurtyt reikia pas volvistus nes nežinantys keičia dalis pagal tai ką mato o tas ne visada padeda (man pakeitė ne volistai sailenblokus kai realiai bildėjo amortizatoriaus atrama ir kiek žinau tos atramos dažna šitų modelių problema nes su pirmos kartos v70 irgi panašiai buvo). Į variklio pagalves tikrai reikia atkreipti dėmesį kaip pats sakai, nes nepigios. Taip pat žinok kad dažnai joms barška smagračiai bet vieni sako nesukt galvos o kitiem kliūna tai keičia o tas tikrai nepigu dedant naujas dalis. Automatai šitų silpni, labai dažnai muša tarp 2-3 bėgio bet dėl to dar galima gyventi, reikia žiūrėt kad nemuštų iš D į R metant ir atvirkščiai nes tokiu atveju dėžė jau paskutines dienas skaičiuoja. :) Draugas su mušimu tarp 2-3 bėgių tris metus atvažinėjo o kai pradėjo mušt R ir D po mėnesio dingo 3 bėgis, išmesdavo antrą, sukeldavo apsukas ir nebevažiuodavo. :) Pasiteirauk pardavėjo kada keistas ar restauruotas hidroblokas arba dėžė, nes mušimas išlenda apšilus dėžei po kažkur 20-30min tai apžiūrėdamas ne visada pajausi jį. Ir jei ieškosi tokios tai imk pilnesnę komplektaciją, nes plikos basos net už mažus pinigus stovi laaabai ilgai skelbimuose. :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Aciu uz atsakyma, ko gero link pavasario galvosiu ka cia sugalvojus. Noreciau nediduka dzipuka isigyti bet ant jo islaidos butu zimiai didesnei nei mano Audi A4.

dar kelios mintys:

as litagroj nusipirkau juostines gumos, issikirpau ziedus ir dejau virs spyruokles i atramine lekstute, taip pasikeliau beveik centimetru civic'o gala. Dar buna tokie dalykai virs virsutines lekstutes:

s-l225.jpg

 

 

Siaip audi eina su skirtingais motorais, gali pasidometi, gal kokios quatro 2.8l ar universalai ejo su aukstesnem spyruoklemis, tada nereiks chalturinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 savaičių...

Man ir idomu kuo geriau :unsure::)

Nes seip abi mazos taburetes :)

 

Prabangos ir limuzino nereikia. Keturis metus A4 B5 fl vairuoju ir užteko kiek reikia. Tik jau morališkai atsibodo. Jeigu sąžiningai mašinos jau neprižiūri, reiškia metas yra keisti į kitą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...