Pereiti prie turinio

KristinaRUT

Nariai
  • Pranešimai

    568
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    100%

KristinaRUT Pranešimai

  1. Na taip as kalbejau is UAb puses (kur netgi sunkiau nei mb tvarkyt apskaita), ir taip, ne tik SAM yra, bet esme, kad norejau paklausti KUR galima pridaryti klaidu teikiant pacias minimaliausiai reikalingas formas. Ir kur taip pridaryti, kad reiktu paskui dar valandas taisyt.

     

    Akivaizdu gi, kad kalbat apie taisymus ten kur tikrai daugiau darbo nei patys minimaliausi 100% imoniu esantys dalykai.

     

    Negi tap sunku pripazinti, kad nereikai butinai gero buhalterio teikiant PACIAS MINIMALIASUSIAI reikalaujamas formas?

     

    Manote UAB apskaita skiriasi nuo MB apskaitos? Tiek vienai, tiek kitai įmonei turi būti sudaromas balansas, kuris teikiamas Registrų centrui. Beto, labai mažos UAB balansas kur kas mažesnės apimties nei MB... turiu galvoj pateikiamų duomenų pozicijas registrų centrui.

     

    Balanso sudarymui naudojamas dvejybinis įrašas. Viskas.

  2. Sveiki, planuoju gauti paramą darbo vietai steigti, tačiau dalykas kurį daryčiau už paramos pinigus nėra mano pagrindinė veikla, o viena iš sąlygų yra kad dirbčiau tą darba nuo 8 iki 5, tai gal kas žinote ar galiu mažojoje bendrijoje daryti kelias veiklas ir tuo metu legaliai užsiimčiau dviem veiklomis? ir kaip tada su mokesčiais, ar užteks sumokėti vsd ir psd ar prisideda dar kažkokių mokesčių?

     

    Galite turėti kelias veiklas. Mokesčiai nuo kelių veiklų turėjimo papildomi neatsiranda.

  3. Smalsu kas ten per klaidos buna teikiant direktoriaus sam forma menesine ar pan...

     

    Ar vigi kalbat apie visai kitokias situaciojas, tai yra kur yra kazkas rimciau nei tik drektorius su savo menesines algos sam forma + elementarios pirkimo pardavimo saskaitos? Nes sunku isivaizduot cia klaidas, juolab tokias, kurioms taisyti reiktu skirti daug darbo.

     

    Cia kaip samdyt vairuotoja- kuo geresni, tuo geriau, bet jei tave reikia nuvezti 300 metru tiesiu keliu be kitu masinu jame, tai tiktu ir bet koks ka tik teises gaves zmogus. Ir avariniu situaciju nelabai isivaizduotum net ir su tokiu prastu-nepatyrusiu.

     

    Jūs darykit kaip jums lengviau, patogiau, kaip norisi ir pan. Juk sakiau kad MB buhalteris neprivalomas.

     

    O ataskaitos valstybei vien SAM'o pateikimu sodrai nesibaigia. Bet gal jums ir užteks :D. Tiek žinių.

     

    Ir dar pastebėjimas. Už MB narius ne SAM ataskaita yra teikiama... :) SAM ataskaita tik samdomiems darbuotojams.

  4. Gera buhaltere visada geriau, bet sitam kontekste tai nera taip svarbu. Cia net nebus kur klysti...

     

    Beje dabar prie euro visi paslaugu kainas iskele, nes gi 10 eur isvis nepinigas, bet 2014metais uz 30Lt tax forume tikrai budavo galima surasti, ir ne studenciu.

     

    Brangesnes buhalteres reikalingos kai atsiranda imones operaciju, kurios yra isskirtinesnes.

     

    Cia kas yra ta bazines operacijos, kurios yra 100% kitu imoniu. Tad bet kas susitvarkytu.

    Ir taip tolau, pvz operacija, kuri yra tik 75% imoniu jau reikia atidziau rinktis buhaltere. 25% imoniu esanti operacija dar atidziau. Na o jei 5% ar 1% tai jau reikia tik geriausius imti.

     

    Zodziu cia reliatyvu priklausomai nuo veiklos, nebutina labai geru paciai elementariai keliu minuciu bazei, kur uzplidyt reikia pora formu pagal ablona praeito menesio pakeitus skaiciukus ir pati paprasciausia balansa metu gale suvest kur tiesiog pirkimo ir pardavimo saskaitos. Cia baziu baze :)

     

    Taip taip, aš nieko nesakau :), bet darbo, taisant tokių čia "bet kas padarytų" irgi yra sočiai, galima ir kitiems "paskolinti".

    Nieko asmeniško. MB iš viso buhalteris neprivalomas pagal įstatymą.

     

    Aš greitai pradėsiu teikti apskaitos paslaugas, manau kažkur kainuos įmonei apie 300/metams

     

    Labai puikus optimistinis požiūris. Ar galėsite juo pasidalinti po 1 - 1,5 metų teikiant apskaitos paslaugas. Ir niekaip neimkit juodais. Taip imant, klientai pradeda nebegerbti... Na nebent pagarbos poreikis jums nėra svarbus.

  5. Jus tikites kad siais laikais kazkas prsisiims atsakomybe, imsis gilintis i imones veikla, specifika ir gais laika uz 10 Eur per menesi? Ir dar uz tai israsys saskaita faktura? :D

     

    Čia jūs taip mąstote, aš taip mąstau, o žiūrėk atsiras kokia buhalterijos pirmo kurso studentė ir už 10 €. Tik labai dažnai tokiais atvejais yra mokama du kartus arba tampa visi blogi, nes blooogas gyvenimas dėl nesumokėtų mokesčių...

  6. Jeigu nepakanka, sutvarko dokumentus antstoliams, ką gali padaryti ir pats. :D

     

    Be teismo sprendimo antstoliai skolos neišieško. Pirma reikia prisiteisti skolą, tada kreiptis į antstolį.

     

    Kai kur antstoliai kaip papildoma veikla užsiima skolų išieškojimu, bet šiuo atveju jie tegali veikti lygiai taip pat kaip ir skolas išieškančios įmonės. Tik po teismo sprendimo jie jau veikia pagal vykdomuosius dokumentus, jau tiesiogiai kaip valstybės atstovai - antstoliai.

     

    Pas advokatus galėtum gauti geresnį pasiūlymą. Tik advokatų kontoros gali prisiteisti išlaidas už teisinį atstovavimą, todėl yra galimas ir variantas skolą prisiteisti nemokamai. Nieko tos skolų išieškojimo įmonės geriau nedaro mano nuomone.

     

    Visiškai teisingai.

  7. Šiuo metu esu išsiėmęs IV pažymą kaip fizinis asmuo. Pardavinėju duomenis Prancuzijos juridiniam asmeniui. Jam be PVM nepalanku su manimi dirbti, dėl to neužtenka mano IV pažymos kodo ir būtinai reikalingas VAT (PVM).

     

    Mano pajamos neviršyja 45t eurų, tačiau norint išlaikyti šį klientą aš privalau išsiimti PVM mokėtojo statusą. Suteikdamas paslaugas aš nieko neperku, t.y turiu tik laiko sąnaudas atliekant darbą.

     

    Tarkim, kad įprastai už eilinį sandorį iš jo prašau 1000e ir pats susimoku nuo šios sumos mokesčius.

     

    Jeigu aš tampu PVM mokėtoju, tuomet aš papildomai turiu mokėti ir 21% PVM nuo 1000e, taip?

     

    Tokiu atveju ar aš turėčiau nuo šiol įtraukti tuos papildomus 21% į sąskaitą (1000e + 210e VAT, viso 1210e)? Jeigu teisingai suprantu, pirkėjas PVM gali susigražinti, o aš kaip fizinis asmuo - negaliu.

     

    Jei jūs tapsite PVM mokėtoju, tai pardavimams į kitas ES šalis yra taikomas 0 PVM tarifas. Kadangi pas jus paslauga (rašėte kad duomenis pardavinėjate), tai paslaugos, suteiktos ne Lietuvos teritorijoje yra laikomos ne PVM objektu Lietuvoje, todėl mūsų VMI gali jūsų ir neregistruoti PVM mokėtoju, nes tokiu būti pagal jūsų atvejį registruotis yra neprivalu. Jei vis dėl to įregistruos, tai paslaugų neapmokestinsite PVM, nes jos teikiamos ne Lietuvos subjektui ir ne Lietuvos teritorijoje, nes prancūzai nemanau kad pas jus atvyksta tų paslaugų pasiimti, jūs dirbate per nuotolį.

     

    Jei prekes (paslaugas) pirksite Lietuvoje, tai tokių pirkimų PVM jūs galėsite susigrąžinti, jei būsite PVM mokėtojas.

  8. Kristina, man reikia oficialaus dokumento, patvirtinančio, kad dirbu pagal IV. Ar nuvykęs į VMI skyrių tokį gaučiau be problemų? Be to, šiuo metu gavau užklausą dėl registrinių duomenų keitimo, kuriame nurodoma, jog turiu iš naujo pateikti dokumentą dėl IV vykdymo, o jei to nepadarysiu, jis bus pašalintas. Dėl ko taip galėjo atsitikti? Metus laiko nebuvo jokių problemų. Dėkoju.

     

    Junkitės per manoVMI, ir kur yra mokesčių mokėtojo kortelė rasite ir pažymą. Ji tinka. Arba fiziškai vykti į VMI.

  9. Nu kai mažam mieste gyveni, o pajamų nėra iš ko važinėti tai ne taip ir lengva mano nuomonė vistiek turi būti kažkur kur būtų galima pasiskųsti, daug kas sako kad nenormalu, sutvarkiau o, nepriima nu negi ne keista, tai kam žadėti jei nepriims? taip ir norisi pasiųsti ko tolyn, tai reikėjo iš kart sakyti ne, arba paskambinsim nors ir nepaskabintu, man taip reikia pinigų, skęstu skolose, ir netik, o jie čia renkasi į paprasta darbą, nekvalifikuota, teisybės kai kur tikrai nėra, atsibodo galvoti kaip užsidirbti, viskuom domėjausi, bet be investavimo aš tikrai niekur neužsidirbsiu, o pats išradimo tikrai jokio nesukursiu.

     

    Be komentarų, nes tiesiog nesuprantu jūsų.

  10. Bet jei žmogų paveda, juk kainuoja pinigai praeit medicinine o čia dar nepriima, man čia kaip *******ėjimas grynai, tu tvarkykis o mes pagalvosim priimt ar ne, jei ne tai tegu sako kodėl? o jei sako tvarkykis turi ir priimti.

     

    Čia jau jūsų apsisprendimo reikalas, tvarkytis tą sveikatą ar ne. Šiaip sveikatos patikra ne šimtus kainuoja, o tokie veiksniai kaip "dulkėtumas" "darbas kompiuteriu" "elektromagnetinis laukas" tinka daugelyje darbo vietų ir sveikatos patikra galioja iki 2 metų. taigi savo indėlį į sveikatos patikrą galėsite panaudoti pas kitą darbdavį.

    Ne vienas dabar darbdavys egzistuoja, pasibaigė laikai su frazėmis, kad "šimtas už vartų stovi".

  11. Isejau is darbo vakar (t.y perdaviau pareiskima nes jau dirbu kitame darbe, pakolkas neofficialiai). Siandien paskambinau darbdaviau ir pasiteiravau kada su manimi atsiskaitys, sake uz praeita men gausiu sio men 29d, o uz si kito men ~25d. Kokie mano galimi veiksmai? Pagal DK darbdavys isipareiga atsiskaityti su manimi ta diena kai as iseinu. Sakiau darbdaviau jog praeitoje darbovieteje atsiskaite ta pacia diena, sake visur kitaip (Istatymai visiems vienodi?)

    Pakeista; nezinau ar i ta skilti pataikiau

     

    -----

     

    Noriu paklausti ar čia nepažeidimas? man sakė tvarkytis, perėjau medicininė, dėjo štampą bet sako laukti kol baigsis pas kažką terminuota sutartys, ar taip gali būti? juk turi ta pačia minute priimti ir įdarbinti, o ne mėnesi laukti.

     

    Darbo sutartis pagal DK įsigalioja darbuotojui pradėjus dirbti. DK 42 str. 3 d.

  12. Turiu klausimą:

    Gavau apmokėjimą internetu. Prekes išsiunčiau tik po savaitės. Ar sąskaitą turėčiau rašyti tos dienos data, kai gavau įplaukas į banko sąskaitą, ar tik tą dieną, kai įvyko išsiuntimas? Spėju kad tą dieną kai išsiunčiau, nes tą dieną kai pervede man pinigus, aš net iš tiekejo tos prekės dar neturėjau pas save.. ar teisingai ?

     

    Pardavimo sąskaita yra išrašoma pardavimo momentu.

  13. Jie uzsiregistruosiu per taxify kaip pavezejas ir reginu ind. veikla, ar veliau galiu papildyti veikla drop shipingui. Mokesciai tokie patys, ar skiriasi? "buhalterija" pildyti ant vieno zurnalo bendrai, ar atskirai? ir ar galime indv. veikla nutraukti kada nori? tarkim pora menesiu vykdziau ir nutraukiau ir su tuo nutraukiamu baigiasi ir mokesciu mokejimas... ar yra kazkoks minimalus privalomas laikotarpis veiklai vykdyti, mokescius moketi?

     

    1. Visada galima pakeisti IV veiklas;

    2. IV veiklai mokesčiai vienodi nepriklausomai kokią veiklą vykdysi. Skiriasi tik GPM tarifai, kurie yra arba 5 arba 15 proc.

    3. Kiekvienai veiklai "buhalterija" vedama atskirai, t.y. pildomi atskiri pajamų ir išlaidų žurnalai.

    4. Veiklą bet kada galima išregistruoti, tik už tuos metus, kai vykdei IV nepriklausomai ar gavai pajamų ar ne reikės teikti metinę deklaraciją GPM308.Ir jei būsi uždirbęs "pelno" reikės susimokėti valstybei nuo pelno.

     

    Aš dabar turiu IV ir jei dar papildomai įsidarbinčiau vienoje įmonėje, tai kaip suprantu man vistiek reikėtų mokėti psd pačiam, nors ir man darbdavys apmoka?

     

    Kas mėnesį mokėti PSD nereikės, bet jei IV uždirbs "pelno", tai nuo pusės pelno teks susimokėti PSD.

  14. Kadangi straipsnis gan senas, tai norėjau paklaust ar atsirado kitų būdų pasirašyti dokumentus be e.parašo per mob. ryšio operatorių? Kad ir pvž prisijungus prie el.bank.

    Ačiū

     

    Steigiant tik el.parašas naudojamas.

     

    Sveiki,

     

    pribrendo laikas legalizuotis ir nemazai perskaites info, nusprendziau isteigti MB.

    Kazkaip neradau (nepastebejau) panasios info:

     

    1. As siunciuosi elektronikos prekes is Japonijos. Ten turiu vietini drauga japona, kuriam is savo banko (kartais PayPal) saskaitos pervedu pinigus uz prekes ir siuntima bei siek tiek jam uz darba. Jis nuperka ir atsiuncia man i LT. Klausimas kaip man ikurus MB, legaliai parodyti kiek moku uz prekes ir kaip parodyti ta suma, kuria sumoku pagalbininkui?

     

    2. Kadangi prekiu turiu dar is seniau, o dalis ju yra ir pakeliui i LT (cia dar MB neturiu), kaip jas permest ant MB?

     

    3. Prekems pirkti naudoju banko kredita, pardaves, kredita grazinu, palukanas moku 18proc. kaip daryti kai bus MB?

     

    4. Ar yra kokiu nors variantu del uzseniecio idarbinimo savo MB?

     

    Dekoju uz issamius zinanciu atsakymus

     

    1. Sudarykite paslaugų sutartį. Jos pagrindu ir mokėsite. Deklaruosite išmokas užsienio valstybės piliečiui, o jis mokesčius susimokės pagal savo valstybės teisės aktus.

     

    2. Kadangi tai jūsų asmeninis turtas šiuo atveju, tai tiesiog tas prekes parduosite MB pagal pirkimo pardavimo sutartį. Jei suma viršys 2500 €, toks sandoris apsimokestis GPM.

     

    3. MB vardu imsite kreditą. Tada kreditą gražins MB ir mokės palūkanas.

     

    4. Užsieniečių įdarbinimas vykdomas tokia pat tvarka, kaip ir kitose įmonėse. Jei tai ES pilietis, tai be jokių apribojimų, jei tai ne ES pilietis, jis turi turėti teisę gyventi ir dirbti ES.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...