Pereiti prie turinio

Karol

Nariai
  • Pranešimai

    667
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    34
  • Atsiliepimai

    0%

Karol Pranešimai

  1. Stanley jau atsakė, kodėl Lietuvoje tokie mokesčiai nėra logiški. Užsienyje jie yra, bet jie ir turi tam pagrindą ir ten auto yra prabangos reikalas. Lietuvoje jis yra būtinybė, nes tik mieste gali gauti pusėtiną viešąjį susisiekimą, ir tai prikaitusiame autobuse, nes kondicionierių nėra/neveikia arba tiesiog neįjungti dėl taupymo. Ką jau bekalbėti žmogui, gyvenančiam ne mieste. Niekas baisiai nepyktų dėl visų mokesčių, jei LT turėtų bent padorų viešąjį transportą. Deja, to nėra, ir panašu, kad surenkami pinigai nebus skiriami tam taisyti. Vat kai tas čiuvakas iš kaimo galės normaliai autobusu pasiekti miestą, tada galėsim ir kalbėti kodėl nemetam lauk senų kledarų. Kolkas tai jam yra VIENINTELĖ susisiekimo priemonė, o geresnės jis tiesiog neįperka. Lietuvoje įstatymai priimami žiūrint tik į Vilnių.

     

    Matai, reikia dar suprasti ir tai, jog auto mokestis nereiskia, jog automobiliu negalesi naudotis. Stanley nuo Liepos 1 ir toliau gales su zmona vazineti i darba. Ciuvakas is kaimo irgi. Tu irgi. Mokestis skirtas skatinti pirkti maziau tersiancius auto, o ne perlipti ant dviracio/autobuso/traukinio ir t.t. Velgi keyword cia yra skatinti. Kas reiskia, kad savaime suprantama bus ir tokiu kurie nieko nedarys del to. Bet atsiras ir tokiu, kurie atkreips i tai demesi. Ir tokiu kur atkreips bus dauguma.

     

    Mano nuomone executing gali buti gincitinas ir svarbiausia - pinigu panaudojimas. Bet tikrai ne reikia ar ne reikia. Reikia tokiu skatinimu ir jau seniai ir daugiau.

  2. O tai ką darys žmogus, gyvenantis kaime, kuriam auto būtina, o perka ir taip kibiriuką už 500 €, svarbu, kad važiuojantis? Pirks už 300? Bent įsivaizduoji ,ką gausi už tokią sumą? :D Taršos mokestis teoriškai yra geras, praktiškai - š*do krūva. Vien dėl to, kad skurstantieji bus dar labiau skriaudžiami, o ir kur nueis pinigai - neaišku. Taip pat visi skatinimai skirti labiau pasiturintiems, nes ne kiekvienas gali sau leisti 3k €, kad nusipirktų tą apynaujį auto. Normali 2007 m. mašina irgi kainuoja nemažai. :) O apie teigiamus aspektus. Ne, jų nėra. Ar čia mąstymas kaip su alkoholio kainų didinimu? Visi perka užsienyje ir tiek. Dabar dėl taršos mokesčio visi laikys teršiančius kibirus kuo ilgiau, kad tik nekeisti auto, dėl ko gausim gal net daugiau taršos.

     

     

     

    Nu va ir vėl grynai miesto mąstymas. O ką darys žmogus kaime, kuriam pvz tikrai reiks persivežti daiktus? :) Jam lieka tik universalas. Kai priiminėji įstatymus ar galvoji kažkokius pakeitimus, turi galvoti ne tik apie Vilnių.

     

     

    Beje, šiuo metu važinėju su tikru kibiru - 1.4 litro dyzelis, 55 kW. Dyzelio rija lygiai tiek pat, kiek dvigubai galingesnis passatas. Tarša kaip ir turėtų būti panaši, nes deglaų suvalgo tiek pat? Dokumentuose nenurodyta. Tai vėlgi, kibirai ne visada teršia mažiau.

     

    Pigiu kibiriuku po 500 kainos smarkiai kris del tarsos mokesciu. Paklausa pasiula padarys savo. Kaip, kad padare su tavo minimu alkoholio didinimu. Zmoniu perkanciu masinas po 500 yra visiskas minimumas. Kai priimami istatymai - visiem geras nebusi ir ziuri, kad butu gerai daugumai, o ne minimumui, bet daugeliui negerai. Kaip ir sakiau sis mokestis nera turtingiems ar dar kokiems ir ekonominiu skirtumu nekeicia. Jo neivedus - ekonomine padetis nepasikeis. Ji ivedus - ekonomine asmenine padetis significantly irgi nepasikeis. Cia prastas argumentas.

     

    Suprask, kad tai yra ateitis, elektromobiliai ar kitos 0 tarsos priemones yra ateitis. PVz: Uk issipareigojo 2035 uzdrausti dyzeliniu ir benzininiu auto pardavimus, Vokietija berods 2040 ar 2050. Seniuk, cia uz 15 metu jau prasideda. Londone yra 12.5 svaru DIDESNIS mokestis vien uz ivaziavima i centra (isplestini) (+ congestion charge) jei vairuoji sena meslina dyzeli. Senas meslinas dyzelis yra zemesnis nei euro 6 (tai cia mazdaug visi iki 2012/13 metu) pagal Uk. Ir niekas nesvaigsta apie vargsus ir pan, o ploja katuciu, kad nereikes dusti ir sveikina ulez mokesti. Siaip tarsos mokestis Road tax mokam nuo neatmenamu laiku ir jau ilgokai jis nustatomas pagal auto tarsa.

     

    Tai tu man dabar vakaruose gyvenanciam zmogui paaiskink logiskai, issilavinusios salys nuo seniai eina keliu ismest lauk tersiancius gamta auto, bet Lietuvoje to neturetu buti ir pirmieji zingsniai neturetu buti zengiami, nes kaime ciuvakas negales auto uz 500 euru nusipirkt? Kodel visiem sunerimus del ekologijos mes kaip valstybe vel turim buti atsilikeliai. Nes ciuvakui reikia auto kaime uz 500? Tai gal issirinkim sriti kurioje galima pirmaut? Ne vien greiciausias internetas, nes buvom atsilikeliai ji isivesdami ir tiesiog pasiseke del to geresne infrastruktura turet. Jei turim afigienai svaria sali, tai gal pabukim dar svaresni ir bukim pvz?

     

    Kaip ir sakiau, tobulinti yra kur, ir man baisiai gaila, kad neziurima i kitu saliu pvz ir nesimokoma is ju klaidu (nes nu, o gal mum paeis) - bet faktas tas, kad to jau seniai reikia ir seniai reikia uzsiimti svaros islaikymu Lietuvoje ir gerinimu. As suprantu, kad daugumai gyvenanciu Lietuvoje net i galva tas neateina, ir svarbiau pakovoti uz ciuvaka, kad galetu uz 500 graba pirkt ir vaziuot kaime, nes va reik kovot uz vargsus (aisku reikia, bet ne taip), bet senelyzai, pagyvenk normaliam didmiesty ir suprasi kaip ziauriai svaru lietuvoje ir kad butina ta laikyti ir tureti ilgalaike strategija tam.

     

    Nereikia per daug idealizuoti. Taip, didmiesčiuose (bent jau Vilniuj tai tikrai) vos ne kiekvienas nebestudentas gali užsidirbt ant naujesnio, mažiau taršaus auto. Bet provincijoje viskas kitaip, ten visai kitokia finansinė situacija. Vilniuj žmonės gyvena butuose 100k€ vertės, tai nusipirkt mašiną už 10k€ atrodo normalu, bet kaime žmonės gyvena trobose 10k€ vertės, tai tokiam žmogui nusipirkt mašiną net už 3k€ jau yra prabanga. Žmogus važinėja 500€ vertės gelda ne todėl, kad ji jam patinka, o todėl, kad neturi kitos išeities. Ir pasinaudoti 1000€ kompensacija jis neturi jokių galimybių, nes neįpirks mažiau taršaus auto, kurio reikia pagal įstatymą.

    Lyginat gyvenimą UK ir kitoje vakarų Europoje, tik pamirštat, kad ten yra viešasis transportas - miestuose metro, tramvajai, tarp miestų puikiai išvystytas traukinių tinklas, taip pat dažnai važiuoja nauji komfortiški autobusai. Važinėt viešuoju dažnai net greičiau ir patogiau nei su mašina. Kelių infrastruktūra pritaikyta dviračiams ir mopedams. Pas mus Vilniuj tik autobusai, anksčiau bent mikriukai ir privatūs autobusai buvo, dabar ir tų nebėra. Tarp miestų išvis tragedija, per visą šalį vos trys traukiniai ir porą kartų per dieną važiuojantys seni susmirdę autobusai. Net nereikia važiuoti per Lietuvą, užtenka gyventi priemiestyje, kad suprastum, jog be mašinos neišgyvensi. Pvz., man su mašina pasiekt miestą trunka 20min, su autobusais įskaitant ėjimą iki stotelės ir persėdimą 1,5-2val. Žmona su mielu noru važinėtų į darbą dviračiu, bet net ir tokios galimybės nėra, nes iki miesto veda tik du siauri vingiuoti keliai, be kelkraščių ar šaligatvių, 10km spinduliu nėra nei vieno dviračio tako, tai tik laiko klausimas kada nutrenktų mašina.

    Taip kad dažnu atveju automobilis Lietuvoje yra ne pasipuikavimas, o būtinybė išgyvenimui.

     

    Valdžia kaip visada ne iš to galo galvoja, pradžioj draudžia, baudžia ir apmokestina, o tik po to suteikia alternatyvų.

     

    Siaip ypatingai geri argumentai del infrastrukturos nebuvimo ir faktas, jog teisingi. Ypac del tarpmiestiniu. Traukiniai yra super daiktas tarp miestu ir gaila, kad ziauriai nepopuliarus Lietuvoje ir nelabai skatinami. Galetu traukiniu bilietus dalinti uz ta suma kokia sumokejai tarsos mokescio/tokio pacio dydzio nuolaida dviraciui/el mopedui ir t.t. Butu labai modernu ir zmones nepyktu :)

  3. As ir tos nuomones, kad neesi normaliu batu turejes jei tau pigi kopija yra jega.

    Pasidairykit asos ar footlocker, kartais labai gerai atkerta per kainas 50% 70% ir pan. Nereiks nelegalaus verslo remt.

     

    As esu viena karta gyvenime nusipirkes fake Pumos batus. Buvau Lietuvoje ir buvo tokia parduotuve Wava ar kazkas tokio Akropolyje. 350lt Puma, ziauriai jega ir t.t Pirkau, labai saugojau. Per dvi savaites siknon nuejo, suplyso sonai ir t.t, po savaites spaudoje pilna straipsniu atsirado, kad reidavo ta Wava ir rado daug feikiniu batu.

    O siaip adidas ir pan 5 - 6 metus nesioju, apsitrina, bet nera plyse ar pan, normaliai priziurint netgi labai gerai atrodo, kad ir kiek tasai.

  4. Tai tiems turbūt ir 2000 m mašiną nusipirkti yra iššūkis, nes pasiūloj gausybė pigių 2007 m kibirų. O kalbant apie tą 7 metų senumo kibiriuką, tai skelbimuose nemažai variantų jau nuo 3000 EUR - taip, net tokios sumos. Tačiau daugumai lietuvių gi ne lygis :) Jau seniai praėjo tie laikai, kad 'brangesnės neįperka'. Aišku, yra tokių žmonių, bet jų yra visada visame pasaulyje (ne į mažumą reikia žiūrėti). Bet kiek žmonių, kurie galėtų nusipirkti naujesnę mašiną, bet perka seną triperį, nes mąsto taip: ai, aš čia sutaupysiu, dar va kaimynas garaže galės paremontuoti...ir vietoj naujesnio hečbeko vis tiek geriau universalas, gal kada nors gyvenime reikės bulves vežt.

     

    Va su tokiu mąstymu žmonių vis dar daugybė. Jie yra bėda.

     

     

    Siai dar prideciau (stebint is sono) mes dar daug kas turim ta sovietini kompleksa. Kazkodel reikia pasirodyti pries kaimyna, pavaidint, kad gyveni geriau ar pan, kazka irodyt kaimynui/draugui/nepazistamam. Del to jei biudzetas 5k - nepirks keliu metu senumo corsos, pirks ziauriai sena, bet audi ar bmw ar pan. Savaime aisku - ne visi, bet tikrai yra, ir ne visi del tos priezasties perka (kitiem gal patinka senos masinos, jiems nesvarbu bus tarsos mokestis), bet - yra ir nemazai.

    As Uk esu mates tikrai ne viena lietuvi - perka mersa uz 20k pusnauji koki, bet gyvena kambariukyje 8kv. Ir ypac Londone, kas gyvena turbut supranta, kad auto Londone isvis yra labiau peilis po kaklu nei nauda. Tai vel cia gali sakyti, kad emigrantai lopai, bet esme tame, kad jie uzaugo, susiformavo ir tapo lopais Lietuvoje ir ta lopiskuma tiesiog atsiveze. Cia gime/nuo mazens auge lietuviai tai netgi labai kitokie.

     

    Aisku tokiu mazeja, ir jaunuoliu jau daug lietuviu yra kur atrodo jau teisingai masto ir nebesureiksmina tokiu nesamoniu. Kas yra ziauriai jega ir pozytuvu ir labai netgi dziugu. Kas veda prie to, kad tas tarsos mokestis yra sioks toks mini skatinimas pradet mastyt siek tiek kitaip irgi. Paverks zmones, kad oi nesamone, po 5 metu taps norma ir savaime suprantamas dalykas ir nesuprasim, kad galima kitaip.

  5. Taip, logiška. Bet kaip tam nepasiturinčiam žmogeliui ištraukti tuos kad ir 5000-6000 € už tą 7 metų senumo kibiriuką, kuris išeis už tokią kainą? :) Tas 1000 € yra lašas jūroje, tik šiaip pasiturintiems padės sutaupyti, o nepasiturintis jų negaus, nes jis tiesiog neįpirks tokios mašinos. Ne be reikalo LT tiek daug senų mašinų. Kai kuriems net ir 2007 m. mašiną nusipirkti yra iššūkis. :) Ir kaip čia kažkas svaigo, kad tokiam mašina net nereikalinga. Gyvenant Vilniuje taip, nereikalinga, o gyvenant kaime, kur nėra normalaus viešo susisiekimo, auto yra būtina, nes kitaip ir sėdėsi ten, nepasiekdamas miesto. Tai tokie ir perka kuo pigesnes mašinas, nes brangesnės tiesiog neįperka.

     

    Matai su ekomine nelygybe nepakovosi leisdamas kibirus pigiai pirkt ir sikt visur.

    Su dideliais ekonominiais skirtumais (kurie Lt labai drasko akis, bet cia ne tarsos mokescio problema) kovojama sukuriant/stengiantis sukurti lygias galimybes startuoti:

    Vaikas is socialios seimos tures geresnes ir lengvesnes galimybes kazko pasiekti

    Zmogus is tvarkingesnio rajono (mazesnis nusikalstamumas, geresnis issilavinimas ir pan) tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

    Zmogus is vietos kur mokyklos kur bent puse mokytoju myli savo darba istikro - tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

    Zmogus is seimos kur tevai neissiskyre ir nereikejo gatvem auklet tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

     

    Savaime aisku pasiekimai tada jau individualus reikalas. Bet as uz tai, kad startas butu kuo imanoma panasesnis ir aukstesnio lygio visiem. Nes yra skirtumas kur paauglys turejo nuo 16 metu dirbt, kad padet islaikyt gerencius tevus ir kur 16 zaide kompu, nes viskas buvo cool. Jie abu tures visiskai skirtinga starta ir skirtingas galimybes siekti kazko gyvenime. Cia jau ne tarsos mokescio problema. Mokescio panaikinimas kibirams (kibiru pirkimo skatinimas) negerintu esancios ekonomines neligybes. Mokesciu ivedimas significantly nelygybes nepadidina, taciau atnesa salutiniu teigiamu aspektu.

     

    Ir t.t ir pan. 200 euru tarsos mokestis su tokiais reiskiniais nekovoja. Del to neturetu buti priimamas kaip argumentas. Nusipirks kibiriuka 200 euru pigesni, tam kad sumoket tarsos mokesti. Ir viskas. Problem solved. Nereikia dekoti.

  6.  

     

    Projekto Big Picture specai nesugeba pamatyti - nors prie linkų prikibo :)

     

     

    O gal reiketu pradeti atsakomybe prisiimti ir pripazinti pagaliau, kad ne mes nematom big picture, bet tu tiesiog nesugebi to igyvendinti bei parodyti ta big picture?

     

    Nes kaip cia dabar gaunasi pagal tave: visas forumas vieni durniukai susirinke, o tu vienas protingas, bet nuskriaustas ir nesuprastas visu iki vieno durniuku. Jeigu nepastebejai - nelabai pozytivaus feedback sulaukei. Jeigu visi aplink atrodo durniai, tai gal reiketu susimastyti, kad tai su tavim kazkas negerai, o ne su visais kitais?

  7. :) Būtų tikrai puiku, jei priduodant seną laužą, ir imant mažiau teršiantį, duotų tą 1000. Bet kiek pamenu, tai duoda tik perkant naują ar beveik naują automobilį, o ne jokį seną laužą, tik mažiau teršiantį. :) Todėl čia visi irgi pasipiktino - vėl pagalba pasiturintiems, o vargstantys tik dar labiau skriaudžiami. :)

     

    Dabar idomumo delei permeciau, tai nuo 2013 metu turi buti ir 130g/km tarsos. Tai 7 metai. Gal ir nelauzas, bet jau gan senoka. Suprantama, uz 1000 jau nenupirksi. Tai cia turbut skirta auto parko amziaus vidurkiui didinti, kas gan irgi logiska.

  8. Blemba, atsidariau for fun pasižiūrėti HTML source puslapio :D Toks jausmas, kad visiškai jokio suvokimo žmogus neturi apie tai, ką daro.

     

    Pvz, kaip puslapiuose dažniausiai yra padaromi linkai? Na taip, linkas ir yra linkas - <a href="#">text</a>. Kaip linką daro iŠvarkas? Prašom, screenshotas:

    lvsPlPe.png

    Kl0jNcm.png

    (t.y. linkas yra forma, kurią tuščią submitina į kitą puslapį tam, kad žmogus atsidurtų tame puslapyje, mindblown krč)

     

    Ir ne, čia ne vienintelė nesąmonė, ten visur toks jovalas. Jei taip daro frontendą, tai net baisu pagalvoti, kas ten backende darosi :D

     

    GyBkWtb.png

    Nuo kada puslapio meta tagai į body eina?

     

    Kas turėtų, vėlgi, būti tiesiog linkas:

    QpFnmY3.png

     

    Dabar yra tai:

    y8ZVvJv.png

     

    Vienžo, čia net neverta kažko ir komentuot daugiau

     

     

    Seneliukai, tavo komentaras cia yra tipinis koderio komentaras skirtas mulkinti lochus. Prisigaudo zodziu visokiu "frontendas/backendas/body" ir mulkina lochus ir siurbia pinigus is klientu. Paprastai gi turi buti viskas, kaip tu nesupranti

  9. Pati idėja gera, ir gal to ir reikia. Bet kai yra visiškai neaišku kur nueis pinigai, keistokai skaičiuojamas mokestis(jau nepamenu kas ten negerai, bet buvo niuansų lyg ir), tai dėl to ir kyla pasipiktinimo banga. :)

     

    Ai, ir kiek prisimenu - pagrinde pasipiktinimas kyla dėl to, kad visgi bus nuskriausti tie, kurie gyvena vargingiausiai, bet auto reikalingas. Kas pinigų turi ir gali pirkti naujus auto, tiems ir nereiks daug mokėti. Bet ne visi gali tokias pirkti, kitiems tenka pirkti ir 20 m. senumo laužus. :)

     

    As suprantu is tos puses. Tik kaip sakiau tokie mokesciai keicia vartojimo iprocius. Ir beto kaip ir sakiau uz 2000 nebutina pirkti 2.5 kledaro. Galima rinktis maziau tersianti auto. Nes pagal tokia logika, kad sunkiau gyvenantiems bus sunkiau tai kokia alternatyva? Primoketi jei pirksi lauza? Kiek zinau, net 1000 euru duoda jei sena lauza priduodi ir imi maziau tersianti, kad ir lauza - cia isvis kazkokia fantastika! Nesuprantu ko skustis.

     

    Mano asmenine nuomone tai Lietuva del tarsos ir pan yra ypatingai geroje vietoje - neapsikta (na isskyrus upes ir pan kur sudus pila). Tai gan lengvai galetu buti pavyzdine salis ekologijoje, o ne kur 5 metus nuo kitu atsilieka. Siaip ziauriai gaila matyti, kad niekas neapsiima to. Turim ziauriai zalius miestus, bet vis dar anglimis kurenam ir pykstam, kad duminantis dyzeli 20 metu senumo apmokestino. Man cia visiskas paradoksas.

     

    Pritariu del pinigu panaudojimo, noretusi labai tiksliai matyti. Uk fainas dalykas yra, prisijungus prie savo hmrc (vmi atitikmuo) matai kiekvienas kiekvienas tavo mokesciu pensas kam buvo skirtas.

  10. Gyvenu Uk, nuo senu laiku moku tarsos mokesti - viskas cool.

    Zinau, kad lietuviams to nesuprasti, nes Lietuva yra ziauriai lucky su pakankamai gera oro kokybe ir pakankamai svaria gamta. Gaila, kad daug kas to nevertina kol turi. Paskutinius 10+ metu gyvenu Londone, tai kai man koks is Kauno ar Klaipedos aiskina, kad pas juos kamsciai baisiniai - tai tiesiog visiskai aisku, kad zmogus normaliam didmiesti negyvenes verkia del to ko nesupranta, vietoje to, kad dziaugtusi :D Per vasaros karscius oras isvis tragedija cia.

     

    Kiek draugu teke atsivezti LT aplankyti - visi sake, kad miestai kaip kurortai atrodo, medziai visur, gamtos daug ir bla bla bla (paklausk Kauniecio ar jauciasi, jog kurorte gyvena :D ). Saugokit tai ir gruskit lauk visokius grabus 20 metu senumo su 3L varikliais. Zmogui be pinigu uz 2000 iseina nebutinai atidroztas bmw ar audi - tikrai gali pasiziuret i saugesni gamtai auto be problemu. Jaunuoliui nebutinai pirkti 3L semiora ar troike - puikiai pavazines ir corsa ar focusu. O jei jau baisiai noris to galingo ir seno auto (whatever priezastys, man pvz sexy yra us muscle car) tai tegul ir susimoka atitinkamai. Tiesiog pasikeis vartojimo iprociai ir viskas, nematau problemu. Uz 10k nebutinai sena bmw ar audi reik imt, galima keliu metu senumo opeli ar ford pasiimt.

     

    Pats istatymas keistas, zvelgiant is salies kurioje jau nuo seniai tas yra, bet bent jau pirmas zingsnis zengtas. Ir keista, jog dyzeliniai auto skatinami. Uk isvis ketina dyzelius uzdraust pirmiausia.

  11. Karol skamba tarytum būtų Generalinis Direktorius. Ne, ką čia smulkintis - jis Dievas Perkūnas.

    Jis viską moka ir viską žino. Tiesa, jokių nuorodų į savo nerealius kosminius projektis neduoda - nes pliurpti nesamones lengviau.

     

    Va finansai pradėjo kažką daryti - ir iš kart pasimatė, kad karalius nuogas. Bet jis bent daro. Kažką vis tiek padarys.

    Gal suras NT duombazes.

     

    Kodėl taip putojasi keletas žmogelių? Kas tas UX ?

     

    Pradžiai reiktų suprasti, kad freelancerių programerių pagrindinė užduotis - mulkinti lochus. Tam naudojami nesuprantami terminai kaip kad UX, UI - kuriuos būtina įdiegti, kitaip bus baisi gėda ir žlugimas.

     

    Juk žmogus, atėjęs nusipirkti maišą bulvių ar tris poras kojinių ieško ne prekės ar paslaugos, o neišdildomų potyrių (UX - User eXperience) - o elitinis programeris tam ir yra, kad užtikrintų tokius potyrius.

    Negalima tiesiog parašyti skelbimo (tai pigu) - reikia diegti kosminį mistinį UX - va tada viskas bus fantastiška ir nuostabu.

    Aišku kainuos 10 kart brangiau - bet kitaip negalima.

     

    Freelancer programeriai - didesni mulkintojai už politikus, astrologus ar religijos tarnus. Nenustebkit kai susidursite. Jie net ne programeriai, o koderiai, neturintys savo idėjų.

    Realybėje yra tik vienas dizainas - vadinamas KISS (Keep It Simple, Stupid). Kuo paprasčiau - tuo geriau.

     

    Suprantama, KISS taisyklė galioja tik tada, kai darai sau.

    Lochams užsakovams reikia daryti kuo sudėtingiau, kad niekas kitas nesuprastų ir darbų neperimtų. Ir kuo ilgiau.

    -------------------

    Tuo tarpu tobulinamas business pack dizainas. Vizualizacijos pagrindu paimtas Zillow išdėstymas.

    Sunkioji dalis - surinkti realią informaciją apie konkrečias smulkias įmones. Kaip minėjau, smulkios įmonės savininkai mąsto smulkiai. Jų tikslas - kaip nors išsilaikyti šiandien - apie plėtrą bijoma net pagalvoti.

    Bandysim tai pakeisti.

     

    Na nuorodu i kazkokius labai jau gerus projektus tu irgi neduodi, o pliurpi nesamones. Tai kaip cia iseina? Abu durniai?

     

    Nera geriau kazka daryti - jei nemoki - geriau isvis nedaryti. As nemoku chirurgijos ir tikrai nesiruosiu to daryti. Palieku tai tam kas tai ismano. Jei neismanai geriau nedaryti ir uzsiimti tuo ka sugebi.

     

    UX nera skirta zmonem mulkinti. Ux skirta, kad TAVO klientui butu lengviau naudotis. Kazkaip pries tai rasei, jog patogumas svarbiausia - dabar sakai, kad tai nesamone skirta mulkinti lochams - apsispresk arba apsiskaityk, nes nesupranti ka kalbi. Zmogus atejes pirkti bulviu tarkavimo masinos nori greitai rasti preke/matyti aiskia kaina/patogiai padeta/pasibandyti/pasikonsultuoti/suzinoti specs/greitai atlikti apmokejima - tai ir yra ux. Visas mappintas journey nuo kai pamato tavo reklama, ateina i parduotuve, renkasi masina, apmoka, iseina, naudojas after sales service ir t.t...

    Kuo paprasciau tuo geriau - ir yra UX, o ne nesamones apie koderius. Paprasciau geriau - nera ###### numestas techniskai ir vizualiai atgyvenes pries 20 metu. Tu net to nesuvoki.

     

    Tai tu kaip ir supranti tai, bet gincyjiesi, kad tai yra ne tai ka tu supranti ir darai visiskai atvirksciai, bet lyginies su grandais, kad pas tave geriau, nors padarei ypatingai prastai, net info normalaus nesugebi parasyt kas ten pas tave yra ir su kuo valgoma, legal dalyku net neissiprendei, o kliedi lyg pitchintum milijona, bet varai ant kitu, kad pliurpia nesamones. Apsispresk ir nustok priestaraut pats sau. :)

  12. Yra kas tokias paslaugas teikia. Is esmes atrinkimas gali buti ir nuo 1 varzto.

    Bet stockas pas juos turi buti, jei neturi bent 50 - 100 siuntu per diena, niekam net neidomu. Per daug sandelio apskaita, vieta, darbuotoju laikas kainuoja.

     

     

    Gal turi kontaktus? Tai as ir ieskau fulfilment normalaus. Man reikia, kad laikytu stocka ir greitai issiustu mano pasirinktais kurjeriais uz business price (ne personal).

     

    o as manau kad buvo jau tas seniai pagalvota ir pamodeliuota. Ciuju per didele papildoma apkrova darbuotojams, ne tik kad pristatyt, bet ir atvykt paimt i numatyta vieta, kas uzima daug laiko, supakuot, velgi laikas ir pakavimo islaidos, o graza kapeikos uz tokia papildoma paslauga :)

     

    Kurjeriams marzos vos ne minutes tikslumu suskaiciuotos. Cia kaip kiti raso po viena eura ar tris eurus uz pakavima niekas neapsims.

     

    Kažkada UK ieškojau tokios paslaugos, kad kurjeris atvykęs supakuotų ir t.t, bet geriausia ką radau, tai kad siuntėjui nereikėjo lipduko spausdint :D

     

    Yra pilna fullfilment centru. MOQ nuo 1 siuntos per menesi ar kiek nori. Vien Londone kokius 4 zinau. Vieni gan nauji Walthamstow pora metu dirba. Bet cia b2b.

    Nes personal jei imtum, tai isivaizduok: pusvalandis kelio iki taves (£5 minimali alga + 10proc marza primeskim = £5.5, pusvalandis kelio atgal, jau £11, small parcel tarkim imam pakavimo medziagos apie £1 + 10% marza = £1.1 tai jau turim apie 12.5 + vat, tai jau £15 vien uz pakavima + siuntimo kaina. Turint omenyje, jog next day local perki uz £4.58 - tikrai niekas nemokes.

     

    Jus verslininkai ar...? Uz 1 eura atvaziuot pas Jus, paimt preke, nupirkt pakavimo medziagas, supakuot, pristatyt UZ 1€?

     

    As virs 10 metu pakuoju siuntas klientams, paveikslus ir pan. Bet jei siusti toli, daznai tenka gaminti medine deze, kurios vien vinys kainuoja virs 1€. O siaip kartonas, lipni juosta, paminkstinimas ir uzpildai - viskas kainuoja.

     

     

    Labai teisingai. Mes imam 6 svarus uz gift packaging (realiai apvinioji dovanu popierium), o cia zmogus uz eura ar tris nori saugiai siuntimui susipakuot :DDDDD

     

    Tu ta pati gal ir Walt pristatanciam maista bicui pasakytum? Mint per lietu ten kazkur i kalna ir dar spet tavo maista atvest kol siltas uz 5eur? Durnas ar ka?

    Supakavimo paslauga - iviniojimas i labiau reprezentatyvia pakuote. Palieki savo belenkaip ranka parasyta laiska ar produkta pastomate arba paduodi ji kurjeriui, kuris atvyks tik uz 1.99eur + paprastas pakavimas 1.99 (popierius). Nori plastiko? 2.99eur. Nori medines dezutes? 3.99eur. Lipduko atspausdinimas tik 0.50eur. Nori ranka parasyto adreso ar siaip txt? Dar 2.99eur. Apsimoketu, drasiai, tik niekas to nedaro.

     

    Tu nesi pakaves daiktu siuntimui. Pabandyk iphone i popieriu ipakuot uz 2 eurus ir paduot kurjeriui nusiust. Paziuresim kas liks is jo.

    Mes 3 sluoksniu kartonines dezes naudojam ir tai atsitinka sulauzyta atkeliauja, o cia zmogus svaigsta apie viniojima i popieriu arba medine dezute uz 4 eurus :DDDDD

    Cia ka apibudinai yra labiau gift wrapping, o ne siuntos supakavimas kurjeriui. O dovanu pakavimu uzsiima pilna kas.

  13. Didelis atnaujinimas!

     

    Nenuilstamai tobulinamas projektas VISADA.online - viskas tik tam, kad kuo daugiau visi kartu uždirbtume pinigėlių.

     

    1. Patobulinti skelbimai, kurie pasiekiami iš centrinio psl.

    Padidintas plotis, kas leido įkomponuoti nuotrauką, truputį praplatinta prekės aprašymo sritis.

    2. Panaudojus search (paieška) surastos prekės rūšiuojamos pagal prekės vertinimą (kai toks yra).

    Pav. pasirinkus maistas - geriausiai įvertinti produktai rodomi viršuje.

    3. Skelbimo viduryje paspaudus ant prekės rūšies (sriuba, duona) - nukeliama į pilnesnį tos rūšies prekių aprašymą.

    Tas pats efektas paspaudus ant nuotraukos.

    4. Įkomponuota kaina.

    -------------------------

     

    Prieinu išvados kad CLOUD (skelbimų debesis) bus arba panaikintas, arba stipriai apribotas.

    Gal būt verta leisti patalpinti vieną skelbimą per dieną be registracijos. Toks apribojimas sumažintų floodinimo tikimybę,

    dar pagalvosiu.

     

    O tie, kurie vaitojo ir ašarojo dėl dizaino, gali palyginti populiariausio Lietuvole skelbimų portalo skelbimų dizainą.

    skelbiu.jpg

     

    Palyginau dizainus ir tikrai nuomone pasikeite mano. Zmones turetu labiau, agresyviau tau duoti kritikos del nulinio supratimo apie dizaina ir ux. Tikrai per svelniai cia kritikos zere, nes visiskai aisku, kad nesupranti paprasciausiai. Jeigu akys subineje, o rankos irgi - reiketu tai duoti daryti zmonem, kurie supranta ta ir zino kaip, nes paciam tikrai nesigavo.

  14. Jei dell imti paprastiem tasks - tai viskas ok.

     

    High specs dell'ai tai asmeniskai nuvyle. Turim xpsu, geriausia ka tuo metu buvo galima nupirkti (savaime aisku naudojami sunkiem darbam, nes tam ir perki high specs laptopa, kad galetum atlikti high specs uzduotis) tai vidutiskai kas met keiciam motinine, nes arba gpu arba procesorius nusprogsta. Tai jei pirkti tai tik su papildoma garantija (Dell mum pasakojo apie vienu metu garantija, tai davem nuorodu i Eu reglamentus el prekiu, tai atsiprase ir du metus aptarnavo kaip turi but) + turet omenyje, jog karta per metus savaite liksi be laptopo. Iprate mes kas mazdaug 5 metus keisti laptopus, tai su dellais visada ok ir budavo, o dabar va tai tau.

  15. Na kaip rasai tai tave labiau traukia creative darbas ir digital marketing. Nelabai cia tiesiogiai su ICT siejasi.

    Neatsimenu kada samdydamas creativa ar digital marketeri esu ziurejes ar turi jie bakalaurus ar ne. Product fotografus isvis renkuosi pagal ju product padarytas nuotraukas - diplomas visiskai vienodai sviecia man.

     

    Mano asmenine ir kontraversiska nuomone - geriau nieko nestudijuoti, nei prapylti 3 ar 4 metus vargstant del meslo, kuris nepatinka.

     

    Niekam nebeįdomūs tie jūsų bakalaurai IT srityje, nebent ruošiatės į vadovaujamas pozicijas pretenduot ar vėliau pereit, bet šiais laikais jau ir tai galima be diplomo padaryt. CV skelbimuose gal 1 ar 2 skelbimai iš 10, kur reikalauja (nors dabar jau tampa tik "privalumu") bakalauro, o ir tai įprastai siūlomi darbai valstybinėse įmonėse. Dirbu IT sektoriuj, nors pirmam kurse mečiaus tas autistiškas studijas, 70% procentų buvusių/esamų kolegų yra tokie patys - be diplomų, be aukštojo ir kuo puikiausiai pradėję darbą IT supporte pereina po metų į Android/Win ir kitų OS devus, į Sys Adminus, į IT administratorius, į front-endą, back-endą etc.

     

    Visiskai pritariu. Pries 5 metus baigtas bakalauras programavime jau oldschoolas su pasenusiom ziniom ir technologijom yra. Ka jau kalbet apie dar senesnius. Del to bent kiek smegenu turintis ir nelabai praso jo. Nebent, kaip ir sakai valstybine istaiga, nes ten algu reziai pagal tai matuojami (kostmosas kazkoks) bet ir algos ######.

  16. Sutvarkę gedimus, nudžiuginsime Jus žemomis kainomis ir aukštu aptarnavimo lygiu.

     

    O pries tvarkydami aukstu aptarnavimu nedziuginsite? Kainomis irgi? Tik po gedimo tvarkymu galima tiketis gero aptarnavimo ir zemu kainu? Tai kaip iseina, uzsisakau paslauga, jus mane pasiunciat na... ir duodat 5 kart didesni nei rinkos kaina, bet kai tik sutvarkote - pradedate maloniai bendrauti, pasiulote arbatos, issisluojat darbo vieta, pavaisinat torciuku ir kaina sumazinat 6 kartus?

     

    Juokauju tik, bet tekstu rasytojui tai ausis pasukinekit uz tokias nesamones.

  17. Aisku keisk. 29 metai ziauri jaunyste. Cia tas amzius kai dar tik pradedi siek proto igauti. Nesi kazkuom isskirtinis, kad tokiu metu pradejai labiau pazinti save ir labiau suprasti ko nori. Cia iki 30 - 35 mazdaug tas eina. Psichologai toki amziu gan placiai yra aprase dabartiniais laikais, veda prie definition "30 metu krize". Tai yra visiskai normali busena kokia jauti, daug kam tas pats ir t.t.

     

    Man tas pats buvo, mano aplinkoje ziauriai daug zmoniu per ta pati perejo.

     

    Musu tevai ziauriu klaidu pridare: oi reikia ta specialybe imti, nes perspektyvi (va kiek perspektyviu vadybininku ir teisininku Lietuvoje turim.. Ziauriai faina :D ), be aukstojo tai jau sakes bus ir pan, vietoje to, kad ziuretu i individualius skills ir qualities ir padetu jaunam ir kvailam jaunuoliui issirinkti tai kas labiau tiktu, o ne tai kas populiaru ar patinka kitiem.

     

    Maziau ziurek i kitu nuomones, daugiau ziurek saves. Kitiem nieko neprivalai irodineti ar teisintis ar atsiskaitineti uz savo sprendimus ir pan. Daryk kaip tinkamas.

     

    Pagalvok apie perspektyva - ateinantys 40 metu darbe ar industrijoje, kurios nekenti/nemegsti/sunku atsikelti vien tam, kad nusipirktum daiktu ir pavalgytum...

    Tau nereiks naujoje specialybe daug metu karjerai - iki dabar gyvendamas igijai daug skills ir patirties, kuriuos lengvai perkelsi i nauja sriti - bus daug lengviau + kai kazka darydamas turi daug excitement - daug lengviau sekasi.

     

    Priminė situaciją, kai žmogus dirbo biure, turėjo kažkokias tai vadovaujamas pareigas, kelis pavaldinius... kokius 2metus zyzė, kaip jam užkniso dirbti ir panašiai, kol vieną kartą kažkas išprovokavo situaciją... viską metė, nusipirko kebabų kioską, išvažiavo į kaimą, ir po šiai dienai sėkmingai prekiauja kebabais. Žmonių nesamdo, dirba pats

     

    Turiu drauga, Uk gimes ir auges, turejo versla, pora parduotuviu, nama, masina nauja ir t.t (zodziu British standard) Panasaus amziaus kaip autorius buvo kai keite. Viska ispardave, mete, susirado lietuvaite, nusipirko vienkiemy Lietuvoje vidury misko ir gyvena atsiskyres, dirba is namu, raso straipsnius ir nesamones visokias, augina vistas, aviu turi ar kazka ten, malkas kapoja... Jau 4 metai. As jo dar tokio laimingo mates nesu :D

     

    Siaip net nemazai pvz mano aplinkoje yra kur i kaimus chebra issikrauste pavarge nuo miestu, kostiumu, 9-5 savaitgaliai laisvi ir nesamoniu. Tai man tokie dalykai istikro visiska norma atrodo

  18. Esminis skirtumas tai jei moki USD, pasiziureti kur geresni konvertavimo kursa duoda.

     

    Ir aisku, kad neapscamintu. As siaip default moku tik per alibaba, net kelis kartus nuo scameriu isgelbejo: viena karta review buvo jog scamina, kita kart nenorejo per alibaba, o veliau paaiskejo jog shudaa, pora kartu easy refund pavyko padaryti gavus nekokybiskas prekes.

     

    Aisku mano pirkimai pilnais konteineriais buvo, jei perki maza kieki, tiesiog gali nezaisti su tavim

     

    Pats teisingiausias variantas turbut. Mes dazniausiai dar mokam savo valiuta, nes geresnis kursas konversijos nei paciu banko.

    komisiniai yra sokie tokie mokant kortele, maziau mokant banku ir pan. Taciau del saugumo manau tikrai verta. Turint omenyje, jog perki is salies, kurioje EU apsaugos negalioja ir jeigu gausi ragus - nelabai kas tau pagelbes.

    Beto nera nescamerio kiniecio gamintojo/pardavejo, kuris ali paymentu nepriimtu. Man iskart didziulis red flag jeigu neturi Alibaba

  19. Hm, kėbliai čia viskas. Aš galvoju, gal VMI neturi žinių apie muitą, nes čia jau kaip ir muintinės reikalai, ar aš klystu?

     

    VMI yra mokesciu Valstybine Mokesciu Inspekcija pazodziui. Muito ir pvm mokesciai, nuo kuriu tave atleido yra MOKESCIAI. Kaip manai ar MOKESCIU ispekcija kazka su MOKESCIU administravimu turi daryti ar cia kazkieno kitas reikalas? :D

     

    Keblu del to, kad nori apeiti istatyma ir klausi kaip nuslepti mokescius. Jeigu vadovausies reglamentavimu - visiskai nieko cia keblaus.

  20. Mano supratimu yra taip: jeigu pats nupirkai medžiagas, pats iš jų kažką padarei, pats pardavei gatavą produktą/paslaugas - tai yra amatas. Jeigu pasamdei vieną žmogų, kad gamintų, antrą, kad pardavinėtų, trečią, kad vadovautų ir kol mechanizmas sukasi pats sėdi kokioj saloj su kokteiliu skaičiuoji pelną - tai yra verslas :)

     

     

    Kaip ir sakiau - cia tiesiog tavo asmenine interpretacija :)

    Placiau mastant netgi legally tavo interpretacija nebutu teisinga, nes amatas kaip pats is saves nera apmokestinamas, taciau tavo nurodytu pvz tu turetum moketi mokescius (providing tai yra testine veikla).

    Is dar kitos puses - tu turbut neesi turejes samdomu darbuotoju (gal klistu, bet kokteiliu saloje tai galima spresti), taciau is asmenines patirties galiu pasakyti - is visu savo turimu darbuotoju tu esi paskutinis zmogus, kuris tures laiko sedeti saloje su kokteiliu ir skaiciuoti pelna :) 99.99% atveju tu daugiau dirbi nei dirbtum samdoma darba (tavo darbuotojai including) ir 100% nesi daug didesne rizika. Tai pagal tavo interpretacija as tiesiai galiu teigti, jog 99.99% veiklu tu neskaitai verslais :) Tai atsakyk tada, kokio velnio as tada mokescius moku jei ne verslas? :DDDDD

  21. Kietas verslininkas kuria UAB'us, pritraukia investicijas ir sukasi milijoninėse apyvartose. Paprastas žmogus tiesiog mokantis kurti kažkokį produktą savo rankom ir galva nėra verslininkas, jis yra amatininkas, kuris tiesiog dirba ant savęs, o ne šefui. Tik problema, kad lietuvių kalboje žodį "amatas" visi supranta kaip medžio drožimą ar molio lipdymą, nors realiai viskas ką darai pats yra amatas ar tai būtų statybininkas ar IT programuotojas ar NT agentas. Aišku galima amatą išplėsti į verslą, bet dabar ne apie tai. Taigi paprastam amatininkui tikrai nėra būtina išmanyti visų mokestinių subtilybių, kad užsiiminėti savo veikla. Vesti paprastos IV apskaitą pačiam nėra sudėtinga, ypač veiklos pradžioje, kai dar mažiau darbo ir daugiau laisvo laiko, galima sėdėti ir gilintis į visus įstatymus. Bet kai veikla įsibėgėja ir pradedi artėti prie PVM ribos, tada jau nebėra to laisvo laiko, kad sėdėt ir gilintis į visas PVM apskaitos smulkmenas, bet ir uždarbis dar nėra toks didelis, kad samdyti buhalterį.

     

     

    Na del verslininko ir amatininko - tai yra tavo interpretacija. Kadangi interpretaciju gali buti tiek kiek zmoniu (pvz tau paprastas amatas ne verslas, kitam perpardavinejimas ne verslas, kitam maxima ne verslas ir t.t) as dazniausiai vadovaujuosi definition. Pagal definition paslaugu ar prekiu pirkimas pardavimas siekiant pelno yra verslas, nepriklausomai ar tu sukiesi milijoninese apyvartose ar gamini auskariukus ir parduodi Etsy su 5000 metine apyvarta. Abu yra verslai - skirtingo lygio, bet verslai. Bobute pardavinejanti turguje pomidorus - verslas pagal definition. Pirko seklas, sodino, augino, veze, pirko leidimus, eme patenta ir t.t. Kuo tikriausias verslas. Verslo dydziai tada ir skirstomi - micro, mazi, vidutiniai, dideli pagal apyvartas, balance sheet, darbuotoju skaiciu ir pan.

     

    O del apskaitos vedimo tikrai pritariu, micro verslam arba one man verslam kartais tikrai sudetinga buna ir buna tokiu tasku kai apyvartos didinimas reiskia administraciniu kastu padidejima, ko pasekoje pelnas netgi nukencia, zaidziant mazomis sumomis, pasikartosiu, pora tukstanciu gali buti tikrai ziauriai daug. Verslo augimo suvaldymas yra atskiras mokslas, bet velgi gristam prie to, kad mazi verslai turetu buti skatinami, ju augimas skatinamas visais imanomais budais. Kaip ir kazkas rase: pvm registravimas tam tikrose sferose gali buti paskata augimui, taciau atminkim kad tam tikrose sferose tai gali buti ir ziaurus stabdis. Taigi, mano nuomone, riba tikrai turetu buti atitolinta, o galimybe savanoriskai registruotis - visada yra jei reikia.

  22. Pirmiausia tai yra skirtingi mazi verslai: vieni po 10-100 surinkineja tuos 45k, kita per kelis sandorius surenka 45k. Taip pat veiklos pobudis ir galutinis klientas turi reiksmes.

    Blogiausia situacija tai tie kurie teikia paslauga, kuria patys sukuria, tada jiems staiga suzinojus apie PVM prievole didelis skausmas, bet galvok jog yra dideliu verslu su tom paciom paslaugom ir jiems atrodo jog tie mazi kurie dirba be pvm gadina konkurencija.

     

    Bet jei tu prekiauji prekem tai dazniausiai ir perki su PVM, tai ir parduoti su PVM nera dideles problemos , nes viskas beveik per atskaitas nueina.

     

    Galu gale problema spresti reiktu ne dididant 45k riba, bet aktyviau kovoti su sukciaujanciais del PVM.

     

    O siaip, kaip turejes kelis nedidelius verslus tai pastebejimas toks, jei verslas zlunga del PVM prievoles tai is esmes tas verslas ir neturejo jokiu perspektyvu..

     

    Tikrai pritariu. Ypac del paskutinio sakinio. Taciau kalbant apie smulkius, homemade versliukus - pvm prievole yra tikrai per ankstyva. Verslui su 45k apyvarta keli tukstanciai yra ziauriai dideli pinigai, kurie gali labai daug gero padaryti.

    Velgi kalbu turbut labiau is asmenines puses, pries kokius 10 metu pradejom savo eshop su £400 svaru pradine investicija. Tai per du metus isauginom iki 100k apyvartos. Ypatingai ziauriai padejo tais laikais buvus vat riba 75 ar 80k berods + ivairios mokestines lengvatos tiek dividentam, tiek mokesciam ir t.t. Jokiu paskolu, jokiu finansavimo is sono ar is saves (tik kartais del cashflow valdymo taip vadinama direktoriaus paskola).

     

    PVM turėtų būt didinamas ir riba skaičiuojama nuo pelno, o ne pajamų. Nes vienas dalykas kai prekiauji kažkuo ir tavo pelnas yra tik 10% nuo pardavimo, tai 4500€ uždarbis per metus yra tikrai per maža suma, kad užsiiminėti PVM. O jeigu prekės/medžiagos iš užsienio, tai 14k suma išvis juokinga. Visai kitas dalykas kai teiki kokias nors paslaugas ir tavo išlaidos gali siekti vos 10%, tai uždirbt ~40k per metus jau gan solidi suma.

     

     

    Būtent, kad turėjęs kelis, o ne kelis tūkstančius, taip kad pagal kelis pavyzdžius negali spręst už visus, kadangi būna skirtingų veiklų ir skirtingų situacijų. Dažniausiai smulkus verslas pradeda nuo nulio ir vystosi po biškį, bet priėjęs PVM ribą tai tampa labai aukštu slenksčiu, tada lieka rinktis ar sustoti vystytis ar kurį laiką eit į minusą ir gyvent iš santaupų, tikintis, kad pirkimai bus ir tą PVM barjerą pavyks įveikti.

     

    10% pelningumas daugumoje industriju yra labai gerai optimizuotas pelningumas, tai nera tik, tai yra net. Pvm cia ne prie ko.

     

     

     

     

    O del nemokejimo apskaitos vest - nematau problemu isvis cia. Tol kol tu puikiai pats supranti, kad skaiciuoti tau nesiseka ir ieskai resursu is sono (partneris/samdytas zmogus ar pan) kuris uz tave ta darba padarys. Vieni puikus finansu valdytojai, kiti orentuoti i operacijas, kiti i vadyba, kiti i analytics, kiti i pardavimus, kiti i gamyba. All in one zmogus labai retas buna. Cia jau linkstame prie to, kad svarbiausiai suprasti ka tu pats moki gerai daryti, o ko nemoki gerai daryti - geriau nelyst arba ismokt. Jei esi puikus produkto kurejas, bet mokestine sistema tau kosmosas - nereiskia, kad negali tapti puikiu verslininku, tau tiesiog reikes pagalbos tam tikrose vietose. Svarbiausia ismokti isnaudoti ta ka pats sugebi optimaliai, o ne nusirasyti kaip netikeliui.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...