Pereiti prie turinio

Vulcan.lt

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    286
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    90.9%

Vulcan.lt Pranešimai

  1. Backlinkų svarba išliko ta pati, tiesiog ištobulėjo googlo low quality links aptinkamumo algoritmas. Google tiesog pagalvoja kad "pamiršo" uždėt nofollow ir nekreipia į tą linką dėmesio. Taip pat jeigu ir kreipia reikia atsižvelgti į išeinančių nuorodų skaičių toje svetainėje. Jebūtinai nuorodos turi būti į kitus puslapius, užtenka kad ir vidinių linkų bus arti pavojingos ribos.

     

    O kaip sužinoti, kurie backlinkai yra "low quality"?

  2. Šioje diskusijoje jau kaupiasi per daug teksto, per mažai informacijos, dauguma apskritai nelabai supranta, kas tai yra Tera.lt ir apie ką čia kalbam. Todėl suteikiame visiems progą išmėginti mūsų paslaugas pigiau - Verslo dienos proga iki penktadienio visiems planams - 50% nuolaida.

    Minimalus užsakymo terminas - 3 mėn. Visiems be jokių papildomų sąlygų suteikiamas 1 nemokamas domenas. Tad už 22.50Lt + PVM galite naudotis pilnavertėmis Tera.lt paslaugomis su domenu tris mėnesius, tuomet gal geriau visi suprasime, apie ką visgi ši diskusija :huh:.

    P.S. Nuolaida vienkartinė, tad siūlau apsvarstyti galimybę užsisakyti paslaugą iš karto metams ;).

     

    Cirkai :D ponas Mantai Pakamore, galbūt susikurkite naują temą savo verslo plėtrai. Akivaizdžiai siekiate iš šios temos išspausti naudos. Ši tema buvo sukurta tam, kad aš, Uždarbis.lt forumo narys Vulcan.lt, sakau kad nerekomenduoju tera.lt paslaugų.

  3. Paslaugų Teikimo Sąlygos yra virtuali sutartis tarp paslaugų teikėjo ir užsakovo. Pažeidus šias sąlygas vykdant nusikalstamą veiklą, kurią draudžia LR įstatymai, sankcijos taikomos prieš klientą, o ne prieš paslaugą, t.y. svarstomi visi jo užsakymai. Todėl tada Jums buvo suteiktas terminas visų paslaugų išsikėlimui iš Tera.lt serverių, kad neturėtumėte priėjimo prie jų ir nekeltumėte grėsmės. Deja, į tą pranešimą nereagavote ir paslaugų neišsikėlėte. Tikėdamiesi, jog daugiau problemų nekelsite, paslaugų žadėtą dieną neišjungėme. Po kelių mėnesių iš kito IPT gavome pranešimą, kad SPAM naudojamas mūsų serveriuose laikomos svetainės Rekla.lt populiarinimui. Tąkart buvo naudojami ne mūsų SMTP serveriai, tad situacija truputį kitokia, bet žala mūsų tinklui vis vien buvo. Apskritai, tai yra pakankamai ilga ir purvina istorija, ir nemanau, kad UAB Onorė ar ponas Aurimas Dulskis yra suinteresuoti jos smulkmenų viešinimu. Kadangi šią forumo temą sukūrėte norėdami kenkti Tera.lt įvaizdžiui, tai ir apsiribokime diskusija apie Tera.lt.

     

     

    Keistas klausimas. Kada klientas susisiekia, tada aptarnavimas ir "vyksta". Verslo klientai turi informaciją, kaip susisiekti 24/7. Deja, ne visa ši kontaktinė informacija yra vieša, ir kai kuriems asmenims dėl įvairių priežasčių ji nesuteikta. Planavome tokių asmenų aptarnavimui atidaryti pagalbos skyrių, tačiau jo egzistavimas pažeistų asmeninio aptarnavimo idėją. Todėl griežtai laikydamiesi savo verslo principų tiesiog pasiūlome tokiems klientams pasirinkti visiškai standartizuotas paslaugas teikiantį paslaugų teikėją ir padedame persikelti. Pasikartosiu, kad Tera.lt yra nišinis, o ne masinis paslaugų teikėjas, todėl nesistengiame įtikti kuo didesniam skaičiui potencialių klientų, o kuo geriau tam siauram savo tikslinių klientų segmentui, ir kol kas tai pasireiškė ypač aukštu tikslinių klientų lojalumu.

     

     

    Nebijokit, viskas gerai :huh:. Kaip buvo galima suprasti iš mano žinutės, tie minėti kūrėjai dalyvauja mūsų partnerystės programoje, kurios sąlygos leidžia juos skelbti Tera.lt partneriais (kaip ir jiems - Tera.lt). Kadangi kiti nėra sutikę su šios programos sąlygomis, jų minėti negalime. Deja, tenka pripažinti, ši programa dar nėra labai populiari.

    "Professional - a person who earns his living from a specified activity". Fakto, kad ši veikla yra tų žmonių pragyvenimo šaltinis, pakanka jų vadinimui profesionalais. Jei yra noro ginčytis dėl savokų, manau, čia ne vieta. Apskritai, nesu aktyvus šio forumo narys, tad nelabai žinau jo normų, tačiau manau, moderatoriai turėtų stebėti, kad neprasidėtų tokios off-topic diskusijos, čia juk tema: kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų.

     

    Dėkui už man suteiktą dėmesį ir įsivažiuojančią diskusiją ;).

     

    P.S. Rekomenduoju nesiplėsti į purvinas Vulcan.lt ir Rekla.lt temas, kam gadinti šių paslaugų teikėjų prestižą. Tad geriau dar paieškokim Tera.lt minusų bendraisiais atvejais, nes, matau, noro yra :D.

     

    Nieko tokio, galime be jokių problemų plėstis į visas Rekla.lt ar Vulcan.lt temas. Galite kokius tik turite argumentuotus faktus pateikinėti apie šias svetaines.

     

    Taip, tema tikrai yra kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų. Aš dar kartą trumpai. Visų pirma, ši tema yra skirta bent 1000Lt per mėnesį iš verslo internete gaunantiems verslininkams, nes kiti šios temos esmės tikrai nesupras. Jiems 15 valandų svetainės neveikimas tikrai nepakenks, nes tikriausiai ne daug ką išmano apie brandingą ir pasėkmes tolimesnei veiklai. Tad pats ponas Mantas Pakamorė pripažino padaręs klaidą, dėl kurios mano svetainė neveikė 15 valandų ir tai man sudarė nemažus pasikeitimus pajamų atžvilgiu. Aš dėl to (klaidos pripažinimo) esu pakankamai patenkintas ir dar tik prie šios temos priduriu, kad UAB Virtuali erdvė klientų aptarnavimas yra tikrai žemos kokybės (laiko atžvilgiu), o čia kas tikės, kas ne, jau tų žmonių reikalas :D

     

     

    dvi studentu firmele kalbasi ,kaip kokie rimti verslininkai. Vienas uzsiima tuom kuom gali uzsiimti kekvienas internautas, kitas batus pardavyneja, primena man turgu :D Nesuprantu kur cia nusiskundimas. Nesusimokejote ,gavote bana. Gerai ,kad bent sumokejote aplamai. Kiti tik sneka ,kad sumokes, svarbu neprarasti klientu, bet visvien nesumoka, kodel jus turejote buti isskirtiniai ir jumis turejo pasirupinti labiau nei tais kurie mokas taktas i takta ? Esme, gavote nemokamu dienu hoste ,manau reiketu buti patenkintam ? as asmensikai ignoruociau jus ir tiek, dar prirasyciau ,kad skolininkas buvote ir dabar smeiziate mano firma.

     

    Nepavydėkite ponas :D

  4. vulcan.lt,

     

    Jus tik dziaukites, kad Jum tik 7d isjunge svetaine, kaip suprantu Jus turejote apmoketi saskaita spalio 23d, del kazkokiu priezasciu Jus galbut negalejote ir susitarete su administratorium, kad sumokesite veliau ir pan., bet tai ar butina laukti iki paskutines dienos? Turejote virs dvieju savaiciu padaryti pavedima. Aisku, pinigus pervedete sestadienio vakara (kartais net ir bankiniai pavedimai savaitgaliais nedaromi (jei eina ne tarp tokiu pat banku) ) ir tikites palaikymo.

     

    Jeigu jau reikalaujate punktualumo ir atsakingumo is aptarnaujancio personalo, tai ir sugebekite susimoketi uz paslaugas laiku ir neiskyls jokiu problemu. O, kad jus ispejote administracija sestadieni (isvis ju ne darbo diena) tai nieko nereiskia, jis gal alaus prigeres buvo nesiorientavo kas darosi :huh:

     

    Palaikau tera.lt. ;)

     

    Taip JoKeRiS, aš tikiu, jog iš šono viskas gali pasirodyti kitaip, nei yra iš tikrujų tarp manęs ir UAB Virtuali erdvė. Tiesiog spalio viduryje aš padariau UAB Virtuali erdvė 50% avansą už būsimuosius dizaino darbus (čia Vulcan.lt ir VEXPA.com reikalai) ir tuomet man pranešė, kad ir talpinimo paslaugos baigiasi. Aš paprašiau, jog galbūt galėčiau sumokėti lapkričio pradžioje, nes katik atlikau avansinį apmokėjimą, o apie pasibaigsiančias hostingo paslaugas tiesa sakant visai buvau užmiršęs (beje, Tera.lt sistema tikrai nesiuntė priminimų, jį gavau tik tada, kai buvo termino jau paskutinė diena). Šeštadienį, paskutinę dieną, gavęs priminimą taip pat pamačiau, jog man pajungtas didesnių resurų hostingo planas, nors man užtektų ir 2x pigesnio plano. Tad kai online pamačiau UAB Virtuali erdvė savinininką, taip pat paprašiau, jog išrašytų sąskaitą 2x mažesnei sumai (naujam hostingo planui), kurią apmokėsiu 2 valandų bėgyje ir perspėjau, kad neišjungtų paslaugų (šitą jau minėjau kelis kartus). Iki šeštadienio (paskutinės dienos), apskritai UAB Virtuali erdvė savininko kelias pastarasias dienas negalėjau matyti online, nors negaliu teigti, kad būčiau apmokėjęs ankščiau, tiesiog buvo ir kitų klausimų. Apmokėjau paskutinę dieną ir viskas čia buvo atlikta teisingai. Taip, apmokėjimai savaitgaliais tikrai yra neužskaitomi, bet skaitykite ankščiau esamus pranešimus, jog UAB Virtuali erdvė buvo informuota apie būsimąjį apmokėjimą, o savaitgaliai UAB Virtuali erdvė kaip tik ir yra darbo dienos (taip pat skaityti ankstesnius pranešimus).

     

    Ši tema daug kam turbūt atrodo tarsi tai būtų santykiai tarp Vulcan.lt ir sakykime serveriai.lt. Taip nėra. Tera.lt yra labai maža įmonėlė lyginant su serveriai.lt arba hostex.lt. Taip pat ir santykiai tarp manęs ir UAB Virtuali erdvė savininko yra visai kitokie, kadangi mus per 3 metus siejo daug iš mano pusės užsakytų projektų bei talpinimo paslaugų, tad apie kažkokį mano nemokumą net kalbos negalėjo būti. Neabejoju, jog aš UAB Virtuali erdvė įmonėje duodamų pajamų prasme buvau vienas iš VIPŲ VIP klientų. MORALAS: Jeigu tokiam klientui kaip man, informavus tiekėją specialiu pranešimu, išjungiamos paslaugos, tai kitiems juo labiau gali pasitaikyti įvairių didesnių nesklandumų.

     

    Palaikykit Jūs ką norite, man tai visai nesudaro įtakos. Tiesiog norėjau paviešinti susidariusią situaciją, jog kitiems Uždarbis.lt mastu stambesniems verslininkams nepasitaikytų panašių atvejų. O kad visokiausių WAREZ,######, Counter-strike ar kitokių puslapių savininkams atrodo, jog UAB Virtuali erdvė viską atlieka gerai, man visiškai neįdomu. Taip, jie viską atlieka gerai, juk duoda nemokamą hostingą pusei metų už svetainės neveikimą 15 valandų. Tai yra puiki dovana tokių svetainių savininkams, kurie net domeno neužsiregistruoja :D

  5. Vulcan.lt rimtą firmą laužia, o apsimokėt už hostingo paslaugas laiku nesugeba, net pratęsus laikotarpį laukė iki paskutinės minutės. Nieko nuostabaus, kad šeštadienio vakarą niekas Jūsų neaptarnavo, savaitgalis juk. Džiaukitės, kad išvis grąžino pinigus, net nemokamai davė pusę metų, kad galėtumėte gražiai persikelt. Riebus pliusas tera.lt.

     

    100% pritariu!

     

    pwningBitch, ar galetumėte parodyti, kur yra ženklai, jog mes bandome pasirodyti kaip "rimta" firma? :huh: Taip, apmokėjome paskutinę dieną, esame maža įmonė, mažai uždirbame ir nieko neįžvelgiu čia blogo. Kaip minėjau ankščiau, tera.lt dažniausiai ir aptarnauja klientus vėlais vakarais arba savaitgalio dienomis, tad būtent tada ir atlikau apmokėjimą gavęs priminimą. Na aš puikiai tikiu, kad tokius klientus kaip Jūs sužavėtų pusę metų nemokamas terminas (tai turbūt daugelio svetainių iš Uždarbis.lt galėtų būti mėnesio pelnas), bet šiuo atveju nuostolis mums buvo didesnis + žinoma prisideda ir principai.

     

    100% pasisakau, kad abu Jus ponai sužavėjo tas nemokamas hostingas pusei metų. Na čia turbūt visi, už nemokamas dovanas žmones dievina ;)

     

    P.S. Beje, nemokamu hostingu nepasinaudosiu, tad greitai rašykite UAB Virtuali erdvė savininkui, galbūt padarys konkursą šiam prizui laimėti :D

  6. 1. Jau rašiau, kad nepaisant visų aplinkybių Tera.lt besąlygiškai prisiima kaltę ir atsiprašo dėl patirtų nepatogumų. Dėl to Jūsų paslaugos buvo pratęstos nemokamai. Kitų finansinių ir moralinių nuostolių, patirtų dėl šio incidento, įmonė nėra pajėgi nei objektyviai įvertinti, nei padengti. Tokio verslo rizikų draudimo nesiūlo nė vienas Lietuvos hostingo teikėjas. Bet iš esmės tai yra labai specifinis atvejis, nes dauguma klientų apmoka sąskaitas laiku, o dažniausiai apie greitai baigsiančias galioti paslaugas dar yra pranešama ir telefonu. Todėl kažin ar tokio specifinio atvejo smulkmenos įdomios visiems šio forumo dalyviams, siūlau tokias detales aptarinėti privačiai.

    2. Kad ir kaip neetiškai tai skambėtų, manau, suprantate, kad po paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų, sąmoningo kenkimo Tera.lt serveriams platinant spam Rekla.lt vardu, mūsų prašymo išsikelti visas savo paslaugas pas kitą paslaugų teikėją, nesate mūsų "prioritetinis" klientas, tad tapatinti Jūsų gaunamą "asmeninį aptarnavimą" su kitų klientų nėra tinkama. Tačiau siūlau nenukreipti diskusijos apie Tera.lt paslaugas apskritai į asmeninį konfliktą, taip ši forumo tema taptų bevertė. Jei kam nors įdomi ne Tera.lt, o aš kaip asmuo - Google turi pakankamai informacijos ;).

    3. Pvz.: Grafa.lt, Ketveriuke.lt. Viešinti bet kokią informaciją apie kitus klientus, kurie nedalyvauja mūsų partnerystės programoje, draudžia Tera.lt paslaugų teikimo sąlygos. Beje, jų kompetencijos vertinti negaliu, tiesiog tai yra fiziniai ir juridiniai asmenys, kurių pagrindinės pajamos yra iš interneto svetainių kūrimo.

     

    P.S. Mažiau pykčio formuojant klausimus, ir diskusija taps daug mielesnė :huh:

     

    1. Puiku, kad prisiimate atsakomybę. Aš labai tikiuosi, jog kitiems forumo dalyviams šita diskusija bus naudinga ir turės omenyje, kad būnant tera.lt klientu ir jiems gali taip nutikti. Tad mano tema tikrai nėra be reikalo ir jokios nuomonės aš nekeičiu.

    2. Taip, prašau netapatinti Rekla.lt su kitų klientų gaunamu "asmeniniu aptarnavimu". Nors ši svetainė yra taip pat mano, tačiau noriu, jog būčiau vertinamas kaip Vulcan.lt klientas. Taip pat kaip ir aš Jus vertintu: viena - Tera.lt, o kita - VEXPA.com. Aš visiškai nenukreipiu diskusijos apie Tera.lt paslaugas ir prašau papasakoti daugiau apie asmeninį aptarnavimą, kuriuo laiku jis vyksta. Galbūt kiti forumo skaitytojai (kuriems aktualu) galėtų patikrinti ONLINE Help, kada įmanoma susisiekti, o kada ne. Apgailestauju, tačiau Google vis dar neturi informacijos apie tai kada Tera.lt pagalba dirba, o kada ne. Ar aš nemoku ieškoti?

    3. Na aš bijau, jog tai ir yra visi IT Profesionalai, kurie naudojasi Tera.lt hostingo paslaugomis (Kadangi iškyla dilema, kodėl vienus tuomet skelbti, o kitus ne? Nes jei teikimo sąlygos draudžia pateikti šią informaciją, tai šitas draudimas galioja visais atvejais). Jeigu neturite teisės įvertinti jų kompetencijos, tai vartoti žodį IT Profesionalai per daug drąsu.

  7. Įmonės vardu dėkoju autoriui už šią diskusiją. Kadangi iki šiol visi mūsų verslo klientai tiesiog naudojasi Tera.lt paslaugomis ir nemato reikalo jų komentuoti viešai, ši bene pirmoji per ketverius metus argumentuota diskusija turėtų visiems padėti geriau suprasti Tera.lt paslaugas ir renkantis serverių paslaugų teikėją priimti teisingą sprendimą, kas visiems išeis tik į naudą :huh:.

     

    Be padėkos dar norėčiau pataisyti kelias fakto klaidas. Vien su Tera.lt įmonėje oficialiai dirba 3 specialistai (buhalterė, serverių administratorius ir aš - čia kažkodėl pavadintas tik M.P.; pilna kontaktinė informacija pateikta www.pakamore.lt). Kiti specialistai yra laisvai samdomi prireikus jų kompetencijos. Tad Tera.lt iš tikrųjų yra vienas mažiausių tokio amžiaus serverių paslaugų teikėjų rinkoje, tai lėmė siaura nišinė specializacija - paslaugos mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurioms reikia ne resursų, o pilno paslaugų paketo, ir kurios nenori gilintis į techninius dalykus. Būtent dėl to dauguma klientų yra aptarnaujami asmeniškai. Visa ši Tera.lt vizija yra aprašyta mūsų svetainėje, tad klientai ir įsigyja tokią paslaugą, kokia buvo prižadėta prieš pateikiant užsakymą. Į kitus rinkos segmentus nesiplečiame, išlikdami nišiniu paslaugų teikėju, tad turėdami ganėtinai mažą klientų bazę ir toliau galime siūlyti asmeninį aptarnavimą, kurį teikia ne įprastas pagalbos skyrius, o patys specialistai.

     

    Konkrečiu UAB Onorė atveju (kurios viena iš daugelio veiklų yra ir Vulcan.lt), klientą aptarnavau aš. Kadangi jam neteko bendrauti su kitais kitais įmonės darbuotojais, galėjo susidaryti įspūdis, jog čia daugiau niekas ir nedirba, tačiau tai net fiziškai neįmanoma. Tokio asmeninio aptarnavimo priežastis – šiam klientui visuomet reikalingos kokios nors paslaugų išimtys, kurias jam pritaikyti galiu tik aš (pvz.: prieš kelerius metus UAB Onorė pati teikė hostingo paslaugas naudodama mūsų techninę bazę, nuo to laiko klientas ir bendrauja tik asmeniškai su manimi).

    Šiuo atveju paslaugas klientas turėjo apmokėti iki spalio 23 d., tačiau jo prašymu periodas buvo pratęstas iki lapkričio 7d., paskutinę dieną (šeštadienį) klientas susisiekė ir pranešė, kad apmokėjimą atliks vakare. Apmokėjimas iš tiesų buvo gautas, tačiau nepatvirtintas sistemoje, tad paslauga buvo automatiškai išjungta. Klientui susisiekus ir pranešus, kad jis nori išsikelti pas kitą paslaugų teikėją, mokėjimas buvo iš karto grąžintas, o paslauga nemokamai pratęsta pusei metų, kad Vulcan.lt normaliai veiktų iki perkėlimo. Už šį nepatogumą prisiimame kaltę ir atsiprašome. Vienintelis dalykas, ką galime tokiu atveju rekomenduoti – nelaukti paskutinės apmokėjimo termino dienos, ypač, jei tai savaitgalis.

     

    Kadangi jau prasidėjo diskusija šiuo konkrečiu atveju, primenu klientui, kad serverių administratorius jau anksčiau yra buvęs išjungęs teikiamas paslaugas dėl Paslaugų Teikimo Sąlygų pažeidimų, po ko klientas buvo paprašytas persikelti visas savo svetaines pas kitą paslaugų teikėją. Tačiau tuomet nereagavo, o dabar pasitaikė proga palikti mus su triukšmu. Manau, galiausiai tai teisingas sprendimas, nes kai rinkoje tiek daug paslaugų teikėjų, kvaila naudotis tokiomis paslaugomis, kurios jums dėl kokių nors asmeninių priežasčių nepatinka. Migracija tarp Tera.lt ir Serveriai.lt bei Hostex.lt vyksta pastoviai visomis kryptimis – paprasčiausiai kas vieniems patinka, kitiems ne, tad patys visiems klientams padedame sklandžiai tiek imigruoti, tiek emigruoti.

     

    Andriau, malonu sutikti šioje srityje dirbančius kaimynus, tačiau, kaip jau rašiau, mūsų įmonė truputį didesnė, nei Tau pasirodė ;).

     

    KDE, forumuose apskritai labai mažai nuomonių apie Tera.lt, nes absoliuti dauguma klientų yra mažos su IT nesusijusios įmonės, kurių vadovai retai lankosi tokiuose forumuose kaip šis. Tačiau pastaruoju metu pastebima net IT profesionalų (interneto svetainių kūrėjų) migracija į Tera.lt, kurie nors ir nėra mūsų tikslinė auditorija, dėl įvairių priežasčių pamėgo Tera.lt paslaugas. Tad situacija forumuose gali ir pasikeisti :D.

     

    Dėkui visiems už nuomones. Jei kils klausimų, galiu atsakyti čia, arba parašykit per Skype (adresas Tera.lt svetainės kampe).

     

    Malonu, jog UAB Virtuali erdvė savininko sulaukėme ir čia, Uždarbis.lt. forume. Vis dėlto ir vėl objektyvumo šiame atsakyme aiškiai pritrūko. Pataisysiu kai kurias vietas iš šio pranešimo, už kurias visiems 100% galiu garantuoti:

     

    1. Apmokėjimas iš tiesų buvo gautas, tačiau nepatvirtintas sistemoje, tad paslauga buvo automatiškai išjungta. - Prieš padarant apmokėjimą, UAB Virtuali erdvė savininkas buvo informuotas, jog neišjungtų virtualaus serverio (nujaučiau, jog neperspėjęs, galiu šio įvykio neišvengti, bet pasirodo, kad ir perspėjęs neišvengiau), kadangi apmokėjimas 2 valandų bėgyje bus atliktas. Aš esu garantuotas, jog šį pranešimą jis perskaitė ir tai gali patvirtinti mūsų turima pokalbių istorija. Mūsų administruojama www.vulcan.lt elektroninė parduotuvė dėl www.tera.lt kaltės neveikė apie 15 valandų. Klaidą pripažino ir pats UAB Virtuali erdvė savininkas privačiame pokalbyje, tik kažkodėl jis šiame forume apie tai užsimena kiek mažiau, tarsi apie tai nebuvo informuotas.

    2. tad turėdami ganėtinai mažą klientų bazę ir toliau galime siūlyti asmeninį aptarnavimą, kurį teikia ne įprastas pagalbos skyrius, o patys specialistai. - Kaip dažnai siūlomas tas asmeninis aptarnavimas? Iš patirties galiu pasakyti, jog į visus paklausimus yra atsakoma vėlais vakarais arba savaitgaliais (mano duomenimis UAB Virtuali erdvė savininkas studijuoja arba turi kitų reikalų, nesusijusių su hostingo paslaugų teikimu, tad ir atsakymai parkeliauja po visų darbų - dažnai, kada būna "šaukštai po pietų"). Kiti 2 darbuotojai: Administratorius - Jis manau tikrai neaptarnauja klientų (manęs jis neaptarnavęs per 3 metus), o prižiūri serverio tvarką ar nevykdomi pažeidimai. Buhalteris(-ė) - Apie šį darbuotoją iš vis neverta kalbėti, nes jis šioje sferoje niekuo dėtas.

    3. IT profesionalų (interneto svetainių kūrėjų) migracija į Tera.lt, kurie nors ir nėra mūsų tikslinė auditorija, dėl įvairių priežasčių pamėgo Tera.lt paslaugas. - Tikrai nesuvokiu, kuo jie galėjo pamėgti tas paslaugas. Ar būtų galima keletą argumentų? Taip pat būtų malonu, jeigu pateiktumėte keletą IT profesionalų, kurie naudojasi Jūsų paslaugomis. Jei iš tikrųjų jų yra ir jie kompetetingi, tai neabejotinai sustiprins Jūsų pozicijas.

  8. Laba,

     

    kas liečia šią bendrovę, tai savininkus pažįstu realybėje, kaimynas buvo kol neišvyko studijuoti į Rygą (studijuoja ir iki dabar), tačiau M.P (autoriui vardas ir pavardė turbūt žinomi) yra vienintelis šios bendrovės darbuotojas, direktorius į visus klausimus atsako Jis pats. Kas liečia paslaugų kokybę ir aptarnavimą - gan aukšto lygio, tačiau kartais trunka ilgai, kol sulauki atsakymo :)

     

    P.S jeigu sistema automatizuota, tai valdymo skydas pats Jūsų svetainę užblokavo, nes negavo patvirtinimo iš jo.

     

    Aš nesakau, jog šios įmonės savinininkas M.P neišmano savo darbo, tačiau tai nėra pasiteisinimas, jog įmonėje dirba jis vienas. Tokio tipo verslo paslaugų įmonės apskritai turi turėti klientų aptarnavimą arti 24/7. O kaip minėjau ankščiau, rinkdamiesi hostingo tiekėją klientai visų pirma turi žiūrėti į aptarnavimo kokybę, nes "greitas ir kokybiškas hostingas" jau turi būti kaip automatiškai suprantama ir nepažeidžiama sąvoka (kalbant apie aukštos kokybės hostingo tiekėjus).

    Kalbant apie mano atvejį, vakar M.P būdamas online buvo informuotas apie būsimą apmokėjimą (skaityti temoje) ir aš taip pat žinau, jog hostingas buvo išjungtas dėl sistemos automatizavimo. Bet čia jau pačio tiekėjo problema, jog pamiršo pakeisti terminą.

     

    Stumia ir tiek.. Normalus tas hostingas..

     

    Tikrai sunku suprasti ką reiškia tavo šitas pasakymas :rolleyes: Viskas temoje buvo parašyta argumentuotai, o jeigu neturi ką pasakyti arba nori pasipildyti savo postų skaičių, forumo administratoriai turėtų rimtai susimąstyti apie tokių vartotojų šalinimą :)

  9. Sveiki,

     

    Tera.lt (UAB "Virtuali erdvė") hostingo paslaugomis naudojamės beveik 3 metus. Vakar pasirodęs administratorius buvo informuotas, jog 2 valandų bėgyje bus atliktas apmokėjimas už metus (vakar iki 24:00 ir buvo paskutinė diena tai padaryti) ir perspėtas neišjungti paslaugų (vakar buvo ne darbo diena, bet su juo tik tokiu metu įmanoma susisiekti). Kaip bebūtų, šiandien hostingo paslaugos buvo išjungtos. Užuot dabar garsinę savo prekinį ženklą, reklamuojame mūsų labai "mylimas" tera.lt hostingo paslaugas bei skelbiame savo klientams, kad nesugebame apmokėti už hostingo paslaugas (kas labai "didina" klientų pasitikėjimą mūsų prekiniu ženklu).

     

    Šio tiekėjo hostingo paslaugos iš techninės pusės galbūt ir nėra labai blogos (per metus pasitaiko 1-2 kelių valandų trukmės atvejai, kada paslaugos neveikia), tačiau aptarnavimas yra tiesiog tragiškas. Šiam tiekėjui turbūt reikėtų priminti, jog hostingo paslaugų verslas yra priskiriamas prie paslaugų kategorijos verslo, o šios kategorijos įmonės 90% savo dėmesio turėtų skirti klientų aptarnavimo kokybei. Panašu, jog šioje įmonėje (UAB “Virtuali erdvė”, www.tera.lt) apskritai dirba 1 darbuotojas (įmonės savininkas), su kuriuo galima susisiekti 1-2 dienas per kalendorinę savaitę ir tai dažniausiai būna ne darbo dienos arba vėlyvi vakarai.

     

    Žmonėms, kurie administruoja internetines svetaines, nerekomenduojame apsigauti ir susižavėti iš pradžių galbūt profesionaliai pasirodysiančiu šio hostingo paslaugų (www.tera.lt) tiekėjo įvaizdžiu.

  10. Sveiki,

     

    Yra planai įdiegti profesionalią, specialiai mūsų elektroninės komercijos sistemai pritaikytą, Affiliate programą. Viskas automatizuota, rodoma visų sričių detali statistika.

     

    Nežinantiems Affiliate veikimo principo: Įvairių svetainių savininkai turi galimybę talpinti mūsų sistemoje priskirtus banerius bei nuorodas ir užsidirbti % nuo apyvartinės užsakymo sumos (Jūs uždirbate tais atvejais, kai lankytojas mūsų elektroninėje parduotuvėje apsiperka prieš tai paspaudęs ant Jūsų svetainėje esančio mūsų banerio/nuorodos).

     

    Atlygis: Procentus esame numatę tikrai nemažus - net 15%. Pavyzdys: Lankytojas apsilanko Jūsų svetainėje ir paspaudžia ant mūsų parduotuvę reklamuojančio banerio. Tuomet patekęs į mūsų parduotuvę, nusiperka batelius už 119,00Lt. Jūs savo sąskaitą papildote 17,85Lt.

     

    Prašome svetainių savininkų, kuriuos domintų šis uždarbis, pasirašyti šioje temoje kartu su savo administruojamos svetainės adresu. Tai padės mums apsispręsti dėl šios programos įgyvendinimo. Ačiū.

  11. Sveiki,

     

    Reikalingas stacionarus PC be priedų, tik be jokių problemų veikianti dėžė. Kompiuteris turi atitikti šiuos reikalavimus:

     

    1) Procesorius nuo 2Ghz

    2) Darbinė atmintis nuo 1GB ramų

     

    Susisiekti SKYPE: mikitinas

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...