Pereiti prie turinio

busuko

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    177
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Apie busuko

  • Rangas
    Pradedantis dalyvis

Paskutiniai lankytojai

575 profilio peržiūros
  1. jei, neklystu tik VAT prekems iki 150eur., brangesnems prekems VAT + 8 eur uz muitus + muitas.
  2. Vokietijoje sustojo pirkimai nauju automobiliu, tad nepardavineja ir senesniu. Dauguma skundziasi, kad nebera ka pirkti. Apie 3000 ukrainieciu automobiliu is JAV parplaukusio kelto pasiliko Vokietijos aikstelese ir panasu, kad artimiausiu metu parplukdyti kitais keltais irgi liks. Ilgai laikyti brangu, jei karas uzsites prades pardavineti, ar tai itakos rinkos kainas, pamatysime.
  3. Niekas cia nepalaiko rusu ir tuo labiau karo, visi cia uz demokratija.Ar tu esi buves ukrainoje,as pragyvenau kelis metus ir ne visi nori i europos sajunga------- istrauka---- Didesnė ukrainiečių dalis nepritaria jų šalies prisijungimui prie NATO (Šiaurės Atlanto sutarties organizacija), rodo Demokratinių iniciatyvų fondo atlikta apklausa. Jei vyktų referendumas dėl stojimo į NATO, 52,8% respondentų balsuotų „prieš“, 31,8% balsuotų už narystę aljanse, tuo tarpu 15,4% apklaustųjų nėra apsisprendę. Visą straipsnį galite rasti www.tv3.lt/naujiena/ukrainieciai-nenori-i-nato-rodo-apklausa po Kry
  4. kuom Taivanas skiriasi nuo Luhansko ir Donecko ?
  5. Is komforto turejau omenyje, pvz. kad nuvares i garaziuka, jie varo i didesni patikrinti vaziuokle, paskui man reikia i parduotuve vaziuoti detaliu ir nuvesti jiems, po remonto jie vel varo suvedima koki padaryti kitur ir po to tik pasiimu o iskilus problemoms sunku issiaiskinti ar bloga detale, ar remontas nekokybiskas o rimtesnis servisas viska padaro pats ir daznai detalemis patys prekiauja, tad iskilus problemoms jie patys rupinasi viskuom jau.
  6. Asmeniskai saskaitos man reikalingos, del garantinio. Remontuodamas rimtesniame servise as permoku uz kokybe ir garantija. Is patirties galiu pasakyti, kad garaziukuose nebera nei kokybes, nei mazesnes kainos, nekalbant apie komforta.
  7. nedave saskaitos, nemokejau pinigu, nenorejo atiduoti automobilio, po skambucio policijai,( uzteko pokalbio telefonu) isvaziavau namo nesumokejes, nes nesugebejo ispeti pries remonta, jog net cekio negali ismusti.
  8. Blogiausia teigamas testas tenai, niekas nelais grizti ir izoliuotis kazkur reikia, pakartotinis testas irgi gali buti teigiamas, tai atostogos prasitesti gali ir menesi.
  9. pardavineti irgi reikia moketi, skoda dabar vieno vadybininko menesinis vidurkis 10auto, prasciausio 2. salygos ir kainos tos pacios.be to reikia gerai paskaiciuoti, kas labiau apsimoka ar 10 auto po 1000eur. pelnas ar nuo kokiu 2 7000eur.
  10. Perekupais galima pavadinti 99% prekybininku, nes beveik visi prekybininkai perka pigiau ir parduoda brangiau, net ir oficialus nauju automobiliu salonai gauna is gamyklos pigiau ir uzsideje antkaini parduoda brangiau. taip kad galima sakyti visi prekybininkai, vadybininkai nedaro nieko naudingo, o tik sukelia kaina. jei galetum tiesiogiai is vokietijos gamyklos internetu uzsisakyti koki BMW nauja, jis turbut kainuotu puse kainos o gal ir maziau.
  11. Kiek as supratau, kad kodukai bus reikalingi pardavejams o ne visoms importuotoms masinoms. Olandijoje kalbama apie bendra regitros duomenu baze europoje, Lietuva taip pat patenka, del mokesciu surinkimo, nes dabar nupirktas USA auto is LIetuvos uz 2 000 kuris vertas 20 000 .o mokesciu niekas nesumoka. Bet bendra sistema kontroliuos ir atvirkstini varianta, Vokietijoje parduotas auto Petraiciui negales bus priregistruotas Lietuvoje Jonaicio.
×
×
  • Sukurti naują...