Pereiti prie turinio

JuliusPau

Nariai
  • Pranešimai

    25
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  2. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  3. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  4. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo paspausk Lietuviškos paslaugos reklama išeiviams   
    Jeigu teisingai supratau, norite pasiekti užsienio lietuvius. Patogiausia tikriausiai būtų ieškotis lietuvių bendruomenių užsienyje, galima sakyti kiekvienoje šalyje ji yra. Turi susikūrę savus internetinius portalus, kur skelbia informaciją lietuviams gyvenantiems toje šalyje. Galiausiai ieškotis forumų, kur užsienio lietuviai padeda vieni kitiems, jau gyvenantiems toje šalyje, arba planuojantiems išvykti. Žinau, kad kelių užsienio šalių lietuviai turi sukūrę šiokį tokį Lietuvišką radiją internete, bet mano manymu auditorija susirenka neįpatingai didelė. Pasiūlymas būtų kaip ir minėjau, ieškoti lietuvių bendruomenių užsienyje ir žiūrėti, kokiu būdu vyksta komunikacija tarpusavyje.
  5. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Mantas Mažoji bendrija   
    Super! Pravers ir man, bet manau, jog reikia valdžią ir toliau spausti dėl atleidimo nuo mokesčių bent metams pradedant verslą.
  6. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Tom Filmai įkvėpti tikrų istorijų   
    Into the Wild
  7. Patinka
    JuliusPau sureagavo į MindaugasLT Nerodo straipsnio pavadinimo naršyklės kortelėje.   
    temos direktorijoje
     
    page.tpl
    page-full.php
    single.php
    index.php
     
    gali buti ivairus variantai, priklauso nuo temos.
  8. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  9. Patinka
    JuliusPau sureagavo į NerijusB Patarimai partnerių, investuotojų ieškotojams   
    Sveiki,
    Dažnokai apsilankau šioje skiltyje ir vis parašau asmenims, kurie ieško finansines injekcijos savo projektams. Kiek nustebino, kad visur išlenda panaši bėda. Parama ieškoma be verslo plano investuotojui. Dažniausiai pasigendu bent rinkos analizių, atsiperkamumo ir panašių dalykų. Kiti atsiunčia tikslų tarkim svetainės išdėstymą su vos ne mygtukų spalvomis, bet net ir dideliame aprašyme, nėra esminių punktų investuotojui.
    Taip galbūt, aš nesuprantu visų IT techninių kalbų, bet šiuo atveju ne tai yra svarbiausia. O svarbiausia parduoti produktą nepažįstamam žmogui, kuris į parduodamą produktą žiūri skeptiškai.
     
    Tad mano keli patarimai:
    1. Aprašyk pagrindinę idėjos esmę 3 sakiniais. Parašyk taip, kad tie 3 sakiniai patrauktų dėmesį. Tik nieko nemeluok juose.
    2. Pasidaryk Porterio 5 forces analizę (arba kokią kitą industry analizę). Kas joje analizuojama? Pirma, konkurencija - ar daug konkurentų yra, kokie jie, kokie jų pliusai/minusai; antra, galimi tavo prekės pakeitimai - turi surasti savo pažeidžiamas vietas ir sugalvoti kaip apsisaugoti nuo to (tarkim konkuruoji kavos rinkoje, tai klientas gali iškeisti kavą į arbatą, kuri šiuo atveju ir yra pakeitimas); trečia, pirkėjai – koks tipinis tavo paslaugos pirkėjas, kaip jam svarbu kaina/kokybė/etc., ar lengvai gali iškeisti į konkurento prekes; ketvirta, tiekėjai – kiek daug yra tiekėjų, kas jiems svarbu, ar gausi geras kainas jų, ar sunku pakeisti tiekėją; penkta, naujų rinkos žaidėjų atėjimo grėsmė – ar sunku atidaryti naują e-shopą, kokios kliūtys yra ateiti į rinką, kaip tu sukursi tas kliūtis, kad kiti sunkiau ateitų.
    3. Pasidaryk vidinę projekto analizę. Tam puikiausiai tinka SWOT'as. Jame yra 4 punktai: Stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės. Kokios tavo projekto stiprybės? Šį rinka dar neužimta; ne tik parduosi, bet ir patarsi; dirbsi savo gerai išmanomoje srityje. Silpnybės? Trūksta programerio, kuris pigiai viską sukurtų; esi mažas ir negauni nuolaidos iš tiekėjo; nelegali veikla. Galimybės? Cloud computing – ateitis, tai galimybė mano kompanijai; didėjantis savižudybių skaičius teigiamas postūmis karstų gaminimo rinkai. Grėsmės? Atėjus krizei, man irgi bus krizė; o kas jei vartotojui nepatiks naujasis produktas.
    4. Atsiperkamumas. Taip, čia kiek būrimas iš tirščių. Bet investuotojai to nori. Gali pasidaryti 3 scenarijus – optimistini, realistinį ir pesimistinį. Ir juos pateikti investuotojui. Jis matys, kad pagal pesimistinį scenarijų investuoti pinigai išgaruos, pagal realistinį – po 2 metų duos pliusą, o pagal optimistinį – jau kitą mėn investuoti pinigai pavers jį milijonieriumi.
    5. Nepamirškit skaičiukų. Čia tinka ir 4 punktui. Aš pvz lb mėgstu skaičių kalbą. Man patinka, kai parašoma kiek reikia klientų, kad išeit ant nulio, kokios kainos bus, kiek tikėtis klientų ir pan. Tiesiog vietoj žodžių „pradžioj mažai klientų", parašykite „pradžioje 20 klientų". Sakot sunku atspėt? Pasidarykit 3 scenarijus.
    6. Pridėkite marketingo planus, bendradarbiavimo galimybę, finansų planą. Nereikia eiti į visiškas smulkmenas, bet nors keletą eilučių apie tai reiktų paminėti.
    7. Rašykite lietuviškomis raidėmis. Kurie net nemoka be gramatinių klaidų parašyti plano – nemanau, kad sukels pasitikėjimą ir parduos savo idėją.
     
     
     
    p.s. nepriimkit asmeniškai, tai nėra skirta kažkuriam konkrečiam vartotojui :)
  10. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo Gaxas Whoop.lt - jaunimo naujienų portalas   
    Sveiki, rugsėjo mėnesį planuoju paleisti šį portalą. Man įdomi jūsų nuomonė, ką apie jį manote, kas gerai, kas blogai, galbūt net pasiūlymai šiam portalui. Informacijos dar mažokai, nes dar kaip ir nestartavome, bet laikui bėgant įsibėgėsime.
     
     
    Adresas : www.whoop.lt
  11. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo mimas Filmų rekomendacijos   
    Desantininkai 2005 metai.
     
    JAV jūrų pėstininko Anthony‘o Swoffordo autobiografinės knygos ekranizacija. Tai ironijos ir juodojo humoro, žiaurumo ir tikros vyriškos draugystės kupinas, o svarbiausia – absoliučiai tikroviškas pasakojimas apie Persijos įlankos karą, operaciją „Audra dykumoje“ ir joje dalyvavusių paprastų amerikiečių kareivių nuotykius ir patirtus išgyvenimus.
     
    Asmeniškai labai patiko, lengvai susižiūri, netrūksta juodo humoro.
     
    http://youtu.be/wxn0nSK_Kv8
  12. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  13. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo suvalgysiu Partizaninis marketingas   
    Kaip Jums tokia reklama?:)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4
  14. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo Gabriellee Įkvepianti rinkodaros pasaulio pusė   
    Man labiausiai įstrigusios tai šios būtų :
     
    http://www.youtube.com/watch?v=qzafY1wJ6bM
    Patiko paprastumas ir pati mintis.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=POJE-AVV7cU
  15. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Mazeika Kaip išmokti anglų kalbos - arba tiesiog prasilaužti   
    Perskaicius straipsni atsirado stimulo mokytis :)
  16. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Kernius Ar verta pradėti mokytis, jei nesimokiau iki šiol?   
    Aš pats susiėmiau tik 11-toje klasėje - tai buvo ne vėlu todėl, jog paskutinius du metus kartoji tai, ką mokeisi nuo 5 iki 11 klasės - tiesa, išskyrus tiksliuosius mokslus, kurie viską pakartoję žengia dar toliau. Vis dėlto geriausia rimtai į mokslus kibti bent jau nuo 9-tos klasės ir tada nebus didelių problemų vėliau artėjant egzaminams - nes paskui gerai pasiruošti gali ir nebe suspėti (vieniems pavyksta, kitiems ne - vieniems "pavyko" reiškia sugebėti išlaikyti egzaminus (nesvarbu kaip), kitiems - gauti šimtukus). Kaip bebūtų, niekada nėra per vėlu. Net jei liko mėnesis iki valstybių egzaminų, aš vis tiek sėsčiau prie knygų kiekvieną laisvą valandą ir padaryčiau viską, kas įmanoma, - nes po to gali gailėtis visą gyvenimą. Pabandysiu tai paaiškinti asmeniniu pavyzdžiu.
     
    Kodėl apskritai verta mokytis?
     
    Gyvenime yra dalykų, kurie žmogui suteikia laisvę - galimybę rinktis, daryti ką nori. Įsivaizduok, kad tu žinai, kas tave domina, ką nori studijuoti, kokią specialybę nori įgyti. Kokią sritį bepasirinktum, dalis žmonių joje yra geriausi - daugiausia pasiekę, daugiausia žinantys, turintys norą ir talentą savo žinias perduodi kitiems. Tie, kas turi galimybę pas juos patekti - prie jų prieiti - patys tobulėja greičiau nei kiti - nes mokosi iš geriausių. Tų geriausių visada yra mažuma. Tai reiškia, kad ir juos pasiekti gali ne visi. Norėdamas patekti ten, kur gali tikrai daug išmokti, iki tol turi būti įrodęs, jog sugebi įsisavinti žinias, - tokia valstybinių brandos egzaminų (VBE) paskirtis.
     
    Jei gerai baigsi mokyklą, ne tave rinksis universitetai, o tu juos, - ir būsi ten, kur norėsi būti. Jeigu gerai baigsi gerą universitetą - ne darbdaviai rinksis tave, o tu juos, - ir vėl būsi ten, kur norėsi būti. Taigi tu savo ateitį gali nulemti dar sėdėdamas mokyklos suole - mokydamasis arba ne.
     
    Gerai išlaikyti VBE, kurie turi labai didelę įtaką tavo ateičiai, nėra sunku - tam net nereikia būti labai protingu - reikia tik mokėti dirbti.
     
    "Gerai" nėra 50. Kiekvienas mąstantis žmogus gali turėti valstybinių egzaminų vidurkį ne mažesnį nei 80. Tie, kuriems tai nepasiseka: a) mokėsi per mažai; b) mokėsi ne tai, ką iš tikrųjų reikia (labai dažnas atvejis - ir dažniausiai tai prastų mokytojų kaltė); c) yra tikrai neprotingi (šiame forume tokių žmonių beveik nemačiau).
     
    Ne viena mergina iš mano mokyklos išlaikė egzaminus daugiau nei 90 vidurkiu, nors gyvenime niekuo nesidomi (nežiūri žinių, neskaito naujienų jokia tema) ir nėra jokio įspūdingo proto. Vienintelė priežastis, kodėl išlaikė gerai, - nes paskyrė pakankamai laiko (o tai, reikia pripažinti, sugeba ne kiekvienas).
     
    Jeigu tu nori gerai pabaigti mokyklą, turi būti motyvuotas - suprasti, dėl ko mokaisi - kad tau ne tas pats, kaip išlaikysi. Tau reikia tikslo, kurį norėtum pasiekti baigęs. Tada, kai suvoksi, jog viskas priklauso nuo tavęs - nieko neįvyks, jei nepadarysi savo darbo ir nepabaigsi mokyklos gerai, - galvosi apie tai kiekvieną dieną ir tai neleis tau atsipalaiduoti.
     
    Mokykloje aš nemėgau matematikos - taip pat galvojau, kad ji man nereikalinga (dabar manau, kad mokyklinis matematikos kursas tikrai yra naudingas) - bet norėjau studijuoti informatiką, o į ją (kaip ir į verslą, ekonomiką ir daugybę kitų specialybių) be gerų matematikos žinių nepateksi (nebent tai prastas universitetas, į kurį niekas nestoja). Nuo pat penktos klasės mano matematikos semestrų pažymiai svyravo ne daug - buvau labai stabilus: nuo 4 iki 6. Dvyliktos klasės pirmame semestre tebeturėjau 6. Po naujųjų metų matematiką pradėjau spręsti kasdien - nuo elementariausių septintos klasės kurso dalykų, kurių tuomet buvau neišmokęs (svarbiausia turėti gerą knygą ir daug užduočių su teisingais atsakymas, kad galėtumei pasitikrinti). Praėjus pusmečiui iš matematikos VBE gavau 90 - tai buvo daugiau už ne vieną pirmūną mano mokykloje - tikra staigmena mokytojai, kai jos šešetukininkas atsiranda geriausiai egzaminą išlaikiusių mokinių sąraše. Aš tiesiog turėjau tikslą ir įdėjau daug darbo.
     
    Ką tai nulėmė pabaigus mokyklą? Po kurio laiko stojau į informatikos studijas Didžiojoje Britanijoje, kurioje yra daugiau nei 100 universitetų. JK studijų sistema leidžia pasirinkti 5 universitetus, į kuriuos nori stoti. Susiradau geriausių universitetų reitingą pagal informatiką ir nubrėžiau ribą ties 15-tu numeriu - reiškia, renkuosi 5 iš 15 geriausiųjų Didžiojoje Britanijoje. Nusiunčiau jiems savo stojimo paraišką. Netrukus gavau atsakymus - visi buvo teigiami: "Tu priimtas". Nei vienas taip nebūtų atsakęs, jei būčiau iš matematikos egzamino turėjęs 60 ar 70 - dauguma į tuos universitetus stojusiųjų turėjo aukščiausius balus, o matematika ten, kur jos prašoma, visada būna svarbiausias kriterijus.
     
    Negana to, kadangi mane priėmė visi universitetai, aš galėjau pasirinkti, į kurį iš jų noriu važiuoti - ir pasirinkau tą, kuriame buvo tik tai, kas man patinka, - ir jokios matematikos. Dabar universitete studijuoju, kaip veikia Google paieškos sistema, kaip ji rūšiuoja paieškos rezultatus, kuriu supaprastinto lygio Skype tipo susirašinėjimo programas ir tiesiog laukiu kiekvienos paskaitos su malonumu - aš už jas mielai sutikčiau mokėti (jeigu tik studijos nebūtų nemokamos). Universitetas laikomas trečiu geriausiu po Oxford ir Cambridge, aplink mane daugybė įdomių ir protingų žmonių - tiek studentų, tiek dėstytojų, kuriuos gerbiu ir dėl kurių tobulėju greičiau nei bet kur kitur.
     
    Galiausiai išėjęs po eilinės puikios paskaitos vis kartas nuo karto pagalvoju - juk manęs čia nebūtų, jeigu aš mokykloje nebūčiau susiėmęs ir išmokęs tai, ko reikėjo, - tiesiog padaręs savo darbą. Todėl to labai linkiu visiems. Ką jūs darote dabar, gali nulemti tai, kur atsidursite ateityje. Nepraraskite teisės rinktis patys. Nesvarbu, ką tu veikei visus dvylika metų, svarbu, kad juos pabaigtum puikiai, - ir tada viskas yra tavo. Dauguma paprastų moksleivių (ne amžinų pirmūnų) netiki, kad jie gali gerai pabaigti (- netikėjau ir aš), bet tas netikėjimas neturi būti priežastimi nepadaryti visko, ką gali, kad sužinotum, kaip yra iš tikrųjų.
  17. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Kernius Ekonomikos studijos: kokios perspektyvos?   
    Lietuvos banko Ekonomikos departamento direktorius Raimondas Kuodis kviestinėje paskaitoje VU ekonomikos fakulteto studentams prieš porą metų pasakė: "Į Lietuvos banką aš stengiuosi priimti tik lietuvius, baigusius ekonomikos studijas užsienyje. Kartais net specialiai jų ieškau ir kalbinu grįžti į Lietuvą. Tai lėmė mano patirtis: po 3 metų bakalauro studijų Didžiojoje Britanijoje pas mane atėjęs jaunas ekonomistas turi daugiau praktinių žinių negu 6 metus Vilniaus universitete praleidęs magistras".
  18. Patinka
    JuliusPau sureagavo į liauliaumas Įdomiausia ekskursija   
    Tomas o, drįstu paprieštaraut, nes su gera kompanija, autobuse praleidi turbūt dar geresnį laiką, nei aplankytose vietose :D
  19. Patinka
    JuliusPau sureagavo į haxas Įdomiausia ekskursija   
    bet kur.
    svarbu pagert. :D
  20. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo Gabriellee Įkvepianti rinkodaros pasaulio pusė   
    Man labiausiai įstrigusios tai šios būtų :
     
    http://www.youtube.com/watch?v=qzafY1wJ6bM
    Patiko paprastumas ir pati mintis.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=POJE-AVV7cU
  21. Patinka
    JuliusPau sureagavo į ekiskis Mano verslo ideja: inovatyvus investiciju fondas   
    Serenio labai pesimistiška tavo nuomonė, juolab manau, kad nevisiškai supratai mano idėjos esmę. Tad pasistengsiu pakomentuoti tavo išsakytas mintis, kad geriau suprastum mano idėja, beto ir kitiems taptų aiškiau.
     
     
    Manymas, kad ekonominio nuosmukio metu, neverta kurti investicinių projektų ar pradėti kotiruoti įmonės akcijų biržoje yra absurdas. Nes visi didieji finansų analitikai ir investuotojai žino, kad investicijė aplinka paremta cikliškumu, kur vertė nuolat kinta: kila arba krinta. O stabiliai augantis projektas ilgalaikų investavimo požiūriu visada auga ir generuoja pelną. Spekuliantai kurie nori gauti didelius pelnus per trumpą laiką, netūrėdami analitinių gabumų tiesiog nelenda į tokius fondus ir skaito juos nenaudingais, nes jie sunkiai pasiduoda rinkos svyravymų įtakai.
     
     
    Vargu ar supratai kas valdys šį fondą. Tikrai ne makleriai, ar finansų analitikai. Fondo pinigus naudos fonde dalyvaujantys profesionalūs ūkininkai, nes tik jie geriausiai žino kas kiek kainuoja ir kokia produkcija kito sezono metus bus pati pelningiausia ir tai užkertą kelią rinkos spekuliacijoms. Fondo veiklos buhalterija veda apskaitininkai arba buhalteriai. Tad taip sudaromas uždaras ratas, kurio dėka sutaupoma daug lėšų, kurios būdų iššvaistytos per įvairius banko komisinių ar valstybinių mokeščių sistemas nekuriant produkto, o tiesiog analizuojant ir taip jau įtemptą rinkos situacija.
     
    Pritarių, bet rinkos nestabilumus kaip tik ir sukelia įvairios geopolitinės, gamtos katastrofų ir pelno siekiančių asmenų spekuliacijos, taip kendamos fondų pelningumams. Kodėl būtent šis fondas būtų išskirtinis labai lengva paaiškinti, nes fondas pats gamins ir prekiaus savo sukurtomis žaliavomis, o ne perpardavinės rinkoje esančias žaliavas. Tokiu būdu fondo nuosavybės likvidumas taps labai didelis ir mažai priklausomas nuo nepalankios rinkos situacijos, nes jis savo žaliavas gali reinvestuoti, t.y panaudoti kitais metais, vietoj pardavimo nepalankiomis sąlygomis. Beto tai skatintų lietuvos ekonomika, nes būtų sumokami mokesčiai lietuvoje.
     
    P.S - Šiuolaikinis inovatyvus ūkis (esu matęs švedijoje ir vokietijoje), pats sau gaminasi reikalingą elektros kieki, apsirūpina vandens tiekimu bei teršalų valvymo įranga, kas sumažiną produkcijos savikaina. Atsiradus reikiamiems įstatymams galės elektros energija tiekti ir į bendrą tikla taip gaudamas papildomo pelno. Dėl savitarpio sutarčių ūkiai vienas kitam parduoda reikiamas žaliavas taip sukurdami bendra pridetinę vertę galutiniama produkte. (Pvz: Vienas ūkis augina mėsinius gyvulius, kitas pašarus (trašų gauna iš pirmojo ūkio), o trečias skerdžia (gautą iš pirmo ūkio mėsą)ir platina gauta produkcija, o bendrą apskaitą vykdo fondas.) Nes tik tokiu principu kai didinamas našumas (kuo mažiau žmoniu, didesniai produkcijai gauti), mažinamas tarpininkų skaičius bei naudojama bendra technika gali sugeneruoti maksimalų pelną. Mažinant tarpininkų įtaka mažėja ir nestabilios rinkos poveikis kainai. O galimybė platinti geresnės kokybės ir pigesnes žaliavas kities padidina galimybę konkuruoti tarptautinėje rinkoje.
     
    __________________________________________
     
    Jei kam, dar kyla klausymų ar norite išsakyti savo nuomonę labai būčiau dėkingas. Nes kiekviena nuomonė gali pagerinti pačią idėja ar jos įgyvendinimo būdus. Gali net sukurti papildomas idėjas, kurias būtu galima įgyvendinti.
  22. Patinka
    JuliusPau sureagavo į Mynde Spalvų marketingas   
    Kadangi pagaliau atsirado mano jau seniai laukta forumo skiltis, iš karto kilo noras šią skiltį papildyti įdomia informacija. Taigi, pabandysiu panagrinėti kažką įdomesnio ir neįprasto. Kaip jau supratote iš temos pavadinimo, bandysiu šiek tiek pakalbėti apie spalvas – kam tai reikalinga, kokia jų reikšmė versle bei pateiksiu keletą patarimų kaip būtų galima tai panaudoti ir ko reikėtų vengti.
     
    Straipsnį norėtųsi pradėti šūkiu, kuriuo remiasi Spalvų Marketingo Grupė (The Color Marketing Group): „Spalvos parduoda, o tinkamai parinktos spalvos parduoda geriau“.
     
    Taigi, ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo marketingo žinutei, internetiniam puslapiui ar paprasčiausiai vizitinei kortelei? Dėl kokių priežasčių Jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Taip pasirinkote todėl, kad Jums pačiam patiko tokios spalvos, ar pasirinkote dėl marketingo žinutės pobūdžio? Nors gražus žinutės vizualinis apipavidalinimas yra labai svarbu, tačiau būtina žinoti, jog skirtingos spalvos skatina skirtingas žmonių, kurie mato jūsų žinutę, reakcijas. Taigi, ar Jūs esate tikri kokią informaciją Jūsų žinutė perduoda?
     
    Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali įtakoti mūsų kūno fiziologiją bei protinę būseną. Wohlfarth and Sam atliko eksperimentą su 14 neįgalių vaikų. Jie buvo apgyvendinami skirtingų spalvų aplinkose. Pastebėta, kad skirtingose aplinkose užfiksuotas gana ryškūs kraujospūdžio pasikeitimai bei agresyvaus elgesio kaita. Iš šio tyrimo buvo nustatyta, kad spalvos stimuliuoja mūsų nervinę sistemą ir iššaukia įvairias emocines būsenas.
     
    Marketingo tyrimai rodo, kad daugiau nei 80% vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, jog dauguma greito maisto restoranų naudoja ryškiai raudoną ir oranžinę spalvą? Ir tai yra daroma visiškai neatsitiktinai, nes tyrimai parodė, kad šios spalvos skatina žmones greitai pavalgyti ir išeiti – o šito kaip tik ir trokšta visi greito maisto restoranai. Taip pat nenuostabu, kad suaugusiųjų puslapiuose vyrauja raudona ir juoda spalvos. Manoma, jog šios spalvos turi seksualinį potraukį.
     
    Taigi, prieš pradedant kurti kažkokią marketingo žinutę, labai protinga būtų pasidomėti spalvų psichologija. Nesvarbu ar tai vizitinė kortelė, lankstinukas, internetinis puslapis, plakatas ar kažkas kita. Spalvos jūsų siūlomai medžiagai suteikia ne tik išvaizdą, bet įtakoja ir mūsų visų elgesį. Todėl būtina žinoti kokią įtaką parinktos spalvos gali turėti tikslinei auditorijai.
     
    Virtualioje aplinkoje spalvos turi dar didesnę reikšmę. Kadangi internete beveik nėra galimybės bendrauti su klientu "akis į akį“, viskas vykstą per vizualinę terpę. Žodžiai naudojami jūsų internetiniame puslapyje turi didžiausią reikšmę jūsų klientams. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad spalvos taip pat yra labai svarbu. Jūsų svetainės fonas, teksto spalva, antraštės ir pan. gali turėti rimtos psichologinės įtakos jūsų svetainės lankytojams. Suprasdamas spalvų psichologiją puslapio savininkas savo svetainę gali padaryti dar patrauklesnę akiai bei sukurti įsimintiną prekinį ženklą. Tinkamos spalvos pasiunčia tinkamas žinutes klientui ir patraukia dėmesį ten kur reikia.
     
    Yra atlikta daug įvairių tyrimų siekiant išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Štai keletas faktų iš kai kurių tyrimų:
     
    • Seulo tarptautinėje COLOR EXPO 2004 parodoje atliktas tyrimas parodė, kad 92,6% apklaustųjų daugiausia dėmesio skiria produkto išvaizdai, 5,6% - lietimo pojūčiui ir tik 0,9% - klausai ir uoslei. Vėliau apklausus kokią įtaką renkantis produktą turi spalva, net 84,7% apklaustųjų teigė, kad spalva turi didžiausią įtaką.
    • CCICOLOR nustatė, kad žmogus pasąmonėje susidaro įspūdi apie kitą žmogų, aplinką ar produktą pamatęs jį per pirmas 90s. O nuo 62% iki 90% šių įvertinimų buvo remiantis vien spalva.
    • Loyola universitetas nustatė, kad tinkamų spalvų parinkimas padidina prekinio ženklo žinomumą iki 80%.
    • Psichologai nustatė, kad spalvos skatina smegenų darbą ir padeda geriau įsiminti matomus dalykus. Spalvotas vaizdas žymiai lengviau įsimenamas, nei toks pat vaizdas, tačiau juodos ir baltos spalvos.
    • Spalvos pagerina skaitomumą – 40%, išmokstamumą – nuo 55% iki 78%, o supratimą – 73%.
     
    Taigi, kokią reikšmę vis dėlto turi tos spalvos? Žemiau pateikiamos keletas pagrindinių spalvų aprašymų, nors jų yra daug daugiau. Taip pat reiktų žinot, kad visos spalvos yra skirstomos į 3 grupes: neutralios, šiltos ir šaltos.
     
    Neutralios spalvos:
     
    • Juoda. Ši spalva asocijuojasi su valdžia ir galia, stabilumu bei jėga. Taip pat ši spalva siejasi su intelektu, elegancija, rafinuotumu, gundimu. Juodi drabužiai žmones lieknina. Kartais ši spalva siejama su blogiu bei mistika. Juoda – yra labai rimta spalva, kuri iššaukia stiprias emocijas; per daug juodos spalvos gali sukrėsti žmogų.
     
    Patartina šios spalvos naudoti nedaug, tik mažuose plotuose, nes tai gali sietis su depresija. Ši spalva tinkama taikant į aukštuomenės rinką arba siekiant sudominti jaunimą, pasitelkiant mistiniu įvaizdžiu. Taip pat patartina kartu naudotis dar vieną, kokią „stiprią“ spalvą, tam kad klientui sukelti teigiamus jausmus.
     
    • Balta. Daugumai ši spalva asocijuojasi su tyrumu, nekaltybe (vestuvių suknelė), jaunyste, švarumu (daktarai su baltais chalatais), saugumu. Taip pat ši spalva simbolizuoja neutralumą arba spalvų nebuvimą. Rytinėje pasaulio dalyje daug kur balta siejasi su rytu. Taip pat kai kuriuose rytų šalyse ji siejama su mirtimi.
     
    Patartina šią spalvą naudoti kaip foną, nes išryškina kitas spalvas. Balta spalva atspindi šviesą ir dauginasi, taip sukurdama įvaizdi, jog aplinka atrodo didesnė, nei iš tiesų yra. Balta spalva kaip ir neturi jokio neigiamo poveikio internetiniam puslapiui, nebent beveik visa svetainė būtų baltos spalvos.
     
    • Pilka. Ši spalva asocijuojasi su praktiškumu, amžinybe, solidžiais dalykais gyvenime, konservatyvumu, saugumu, branda. Per daug pilkos nekelia jokių jausmų, tačiau panaudojus ją protingai produktui prideda solidumo. Pilki atspalviai ar šešėliai siejasi su senatve, mirtimi, depresija, niūrumu.
     
    Patartina šią spalvą naudoti taupiai. Tai suteikia pasitikėjimo bei paryškina kitas spalvas.
     
    • Ruda. Ši spalva dažniausiai siejama su patikimumu, stabilumu bei draugyste. Tai yra žemės spalva ir asocijuojasi su natūralumu bei organiškumu. Tačiau Indijoje ši spalva reiškia gedulą.
     
    Šią spalvą patartina naudoti siekiant sudaryti patikimo ir sąžiningo įvaizdį.
     
    Šiltos spalvos:
     
    • Raudona. Jei norite atkreipti dėmesį naudokite šią spalvą. Raudona yra energinga spalva. Ji siejasi su judesiu bei susijaudinimu. Žmonių, apsuptų šia spalva, širdis plaka vos vos smarkiau bei šiek tiek užgniaužia kvapą. Ši spalva visiškai netinka vaikų kambariui, kad sujaudintų žmones. Vilkint raudonus drabužius, jūs būsite labiau pastebimas. Ši spalva simbolizuoja gyvenimą, todėl nuotakos Kinijoje vilki tokios spalvos rūbus. Taip pat raudona yra siejama su aistra, seksu, greičiu, pavojumi.
     
    Šią spalvą nepatartina naudoti per daug, nes gali erzinti lankytoją. Tačiau parinkus tinkamą vietą šiai spalvai, gali duoti labai daug naudos. Raudoni objektai stimuliuoja žmonės imtis tam tikrų veiksmų.
     
    • Rožinė. Tai yra tikroji meilės spalva. Tai labiausiai raminanti spalva iš visų. Dauguma nusikaltėlių yra pasodinami į kalėjimus, kur vyrauja šita spalva, nes tyrimai rodo, jog rožinė spalva sekina bei užgniaužia agresiją. Ši spalva siejasi su romantika, lengvumu, švelniais jausmais.
     
    Patartina naudoti, kai norite apeliuoti į kliento rūpestingumą bei jo romantiškąją pusę.
     
    • Geltona. Tai linksma saulės spalva, kuri siejasi su juoku, džiaugsmu bei geru laiku. Žmogus apsuptas šia spalva jaučiasi optimistiškai, nes smegenys tada išskiria daugiau serotonino, dėl kurio žmogus ima jaustis geriau. Ši spalva pagreitina metabolizmą bei sukelia kūrybingų minčių.
     
    Patartina naudoti, norint, kad puslapis atrodytų šviesesnis bei ryškesnis. Geltona taip pat paryškina kitas spalvas.
     
    • Oranžinė. Ši spalva susijusi su laimingais laikais, linksmomis bei aktyviomis dienomis, šiltais bei organiniais produktais. Taip pat oranžinė siejama su ambicijomis ir visiškai nieko neturi bendro su ramybe.
     
    Ši spalva tinka svetainėms apie maistą. Ji skatina žaismingumą, todėl tinka puslapiams susijusiems su įvairia aktyvia veikla. Taip pat labai tinka puslapiams skirtiems vaikams.
     
     
    Šaltos spalvos:
     
    • Mėlyna. Ši spalva yra viena mėgstamiausių didžiajai daliai žmonių. Ši spalva sudaro nemažą dalį mus supančio pasaulio (dangus, jūros, vandenynai..). Mėlyna spalva žmogų ramina, tačiau tai daro ne visi atspalviai. Dažnai miegamuosiuose vyrauja ši spalva, nes ji asocijuojasi su ramybe bei poilsiu. Per daugybę amžių mėlyna susieta su tvirtybe, patikimumu, išmintimi, lojalumu. Darbuotojų produktyvumas dažnai būna geresni, kai jie dirba supant mėlynai spalvai. Kai kurie tyrimai rodo, kad sunkumų kilnotojas mėlynoje sporto salėje gali iškelti didesnį svorį nei tai daro paprastai. Tai galioja visoms sporto šakoms.
     
    Ši spalva internetiniam puslapiui suteikia formalumą. Protingai parinkta mėlyna spalva suteikia pasitikėjimą jūsų verslu. Tačiau panaudojus jos per daug klientui gali kilti daug dvejonių.
     
    • Žalia. Ši spalva siejasi su augimu, gamta bei pinigais. Raminanti spalva, kuri suteikia teigiamas emocijas. Ligoninės dažnai naudoja šviesiai žalią spalvą, nes ji ramina pacientus. Ji taip pat siejasi su pavydu, sėkme, dosnumu bei vaisingumu. Tradiciškai ši spalva simbolizuoja taiką, harmoniją, palaikymą bei subalansuotą energiją.
     
     
    Ši spalva tinka internetinėms svetainėms apie pinigus, finansus. Taip pat tinka puslapiams susijusiems su kokiu nors augimu. Patartina šią spalvą naudoti, norint paskatinti lankytoją paspausti ant nuorodos ar nupirkti siūlomą produktą.
     
    • Violetinė. Ši spalva siejama su turtais, gerove, rafinuotumu, mistika. Ji stimuliuoja tas smegenų dalis kurios padeda problemų sprendimui. Ši spalva labai populiari tarp jaunų paauglių merginų.
     
    Kuriant internetinius puslapius dažniausiai yra taikomi 3 pagrindiniai spalvų parinkimo būdai:
     
    • Monochrominė spalvų schema – kai naudojama viena spalva ir skirtingi jos atspalviai. Taip svetainė atrodo tvarkinga ir gana įdomi. Tokia svetainė yra raminanti bei traukiantį akį, ypač kai naudojami mėlynas ar žalias atspalviai.
    • Papildomos spalvos schema – kai naudojamos dvi visiškai priešingos spalvos (pvz, rožinė ir žalia). Taip šilta spalva susimaišo su šalta, todėl dažnai tampa labai patrauklus dizainas klientui.
    • Triguba spalvų schema – kai naudojamos trys spalvos vienodai nutolusios viena nuo kitos spalvų rate. Ši schema dažnai būna populiari tarp internetinių puslapių dizainerių nes taip parinktos spalvos yra harmoningos.
     
     
    Norint sėkmingai parinkti tam tikras spalvas ruošiamam projektui, būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Toliau pateiksiu keletą pagrindinių patarimų, kurie gali labai pasitarnauti Jums, siekiant parinkti tinkamas spalvas:
     
    • Pažinkite savo rinką. Ar tai azijiečiai (tinkamiausia spalva raudona)? Ar tai olandai (tinkamiausia oranžinė spalva)? Ar tai jauna auditorija? Koks amžius? Aukštos ar žemos pajamos? Vyriška ar moteriška auditorija? Afroamerikiečiai ar baltaodžiai? Privalote kalbėti jų kalba, jei norite užmegzti kontaktą.
    • Ištirkite rinką. Jei tikrai norite padidinti savo produkto patrauklumą, būtinai išanalizuokite rinką. Padarykite keletą skirtingų dizaino versijų ir išbandykite jas, ir stebėkite kuris variantas yra patrauklesnis.
    • Stebėkite mašinų pramonę. Automobilių gamintojai išleidžia milijonus, tiriant, kurios spalvos yra patraukliausios. Visiems naujausiems ir perkamiausiems modeliams yra parinktos spalvos, atliekant sudėtingus tyrimus. Labiausiai jautri spalvai yra „Lexus“.
    • Naudokite „saugias“ spalvas. Jei neturite reikalų su labai stipriu prekiniu ženklu, likite prie „saugių“ spalvų. Violetinė ir oranžinė spalvos niekados neturės tokį teigiamą poveikį kaip mėlyna ar žalia.
     
    Kągi, tikiuosi šis straipsnis bus naudingas šio forumo nariams ir atsiras tokių žmonių, kurie sužinos kažką naujo.
     
    Jei norite šį straipsnį patalpinti kur nors kitur būtinai susisiekite su manimi.
  23. Patinka
    JuliusPau gavo reakciją nuo EriX Ieškomas programuotojas naujienų portalo kūrimui   
    Naujas forume esu, ištrinkit šią temą.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...