Pereiti prie turinio

Dainews

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    23
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Dainews sureagavo į kloppy Internete nutekinta „CityBee“ vartotojų duomenų bazė: vardai, pavardės, asmens kodai   
    Juokingiausia, kad čia triedalioja tie, kurie per referalu linkus savo duomenis xznait kam parduoda už 5 Eur patys, nieko neverciami. :D
  2. Patinka
    Dainews sureagavo į l777 Mano patirtis su Vilniaus muitine 🛃 dėl grąžinamos siuntos, svarbi naujiena!   
    Laba svarbi informacija apie galimai prastą muitinės tarpininką UAB "RS cargo" rscargo.lt nesinaudokite jų paslaugomis, karti mano patirtis su jais!
     
    Paaiškinsiu kaip man nutiko ir jaučiu ne vien tik man vienam tokia patirtis buvo
    Jei kam kažkas pan buvo parašykite čia savo komentarą.
     
    Pardaviau į USA prekę, siunčiau kaip visada per Lietuvos paštą registruota siunta
    Pirkėjas iš Amerikos 🇺🇸 gavo prekę, prekė jam nepatiko, apsigalvojo ir jis man išsiuntė ja atgal
    Ką gi pirkėjas pagal viską praktiškai teisus tai sutikau su grąžinimo procedūra.
     
    Ka gi mūsų šalies muitinė Vilniuje šią grąžinama atgal siuntą sulaikė ir susisiekė su manim kad išsimuitinciau šią siuntą, gerai pagalvojau.
     
    Muitines tarpininkei RS cargo Pasakiau kad ši prekė yra grąžinama man atgal, todek reikia forminti grąžinimą.
     
    Pirma tarpininkė "Kazkiekno" monopolijos Muitines tarpininkė įmonė RS cargo. ( rscargo.lt) susisiekė su manim jų vadybininkė Regina Baranauskaite
    Aš jai išsiunčiau dokumentus kurie įrodo kad mano siunta grąžinama ir kad man jokių muitų nereikėtų mokėti už šią siuntą pagal galiojantį įstatymą, bet ponia Regina Baranauskaite netiko keli dokumentai kad išmuitinti šią siuntą tai moteriai vis kažkas netikdavo tai dokumentai netinka, tai ne ta siuntimo forma dokumentų, tai ne tas formatas dokumentų ir panašiai , pastoviai prisikabinedavo prie įvairių smulkmenų! ir aš iš karto užuodžiau klastą nes ji nenorėjo kad aš forminciau šios siuntos kaip grąžinimą nes ji norėjo kad siunta muitinciau paprastai ir sumokėčiau nepagrįstų šimtus eurų už muitinima. Dar ta ponia kalbėjo su akcentu Vilniaus lenkes ar rusės ar ukrainietes.
    Prieš tai prieš kelis metus esu turėjęs panašias situacijas ir dokumentai visi tada tiko muitinės tarpininkui tikdavo , o dabar vodovaujant įmonei RS cargo kurios vadybininkė muitinės Regina Baranaukskaite dokumentai jau netiko šį kartą! Man šitas dokumentų rinkimas bei bylinėjimasis kainavo 2 savaites dokumentų pagrindimo bei išieškojimo bei nervų bylinejantis , kadangi manęs nepasantazavo, ne palaužė nes aš esu užsispyręs ir kovoju už savo teises ta Regina Baranauskaite pamatė kad aš nesu nevykėlis kurį gali bet kaip stumdyti tada ji pasakė "jei mūsų kaip įmonės netinka paslaugos kreipkitės į kitą muitinės tarpininką" ir tai buvo man lemtingas lūžis į mano pusę, kreipiausi į kitą įmonę siuntų muitinimo įmonę ROSADA ir nusiunčiau tuos visus dokumentus ir iš karto po kelių dienų ROSADA patvirtino mano siuntos grąžinimą ir man siunta grąžino ir nereikėjo siuntos apmokestinti astronominiais muitų mokesčiais kuriuos norėjo APMOKESTINTI monopolininke konkursų laimėtoja muitinant RS cargo įmonė!
     
    Ir is karto as pagalvojau kodėl man ta arsia įmonę RS cargo kas automatiškai kontroliavo kodėl pirma ta įmonę RS cargo pateikė man muitintis šį PIRMA BLYNĄ ? , o gi MONOPOLIJA! bei galima korupcine SCHEMA padaryta kad prisikabinetu prie įvairių dokumentų bei reiktų atsiųsti tokius kaip kuriuos dokumentus kuriuos klientui net neįmanoma net gauti, patikėkite man taip praktiškai ir buvo ! ir paskui kliantas pavargtu vėliau siųsti tuos dokumentus bei bylinėtis ir taip paskui muitinė apmokestintu siunta mokesčiais kurie neturėtų būti!
     
    Esmė tame kad jei jums nutiktų panaši situacija tada būtinai kreipkitės į jums ne į tą rekomenduota pirmąjį muitinės tarpininką "pirmąjį blyną" bet prašykite iš karto kad į kitą tarpininką sujungtų kad pradėti jūsų siuntos muitų procedūra nes dažnai bus taip kad is jūsų reikalaus krūvos net kartais neįmanoma gauti tų dokumentų kad tik jus sukiršinti bei jus palaužti kad mokėti kuo daugiau jums muitų mokesčių, saugokitės draugai aš jums nuoširdžiai noriu padėti
     
    sėkmės 🤞
  3. Patinka
    Dainews sureagavo į STATYMAI Lažybos ir sutarti statymai: knyga apie sutartas rungtynes   
    Ekspertas D.Hillas patvirtino, jog pasaulio čempionate vyko sutartos rungtynės
     
    Pasaulyje karaliauja futbolas, tačiau šios sporto šakos gerbėjai negali būti ramūs. Jau daugybę metų komandos, treneriai ir žaidėjai yra atsidūrę nusikaltėlių taikiklyje, kurie palaužę silpnesnius, susižeria neįtikėtino dydžio pelną.
     
    Ši problema nemažai metų skandino ir Lietuvos futbolą, o tai nulėmė ištuštėjusius stadionus bei kritusį prestižą.
     
    Prieš porą savaičių mūsų šalies sporto aistruoliams buvo pateikta staigmena – sensacinga Declano Hillo knyga „Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus“. Leidinyje yra pateikta šokiruojanti informacija, kaip jaunus ir patyrusius žaidėjus klubų vadovai įtraukia į nešvarius mačus, kaip korupcija futbole sugriovė klestėjusias Azijos lygas bei rašomi būdai, kaip galima apriboti nusikaltėlių veiklą bei atgaivinti šią sporto šaką.
     
    Knygos leidėjai susisiekė su knygos autoriumi akademiku Declanu Hillu, kuris atskleidė, kodėl nusprendė paaukoti daug asmeninio laiko ir atlikti daug jėgų pareikalavusį tyrimą.
     
    Tyrimo pradžia
     
    „Pietavau Maskvos restorane su JAV Senato nariu, kuris pareiškė, jog pažįsta pagrindinį Rusijos mafiozą, dalyvavusį VIP teisėmis FIFA pasaulio čempionato finale. Nustebau – kaip taip gali būti? Nuo to viskas ir prasidėjo“, – sake D.Hillas.
     
    „Kai pradėjau tyrimą mane nemaloniai šokiravo korupcijos lygis pasauliniu mastu. Buvo sunku suprasti, kaip veikia globalizacija sporto lažybose ir kokius padarinius Europai bei Šiaurės Amerikai atneš Azijos nusikaltėliai“, – tikino autorius, kuris savo knygoje aprašė ir požymius, pagal kuriuos galima nustatyti nupirktų rungtynių faktą.
     
    Korupcija – ir aukščiausio lygio mačuose
    Anot kanadiečio, jis pastebėjo įtartinų ženklų ir praėjusią vasarą Rusijoje vykusiame planetos čempionate.
     
    „Akivaizdus sutartas mačas buvo tarp Japonijos ir Lenkijos. Viso pasaulio fanai pamatė, jog tokia parodija buvo toleruojama FIFA bei nebuvo skirta jokių nuobaudų nei komandoms, nei treneriams ar teisėjams. Pasibjaurėtina“, – pasakojo D.Hillas.
     
    Mokslininkas įspėjo, jog Senojo žemyno komandos ir federacijos privalo kuo greičiau imtis veiksmų ir pažaboti nusikaltėlių įtaką, nes paskui gali būti vėlu.
     
    „Sutartos rungtynės vyksta daugumoje Europos šalių. Italija, Ispanija, Graikija, Turkija, buvusios Sovietų respublikos po truputį grimzta į gilią, bjaurią ir labai nešvarią sporto korupcijos pelkę. Baiminuosi, jog ateis laikas, kai mūsų vaikai galvos, jog tikros rungtynės vyksta tik užsienio valstybėse.
     
    Kodėl vyksta sutarti mačai?
    Ar pagrindinė problema – prastas užmokestis žaidėjams? Tai vienas iš svarbiausių dalykų, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad ir dauguma sporto valdininkų mėgsta „pasukti į šoną“.
     
    Mes turime tokį išsireiškimą, kuris, manau, yra nesvetimas ir jūsų šalyje – „žuvis pūva nuo galvos“.
     
    Taip vyksta ir sporto nusikaltėlių tarpe – jei šakai vadovauja korumpuotas asmuo, vadinasi, kiti žmonės taip pat nebus švarūs“, – tikino knygos autorius.
     
    Problemos sprendimas
    Paprašytas patarimo, kaip atgaivinti merdėjančią A lygą, D.Hillas paminėjo apie išsivalymo svarbą.
     
    „Viskas yra labai paprasta – Lietuvos valdžia ir policija turėtų atlikti pirmą žingsnį bei įsteigti nepriklausomą ir visiškai finansuojamą tyrimų skyrių, kurio užduotis būtų susidoroti su visomis sporto problemomis: sutartomis rungtynėmis, dopingu, seksualiniu priekabiavimu prie atletų (o tai taip pat didžiulė problema, apie kurią nešnekama).
     
    Per kelerius metus nuo knygos išleidimo jau bendradarbiavau su kelių šalių atstovais, o mano paminėtos priemonės buvo naudotos kovai su korupcija Norvegijoje, Suomijoje, Australijoje ir Naujoje Zelandijoje.
     
    Ypač patiko Australija – šie vyrukai yra tiesiog išprotėję nuo sporto ir trokšta išnaikinti bet kokias nusikaltimų apraiškas. Australai įsteigė specialų policijos skyrių sportui ir sulaukė didelės sėkmės“, - pasidžiaugė D.Hillas.
     
    Anot mokslininko, Lietuvos futbolo federacijos pastangos pažaboti korupciją yra nepakankamos – neužtenka kreipti dėmesio vien į nusikaltusius atletus.
     
    „Ar LFF atliko tyrimą ir aiškinosi apie visus A lygos komandų savininkus?” – retoriškai klausė D.Hillas.
     
    „Stumbro“ skandalas
     
    Tiesa, jis nesiruošė kritiškai vertinti prieš pusmetį JAV spaudoje nuskambėjusio skandalo, kai buvo aprašytos prastos sąlygos žaidėjams „Stumbro“ klube.
     
    „Atsargiai vertinčiau „New York Times“ išspausdintą straipsnį, nes jis buvo parašytas užsakius Katarui, kad nukreipti dėmesį nuo žmonių išnaudojimo statant būsimo pasaulio čempionato infrastruktūrą.
     
    Šimtai tūkstančių žmonių yra tapę moderniųjų laikų vergais. Taigi, Kataras nusprendė nusamdyti trečiųjų šalių agentūras, kurios nusitaikė į tokias mažas šalis kaip Lietuva. „Stumbras“ tiesiog stengiasi daryti tai, ką ir kitos komandos. „New York Times“ privalėtų nukreipti dėmesį į Katarą, o ne kaltinti sąžiningus lietuvius“, – pokalbį baigė D.Hillas.
     
    https://www.eurofootball.lt/naujienos/ekspertas-declanas-hillas-patvirtino-jog-pasaulio-cempionate-vyko-sutartos-rungtynes/66625
  4. Patinka
    Dainews sureagavo į Vaikiss Norite tapti populiariu „youtuberiu“ arba „streameriu“, uždirbančiu milijonus?   
    lietuviška content kurti tai yra bergždžias reikalas per maža auditorija net jei visa tikslinė publika butu 1-80 metu žmonės tavo didžiausias pasiekimas butu 1~ milijonas žmonių tai jau geriau taikytis y tarptautinius vandenis kur potencialas 3+bilijonai aišku reikia ir kalba išmanyt ir turėt ką parodyt
  5. Patinka
    Dainews sureagavo į Brilijant Pokerio nuotykiai Las Vegase   
    https://www.youtube.com/watch?v=3j7qDB-DwOo
  6. Patinka
    Dainews sureagavo į BigBug Mano kelionės be pinigų į Norvegiją istorija   
    Na nežinau, ar čia galima pavadinti atostogomis, kai tiek daug laiko sugaišti nakvynės paieškoms,tranzavimui ir galų gale miegi belekur? Plius pastovus kaulinimas pavežti ar leisti pernakvot.
     
    O jei norėjos pabėgti nuo komforto, tai tam puikiai tinka kalnų žygiai.
  7. Patinka
    Dainews sureagavo į mantas666 Mano kelionės be pinigų į Norvegiją istorija   
    Pasakysiu tai, kas daugeliui keliautojų nepatiks, bet čia tik mano nuomonė: toks keliavimas, tai kaip buvimas benamiu.
    Turiu ir aš panašios patirties apie 2001m (taip užsienyje, dėja net ne savo noru taip atsitiko), tas parke pramiegotas laikas (kai miegi ir galvoji: ar nepateksi į organų donorus šianakt), slampinėjimas po miestą(nesvarbu kaip ten gražu, jei negali nieko sau leist), važinėjimas tramvajumi ir metro nemokamai (zuikiu), maisto "pasisavinimas" iš parduotuvių, man džiaugsmo nesuteikė. Daugiau niekada nenorėčiau tokioj situacijoj būti.
  8. Patinka
    Dainews sureagavo į Django darbas su zvaigzdemis   
    Paskambink radziui ir cicinui vienu metu is skirtingu telefonu ir pridek viena prie kito.
     
    - tu man paskambinai
    - ne, tai tu man paskambinai
  9. Patinka
    Dainews sureagavo į Tender Ispanija - kaip ji forumiečių akimis?   
    Pritariu, darbas žmogų puošia ir daro iš jo bezdžionę :))))
    O jei rimtai, mes skurdžiai gyvename, kad daug dirbame ir mažai galvojame, o dirvą ranka ardamas daug nepasieksi, jei nesuksi makaulės kaip traktorių nusipirkti.... Va kokioj stadijoj dauguma Lietuvių, o tas beprasmis arimas ranka ir veda link savižudybės, kai prasmės nebematai gyvenime....
    Žinoma čia vien iš teorijų...Manau galima rasti jų ir daugiau, bet mesčia apie Ispaniją susirinkom padiskutuot:)
    Kažin ar Ispanai žudosi :)?
  10. Patinka
    Dainews sureagavo į bobo Ispanija - kaip ji forumiečių akimis?   
    lei nuliusta alucio per siesta ikala, pamiega ir gyvenimas tesiasi :)
    o jei ir sugalvoja zudytis, pasako manjana, atideda rytojui :lol:
  11. Patinka
    Dainews sureagavo į ReikiaPuslapio 5 svarbiausios šiuolaikinio marketingo tendencijos   
    Gyvenimas Londone turi didžiulį privalumą – begalę profesionalams skirtų renginių, kurie suteikia ir įkvėpimo, ir konkrečių strategijų verslui. Vienas iš tokių yra “Marketing Week Live”, kuriame pabuvojau ir galiu papasakoti įspūdžius apie naujausias marketingo tendencijas. Įrašo pabaigoje - nuoroda į originalų straipsnį.
     
    Trumpai apie renginio formatą – jis panašus į mūsų “Login” konferenciją – N salių su pranešimais ir dar eilė stendų su įmonėmis, siūlančiomis savo paslaugas. Taigi, buvo ir ką pamatyti, ir ko paklausyti.
     
    Trumpai: kodėl marketingas yra toks svarbus
     
    Buvau pradžioje labai nustebęs renginio mastu – didžiulis paviljono plotas vien apie marketingą ir tūkstančiai lankytojų. Bet vienas pranešėjas tiksliai suformulavo marketingo svarbą šiuolaikiniam verslui – dabartiniame interneto amžiuje kaip niekad sunku išsiskirti iš minios ir gauti klientų dėmesio: visi užimti, visi internete greitai randa informaciją patys, banerių ir reklamų niekas nebemato, tad reikia sumanios marketingo strategijos, kad pasiektumėte klientų akis ir ausis. Iš esmės, būtent apie tai ir buvo visa konferencija – kaip pateikti žinutę apie savo paslaugas potencialiems klientams.
     
    Pagrindinės šiuolaikinio marketingo kryptys
     
    Susumuojant, apie ką buvo kalbama ir kokie pranešimai pristatomi, dabar marketinge vyrauja šios temos:
     
    1. Mobilios technologijos
     
    Anksčiau sakydavo “Jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai”. Dabar tą patį galima pasakyti apie mobiliąsias technologijas – jei žmogus negali rasti tavo verslo ar užsakyti tavo paslaugų iš savo telefono, tai verslas kaip minimum nėra rimtas.
     
    Nors žvelgiant į tinklalapių lankomumo statistiką, mobilūs vartotojai sudaro dar tik 10-30% viso srauto (nors ir tai galima laikyti didžiuliu pasiekimu), bet reikia žiūrėti į ateitį – ši auditorija tik didės. Maža to, šie pirmieji “pionieriai” kaip taisyklė formuoja visos savo kartos nuomonę ir įpročius, tad jie ypatingai svarbūs.
     
    Ir reikia nustoti teigti sau ir kitiems, kad žinote viską apie savo klientus – ypač šiuo aspektu. Jei sakote, kad “mano klientai tikrai nepirks mano paslaugų iš telefono”, tai konferencijoje buvo minimas pavyzdys kad kažkada per eBay buvo nupirktas “Lamborghini” automobilis būtent iš telefono. Tad nedarykite tvirtų prielaidų, kaip jūsų klientai elgiasi su jūsų svetaine, galite stipriai apsirikti.
     
    2. El.paštas grįžta į madą
     
    Tiksliau, jis niekur labai ir nebuvo dingęs – tiesiog garsiau rėkavo tie, kas sakė jog socialiniai tinklai yra marketingo ateitis ir turime visą dėmesį skirti būtent tai naujai bangai. Dabar šios kalbos truputį rimsta, ypač kai Facebook reklama tampa vis brangesnė ir dažnai neatneša norimų rezultatų, tai marketingistai grįžta prie tradicinio asmeninio žinutės pateikimo. O kas šiais laikais gali būti asmeniškiau nei el.paštas?
     
    Buvo kalbėta apie tai, kad norint pasiekti rezultatų, neužtenka tiesiog siųsti naujienlaiškių ar pranešti apie akcijas – reikia sistemingo ir kiek įmanoma asmeniško požiūrio. Kad klientas gautų laiškus jam skirta tvarka, tinkamu laiku, tekstas galėtų būti formuluojamas priklausomai nuo buvusių jo veiksmų. Kitaip žmonės juk nedurni, juk lengvai pastebi kai laiškas skirtas dar “melejonui” žmonių, o kai jaučiasi išskirtinis dėmesys – tai yra labai galingas įrankis, nes sukelia emocijas. Bendrai, visoje konferencijoje buvo pabrėžiamas asmeniškumas ir asmeniniai santykiai su klientu kaip vienas iš svarbesnių marketingo tikslų – iš “one-to-many” žinučių sklaida tampa vis labiau “one-to-few”, o ideliausiu atveju turėtų būti “one-to-one”.
     
    3. Big data – visi kalba, mažai kas supranta
     
    Parodoje buvo daug įmonių, siūlančių duomenų rinkimo ir analizės paslaugas. Rinkos tyrimai, klientų apklausos, pirkėjų elgesio analizė – visa tai susiveda į gražius grafikus ir lenteles. Ir atrodo, kad megabaitai duomenų ir statistikos rodikliai yra ta vadinamoji “big data”, kurią išanalizavus – bus matomas kelias į sėkmę.
     
    Bet dažnai verslininkai sustoja pusiaukelėje – tik ties duomenų rinkimu, bet nesugeba (neturi kompetencijos?) detaliai išanalizuoti ir, kas svarbiausia, padaryti išvadas ir tolimesnius sprendimus.
     
    Pavyzdžių ieškoti nereikia toli, nereikia ir “big data” – net ir mažesnėje skalėje vyksta tas pats: kai su ReikiaPuslapio.lt komanda kuriame svetaines, užsakovai paprašo įdiegti “Google Analytics”, kad galėtų stebėti lankomumą. Spėkite, kiek iš jų bent kartą pažiūri kiek giliau nei “Visitors” ar “Views”. Iš kur ateina lankytojai, kokius puslapius žiūri, kiek laiko užsilieka, koks kanalas turi geriausią konversiją – visi tie duomenys gana paprastai prieinami, bet verslininkai matyt neturi laiko juos pažiūrėti.
     
    4. Video – ne ateitis, o dabartis
     
    Dar nustebino tai, kiek įmonių konferencijoje pristatinėjo video kūrimo paslaugas. Nes video žiūrėjimo internete skaičiai vis auga, taip pat nemaža dalis lankytojų mieliau pažiūri pristatomąjį filmuką apie jūsų paslaugas, negu skaito kelias pastraipas teksto. Nauja tendencija – animuoti arba piešti video apie jūsų įmonę, pasidomėjau – Londone vieno tokio sukūrimas kainuoja nuo 1200 svarų iki, iš esmės, begalybės.
     
    Taip pat ir bendrai vizualumas buvo konferencijos esminė dalis. Spalvingos reklamos, patrauklūs žmonės, prekinių ženklų pristatomieji stendai, grafinio dizaino paslaugos – neatsiejama marketingo dalis. Ir yra didžiulis skirtumas tarp to, kaip jūsų svetainė atrodo profesionaliame lygyje ir jeigu ji sukurta mėgėjo. Tiesą pasakius, pažiūrėjus į profesionalius pavyzdžius, man asmeniškai tapo gėda už kai kuriuos savo asmeninius projektus, kuriems neskyriau pakankamai laiko perkelti į tą “aukštesnį lygį” vizualumo atžvilgiu. Yra kur pasitempti.
     
    5. Tai kas per velnias yra “content marketing”?
     
    Apie šituos du žodžius kalba visi ir jau seniai – kad reikia ruošti turinį, jį platinti ir tada pas tave ateis klientai. Tik dabar jau kalbama ne ar to reikia, o KAIP teisingai tai daryti. Nes vyrauja toks paprastas suvokimas – kompanija tiesiog turi rašyti kažkokį savo blogą, leisti pranešimus spaudai, kartais kažką papostinti į savo Feisbuką, ir tai jau yra “content marketing” – nes nu turinys juk ruošiamas ir platinamas. Bet iš profesionalų lūpų konferencijoje tai skambėjo visiškai kitame lygyje.
     
    Pagrindinės mintys tokios, kad reikia ruošti tik tokį turinį, kuris sukels jūsų esamiems ar būsimiems klientams kažkokių emocijų, paskatins kažkokiam veiksmui – nebūtinai iškart pirkimui. Sakykime, straipsnis turėtų paliesti opią socialinę problemą, nuo kurios prasidėtų diskusija socialiniuose tinkluose, kur būtų minima jūsų įmonė, ir tuo pačiu gal kas nors “užsikabins” ir pasidomės jūsų paslaugomis plačiau. Labai dažnai vartojamas žodis visoje konferencijoje buvo “engaging” – visa jūsų marketingo strategija turi skatinti žmones kažką daryti, o ne tiesiog pasyviai skaityti.
     
    Pavienės mintys/citatos iš pranešimų
     
    Pabaigai noriu pasidalinti tiesiog atskiromis frazėmis iš pranešimų, kurių klausiau – galbūt įkvėps ar privers susimąstyti.
     


     
    “Klientams nerūpi”. Paprasta mintis – susitaikykite su tuo, kad žmonėms rūpi tik jie patys ir tai, kas naudinga tik jiems – jiems vienodai, kad jūs išleidote naują produkto versiją ar pakeitėte logotipą, jeigu jūs nesiūlote kažko konkrečiai naudingo jiems – nesitikėkite jokios reakcijos
    “Jūs negalite tiesiog rėkti apie save visur, turite tapti natūralaus pokalbio dalimi”
    “Apie ką žmonės šneka prie stalo ar bare?” Buvo atliktas realus tyrimas, ir išaiškinta, kad populiariausios temos yra sportas, mada, asmeninis gyvenimas, orai, ekonomika – ir dar kiti dalykai, bet į TOP 20 nepateko nei vienas konkretus verslas ar prekinis ženklas. Taigi, prie pačios pirmos minties – apie jus niekas nekalba, niekam realiai nerūpite, žmonės kalba apie save.
    “Jei tavo verslas neauga, tai jis po truputį miršta”. Priminė dar vieną gražią citatą – “šiuolaikiniame versle, kad liktum toje pačioje vietoje, turi labai greitai bėgti į priekį”.
    “Klientai nori paprasto ir greito pasirinkimo”. Vėlgi atlikti tyrimai rodo, kad žmonės linkę labiau sustoti ties vienu iš pirmųjų pasirinkimo variantų ir neskirti daugiau laiko paieškoms, nors galbūt jie pasigilinę atrastų ir geresnį variantą paslaugai pirkti.
    “Būkite ten kur jūsų klientai, o ne ten kur jums patogu”. Čia labai susiję su komforto zona – įmonės dažnai bando reklamuotis visur kur tik papuola, o ne kreipti savo pastangas į konkrečią savo tikslinę auditoriją. Kitaip tariant, pradžioje sužinokite, kur auga grybai, o po to būtent ten važiuokite grybauti.
    “Turite būti žmonių mintyse”. Idealus variantas ir tikslas – kad žmonės jus prisimintų. Bet jus prisimins ne pagal pavadinimą ir ne pagal logotipą – o pagal emociją, kurią kažkada sukėlė jūsų produktas ar paslauga. Taip pat pagal sąsają, kurią jūs išugdėte – taip kaip vietoje “energetinis gėrimas” daug kas sako tiesiog “redbulis”.
    “Nesirūpinkite dėl lankomumo skaičių, rūpinkitės dėl klientų”. Jei kiek anksčiau visi buvo apsėsti tuo, kad galima pamatuoti savo realius puslapių lankomumo skaičius, tai dabar vis labiau visi rėkia, kad tie skaičiai beveik nesvarbūs – labiau turi rūpėti, kiek realių klientų jums atvedė kažkokia marketingo kampanija ar paskelbtas straipsnis. Prie to paties – visiškai nesvarbu, jei jūsų Facebook puslapis turi 100 000 gerbėjų, jei realiai iš jūsų kažką pirko vos šimtas iš jų.

    Štai tokios mintys iš konferencijos ir mano asmeninės patirties. Ką pridurtumėte – kaip jūsų versle ar įmonėje taikomos šios marketingo tendencijos?
     
    Originalas: VerslasOnline.lt
  12. Patinka
    Dainews sureagavo į NickasLT adsense ir oficialus mokesciai   
    Esi teisus, bet kaip įsivaizduoji mokesčių mokėjimą kai gauni po 100lt į mėnesį?
     
    Veikla lyg ir tęstinė, bet mokesčių į mėnesį gaunasi apie 100lt ? (grubiai primetus)
     
    tada darbas kaip ir praranda esmę? Kaip darytum tokiu atveju?
  13. Patinka
    Dainews sureagavo į topguy Kur rasti pinigų savo projektui   
    Kazkaip as nepasitikiu svetimais pinigais, geriau pats kai sukaupsiu kapitalo (kolkas sekas), tuomet pats savo lesom ir kursiu "product based" versla, kolkas yra "marketing based"- kirba keletas geru ideju, praktisku webiniu ideju, kuriu dar nera lt rinkoj, tiesa sakant net ir uzsienio nemaciau, o jei ir butu ar yra, nes galbut praziopsojau, man vienodai padarysiu savitaip savaip.
     
    Idejos micro nisines, bet lietuvos rinkoj galetu generuoti nuo kokiu 5k iki 10K lt pelno per menesi :)
     
    Ir dirbadamas su svetimais pinigais, jauciu zymiai didesne atsakomybe ir baime, nei kad su savais, kuriuos ir praradus man nieko tokio, todel vietos improvizuoti, drasiai elgtis pasamonej daugiau su savais pinigais automatiskai.
  14. Patinka
    Dainews sureagavo į ForeverYoung Etikos ir morales principai IT versle   
    AddThis visi puikiai pazistam. O visus duomenys jie parduoda reklamos kompanijai (oms). Kad tie galetu orentuotis koks turinys "Patinka" interneto vartotojams.
     
    Rusiska alternatyva Pluso parduoda duomenys DMP Loger.
     
    Cia tik menknekis... palyginus su tuo ka dar daro su musu duomenimis bei asmenine informacija.
     
     
     
     
    Kas liecia "Terms of Service" - Tai situose vietose jie megsta irgi pagudrauti. + Taip protingai parasyta... kad kogero reiketu samdytis kiekvienam mirtingajam po teisininka norint susikurti paprasta pasto dezute.
     
     
  15. Patinka
    Dainews gavo reakciją nuo Leadas Etikos ir morales principai IT versle   
    Nusiviles Lietuvos verslo etikos lygiu nusprendziau isitikinti kaip yra pasaulinese IT imonese. Paaiskejo, kad tokios imones kaip Gooogle, Ubuntu (Canonical) ir Apple, seka ir pardavineja savo vartotojus. Jei tokio lygio projektai isduoda savo principus, tai i ka tada lygiuotis, o gal elgtis taip pat kaip jie?
     
     
    Gaudamas Google ir Ubuntu paslaugas vis susimastydavau kodel jie nemokamai teikia tokias paslaugas kaip Google paieska, Android, Chrome, Ubuntu OS. Juk sakoma, kad nemokamas buna tik suris pelekautuose...
     
    Google pradzioje kai dar Larry Page ir Sergey Brin buvo naivus idealistai ju kompanijos moto buvo "Don't be evil". Atejo i kompanija Eric Schmidt ir pareiske, kad sis ju sukis buvo kvailas.
     
    Kaip Ubuntu vartotojus pardavineja, nesiskaito su bendruomene ir pamina savo principus. Kam idomu galit paskaityti ikurejo pasiteisinima. Tikriausiai sis projektas labiausiai nuvile, nes buvo labai netiketa. Keistas sutapimas, kad kazkas neseniai Ubuntu foruma nulauze, gal koks ju vykdoma politika nusiviles vartotojas?...
     
    Apie Apple gal nerasysiu, nes ir taip aisku, kad obuolys sukirmijes, o kam reikes galit pasigooglint.
    O apie musu kazkoki privatuma isvis jokios kalbos negali buti, nes tai iliuzija, mes kaip kokios zvaigzdes sekami. :)
    Dabar pagalvokim kiek mes dar nezinome dalyku, kurie neislenda i dienos sviesa...
     
    Kas man keista, kad haktyvistai Anonymous nesiima jokios veiklos, kita vertus pries tokius projektus kovoti beprasmiska, nes geresniu alternatyvu nera ir esi priverstas taikstytis su tuo kas vyksta.
    Julian Assange ir Edward Snowden siuos du zmones gerbiu del ju begalines drasos, jie tikri didvyriai, bet kaip zinoma herojai ilgai negyvena...
    Dauguma zmoniu tiesiog abejingi viskam kas vyksta aplinkui, kai kurie abejingi samoningai, nes supranta kovoti yra beprasmiska. Bet galetu buti kazkokia atsvara tiems moralines vertybes paminusiems, idomiau gyvent butu.
     
    Buvo atlikti eksperimentai, kuriu metu paaiskejo, kad turtingi zmones yra labiau linke pazeisti etika.
     
    Labai nesiplesiu, kam idomi si tema patys susirasti informacijos.
     
    Ar imanoma sukurti pelninga versla nepaminant morales principu?
     
    http://www.youtube.com/watch?v=n7U1e4B_iI8
  16. Patinka
    Dainews gavo reakciją nuo Leadas Etikos ir morales principai IT versle   
    Nusiviles Lietuvos verslo etikos lygiu nusprendziau isitikinti kaip yra pasaulinese IT imonese. Paaiskejo, kad tokios imones kaip Gooogle, Ubuntu (Canonical) ir Apple, seka ir pardavineja savo vartotojus. Jei tokio lygio projektai isduoda savo principus, tai i ka tada lygiuotis, o gal elgtis taip pat kaip jie?
     
     
    Gaudamas Google ir Ubuntu paslaugas vis susimastydavau kodel jie nemokamai teikia tokias paslaugas kaip Google paieska, Android, Chrome, Ubuntu OS. Juk sakoma, kad nemokamas buna tik suris pelekautuose...
     
    Google pradzioje kai dar Larry Page ir Sergey Brin buvo naivus idealistai ju kompanijos moto buvo "Don't be evil". Atejo i kompanija Eric Schmidt ir pareiske, kad sis ju sukis buvo kvailas.
     
    Kaip Ubuntu vartotojus pardavineja, nesiskaito su bendruomene ir pamina savo principus. Kam idomu galit paskaityti ikurejo pasiteisinima. Tikriausiai sis projektas labiausiai nuvile, nes buvo labai netiketa. Keistas sutapimas, kad kazkas neseniai Ubuntu foruma nulauze, gal koks ju vykdoma politika nusiviles vartotojas?...
     
    Apie Apple gal nerasysiu, nes ir taip aisku, kad obuolys sukirmijes, o kam reikes galit pasigooglint.
    O apie musu kazkoki privatuma isvis jokios kalbos negali buti, nes tai iliuzija, mes kaip kokios zvaigzdes sekami. :)
    Dabar pagalvokim kiek mes dar nezinome dalyku, kurie neislenda i dienos sviesa...
     
    Kas man keista, kad haktyvistai Anonymous nesiima jokios veiklos, kita vertus pries tokius projektus kovoti beprasmiska, nes geresniu alternatyvu nera ir esi priverstas taikstytis su tuo kas vyksta.
    Julian Assange ir Edward Snowden siuos du zmones gerbiu del ju begalines drasos, jie tikri didvyriai, bet kaip zinoma herojai ilgai negyvena...
    Dauguma zmoniu tiesiog abejingi viskam kas vyksta aplinkui, kai kurie abejingi samoningai, nes supranta kovoti yra beprasmiska. Bet galetu buti kazkokia atsvara tiems moralines vertybes paminusiems, idomiau gyvent butu.
     
    Buvo atlikti eksperimentai, kuriu metu paaiskejo, kad turtingi zmones yra labiau linke pazeisti etika.
     
    Labai nesiplesiu, kam idomi si tema patys susirasti informacijos.
     
    Ar imanoma sukurti pelninga versla nepaminant morales principu?
     
    http://www.youtube.com/watch?v=n7U1e4B_iI8
  17. Patinka
    Dainews gavo reakciją nuo Leadas Etikos ir morales principai IT versle   
    Nusiviles Lietuvos verslo etikos lygiu nusprendziau isitikinti kaip yra pasaulinese IT imonese. Paaiskejo, kad tokios imones kaip Gooogle, Ubuntu (Canonical) ir Apple, seka ir pardavineja savo vartotojus. Jei tokio lygio projektai isduoda savo principus, tai i ka tada lygiuotis, o gal elgtis taip pat kaip jie?
     
     
    Gaudamas Google ir Ubuntu paslaugas vis susimastydavau kodel jie nemokamai teikia tokias paslaugas kaip Google paieska, Android, Chrome, Ubuntu OS. Juk sakoma, kad nemokamas buna tik suris pelekautuose...
     
    Google pradzioje kai dar Larry Page ir Sergey Brin buvo naivus idealistai ju kompanijos moto buvo "Don't be evil". Atejo i kompanija Eric Schmidt ir pareiske, kad sis ju sukis buvo kvailas.
     
    Kaip Ubuntu vartotojus pardavineja, nesiskaito su bendruomene ir pamina savo principus. Kam idomu galit paskaityti ikurejo pasiteisinima. Tikriausiai sis projektas labiausiai nuvile, nes buvo labai netiketa. Keistas sutapimas, kad kazkas neseniai Ubuntu foruma nulauze, gal koks ju vykdoma politika nusiviles vartotojas?...
     
    Apie Apple gal nerasysiu, nes ir taip aisku, kad obuolys sukirmijes, o kam reikes galit pasigooglint.
    O apie musu kazkoki privatuma isvis jokios kalbos negali buti, nes tai iliuzija, mes kaip kokios zvaigzdes sekami. :)
    Dabar pagalvokim kiek mes dar nezinome dalyku, kurie neislenda i dienos sviesa...
     
    Kas man keista, kad haktyvistai Anonymous nesiima jokios veiklos, kita vertus pries tokius projektus kovoti beprasmiska, nes geresniu alternatyvu nera ir esi priverstas taikstytis su tuo kas vyksta.
    Julian Assange ir Edward Snowden siuos du zmones gerbiu del ju begalines drasos, jie tikri didvyriai, bet kaip zinoma herojai ilgai negyvena...
    Dauguma zmoniu tiesiog abejingi viskam kas vyksta aplinkui, kai kurie abejingi samoningai, nes supranta kovoti yra beprasmiska. Bet galetu buti kazkokia atsvara tiems moralines vertybes paminusiems, idomiau gyvent butu.
     
    Buvo atlikti eksperimentai, kuriu metu paaiskejo, kad turtingi zmones yra labiau linke pazeisti etika.
     
    Labai nesiplesiu, kam idomi si tema patys susirasti informacijos.
     
    Ar imanoma sukurti pelninga versla nepaminant morales principu?
     
    http://www.youtube.com/watch?v=n7U1e4B_iI8
  18. Patinka
    Dainews sureagavo į Marius Mano įmonės reklamos kompanija!   
    Mano nuomone tokia reklama ne akropoliuose turėtų kabėti, o konferencijų salių tualetuose :)
  19. Patinka
    Dainews sureagavo į mariusRODODENDRAS Mano įmonės reklamos kompanija!   
    MAn taip pat butu labai idomu suzinot statistika - is bomzu, vidutines klases darbuotoju , pacuku ir pensininku mases ar atsiras tokiu kurie apskritai google naudoja ne paieskai o savo verslui , ir kiek is ju kreipsis i tave. :) Idomu!
  20. Patinka
    Dainews sureagavo į Mindaugas Mano įmonės reklamos kompanija!   
    Mano nuomonė, reklama visiškai neefektyvi ir nepataikyta į tikslingą auditoriją, be to reklama tokioje vietoje rodo įmonės "lygį", kaip pvz. koks nors bankas niekada nesireklamuotų toulete.
     
    Kaip kažkas ir minėjo tikrai atkreipsi vyrų dėmesį, tik klausimas kiek iš to bus naudos?
  21. Patinka
    Dainews sureagavo į NGU Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    Šiandien išgirdau tokį posakį...
     
    Jei problemą galima išspręsti pinigais - tai neproblema. Tai išlaidos.
    (berods žydų išmintis)
  22. Patinka
    Dainews sureagavo į Arvydas Forum One presentation slides   
    Iš visos pompastikos ir lozungų vis tik įsimintiniausias įvykis lieka šis :)
     
    Nuoroda
  23. Patinka
    Dainews sureagavo į emporio Kaip paversti 100lt į 1000lt?   
    duok tu man 90lt, as tau pasakysiu kaip is tavo likusiu 10lt padaryti 1000 :) Zodziu uz tuos 10lt maximoj nusiperki 50vnt bulviu, 10 vnt man nuskuti, iskepi ir as suvalgau. Likusias 40vnt perpjauni per puse ir jau turi 80vnt :) Pasodini ir lauki kada uzderes derlius, nukasus derliu turesi apie 500 bulviu, jas padalini pusiau ir stai turi 1000 bulviu ;) Visa esme slypi bulvese B-)
  24. Patinka
    Dainews sureagavo į Arvydas Lauktuvės iš Lietuvos   
    Dėl juodos duonos ir lašinių, tai būčiau atsargus, nes daugelis labai atsargiai žiūri į šiuos produktus. Teko kurį laiką gyventi su Italu, labai keistai į mane žiūrėdavo, kai kimšdavau lašinius, vos ne žiaukčiodavo :D Bet po kurio laiko, kai gerai pagėrė, valgė kaip vilkinis :D
  25. Patinka
    Dainews sureagavo į mikas1982 Lauktuvės iš Lietuvos   
    Vienareikšmiškai - Šakotis
    Gali būti estetiškai supakuotas ir su valstybės simbolika, kuri tik sustiprina įspūdy. Jį valgo visi ir visiems jis patinka. O antrą kartą važiuojant į svečius prašymas atvežti dar.
    Tik nevežkite spiritinių gėrimų, tai nelabai vykes valstybės reprezentavimas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...