Pereiti prie turinio

xaedi

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    292
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    xaedi sureagavo į scary_one Odesa: tik dvi dienos, ką pamatyti? kur apsistoti?:)   
    https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g295368-d13323578-Reviews-Palladium_Night_Club-Odessa_Odessa_Oblast.html
     
    čia tikrai neit :D
  2. Patinka
    xaedi sureagavo į ronner Elektromobilių įkrovimo stotelių verslas   
    Sėdi ir skaičiuoji. Sklypo nuoma / įsigijimas, įrangos įsigijimas, elektros įvadas į sklypą, sklypo infrastruktūra (asfaltuotas įvažiavimas, galbūt kavinė šalia ar dar kas nors). Puiku, jei kai kur susitarsi su kavinėm ir pasirašysi ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį - stipriai sutaupysi, bet norėdamas užimti didelę rinkos dalį turi paleist bent ~50 stotelių Lietuvoje (ypač turint omenyje, kad didelė dalis elektromobilių Lietuvoje bus biudžetinės klasės, o tai reiškia mažesnį atstumą).
     
    Nepamiršk, kad šiuo metu benzino / dyzelino / dujų kolonėlės irgi gali investuoti į elektromobilių įkrovimo stoteles, o visą infrastruktūrą jos jau turi, tad jos greitai gali šauti į viršų, mat jom realiai kainuos tik įranga, kai tau viskas.
     
    O kokios pajamos? Mokamai dabar niekas nenori krautis, kai dauguma stotelių nemokamos. Vėliau, be abejo, teks susitaikyti, kad tai mokama paslauga. Kiek uždirbsi? Juokingai mažai. Vienas šansas - ES parama, taip sumažinsi savo išlaidas, bet jos bus milijoninės. Patempsi?
     
    Stoteles verta įsirenginėti pakelės kavinių / užeigų savininkams, bet kurti naują tinklą - tik turint aiškų planą ir geras investicijas, o ne kaip dabar :)
  3. Patinka
    xaedi sureagavo į vilsta Didžiausią finansavimą „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ surinkę lietuvių projektai   
    Lietuvoje yra nemažai kūrėjų, sėkmingai įgyvendinusių savo idėjas per „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ sutelktinio finansavimo platformas.
     
    Deja, tęstinio lietuviškų projektų sąrašo taip niekas ir nepaskelbė (nors bandymų buvo), tad bandau užpildyti šią spragą.
     
    Čia rasite didžiausią finansavimą „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ platformose surinkusius lietuvių projektus:
     
    https://www.igyvendinkideja.lt/lietuviu-top-projektai-kickstarter-ir-indiegogo-platformose
     
    Skelbiami tik tie projektai, kurie surinko virš €5000. Projektus lentelėje galite surikiuoti pagal datą arba gautą sumą.
     
    Jei kažką praleidau, rašykite privačiai, papildysiu!
  4. Patinka
    xaedi sureagavo į itlead UX pradžiamokslis - UX įvadas ir tinklalapių panaudojamumas   
    Intro
     
    Sveiki,
     
    Esu šiame forume jau beveik dešimtmetį, per tą laiką perskaičiau daugybę naudingos informacijos, susirinkau nemažai kontaktų, galbūt ne visuomet pateisindavau kontaktų lūkesčius, o bet tačiau, visi tobulėjam ir mokomės iš klaidų :) Bėgant laikui pradėjau jausti, jog esu skolingas šio forumo bendruomenei ir nusprendžiau, jog reikia įnešti ir savo indėlį į forumo sukuriamą vertę, ypač dabar, kai forumas pakankamai apleistas. Paskutinį kartą kažką rimčiau rašiau brandos egzamino metu, be to labiau mėgstu dėti kablelius nei taškus, tai jei bus kažkokių nesuprantamų vietų, komentuokit, pataisysiu. Po tokio ilgo ir nenaudingo intro, galima pradėti straipsnį :D
     
     
    Kas yra UX (Intro 2)
    UX - User Experience, galima versti "naudotojo patirtis". Tai galima apibūdinti paprasčiausiai tuo, ar žmogui buvo patogu, gera naudotis jūsų sistema. Beveik visi tikrai puikiai žino jausmą, kai apsilankius kokiam nors puslapyje ištinka emocinė krizė, nes atrodo, kad niekada nerasi to, ko norėjai, pvz.: daugybėje valstybinių tinklalapių naršyti yra tikras hemorojus (juk kam leisti pinigus papildomai, kai net elementariam funkcionalumui neskiriamas reikalingas dėmesys: Internete plinta atviras „Sodros“ tinklalapio kodas su keiksmažodžiais). Taip pat turėtų būt ir pažįstamas jausmas, kai atsidarius puslapį jautiesi lyg namie - atrodo nė nereikia galvoti, ką spausti, kad rastum norimą informaciją. Taigi, sąvoka yra labai plati, bet sukonkretinus galima teigti, kad gero UX siekis - kad naudotojas norėtų lankytis jūsų tinklapyje. Šiame straipsnyje ne tik apžvelgsiu dažnai daromas klaidas, bet aplamai paaiškinsiu apie panaudojamumą, kad paprasčiausiai atkreiptumėt dėmesį ar jūsų kuriamas produktas atitinka išvardintus punktus (daug klaidų galima išmąstyti ir logiškai, be papildomo išsilavinimo).
     
     
    Kodėl UX yra svarbu
    UX yra svarbu, nes dar labai daug tinklalapių, ypač Lietuvoje yra neitin draugiški naudotojui. Vis dar populiaru programuoti taip, kad "svarbu veikia" ir daryti dizainus taip, kad "svarbu gražu". Perpildytoje rinkoje UX dažnai yra vienas tų aspektų, kuriuo lengva nugalėti konkurentus ir susirinkti lengvus pardavimus (ypač el. parduotuvėse). Vis dar netikit? Paskaitykit, kaip paprasčiausias UX sprendimas Amazonui pridėjo papildomus 300 milijonų dolerių per metus. The $300 Million Button
     
    UX susideda iš daug dalių, tačiau toliau narpliosiu tik vieną - panaudojamumą: iš ko tai susideda, taip pat apžvelgsiu keletą dažniausiai daromų klaidų ir kaip jas reikėtų taisyti.
     
    Panaudojamumas - kas tai?
    Trumpai: (sistemos, įrenginio ar kt.) naudojimo patogumas.
     
    Kiekvieno tinklapio, e-shopo, ar bet kokios kitos internetinės sistemos (taip pat ir daiktų, bet apie tai neišsiplėsiu) panaudojamumą galima įvertinti. Nėra kažkokio oficialaus įvertinimo mato skalėje nuo 1 iki 10, tačiau bent jau subjektyviai galime pasakyti ar tinklalapio panaudojamumas yra blogas, pakankamas, geras, puikus ir pnš. T.y. naudojant bet kokį tinklapį, galima įvertinti - ar juo naudotis patogu ar ne - tai ir bus panaudojamumo įvertinimas.
     
    Iš ko susideda panaudojamumas?
     
    Panaudojamumas susideda 6 pagrindinių parametrų:
     
    Atpažįstamumas - kaip lengvai galima pradėti naudotis sistema, turint analogiškos sitemos naudojimo patirties. Pvz.: įprasta, kad įvairūs langai kompiuteryje yra išjungiami viršutiniame dešiniajame kampe esančiu X. Jei apsilankius jūsų tinklapyje iššoks modalinis langas, kurį užverti galima tik paspaudus kairėje esantį O simbolį, bus labai blogai.
    Vienas geras pavyzdys - programų instaliavimas. Esame pripratę visada spausti "Next", "Next", o norint grįžti - kariau esantį "Back" arba dešiniau esantį "Cancel":

    klaida, kurią padarė Microsoft:

    t.y. nurodo spausti mygtuką "Back", tačiau grįžti atgal buvo galima tik spaudžiant rodyklę kairiame viršutiniame kampe. Galbūt interneto naršyklėje tai atpažįstama, tačiau instaliuojant programas tikrai ne.
     
    Taip pat dar vienas geras, t.y. blogas pavyzdys - šis forumas ir failų prikabinimas jame. Labai logiška galvoti, kad įkėlus failus jie bus automatiškai pridėti publikavus pranešimą, tačiau reikia spausti "Pridėti šį failą", kas yra visiškai neintuityvu ir bent jau man, niekur kitur neregėta praktika. Geriausia būtų - aplamai leisti CTRL+V pagalba tiesiogiai įklijuoti paveikslėlį į tekstą.
     
    Dar vienas LABAI BLOGAS pavyzdys - delfi.lt portalas (tai tik parodo, kad net didieji tinklalapiai UX neskiria pakankamo dėmesio ir nukonkuruoti juos šiuo atžvilgiu pakankamai nesudėtinga). Mobilioje versijoje įėjus į kokį nors straipsnį iš pagrindinio puslapio logiška manyti, kad viršuje paspaudus delfi nuorodą grįšite į pagrindinį puslapį. Bet ne - grįžtate į konkrečios skilties pagrindinį puslapį ir "paprastuoju būdu" atgal į pagrindinį negrįšite - reikia spausti kairėje pusėje esančią piktogramą (kas irgi blogai, žr.: dažniausiai pasitaikančios klaidos) ir pasirinkti "Pagrindinis puslapis".

     
    Išmokstamumas - kaip lengva išmokti naudotis sistema. Viskas turėtų būti kuo paprasčiau ir aiškiau, kad išmokti naudotis pvz.: nauja buhalterine programa būtų kuo paprasčiau.
     
    Apsauga nuo klaidų - vienas iš svarbiausių kriterijų aplamai, kuomet susiduriama su kritiškai svarbiu informacijos tikslumu: verslo valdymo sistemose, įvairių įrengimų valdymo sistemose ir pan. Šis aspektas dažnai ignoruojamas ir pasikliaujama naudotoju, kad jis klaidų nedarys. Tai yra labai blogai, nes klaidas daro visi ir nuolatos. Niekada negalima galvoti apie sistemos naudotojus kaip apie save: jeigu galvojate, kad "tikrai visi supras, kad...", tai labai smarkiai klystate. Pvz.: kuriate skelbimų portalą, skelbimo įdėjimo lange yra laukelis "kaina". Jo nevaliduojate, nes galvojate, kad "visiems ir taip aišku, kad čia kaina skaitmenimis", tačiau tikrai atsiras kokia nors Marytė iš Pagėgių rajono, kuri įrašys "penkiolika eurų, galime derėtis". Geriausiu atveju naudotojas gaus programinę klaidą, kad į integer tipo laukelį bando įrašyti string'ą, blogiausiu atveju, jei duombazėj kaina saugoma kaip tekstas - užluš kainos pasirinkimo slaideris paieškoj ir bus nepasiekiamas visas tinklapis. Dėl to, kad nepadarėt vienos validacijos.
     
    Veiksmingumas - šis kriterijus nurodo, kad kuriama sistema turi būti veiksminga. T.y. naudotojas turi ne tik aiškiai, bet ir kuo paprasčiau/greičiau atlikti norimus veiksmus. Svarbu visur, kur įmanoma sumažinti naudotojui reikiamų atlikti paspaudimų kiekį (kol tai neprieštarauja kitoms UX taisyklėms). Šioje vietoje dažnai susiduriama su požiūriu "svarbu veikia". Kaip ir atpažįstamumo atveju, geras pavyzdys - šio forumo paveiksliukų įkėlimo sistema. Kur kas veiksmingiau būtų padaryti multi-upload, kuris sukeltų visus paveiksliukus skelbiant įrašą. Dabar norint įkelti 10 paveiksliukų reikia atlikti net 30 paspaudimų - "choose file" -> parinkti failą iš kompiuterio -> "pridėti šį failą". Gal forume problema ir nėra labai aktuali, bet pvz.: verslo valdymo sistemoje, kurioje gali tekti įkelti šimtus dokumentų per dieną, tai būtų visiškas efektyvumo žudymas.
     
    Prienamumas - galimybė naudotis sistema nepriklausomai nuo aplinkos sąlygų ir žmogaus negalių. Geras ir man labai patinkantis pavyzdys - 15min mobilioji versija ir labai patogi galimybė keisti šrifto dydį.

     
    Estetika - paprasčiausiai reiškia tai, kad dizainas turi būti patrauklus akiai. Spalvos turi būti suderintos, dizainas negali būti per daug apkrautas - dažniausiai (bet ne visada!) - minimalistinis dizainas yra geriausias. Šia tema galima parašyti atskirą straipsnį (ir net ne vieną) - jei toks poreikis bus, gali laukti ir antra šio straipsnio dalis :)
     
     
    Dažniausiai daromos klaidos
    Taigi, apžvelgėm, kas sudaro panaudojamumo sąvoką. Daug klaidų galima išvengti vien tik galvojant ar tai yra pvz.: lengvai išmokstama, veiksminga ir t.t. Tuo pačiu metu, daug problemų galima išvengti ir mokantis iš svetimų, o ne tik savo, klaidų. Žemiau - dažniausiai daromų klaidų sąrašas, kurį galite papildyti komentaruose (pridėsiu į straipsnį).
     
    * Mobilioje versijoje meniu - kairėje pusėje. Telefonas dažniausiai naudojamas dešine ranka. Didelių matmenų telefonuose kairys viršutinis kampas nykščiu tampa paprasčiausiai nepasiekiamas ir tenka pasitelkti kitą ranką, kad išskleistumėme meniu. Kairėje pusėje viršuje geriausia įdėti įmonės logotipą ar panašią informaciją.

     
    * Viršutinė juosta (header) visuose puslapiuose turėtų būti vienoda. Žr. atpažįstamumo pavyzdį Delfi portale.
     
    * Automatiškai iššokantys modaliniai langai. Taip, automatiškai iššokantys pop-up langai padeda susirinkti naujienlaiškių prenumeratorius, tačiau bendruoju UX atveju - tai blogis. Ypač, kai jie iššoka kiekvieną kartą. Prisegu vz.lt pavyzdį - modalinis langas iššoko pagrindiniame puslapyje, buvo uždarytas, tačiau iššoko dar 3 kartus naršant po straipsnius.

     
    * Elektroninėje parduotuvėje - apmokant krepšelį draudimas grįžti atgal. Apmokant prekių krepšelį visuomet turėtų būti galimybė grįžti, pakoreguoti jau atliktus žingsnius. Prikabintas pigu.lt pavyzdys. Logiška manyti, kad esant mokėjimo stadijoje ir norint pakeisti pristatymo būdą, turėtų užtekti spragtelti ant užrašo "Pristatymas". Tačiau užrašas - tik tekstinis. Jei persigalvojote dėl pristatymo, teks visą procesą kartoti iš naujo, nes grįžti atgal - neįmanoma.

     
    * Neinformatyvūs klaidų pranešimai.

    Naudotojui pateikti klaidų pranešimai turi būti aiškūs ir suprantami. Visokie "Įvyko klaida", "Įvesti neteisingi duomenys" yra blogai. Labai populiarus blogasis pavyzdys - prisijungimo formos. LABAI dažnai suvedus blogus duomenis gauname pranešimą "Įvesti neteisingi duomenys". Reikėtų parašyti - ar blogas slapyvardis, ar slaptažodis. Dažnai bandant jungtis prie senų account'ų sunku prisiminti slapyvardį ir tokios klaidos viską tik dar labiau apsunkina. Aišku, čia programuotojų tingėjimo pavyzdys, nes kur kas lengviau patikrinti vartotojo vardą ir slaptažodį bendrai negu atskirai.
    Papildymas - kritinio saugumo sistemose (el. paštas, finansiniai instrumentai ir t.t.) apibendrintas klaidos pranešimas "neteisingi duomenys" prideda saugumo - tad tokiu atveju saugumas > UX.
     
    Dar vienas pavyzdys - žemiau.

    Šiuo atveju - naudotojas gauna informaciją, jog blogai suvedė pašto kodą, tačiau negauna informacijos, koks tas kodas turėtų būti. Teisingas pavyzdys:
    The postal code has an incorrect format. The correct format is: XXXXX
     
     
    Pagrindinės taisyklės
    Atsižvelgiant į panaudojamumą ir UX apskirtai, galima išskirti dvi pagrindines taisykles:
     

    Negalvokite apie naudotoją kaip apie save.
    Pati svarbiausia - Jei naudotojas kažko nesupranta, tai - JŪSŲ PROBLEMA, o ne naudotojo.

     
     
    Outro
    Straipsnį ketinu pildyti, tačiau jeigu turite kokių nors pastebėjimų, papildymų - būtinai rašykite. Nuo mūsų visų priklauso ar ši informacija išliks aktuali, ar nuguls interneto dulkėse kartu su straipsniais apie puslapio stilizavimą table tag'ais ar google PR svarbą:) Taip pat atsiprašau, jei rasite rašybos ar nedidelių loginių klaidų sakinio struktūroje - straipsnį rašiau vakarais, tad tikrai ne "šviežia galva". Taip pat straipsnį įdėjau į skiltį "Tinklapių kūrimas", nes jis netinka nei į Programavimo, nei į Grafikos skiltį, kadangi aktualus abiejų sričių specialistams. Jei adminams pasirodys kitaip - perkelkite.
     
     
    Informaciją platinti ir atkurti leidžiama tik įterpus nuorodą į šaltinį - misijaverslas.lt
  5. Patinka
    xaedi sureagavo į z0ne Koki telefona rinktis?   
    Kaip, jei galiu save tokiu vadint, hardcorinis android useris (nuo 2009 m. tik android'us teturėjau rankoj) - imk Iphone 8/X. Neverta gadintis nervų... ;)
    Kainuoja daug, bet veikia flawless. Šiandien darbe grįžęs po pietų, ant stalo radau numestą naują Samsung J5 2017, kad pasikeisčiau seną darbinį - jis jau iš dėžutės ištraukus lagino... :)
  6. Patinka
    xaedi sureagavo į Burkalas Koki telefona rinktis?   
    Patarciau iphone x pabandyti:) ziauriai gerulis aparatas:)
  7. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo bratkax Neapolis su nuomotu automobiliu?   
    Buvau pačiame neapolyje. Galvojom išsinuomuoti automobilį, bet paskiau nusprendėm, kad nereikia. Ir tai buvo puikiausias dalykas, nes ten eismas tai ####, visi per raudoną važiuoja, iš 2 eismo juotų, daro 3, į žiedą įvažiuojant, visi važiuoja betkaip, nesvarbu kam pirmenybė :D už miesto, gal ir normaliai, bet kylant ir į vezuvijų, ten kelias irgi šiek tiek durnas, tik patiems neapoliečiams suprantamas. Važiavom visur su traukiniais/autobusais/mikrais, tai viskas kaip ir normaliai gavosi. Kėlėmės su keltu iš neapolio į caprio salą, tai ten iškart pasitiko mus restorano shefas, parodė kur viską nusipirkt, su kokiu autobusu nuvažiuot į salos centrą.
  8. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo bratkax Neapolis su nuomotu automobiliu?   
    Buvau pačiame neapolyje. Galvojom išsinuomuoti automobilį, bet paskiau nusprendėm, kad nereikia. Ir tai buvo puikiausias dalykas, nes ten eismas tai ####, visi per raudoną važiuoja, iš 2 eismo juotų, daro 3, į žiedą įvažiuojant, visi važiuoja betkaip, nesvarbu kam pirmenybė :D už miesto, gal ir normaliai, bet kylant ir į vezuvijų, ten kelias irgi šiek tiek durnas, tik patiems neapoliečiams suprantamas. Važiavom visur su traukiniais/autobusais/mikrais, tai viskas kaip ir normaliai gavosi. Kėlėmės su keltu iš neapolio į caprio salą, tai ten iškart pasitiko mus restorano shefas, parodė kur viską nusipirkt, su kokiu autobusu nuvažiuot į salos centrą.
  9. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo bratkax Neapolis su nuomotu automobiliu?   
    Buvau pačiame neapolyje. Galvojom išsinuomuoti automobilį, bet paskiau nusprendėm, kad nereikia. Ir tai buvo puikiausias dalykas, nes ten eismas tai ####, visi per raudoną važiuoja, iš 2 eismo juotų, daro 3, į žiedą įvažiuojant, visi važiuoja betkaip, nesvarbu kam pirmenybė :D už miesto, gal ir normaliai, bet kylant ir į vezuvijų, ten kelias irgi šiek tiek durnas, tik patiems neapoliečiams suprantamas. Važiavom visur su traukiniais/autobusais/mikrais, tai viskas kaip ir normaliai gavosi. Kėlėmės su keltu iš neapolio į caprio salą, tai ten iškart pasitiko mus restorano shefas, parodė kur viską nusipirkt, su kokiu autobusu nuvažiuot į salos centrą.
  10. Patinka
    xaedi sureagavo į mantas666 GDPR atnaujinimai   
    Klystate, jei manote, kad po šio įstatymų atnaujinimo, kas nors pasikeis iš ėsmės. Jūs vistiek matysite reklamą, bet kokiu atveju. Jeigu jūsų nepersekios nišinė reklama (per retargeting pixel),- jūs matysite tiesiog "kažkokią" reklamą.
    Niekas netrins duomenų iš savo duomenų bazių (sakykim email), tik supažindins su esama privatumo politika ir bus jūsų reikalas ką darysite toliau. Juk kaip anksčiau, taip ir dabar, bus tas pats- galite visada paspausti email'e esančą nuorodą "atsisakyti naujienlaiškio".
    Jei jau taip nenorite matyti reklamų nesinaudokite Google paslaugomis, naudokitės tokiais paieškos varikliais kaip duckduckgo ar kitais.
    Išsitrinkite socialinių tinklų paskyras, nes jos ir toliau, nori ar nenori, rodys reklamas bei rinks jūsų duomenis.
    Net neabejoju, kad BlackHat spameriai buvo ir bus. Jūsų nuscrapinti duomenys bus parduoti šimtus kartų. Šita problema jau tokia sena, kad jeigu būtų buvęs koks nors būdas, tai jau seniai būtų išspręsta. Žiūrėkite patys, kur registuojatės ir kokią informaciją pateikiate.
    Apie tokį duomenų rinkimą kaip IP adresas?- taip man jo reikia, kad jis būtų nuskaitytas, nes mano tikslinė auditorija nėra Nigerijos piliečiai, kurie kaipmat yra redirectinami ir net neturi priėjimo prie svetainės duomenų. Man nereikia bereikalingo serverio apkrovimo ir lankytojų svetainėje, kurie net nesugeba valgyt nusipirkti, ką jau kalbėti apie pirkimą internetu?
    Privalote suprasti: kiekvienos svetainės tikslas yra "parduoti"

  11. Patinka
    xaedi sureagavo į eWarz Kiek kainuotu svetaines sukurimas?   
    "Sumokėjau" negėda rašyt iš 2 vartotojų? Šablonas yra mokamas, tuo lab, kad net ir už 100 eur sunku gaut unikalų dizainą. Šablonas yra skirtas parduotuvei, kuris yra perdarytas Jūsų poreikiams, kad atitiktu Jūsų svetainės turinį, bei yra pakeistos PHP funkcijos, ko ir Jums reikėjo.
     
    Taigi, matau čia iš tuščio į kiaura bandot rašyt su savo netikrais argumentais, faktais, bet aš Jums padėsiu aprašyt visą sitauciją. ( Esu labai paslaugus :) ) Taigi, Balandžio 12d., buvo nusiųstas Justui pavizdys, kaip atrodys jo svetainė (iš formų, dizaino pusės), jam tiko, tad sutiko daryti su šiuo šablonu. (Pasak tavo komentaro "Kad sumokėjau X EUR už šabloną" galima suprast, kad galėjot paneigt, kad nenaudojam šablono, tačiau realybė tokia, kad patvirtinimas iš Jūsų buvo gautas, galima net peržvelgti nuotrauką:
     
    http://prntscr.com/jhnvyi
     
    Manau jau atsakiau dėl šablono, jei Jūsų jis būtų netenkinęs, tai kokio velnio sutikt? Ar šiais laikais visada taip? "Sutinku, bet žinok, mano nuomone kaip merginos keičiasi kasdien, tai po savaites aš Tau pasakysiu, kad niekas nebetinka"?
    Kiekvieną dieną bendravom, ir buvo apžvelgiami darbai kartu, nebuvo taip, kad padarytumem visiškai be jo nuomones, taupydami savo laiką, bendravom ir apžvelgėm svetainę kiekvieną dieną, Balandžio 16d., buvo įkelta svetainė į jo serverį, davius demo, kur vaizdas yra toks pat kaip ir dabar, akivaizdžiai Justas sutinka, kad "80%, kad tiks":
     
    http://prntscr.com/jhnybl
     
    Kadangi užsakovas yra mėgstantis išgert, tai nenuostabu, kad jo nuomone keičiasi kaip merginų, tačiau dar įrodantis faktas, kad jam viskas tiko, net ant to paties pakeitimų planą papaišė, iš nuotraukos galime matyti tai pat dabar esančią svetainę:
     
    http://prntscr.com/jho02i
     
    Važiuojam toliau, galų gale atėjo kitas mėnuo, ir buvo baigti mūsų darbai. Buvo Justui parašyta, kad darbai baigti, contentas sukeltas ir liko sukelti tik pora sakinių (tekstukus), kadangi jis galėjo stebėt betkada svetainę, jau buvo matęs kaip atrodo jo būsima svetainė, jis sutiko, parašė "ok", na, ok tai ok?:
     
    http://prntscr.com/jho1n8
     
    Na, ir po savaitės, Justas atsibunda!... Kadangi Justo nuomonė nepastovi, turbūt blaivas rašė, tą dieną jau, jam prireikia pinigų ir prašo "refundinti" kažkokiai jo broliio žmonai, originalu.. Bet per daug į tai nesiplėskim, paklausius kokios problemos, jis teigia, kad jam nebepatinka formos, nėra contento, bet palaukit, jis jau prieštarauja aukščiau pateiktom nuotraukom, kaip čia yra? Nejaugi tas faktas, vieną dieną nuomonė tokia, kita kitokia? Ir turbūt svarbiausias faktas, kad jis nusiskundimus pradeda išsakyti po visų darbų, ne darbų eigoje, kaip galima aukščiau matyti "svetainė labai gera", dar svarbiau, kad po 5 dienų jis tik tai parašo. Šiaip atvirai, tikėjaus, kad po metų parašys.
     
    http://prntscr.com/jho36x
     
    Na ir prasideda pats įdomumas, žmogus negali pakomentuoti situacijos kas netaip, ko negavo ko prašė, bei ką buvom aptare, kartu padare per visas 2 savaites, prasideda "įžeidinėjimai", nors gražiuoju paklausiau kas netaip, pakomentuoti jis negalėjo. Jeigu žmogus negali pasakyti kas netaip, nors yra normalu, kiekvienas programuotojas sutiks, kad galutinį rezultatą reikia dar patobulinti visada, nebūna taip, kad padaro ir nebūna komentarų, tačiau Justas nesugebėjo pasakyti, kas netaip. Liūdna.. Ir jis pradeda savo "dūdele", vis bandant paklaust kas netaip, jis nebando net paaiškinti, o verkia, kaip jam reikia 80 eurų.
     
    http://prntscr.com/jho47w
     
    http://prntscr.com/jho5za
     
    Na ir apibendrinimui pasilikau "saldžiausią nuotrauką", kaip jis neapgalvodamas net pats sau pradeda neigti, ir elgiasi kaip nedekvatus klientas.
     
    Pradeda jam kilti klausimai "ir kaip čia ta svetainė atrodo", nors prieš 2 savaites, kaip ir nuotraukuose jam viskas idealiai tinka.
     
    Tai pat pats parašo, kad jei žmogus (Jis) mala šūda, per tas 2 savaites, tai nereiškia, kad taip ir reikia daryt, kaip jis sako, nors palaukit.. Kliento norų nepaklusimas, turbūt dar didesnė problema turėtu būt, bet su šiuo veikėju viskas atvirkščiai, kažkodėl..
     
    Na ir paskutiniai jo žodžiai, parašyti "nebereikia", laikas sugaištas, o jam pagal tai galima spręsti, kad prireikė labai pinigų ir jam tos svetainės nebereikia, dėlto ir atsirado PO SAVAITĖS, ne po dienos, po kelių nusiskundimai.
     
    http://prntscr.com/jho6n3
     
    Na ir lauksim Justo komentaro, kaip jis vėl teigs, kad nieko negavau, nors eilinį kartą paneigs savo nuomonei.
     
    Ir tai pat begalo labai tikiuos, kad Veryga uždraus Justui vartoti alkoholį, nes pastovi nuomonė vyrui yra būtina.
    Tai pat ačiū turbūt geriausiam uždarbio moderatoriui - Loganui, už greitą problemos išsprendimą, bei uždarbiečiams palaikiusiems, apšvietus Justą iš dalies.
  12. Patinka
    xaedi sureagavo į anon IKI kiek kažin gali kilti DENTACOIN?   
    iki daug
  13. Patinka
    xaedi sureagavo į asdf Iphone 2017   
    Sitos kalbos tai mazdaug kaip masina rinktis.
    Zmogus noretu merso, bet neturi pinigu arba gaila pinigu mersui ir nusiperka Sang Yong. Tada eina per visas mersu temas ir sako: Sang Yong turi 2.0l varikli jau seniai (primesk toks pats kaip merso, nes merso irgi 2.0), syoung yong turi permatoma priekini stikla ir odines sedynes, ir gps ir posukius ir t.t (vel primesk - tas pats kas Merse!), tai del to butent Sang Yong yra geresnis, nes pigiau, O TAS PATS KAS MERSAS, merso kaina uzkelta, moki tik uz varda ir t.t... O tas kas mersui pinigu turi - nusiperka ir ramiai vazineja nesukdamas galvos...
    Tai lygiai tas pats su Samsungais ir Iphone.
  14. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo supercooleris koks šiuo metu patikimas ir nelabai brangus hostingas?   
    rehost.lt tikrai puikus hostingas :) nežinau, ką ten ankščiau sakė, bet man visada pagelbėdavo, net ir su hostingo problemoms nesusijusius klausimus pagelbėdavo
  15. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo Jasinka Reklama kur jūs mokate už skambutį   
    tai konkurentas gali ir spaudinet googleje ant tavo skelbimu. siaip skambutis sudomintu mane
  16. Patinka
    xaedi sureagavo į second Kartą Portugalijoje - įspūdžiai, patarimai   
    Prieš kelis mėnesius lankiausi Portugalijoje(Porte ir Lisabonoje), ten gimė mintis, kad laikas pasidalinti įspūdžiais ir patarimais su kitais, kadangi keliaujančių daugėja, o ir pats gana dažnai išvykstu. Taip pat, prieš keliones visad pasiskaitau apie šalį, miestus, lankytinas vietas, viešbučius, kainas, ką kiti rekomenduoja, visad gerai rast patarimų.
    Pirmas straipsnis apie Portą, jei pačiam bus motyvacijos rašyt ir kitiems skaityt, manau bus ir daugiau.
     
    Kartą Portugalijoje
     
    Visai neseniai pirmą kartą teko lankytis Portugalijoje. Bilietus nusipirkau likus mažiau nei dviems mėnesiams iki skrydžio. Iš viso penkių skrydžių(Vilnius – Paryžius – Portas – Lisabona – Londonas – Vilnius) „Ryanair” oro linijų bilietai kainavo 128 Eur. Iš Vilniaus oro uosto išvykau gegužės 15 dieną vakare. Toliau laukė persėdimas Paryžiuje, o po dviejų valandų buvau pakeliui į Portą. Po vienuoliktos valandos vakaro nusileidau Porte, kai tuo metu Lietuvoje jau po pirmos valandos nakties, kadangi abi šalis skiria dviejų valandų skirtumas. Oro uoste mane pasitinko draugai, tad ieškotis kaip nusigaut iki miesto nebereikėjo. Keliavom tiesiai iki hostelio “Tattva Design Hostel”, kuris gana gerai įvertintas booking.com. Kaina už penkias naktis - 100 EUR su pusryčiais. Įsiregistravęs ir palikęs daiktus su vietiniais išėjau apsižvalgyt. Gyvenau šalia “Dom Luis “ tilto, kurį suprojektavo tas pats architektas kaip ir Eifelio bokštą, tad pirmas objektas kurį pamačiau ir buvo šis tiltas. Viršutinė jo dalis skirta metro ir pėstiesiems, apatinė - automobiliams ir pėstiesiems. Kadangi jau buvo vėlus vakaras ir jautėsi nuovargis po kelionės, daug nevaikštinėjom. Todėl nuėjom iki šalia upės esančios lauko kavinės, prie kurios būriavosi nemažai jaunimo, nors buvo pirmadienio vakaras. Paragavau vietinio alaus “Super bock”, pasiklausiau faktų apie Portą bei pasidalinom paskutinėm naujienom, kadangi buvom nesimatę kelis mėnesius.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_3911-768x432.jpg
     
    (Dom Luis Tiltas)
     
    Pirmo vakaro faktai:
     
    Galima vartoti alkoholį viešose vietose.
    0,33 l “Super bock” kaina turistinėse vietose 2-3 Eur, neturistinėse 1 Eur
    Naktį gegužės mėnesį Porte vyraujanti temperatūra - apie 16-18C, dieną 20-28C.
     
    Išaušus rytui nuėjau išbandyti hostelio pusryčių. Kadangi pirmą kartą apsistojau hostelyje, daug nesitikėjau, tačiau situacija buvo gan nebloga. Kaip ir priklauso buvo kavos, sulčių, sausų pusryčių, mėsos, sūrio, daržovių, vaisių bei galėjai išsikepti blynu ir pagardint juos “Nutella”. Trumpai apie hostelį: kambariai švarūs, pakankamai erdvūs, prie lovos yra po du elektros lizdus, naktinė lempa bei užrakinama spintelė, t.y. viskas, ko reikia keliaujančiam. Pažinčių ratui praplėsti hostelis - itin tinkamas variantas. Jau pirmom dienom susipažinau su vokiečiu, prancūze, japone, korėjiete bei dviem amerikiečiais.
     
    Kadangi turėjau daug laiko bei atvažiavau ne į Turkiją pagulėt prie baseino, buvau susiplanaves daug ką pamatyt. Hostelis buvo pačiame miesto centre, todėl turistines vietas buvo pasiekti itin nesudėtinga, tereikia žinot, ko ieškai, ir nusiteikt pasivaikščiot. Pačiam Porte itin daug kalniukų, nuolatos kyli ir leidies, tad tam irgi reiktų nusiteikt. Dienomis dažniausiai naršydavau miestą ir lankydavau populiariausias vietas, vakarais būdavau su vietiniais. Man visad buvo įdomu pamatyt ne tik gražias, turistam paruoštas erdves, o kaip iš tikro gyvena vietos žmonės, pamatyt vietas kur turistai neužsuka. Aplankiau ir miegamuosius rajonus, pravažiavau pro itin prastos reputacijos vietas, panašiais kaip Vilniuje Naujininkai(tik Porte atrodo itin prastesnė situacija), apsilankiau itin prabangiame toliau nuo centro esančiame rajone, kur dažiausiai matomas automobilis “Porsche Cayenne” bei kituose neturistinėse vietose. Trumpai papasakosiu apie jau minėtą prastos reputacijos rajoną. Kaip supratau iš vietinių pasakojimo, toje vietoje ankščiau stovėjo penki dideli daugiabučiai, tačiau valdžia užsimojo padaryti prabangų rajoną, todėl nugriovė tris iš jų. Daug žmonių liko be namų, tačiau ta vieta taip ir netapo prabangiu rajonu - šiandien daug žmonių gyvena gatvėje, prekiauja narkotikais ar vagia. Gana tiksli frazė apibūdinanti situacija, kuria man minėjo portugalai: “There is a lot of houses without people and there is a lot of people without houses”. Dar įdomus pastebėjimas - dažniausiai Lietuvoje tenka matyti pirmame ar antrame aukšte gyvenančius žmones, kurie ant langų užsitraukia metalines žaliuzes iš lauko pusės. Porte tai dažniausiai pamatysi visuose aukštuose, net ir devintame. Kaip vienas vietinis sakė, kad “čia žmonės lyg “spaidermenai””, tad, kaip ir visur, reiktų pasisaugot ilgapirščių.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_4025-768x432.jpg
     
    (Vaizdas iš Crystal Park)
     
    Vieną vakarą teko apsilankyti Porto jaunimo centre. Buvau pristatytas iš kur esu. Kadangi jame dirba keli draugai, tai viską aprodė. Likau patenkintas tuo, ką pamačiau - erdvus centras, pritaikytas tiek pramogom, tiek įvairiem užsiėmimams, kaip: muzika, piešimas, fotografija, garso įrašymas, šokiai. Centras sulaukia nemažo susidomėjimo iš jaunimo.
     
    Vieną vakarą gavau pakvietimą ateiti vakarienės pas vieną iš vietinių. Prieš vykstant užsukome pas jo pusbrolį, užėjus jo mama iškart pabučiavo į abu skruostus nors pirmą karta matomes, tas pats ir jau atėjus vakarienės. Priimė itin šiltai, lauktuvių į Lietuvą gavau oficialius Porto futbolo klubo fanų marškinėlius. Sakot, kad lietuviai myli krepšinį? Lietuva niekad nemylės krepšinio taip, kaip portugalai myli futbolą, o, tiksliau, vietiniai Porto komandą. Man taip pat teko apsilankyti ir jų stadione, gaila, kad buvo uždarytas, tad nuotrauką pavyko padaryti tik už tvoros. Kada Lietuva turės tokį? Manau, kad negreit.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_3984-768x432.jpg
     
    (Porto futbolo stadionas)
     
    Vykstant į Portą siūlau pasidomėti apie vietas, kur valgysite ar leisite vakarus, kadangi mokant paieškot ar turint vietinių pažįstamų, galima tikrai sutaupyti ir atsidurti įdomesnėse vietose.
     
    Portugališkų patiekalų ir gėrimų rekomendacijos:
     
    Bifana (sumuštinis su daug kiaulienos) - greitas užkandis.
    Pasteis de nata - desertas prie kavos arba arbatos.
    Fransesinha – patiekalas, kurio viršuje lydytas sūris, o po juo didelis sumuštinis su daug skirtingų mėsų viduje. Šalia gali būti bulvės, o ant sūrio papildomai dar galite gauti keptą kiaušinį. Tiesiog nuostabiai skanus patiekalas. Geriausia vieta Porte– “Café Santjago”.
    Portveinas - vidutiniskai apie 20 laipsnių stiprumo vynas. Praėjus nuo centro pusės “Dom Luis” tiltą ir nusileidus žemyn iškart šalia upės yra restoranai, į kuriuos anksčiau(galbūt ir dabar) pagal tradiciją vyną atplukdydavo upe valtimis. Vyrams rekomenduoju bandyti 10metų senumo raudoną, o moterims baltą taip pat 10 metų portveiną.
    Populiariausi vietinio alaus prekės ženklai - “Super bock” ir “Sagres”.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_3966-1-768x432.jpg
     
    (Pasteis de nata)
     
    Kainos (T – turistinė vieta, N – neturistinė vieta):
     
    Alus 0,33 - T: 2-3 EUR, N: 1 EUR
    Bifana - T: 3 EUR, N: 2-2,5 EUR
    Fransesinha - visur apie 9-10 EUR
    Kava - T: 1,5-2 EUR N: 0,6-0,9 EUR
    Portveinas – taurė visur apie 5-6 EUR
    Pietūs – T: 10-12 EUR, N: 5-7 EUR
    Pasteis de nata – T: 1 EUR, N: 0,6-0,8 EUR, kepykloje ar parduotuvėje 0,5 EUR
    Degalai – D: 1,30 EUR, B 95: 1,50 EUR už litrą
     
    PVZ: 2 Bifana, 2 Sangria maži grafinai, espresso puodelis ir desertas neturistinėje vietoje sąskaita: 9 EUR.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_4127-768x432.jpg
     
    (Fransesinha)
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_4134a-1-768x432.jpg
     
    (Portveinas)
     
    Lankytinos vietos (labai daug, bet išskirsiu, ką rekomenduoju):
     
    “Dom Luis” tiltas
    “São Bento” traukinių stotis
    “Livraria Lello” knygynas, įėjimo kaina 4 EUR, jei pirksite knygą, išskaičiuos iš sumos
    “Sé do Porto” katedra
    “Majestic café” kavinukė, pagal pasirinkimą, turistų pamėgta vieta, kava apie 5 EUR
    “Mercado do Bolhão” turgus, suvenyrams, vaisiams, daržovėms pirkti ir t.t.
    “Jardins do Palácio de Cristal” sodas, yra laisvai vaikštančių povų, gaidžių
    “Igreja da Serra do Pilar” galima užlipti į viršų, atsiveria visas miestas, itin puiki vieta stebėti saulėlydi.
    “Jardim do Morro” visai šalia 8 pastato, atsiveria puikus miesto vaizdas
    Išbandyti senovinį tramvajų, patiko maršrutas palei upę, kaina 3 EUR.
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_4103-768x432.jpg
     
    (Majestic Cafe)
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_3970-768x432.jpg
     
    (Bolhao turgus)
     
    http://ciao.lt/wp-content/uploads/2017/07/DSC_3863-1-768x432.jpg
     
    (Se katedra)
     
    Žinoma, yra dar daug ką pamatyti ir kiekvienam pagal skonį. Galima rinktis ir turistinius laivelius ar autobusus be stogo su gidu. Bet aš pasirinkau kitus būdus pažinti miestą. Bet kuriuo atveju ir be šių vietų rekomenduoju daug vaikščioti ir tyrinėti miestą.
     
    Daugiau faktų:
     
    Vakarėlių laikas prasideda gan vėlai, po vidurnakčio.
    Yra pliažas, bet rekomenduoju važiuoti, o neiti.
    Taksi kaip ir visur mėgsta sukčiauti, patogu naudot “Uber”.
    Taksi plafone yra skaičiai, 1-2 reiškia miesto zoną ir mažesnį tarifą, 3-4 užmiestis ir brangesnis tarifas. Jei turite mažą bagažą, imkite su savim į saloną, nes jie mielai jį norės padėti į bagažinę, bet už tai imamas mokestis. Įsėdimo mokestis yra keli eurai.
    Angliškai daugiausia kalba turistinėse vietose, kitur pravers jei mokate ispanų.
    Tik pietų metu jie geria kavą su pienu, ryte, per pietus ir vakare - espresso.
    Pasiimkite grynų, daug vietų nepriima kortelių.
    Autobusuose yra nemokamas wifi, jei kavinėje nebūtų, praverčia jei sedėsite terasoje netoli stotelės.
    Yra metro linija į ir iš oro uosto, kaina apie 2,5 EUR.
    Maksimalus leistinas greitis – 120km/h.
    Yra keli prekybos centrai, bet tolokai nuo centro.
    Vietinį nuo turisto atskirsi pagal tai, kad vietiniai nelaukia kol užsidegs žalia pereiti gatvę, jie eina betkur ir betkada.
     
    Keli žodžiai:
     
    Kaip ir ispaniškai, sveikintis – hola, atsisveikinti – ciao.
    Ačiū – obrigado.
    Sąskaita – conta.
     
    Viso Porte praleidau penkias dienas, kurių užteko pamatyti tiek turistinius objektus, tiek neturistines vietas, minimaliai susipažinti su kultūra, vietiniais. Rekomenduoju vykti 4-6 dienoms, nes čia yra ką veikti ir galima apsisukti su protinga pinigų suma.
     
     
    Taip pat, pradėjau rašyti asmenini blogą apie keliones: Ciao.lt
    Nuoroda į šį straipsnį: Kartą Portugalijoje
    Tai nėra reklama, tai tiems, kuriems buvo įdomu ir norės toliau skaityti. Kitus straipsnius pasistengsiu taip pat patalpinti uzdarbyje.
  17. Patinka
    xaedi sureagavo į moxas Pigūs lėktuvo bilietai iš Lietuvos   
    Sveiki esu Mantas, Travelbook.lt blogo apie pigius skrydžius ir keliones savininkas.
    Kiekvieną dieną ieškau pigių bilietų, tai čia skelbesiu gerensius variantus.
    Šiai dienai galima pigiai nuskristi:
    €386 už skrydį į Bankoką Tailande
    €350 už skrydį į Pekiną arba Šanhajų Kinijoje
    €398 už skrydį į Balį Indonezijoje
    €113 už skrydį į Dubajų JAE
  18. Patinka
    xaedi sureagavo į wicked cardresa.lt   
    kuo jis puikus?
    ta prasme, car + betkokių raidžių kratinys = puikus domenas?
     
    kaip dėl pvz carklora.lt carkedre.lt carotra.lt carrituda.lt ir t.t.? šitie irgi puikūs? :lol:
     
     
     
    kaip ir reikėjo tikėtis, su .lt domenų akcija dabar pasipils "puikūs" random domenai :ph34r:
  19. Patinka
    xaedi sureagavo į gavija Gal kas naudojote G2A PAY?   
    Pasitvirtinau jau , dėl mokeščių tai sutarties lape ten lentelė yra, turint laiko numesiu foto. Pinigų priiemimo būdus naudoju visus kokius įmanoma , tiesiog atsiskaitant pagal lokacija g2a išmeta galimus variantus. Sms lygtais irgi yra ,bet aš vistiek paysera geriau naudoju. Kreditines priima. Išmokėjimas paypal arba bank trasas ir dar kažkokių yra bitcoin lygtais.
    Išmokėjimo minimalios sumos nėra ,bet kaip ir sakiau neapsimoka mažų sumų vesti nes pvz 10 eur nori persivesti tai į sąskaita tik 8 tegausi maždaug. Jei imsi 10 k eurų tai nebus mokeščio. Bet aš perku žaliavas per g2a pay wallet tai labai patogu niekur nieko vesti nereikia ir mokeščio nėra. Šiaip mokeščiai g2a yra tikrai didoki apsimoka geriau atskiras platformas registruoti ir diegti atskirai į projektą paypal paysafe paysera ir ttt... ,bet kodėl naudoju g2a nes atsiskaitant paypalu jie turi labai aukšto lygio sistemą ,betkas atsiskaityti negali bei su refundais niekas ten nepažais, nes Dirbu jau 4 mėn su ta platforma tai nei vieno refundo . O naudojau paypal įskiepį tai daug kas refundina bando apgauti. Tad dėl saugumo tikrai rekomenduoju šią platformą. Aš bent administratorių gavau lenką , nes jų vienas iš ofisų yra Lenkijoje tai galima su juo rusiškai susišnekėti arba angliškai. Aš turėjau problemų dėl formos pildymo nes daug ko nesupratau ,tai yra net viena lietuvė ten dirbanti tai padėjo.
  20. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo kesha11 Parduodu dizaino psd. faila   
    :D :D :D
  21. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo kesha11 Parduodu dizaino psd. faila   
    :D :D :D
  22. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo kesha11 Parduodu dizaino psd. faila   
    :D :D :D
  23. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo kesha11 Parduodu dizaino psd. faila   
    :D :D :D
  24. Patinka
    xaedi gavo reakciją nuo kesha11 Parduodu dizaino psd. faila   
    :D :D :D
  25. Patinka
    xaedi sureagavo į TheToX3r Kiek algos?   
    Nesuprantu kaip gimsta tokie žodžiai, bet...
     
    Verslą turejau būdamas 17, taip pat dirbu UK vasaromis nuo 17 jau legaliai, kiekvieną vasarą ardavau po 56-79 valandas per savaite(2015 - 2.75 men - £4950 = €7000), pinigų nemažai. Tai kiekvienais metais iki šiol atsidėdavau bent po €1500 + kas likdavo nuo verslo.
     
    Pardavinėjau iPhon'us 2016 metais.
     
    Antra, aš ne 1,5 gaunu, o daugiau. ;) mano savaitinės išlaidos yra laaabai mažos, nes moku taupiau gyvent.
     
    Kažkam pvz:. 10 k yra nedaug, kažkam užtektų 3 metus Kaune pragyvent.
     
    Aš laukiau kol išlįs toks žmogus kaip tu, visada faina. ;) visada skaudu, kai labai jauni žmonės turi daugiau negu 37 metų vyrai?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...