Pereiti prie turinio

EvaldasMR

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    50
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į MarijaB Verslo perkelymas i JAE (Dubaju)   
    1. Jeigu uždirbti tiek, kad sumoki 150 tūks eur mokesčių, tai atsakymo ieškai ne čia, o eini į tarptautines mokesčių konsultantų įmones, kaip PWC, kurie dirba tarptautiniu mastu. Nes abejoju ar yra nors vienas čia, kuris gali įvertinti kas ištikrųjų tame JAE dedasi. 
    2. PVM niekada nėra pririštas prie ten kur registruota įmonė. Tai mobiliausias mokestis, kuris velkasi pagal prekę ar paslaugą. Gali būti ir Aliaskoje įregistruotas, bet mokėti reikės.
    3. Ofšorai jau senai atgyvena, taip kaip tarptautinė teisė juos kill'ina ir neblogai. Senai baigėsi tie laikai, kaip Laundromat filme. Beto joks save gerbiantia pirkėjas nesirinks pirkti iš ofšorinės kompanijos stambaus projekto. Kodėl? Nes poto jam reikės įrodinėti, kad tikrai pirko ir kad nedalyvavo pinigų plovime. Ir dar visur žymėtis, kad turėjo reikalų su juodosiomis zonomis. 
    4. beto išsimokant pelną atsiranda visokie mokesčiai prie pajamų šaltinio ir net kartais dvigubas apmokstinimas.
    Aišku verslai keliasi kur mažesni mokesčiai ir tai yra normalu ir sveikintina, nes rinkos dėsniai tokie, kad verslas turi rasti pigiausius išteklius. Tačiau tie verslai, kurie keliasi jie turi pakankamai stiprius teisininkus, mokesčių konsultantus tarptautiniu mastu. 
  2. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į Quetiapine Mano pirma svetainė   
    Ir ką čia vertinti? Dar nuotraukos... Gal išvis dar užtušuok paveikslėlius, kad nenupizdintume.
     
    http://www.part.lt/img/ce6ce2420ac0bfdf44a3c7ce98d2a310179.png
     
    Nesu silpnas, tačiau šitas mane pribaigė.
  3. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į Solid Logotipas "Tomas"   
    Kas bus jei visi prades rodyt savo 5min logotipus?
  4. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į centrafuga 10 patarimų kaip turėtų atrodyti geras portfolio.   
    Patarimai tai tokie kaip kokios buhalterės iš bendro išprusimo surašyti :D
     
    Logotipas. Vardas ir pavadė, aišku, geriau nei CyberMonster dizainas, bet gali būti ir šiaip pavadinimas. Toj rekomendacijoj visiškai nematau logikos. Kur kas svarbiau yra kaip atrodo pats logotipas, tai absoliučiai pirma vizitinė kortelė, kurią pamato klientas. Taip kad geriau pasistengti ir kad nebūtų batsiuvys be batų:)
     
    Portfolio. Kritinis momentas nedėti visų darbų! Ypač tų, kurie yra nenusisekę, nes 'klientas taip pageidavo'. Geriau jau įdėti kliento atmestą,bet labai gerą logo,nei kokį šlamštiną, bet naudojamą.
     
    Apie jus. Esu įsitikinus,kad kūrybinių specialybių atstovus niekas geriau nepristatys kaip patys darbai. Niekam neįdomu ką baigei,jei tavo darbai š. Ir atvirkščiai, gali nieko nebūti baigęs,bet turėti talentą, daug dirbti ir bus rezultatas atitinkamas.
  5. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į zawe 10 patarimų kaip turėtų atrodyti geras portfolio.   
    Apie mus skiltis tikrai neturėtų būti CV stiliaus informacijos kratinys. Neįdomu. Kaip minėjo centrafuga, darbai kalba patys už save. Aš labiau šioje skiltyje įsivaizduočiau informaciją, kuri labiau supažindintų su komanda arba su asmeniu, su tais kurie stovi už tinklalapio ir visų atliktų darbų. Tiesiog kas jie per žmonės, ką dievina laisvalaikiu, be ko neprasideda jų diena ir kas juos įkvepia. Taip parodoma, jog kuriantis žmogus nėra darbo įrankis atliekantis užprogramuotus veiksmus, o atskleidžiama kūrybiška puse.
     
    Prie paslaugų, jei aišku tai aktualu, aš rašyčiau ir tai ko nėra atliekama. Nes dažnai būna tokių situacijų, kuomet klientas galvoja, jog jei tu pieši logotipą, kuri firminį stilių, tai gali sukurti ir tinklalapį. Tačiau jei tu to nedaria, yra sveika tai paminėti ir dabar tampa populiaru paminėti kolegas su kuriais bendradarbiaujama ir kurie galėtų tokį darbą atlikti.
  6. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į GTGraphics Maketavimas   
    Manau, turi omeny, kad tokius lankstinukus nuo pradziu iki galo galima pasidaryti su visom siom programom, kam kaip patogiau.
  7. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į Leader Kokia kaina būtų sumaketuoti knygą ?   
    Geriau paimk brangiau ir dirbk kruopščiai ir atidžiai, nei pirmą blyną svilink :)
  8. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į twea Logotipas - kas jis, koks jis turėtų būti   
    Kas yra logotipas, koks jis turi būti?
    Logotipas – svarbiausias bet kurios įmonės firminis elementas. Tai įmonės veidas ir simbolis, perteiktas grafiškai.
     
    Nereikia manyti kad logotipas – viso labo nedidelis paveikslėlis, kadangi geras logotipas yra kur kas daugiau nei tiesiog iliustracija. Geras logotipas yra konceptualus, stilizuotas, išmąstytas, originalus, įsimintinas, įskaitomas, turintis teisingą emocinį krūvį ir t.t.
     
    Profesionalaus logotipo kūrimo procesas turi panašumų su šiuo kinų anekdotu:
    „Dailininkai, europietis ir kinas, gavo užduotį - per tris dienas nupiešti antį. Europietis nuėjo prie ežero ir dvi dienas piešė vienos anties eskizus, kol pagaliau trečią dieną nutapė detalų jos portretą. Kinas pusantros dienos sėdėjo ant suolelio prie ežero ir stebėjo jame plaukiojančias antis. Po to jis sugrįžo į studiją ir per likusį laiką nutapė savo paveikslą, kuriame pavaizdavo tai, kaip jis pajautė visų stebėtų ančių „chi" energiją.”
    Taip yra todėl, kad geras logotipas pirmiausia turi būti išmąstytas, tik po to – sukurtas.
     
    Klausimai, kurių negalima neužduoti klientui
    Dizaineris, imdamasis kurti naują įmonės veidą – jos firmos stilių, pirmiausia užduos užsakovui klausimų, kurie padės suprasti:
    - kas yra įmonė,
    - kokios yra jos klientų tikslinės grupės,
    - kaip įmonė nori save pozicionuoti,
    - kokia savybė ar emocija yra svarbiausia ir t.t.
    Logotipas gali būti solidus arba jaunatviškas, simbolizuojantis stabilumą, patikimumą, arba inovatyvumą, veržlumą, konservatyvus arba šiuolaikiškas – ir tai tik keletas pavyzdžių.
     
    Dar apie gerą ir blogą logotipus
    Be abejo, labai svarbus dalykas yra originalumas. Kaip žmogus pasijunta nejaukiai, susitikęs lygiai taip pat apsirengusį kitą žmogų – taip tik dar stipriau nejaukiai galima pasijusti atradus, kad tokių logotipų koks puikuojasi ant jūsų vizitinių kortelių – yra daugybė. Geras logotipas – unikalus logotipas – atspindintis būtent Jūsų įmonės vertybes, stiprybes ir stilių.
     
    Egzistuoja daugybė niuansų, kurie labai svarbūs logotipo kūrimo procese, nes sukuria emocinį krūvį, nuotaiką, kurie vienodai veikia žmones visame pasaulyje. Logotipas gali būti „griūnantis, krentantis, nestabilus“ – jeigu jo kompozicinis sprendimas neteisingas, o tai, savaime suprantama, kels neigiamas emocijas, nors paprastas žmogus negalės pasakyti kodėl taip yra. Būtent todėl logotipą turėtų kurti profesionalas, gerai išmanantis kompoziciją ir logotipų kūrimo meną.
     
    Spalvos yra dar vienas, bet ne mažiau svarbus dalykas. Kiekviena spalva turi savo prasmę, kuri gali skirtis skirtingose šalyse. Geras dizaineris išmano spalvotyrą, žino kurios spalvos tarpusavyje dera, o kurios – nedera, bei žino tų spalvų simboliką ir prasmę. Jeigu jums reikalingas jaunatviškas, veržlus ir inovatyvus logotipas – geras dizaineris niekada nepasiūlys jo mėlynos ar violetinės spalvos – nes jų reikšmė priešinga – stabilumas, pasitikėjimas, ištikimybė, saugumas, dvasingumas.
     
    Visas logotipas – šriftas, grafinis ženklas, kompozicija, spalva – turi būti sustyguota ir suderinta. Jokių atsitiktinumų, kaip „mėgstamiausia mano spalva oranžinė“ profesionaliame logotipe nebus – viskas prasminga ir logiška, o kartu – kūrybinga ir originalu.
     
    Taigi kuriant logotipą svarbiausias vertinimo kriterijus negali būti laikas. Svarbiau yra dizainerio „know how“, jo kūrybiškumas, sugebėjimas įsiklausyti, analizuoti ir galiausiai – jo gebėjimas naudotis dizainerio įrankiais – pradedant pieštuku, ir baigiant kompiuterinėmis programomis.
     
    Kaip aš kuriu logotipą
    Po to, kai jau išsiaiškinu kaip įmonė nori save pozicionuoti, kokiai tikslinei grupei taikomas ženklas, kokį emocinį krūvį jis turi sukelti:
     
    1. Atlieku „analogų analizę“ – apžiūriu panašia veikla užsiimančių įmonių logotipus, analizuoju – kurie vykę, kurie – nevykę ir kodėl jie tokie.
    2. Kai analogų labai daug, visų apžiūrėti nebūtina, svarbu susidaryti įspūdį apie įmonės konkurentus.
    3. Sekantis etapas – idėjos generavimas. Kokia forma, gyvūnas, objektas tinkamiausiai atspindėtų šios įmonės veiklą, tikslus?
    4. Kartais 3 punkto nereikia, nes klientas labai konkrečiai pasako, kad nori matyti logotipe, pavyzdžiui, dramblį. Apžiūriu dramblio nuotraukas, piešinius – kartais internete, rečiau – knygose.
    5. Objekto stilizacija – kartais tiesiog eskizuoju ant popieriaus lapo, kartais – iškart kompiuteryje. Dramblys neturi būti pernelyg detalus ir smulkus, tačiau turi atspindėti pagrindines dramblio savybes, kad vis dar būtų dramblys. Straublys svarbiau už kojas. Be to – dramblys drambliui nelygus, pagal įmonės aprašymą bei tikslinę grupę tai gali būti solidus, rimtas dramblys, arba mažas linksmas animacinis drambliukas.
    6. Pasirinktos stilizacijos (dažniausiai kelių) tobulinimas, šrifto derinimas.
    7. Spalvų įvedimas – nepamirštam spalvotyros ir įmonės aprašymo! Mėlyna gali gražiai atrodyti, bet jeigu prašoma energingo ir jaunatviško ženklo – ji netinka.
    8. Pradinių versijų siuntimas klientui, derinimas, korekcijos, pardavimas.
     
    Sėkmės!
    © twea. 2010
     
    P.S. tai mano nuomone ir patirtimi paremtas straipsnis, kitas dizaineris gali turėti savo pastabų, naudingų patarimų, todėl papildymai yra laukiami ir sveikintini. :)
  9. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į Mikaz Grazintos prekes paletemis   
    Verslas – asmenine rizika paremta savarankiška veikla, kurios tikslas – gauti pelną, panaudojant savo sugebėjimus, žinias, laiką, kitų žmonių pinigus ir kitų žmonių darbą.
     
    Kuri tau apibrėžimo vieta nesuprantama? Idėsi 1000lt, gausi 2000lt. Pelnas 1000lt. Kas tai bus tavo manymu? Užklasinė veikla? Paskui ir mokesčių inspekcijai aiškintis "Aš to nelaikiau verslu, tik pinigų pasidarydavau, bet kadangi man tai ne verslas tai ir mokesčių mokėti gi nereikia?".
  10. Patinka
    EvaldasMR sureagavo į kostumas Verslo idejos Norvegijoje   
    Iterpsiu ir as savo nuomone. Gerai, kad draugaujat su norvegu kalba, tai jums suteiks dideli pliusa bendraujant su klientais. Nenoriu pasakyti, kad Oslo regione zmones nacionalistai ( visokiu pasitaiko, aisku ), bet norvegu kalba atvers daugiau duru.
    Jei planuojate daryti svaru ir legalu versla, islaidos pirmais metais virsys pajamas. Tikiuosi, kad susipazinot su verslo draudimais, mokesciu sistema, HMS ( helse, miljø og sikkerhet ) reikalavimais, atlyginimu sistema ir t.t. Darbuotojai privalo buti saugus, laimingi ir siltai aprengti Norvegijoje.
    Jei planuojat uzsiimti valymo verslu tik todel, kad jis atrodo nesudetingas, nereikalaujantis specifiniu ziniu ir mazai sanaudu/irangos reikalaujantis verslas, siulyciau pamastyti apie siuos dalykus:
    1. perziurekite kiek yra su valymo paslaugomis susijusiu imoniu Osle ir Oslo regione ( AS, ENK, DA, Ltd, NUF ir kitomis formomis ).
    2. ivertinkite konkurencija. Dirbant legaliai, tikimybe susirasti klientu privaciave sektoriuje artima nuliui. Belieka verslo klientai.
    Cia noreciau truputi issiplesti. Labai daznai tenka matyti, kad zmones stacia galva puola i versla, net nepamaste, kam jie savo produkta parduos. Nesvarbu kur gyveni - ar Norvegijoje, arLietuvoje, ar Mozambike, versla reiketu pradeti nuo klientu paieskos, savo pazinciu rato pletimo ir produkto pristatymo iki jam pasirodant rinkoje. Cia as sneku apie versla, kurio analogu jau yra rinkoje. Verslas be isankstiniu klientu yra niekinis.
    Kodel imone, su kuria ruosiates bendradarbiauti, turetu pasirinkti butent jus, tik ka iejusius i rinka? Ka jus galite jiems pasiulyti geriau? Mazesne kaina tikrai nesuzavesite, papildomu paslaugu gali pasiulyti ir esama valymo imone.
    Visiems skeptikams, ypatingai gyvenantiems Lietuvoje ir komentuojantiems verslo Norvegijoje ypatumus, galiu iskart pasakyti, kad Norvegijos rinka/klientai niekuo nesiskiria nuo Lietuvos, tiesiog Norvegijoje klientai turi didesne perkamaja galia. Tai, zinoma, yra labai svarbu, atsiveria didesni pardavimo kanalai, prabangos paslaugu poreikis yra nepalyginamai didesnis, bet… Viskas atsiremia i verslo pazintis. Negalvokite, kad pasiulysite geresnes kainas ar lankstesni grafika ir iskart gausite 6000 kvadratiniu metru biuru pastata valymui. Tokiu pastatu vadovu ( ne savininku ) zmonos vazineja su prabangiais kabrioletais/visureigiais, kuriuos nuperka valymo imones, ju seimos nariai atostogauja prabangiausiuose pasaulio kurortuose, o tas keliones apmoka spekit kas?.. Teisingai atspejote, tos pacios valymo imones.
    Tai galioja ne tik valymo verslui, o visiems, kurie nori parduoti savo produktus/paslaugas. Norite tureti pelninga versla ir nebijoti, kad rytoj neturesite kaip sumoketi savo darbuotojams atluginimo? Pasiruoskite ilgoms naktims klubuose girdant klientus savo saskaita, skrydziams i siltus krastus su klientais ir ju linksminimu nuo ryto iki vakaro ( visas keliones islaidas, be abejo, padengsite jus ). Patikekite, tai jokia romantika. Pirma karta bus idomu, antra karta jau nebe...
    Geroji sio reiskinio puse - kuo daugiau paslaugu/prekiu parduosite, tuo daugiau jusu naudojamu medziagu/paslaugu pirksite, reiskia ir jusu tiekejai jus prades vezioti, linksminti ir girdyti. Toks, deja, nesibaigiantis ratas.
    Reziumuojant, noreciau dar karta pasikartoti, kad bet kokiame versle svarbiausia klientai. Paprastas pavyzdys: pabandykite salyje, kurios didziaja dali sudaro musulmonai, pardavineti kiauliena. Kokia gera kaina bepasiulytumete, jei jus nepazistate nei vieno krikscionio, jusu produkto niekas nepirks. Tai nereiskia, kad jo niekam nereikia, tiesiog jus nepazistate savo potencialiu klientu. O jusu potencialus klientai jusu neieskos, jus patys turite juos surasti.
     
    Visada yra galimybe neplesti verslo, dirbti vienam/keliese, bet tokiu atveju jus neuzsidirbsite daug daugiau negu dirbant samdoma darba, tai ar vertas toks uzdarbis viso galvos skausmo ir bemiegiu naktu?
     
    P.S. Jei galvojate apie nelegalu versla, tokiu atveju komentaru neturiu, nes tai ne tik neteisinga jusu busimu darbuotoju ir valstybes atzvilgiu, bet ir didele tikimybe, kad jusu "versla" greitai uzdarys su labai liudnom pasekmem. Nelegaliai uzdirbtu pinigu Norvegijoje neturesite kur isleisti, nebent skaniau valgysite ir rubus brangesnius nesiosite. Moki mokescius - miegi ramiai.
     
    Sekmes!
  11. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo Blackbeard Daug reklamos, mažai rezultatų   
    Sveiki,
     
    Prieš nepilnus 5 mėnesius atsidarėme gyvūnų prekių parduotuvę Kėdainiuose + foto. Vieta: 200 metrų nuo centro (senamiesčio). 4 dideli langai apklijuoti plėvele su reklama ir skardinė reklama virs įėjimo. Įėjimas nuo gatvės puses. Tokio pasirinkimo ir kainų nesiūlo jokio kita parduotuvė Kėdainiuose. Pirmiausia pasigaminome apie 500 skrajučių ir 10 plakatų. Skrajutes išklijavome, sukabinome daugiabučių namų laiptinėse. Plakatus visame mieste. Rezultatų nepastebėjome. Tada įdėjome reklamą laikraštyje, 2 savaitėms, tiražas: apie 6 tukst. jį leidžia 3 kartus į savaitę. Nepadėjo. Savaitgalį vyksta turgus, tad Kėdainiuose automobilius statosi šalia esančioje maximos ir norfos aikštelėje. Pasisamdėme merginą, kuri tas skrajutes užkaišiojo už automobilių valytuvų, kaip įsivaizduoju aš, tai jei skrajučių buvo 300, tai buvo užkišta už 300 automobilių, žmogus dažniausiai į turgų važiuoja ne vienas, tad skrajutes turėjo pamatyti tarkim 500 žmonių. Rezultatų taip pat nepastebėjome... Vėlgi įdėjome reklamą į du laikraščius dviems savaitėms, nors vėlgi rezultatų nesimatė. Apsikeitėme skrajutėmis su dar keliomis parduotuvėmis Kėdainiuose. Sukūrėme facebook anketą, prikvietėme žmonių iš Kėdainių, nuolat siūlome akcijas ir t.t. bet jokio žmonių pagausėjimo nesimato. Ar tai per mažos mūsų žinios marketingo srityje? Galbūt per didelė konkurencija arba tiesiog žmonės nelaiko naminių gyvūnų. Galbūt but turite pasiūlymų. Dėkoju + prisegu nuotraukas





  12. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo vppromoter Daug reklamos, mažai rezultatų   
    Na tikrai nemanau, kad internetinė parduotuvė nėra naudinga. Apie kiką galime išvis nekalbėti, mažiausiai 100 proc. brangesnės prekės. Na pavyzdžiui yra jaunų žmonių kurie turi akvariumą, bet staiga sugedo filtras ir jis gyvena užmiestyje, kam jam važiuoti kažkur, jei filtrą gali nusipirkti internetu ir dar sutaupyti.
  13. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo Blackbeard Daug reklamos, mažai rezultatų   
    Sveiki,
     
    Prieš nepilnus 5 mėnesius atsidarėme gyvūnų prekių parduotuvę Kėdainiuose + foto. Vieta: 200 metrų nuo centro (senamiesčio). 4 dideli langai apklijuoti plėvele su reklama ir skardinė reklama virs įėjimo. Įėjimas nuo gatvės puses. Tokio pasirinkimo ir kainų nesiūlo jokio kita parduotuvė Kėdainiuose. Pirmiausia pasigaminome apie 500 skrajučių ir 10 plakatų. Skrajutes išklijavome, sukabinome daugiabučių namų laiptinėse. Plakatus visame mieste. Rezultatų nepastebėjome. Tada įdėjome reklamą laikraštyje, 2 savaitėms, tiražas: apie 6 tukst. jį leidžia 3 kartus į savaitę. Nepadėjo. Savaitgalį vyksta turgus, tad Kėdainiuose automobilius statosi šalia esančioje maximos ir norfos aikštelėje. Pasisamdėme merginą, kuri tas skrajutes užkaišiojo už automobilių valytuvų, kaip įsivaizduoju aš, tai jei skrajučių buvo 300, tai buvo užkišta už 300 automobilių, žmogus dažniausiai į turgų važiuoja ne vienas, tad skrajutes turėjo pamatyti tarkim 500 žmonių. Rezultatų taip pat nepastebėjome... Vėlgi įdėjome reklamą į du laikraščius dviems savaitėms, nors vėlgi rezultatų nesimatė. Apsikeitėme skrajutėmis su dar keliomis parduotuvėmis Kėdainiuose. Sukūrėme facebook anketą, prikvietėme žmonių iš Kėdainių, nuolat siūlome akcijas ir t.t. bet jokio žmonių pagausėjimo nesimato. Ar tai per mažos mūsų žinios marketingo srityje? Galbūt per didelė konkurencija arba tiesiog žmonės nelaiko naminių gyvūnų. Galbūt but turite pasiūlymų. Dėkoju + prisegu nuotraukas





  14. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo GoCrazyLT Daug reklamos, mažai rezultatų   
    Na nemanau ar verta kalbėti apie uždarymą po 5 mėnesių darbo. Tokia mintis jau buvo kilusi. Aš įsivazaiduoju reikėtų pagaminti įvairių įdomesnių plakatų, iškabinti juo mieste, gražiai nufotkinti, paprašyti, kad kažkas parašyti išsamų, įdomų straipsni kaip buvo užsiimta netradicine reklama ir bandyti siųsti jį vietos laikraščių redaktoriams.

  15. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo GoCrazyLT Daug reklamos, mažai rezultatų   
    Na nemanau ar verta kalbėti apie uždarymą po 5 mėnesių darbo. Tokia mintis jau buvo kilusi. Aš įsivazaiduoju reikėtų pagaminti įvairių įdomesnių plakatų, iškabinti juo mieste, gražiai nufotkinti, paprašyti, kad kažkas parašyti išsamų, įdomų straipsni kaip buvo užsiimta netradicine reklama ir bandyti siųsti jį vietos laikraščių redaktoriams.

  16. Patinka
    EvaldasMR gavo reakciją nuo krekas Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Labai sumažėjo pirkimas. Dabar žmonės prisikabina prie tokių smulkmenų. Dešimt metų senumo mašina, tik ką pakeisti tepalai, diržai, pompa, sankaba, važiuokle nebarška, tai neperka dėl to, bagažinėje yra pabraižimų. Net juokinga pasidaro.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...