Pereiti prie turinio

Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?


Rekomenduojami pranešimai

Kaip įtraukti į išlaidas ilgalaikį turtą, naudojamą individualioje veikloje, tačiau pirktą prieš daugiau nei pusmetį (2012 mokestiniais metais)ir tuo metu nepriskirtą individualiai veiklai?

Ir koks skirtumas, jei, tarkim, spausdintuvo kainą iškart visą įrašai į išlaidas, o ne kaip ilgalaikį turtą su nusidėvejimu? Ar iš viso galima taip?

Iki kokios sumos galima daiktus, naudojamus individualioje veikloje, traukti į leidžiamas išlaidas visą sumą iš karto?

Bei kokiais atvejais būtina tam tikrus daiktus priskirti ilgalaikiui turtui ir skaičiuoti jų nusidėvėjimą?

 

Nežinau ar tinkamai suformalavau klausimus, bet tikiuosi, kad suprasite ir pagelbėsite. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip įtraukti į išlaidas ilgalaikį turtą, naudojamą individualioje veikloje, tačiau pirktą prieš daugiau nei pusmetį (2012 mokestiniais metais)ir tuo metu nepriskirtą individualiai veiklai?

 

 

Galima. Nes IV galima naudoti savo asmeninį turtą: automobilį, kompiuterį ir pan.

Pateikite VMI formą FR0457 nuo kada pradedate jį naudoti ir viskas. Įsigijimo data čia ne prie ko.

 

 

Ir koks skirtumas, jei, tarkim, spausdintuvo kainą iškart visą įrašai į išlaidas, o ne kaip ilgalaikį turtą su nusidėvejimu? Ar iš viso galima taip?

 

 

Esminis skirtumas: turite nusimatyti kokios vertės turtas pas jus nėra laikomas ilgalaikiu ir nusimatyti procentą, kiek trumpalaikis turtas bus naudojamas IV ir kiek asmeniniams tikslams. Tai va tą procentą trumpalaikio turto vertės ir įtrauksite į IV išlaidas.

 

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000086715

 

 

Bei kokiais atvejais būtina tam tikrus daiktus priskirti ilgalaikiui turtui ir skaičiuoti jų nusidėvėjimą?

 

Nežinau ar tinkamai suformalavau klausimus, bet tikiuosi, kad suprasite ir pagelbėsite. :)

 

Nusimatote pats.

 

http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000112157&tree_id=1000007487

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Naršau ir skaitau ir niekaip nerandu. Gal galite kas aiškiai ir trumpai su pvz parašyti kokie mokesčiai yra mokami norint užsiimti individualia veikla?

 

Pvz tarkime dirbu vienas, programuoju, svetainių kūrimas ir t.t. Ir tarkim per mėnesį uždirbsiu po 2000Lt tai dabar kokie mokesčiai bus ir kokie procentai ir kaip jie skaičiuojasi ir kas man liks į rankas, kad galėčiau ramiai ir legaliai gyventi ir laikyti saugiai pinigus banke? Ir taip pradirbus metus ir deklaravus ką nors atgausiu?

 

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, taip. Perskaičiau tik 50 lapų, o lyg ir atsakymas buvo 100-ajame puslapyje. Bet vistiek gi kai esi žalias tai nelabai ten suprantu vistiek kaip ir kas skaičiuojasi. Pabandžiau tax.lt skaičiuoklę, tai žalias miškas. Nesuprasi ką ten reikia įvesti. Pažymėjus tas 30% sąnaudas tai gaunasi lyg ir toks skaičius, kad gyventi galima iš IV, bet kai nepažymi to, tai atskaičiuoja pusė visko nuo pelno. Tai kas ten per 30% sąnaudos, kas tai yra?

 

Ir apskritai kaip reikia sąskaitas faktūras rašyt jeigu klientai užsieniečiai, ir ten jiems padarei projektėlį per savaitę, jie susimoka ir pradingsta, nei ten jiems reikia tų sąskaitų, nei ten jie duoda savo tuos rekvizitus ir t.t.

 

Pvz Elance, oDesk, are Freelancer.com, tokiose svetainėse ten viskas legalu, bet kaip persivedi pinigus iš jų sąskaitų į Lietuvos banką tai kaip viską paaiškint? Kaip visa tai padaryt legaliai Lietuvoje? Ir kaip tokias pajamas skaičiuot kai nežinai kada ir kiek ar apskritai uždirbsi. Gal šį mėnesį kažką, gal kitą nieko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, taip. Perskaičiau tik 50 lapų, o lyg ir atsakymas buvo 100-ajame puslapyje. Bet vistiek gi kai esi žalias tai nelabai ten suprantu vistiek kaip ir kas skaičiuojasi. Pabandžiau tax.lt skaičiuoklę, tai žalias miškas. Nesuprasi ką ten reikia įvesti. Pažymėjus tas 30% sąnaudas tai gaunasi lyg ir toks skaičius, kad gyventi galima iš IV, bet kai nepažymi to, tai atskaičiuoja pusė visko nuo pelno. Tai kas ten per 30% sąnaudos, kas tai yra?

 

Ir apskritai kaip reikia sąskaitas faktūras rašyt jeigu klientai užsieniečiai, ir ten jiems padarei projektėlį per savaitę, jie susimoka ir pradingsta, nei ten jiems reikia tų sąskaitų, nei ten jie duoda savo tuos rekvizitus ir t.t.

 

Pvz Elance, oDesk, are Freelancer.com, tokiose svetainėse ten viskas legalu, bet kaip persivedi pinigus iš jų sąskaitų į Lietuvos banką tai kaip viską paaiškint? Kaip visa tai padaryt legaliai Lietuvoje? Ir kaip tokias pajamas skaičiuot kai nežinai kada ir kiek ar apskritai uždirbsi. Gal šį mėnesį kažką, gal kitą nieko...

 

Skaitykite ne nuo 1, o nuo paskutinio lapo, nes pradžioje jau pasenusi informacija.

Dėl sąnaudų: yra du variantai arba rinkti išlaidas patvirtinančius dokumentus ir pagal jų sumą priskaičiuoti sąnaudas arba nerinkti dokumentų, o automatiškai 30 proc. pajamų sumos priskirti sąnaudoms ir tik nuo skirtumo mokėti mokesčius.

 

Sąskaitos reikalingos ne jiems, o jums. Tai pagrindas pajamų pripažinimui. Jei tai fizinis asmuo užtenka ir vieno rekvizito, t.y. vardo ir pavardės. Manau tiek jau tikrai žinote.

 

Dėl įplaukų iš minėtų svetainių: skaičiuojate tas pajamas, kurias fiziškai gavote. Nematau jokių sunkumų tame. Juk sumos matosi jūsų banko sąskaitoje. Jei neuždirbate, tai ir nieko pripažinti nereikia, reiškia jūsų pajamos 0.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už informaciją.

 

Tai kuris iš tų sąnaudų būdų geriausias variantas? Ir mano atveju tai nelabai sugalvoju kas per išlaidos tai turėtų būti: darbas internetu, programinė įranga yra, visas darbas per klaviatūrą. Kas jeigu nėra tų išlaidų apskritai? Kaip tada kas skaičiuojasi?

 

Pasibandžiau su tax.lt skaičiuokle kaip pvz. su 2000Lt, pažymėjus 30% grynasis pelnas 1667.5 - toks variantas aišku tenkina. Bet vėl gi, pažymėjus sąnaudas kaip 'Faktiškai patirtos' tai grynojo pelno lieka 1168.75, tai iš kur čia tiek daug nusiskaičiuoja? Kaip visa tai veikia? O kur dar GPM tarifas. Ir kaip suprantu mano situacija turbūt bus 15%, o ne 5%? Tai visai nieko nelieka nuo 2000Lt, pusė atsikanda valstybė, o iš ko pačiam gyvent? Ar aš kažką praleidžiu ir visai ne į tas lankas šaudau?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palankiausias tas būdas, pagal kurį jums išeina mokėti mažiausiai mokesčių. Renkatės pats.

 

Jei pasirinksite "faktiškai patirtų sąnaudų būdą" turėsit rinktis išlaidų dokumentus. O nusiskaičiuoja pagal šį būdą daugiau todėl, kad modeliuodami savo mokesčius pagal šį būdą, faktiškai patirtų išlaidų pas jus 0, t.y. neturite jokių išlaidų dokumentų, reiškia apmokestinamosios pajamos yra didesnės.

 

Dėl tarifo. Jis taikomas priklausomai nuo to kokią veiklą įregistruosite.

15 proc. tarifas taikomas laisvajai profesijai

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10821494

 

5 proc. - visiems kitiems.

 

Dėl mokesčių dydžių pretenzijas prašom reikšti čia:

 

http://www.lrs.lt/

 

O kas gali būti priskiriama išlaidoms IV patekta yra čia:

http://www.vmi.lt/lt/index.aspx?itemId=10027674

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super, dar ir i sodra reiks vaziuoti, as neturiu el. paraso. Speju daugeliui tai irgi naujiena

 

http://www.15min.lt/...cija-666-323887

 

CITATA : Deklaracijas galima pateikti teritoriniuose „Sodros“ skyriuose, taip pat internetu.Sekantis sakinys: Savarankiškai dirbantiems asmenims šias SAF deklaracijas „Sodrai“ bus galima pateikti tiktai su elektroniniu parašu

Tai deklaracijas galima teikti tiktai su el parasu ar galima pateikti ir "Sodroje" (kaip deklaracijas VMI) ?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CITATA : Deklaracijas galima pateikti teritoriniuose „Sodros“ skyriuose, taip pat internetu.Sekantis sakinys: Savarankiškai dirbantiems asmenims šias SAF deklaracijas „Sodrai“ bus galima pateikti tiktai su elektroniniu parašu

Tai deklaracijas galima teikti tiktai su el parasu ar galima pateikti ir "Sodroje" (kaip deklaracijas VMI) ?

SAV praniešimą internetu galima pateikti tiktai su elektroniniu parašu, jeigu neturite važiokite į Sodra

Redagavo anonims
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Atėjo laikas, kai pagaliau ir man reikia išsiimti IV pažymėjimą, tačiau net nenumanau nuo ko pradėti ir ką daryti..

Situacija tokia, kad užsiimu tinklapių kūrimu bei priežiūra, tačiau dirbu iš namų. Teko girdėti ne vieną gudrybę, kad tai gali padėti kai kuriais aspektais, tačiau... Visgi įdomu kaip yra iš tiesų :)

 

Tad nebegaišiu ir judėsiu iškart prie reikalo:

1. Kaip registruoti IV būtent šioje srityje? Ir kaip ji tiksliai vadinasi

2. Kokie yra mokeščiai ir kaip jie skaičiuojami?

3. Ką man reikės pasiėmus IV pažymėjimą daryti papildomai? Taip, žinau, kad vesti visas išlaidas ir t.t., tačiau kas būtent įeina į visą tai?

 

Kolkas galbūt tiek.. Ir taip, žinau, kad šioje temoje yra atsakymai, tačiau ieškoti per 102 puslapius - beprotystė :) Todėl klausiu tų, kurie tai darė nesenai arba žino kaip viskas veikia :)

 

 

Ačiū labai už atsakymus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, jei esu studentas ir iregistruociau individualia veikla ar nebutu man lengvatu ?

 

jei studijuoji dieniniame skyriuje tai vienintele lengvata kad nereiketu kas menesi moketi PSD sveikatos mokescio o ji susimoket reikes jei uzdirbsi pelno.

Visa kita nesiskiria ar studentas ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar noreciau pasitikslinti del apskaitos vedimo kaupimo principu.Remiuosi zyzuoles rastu pavyzdziu:

 

 

 

kaupimo principas

Pirkta 10 striukiu,10 megstiniu,kanceliariniu prekiu.

į žurnalą traukiat tokia tvarka

kanceliarines iš karto, nepriklausomai ar už jas mokėjote, svarbu kad turite sąskaitą

striukes ir megstinius tik tiek kiek pardavėte(atitinkamai 8 ir 5), nors sąskaitoje yra 10 ir 10, nepriklausomai nuo to ar pirkėjai apmokėjo, svarbu kad jūs išrašėte sąskaitą.

tada vėliau pardavėte likusias 2 striukes ir 5 megztinius, išrašėte sąskaitą, nors pirkėjas dar neapmokėjo, traukiate į žurnalą, savikainą į išlaidas nurašote irgi atitinkamai (8 striukės ir 5 megztiniai).

 

Mano atvejis:

 

Vaziuosiu IV priskirtu automobiliu i uzsieni ir pirksiu 100 megztiniu.Is pardavejo gausiu PVM saskaita faktura.Tai dabar i islaidas trauksiu kelionej sunaudota kura.Automobilis priskirtas tik 50%,tai i islaidas galiu traukti tik puse sumos?

Kaip suprantu i islaidas nereikia iskart surasyti visu pirktu megztiniu?

Tarkim i diena parduodu tik 1vnt.Pirkejui israsau PVM saskaita faktura.O ka sau pasilieku?Ar israsyt 2 vienodas ir viena pasilikti sau?

Tada i zurnala irasau gautas pajamas uz megztini,o prie islaidu megztinio isigijimo kaina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas - kam reikia moketi PSD - Sodrai ar VMI?

Situacija - dirbu UAB, kuris moka sodrai, taip pat turiu IDV pagal pazyma. Uz praejusius metus PSD pervedziau sodrai, pradejau gilintis i GPM, kai radau, kad PSD mokamas ir VMI. Tai kuriems moketi?

Sodrai. VMI moka tie, kurie niekur nedirba ir draudžiasi savarankiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar noreciau pasitikslinti del apskaitos vedimo kaupimo principu.Remiuosi zyzuoles rastu pavyzdziu:

 

 

 

Mano atvejis:

 

Vaziuosiu IV priskirtu automobiliu i uzsieni ir pirksiu 100 megztiniu.Is pardavejo gausiu PVM saskaita faktura.Tai dabar i islaidas trauksiu kelionej sunaudota kura.Automobilis priskirtas tik 50%,tai i islaidas galiu traukti tik puse sumos?

 

 

Puse sumos.

 

 

Kaip suprantu i islaidas nereikia iskart surasyti visu pirktu megztiniu?

Tarkim i diena parduodu tik 1vnt.Pirkejui israsau PVM saskaita faktura.O ka sau pasilieku?Ar israsyt 2 vienodas ir viena pasilikti sau?

Tada i zurnala irasau gautas pajamas uz megztini,o prie islaidu megztinio isigijimo kaina?

 

Taip nereikia nurašyti visų megztinių.

Sąskaitas išrašote 2 egz., vienas jums kitas pirkėjui.

Dėl žurnalo pildymo - teisingai.

 

Sveiki kur rasti individualios veiklos pažymėjimo nr? Ir kokiu formatu man jį nurodyti?

 

Čia skaitosi tas numeris:

 

2013 m. balandžio 2d. Nr. XXXXXX

 

Tai sąskaitoj faktūroj nurodyti tokiu formatu:

 

2013-XXXXXX

 

?

 

Sąskaitoje nurodote XXXXXX

 

Sveiki kur rasti individualios veiklos pažymėjimo nr? Ir kokiu formatu man jį nurodyti?

 

Čia skaitosi tas numeris:

 

2013 m. balandžio 2d. Nr. XXXXXX

 

Tai sąskaitoj faktūroj nurodyti tokiu formatu:

 

2013-XXXXXX

 

?

 

Sąskaitoje nurodote XXXXXX

 

Ar galima įregistruoti IV veiklą nepilnamečiui? :)

 

 

Ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičius didelį kiekį komentarų bei išanalizavus pateiktą informacija "VMI" bei "Sodros" puslapiuose visa deklaravimo eiga pagal mane vyksta taip:

 

1) Nuo 2012 vasario mėn. vykdau individualią veiklą pagal pažymą. Sausio-rugpjūčio mėn. turėjau studento statusą, bet jau nuo rugsėjo PSD mokėjau savarankiškai Sodrai. Dėl šios priežasties, kaip suprantu, deklaracijoje kas liečia PSD laukelius visur turi būti palikti 0, kadangi PSD visada buvo mokamas Sodrai.

 

Apskritai, deklaracijoje man tiesiog tereikia nurodyti v6 laukelyje uždirbtas pajamas, V7 nuskaičiuoju 30% nuo pajamų (nerenku išlaidų dokumentų), nurodau GPM tarifą (5%) ir pasirenku jog naudosiu pinigų apskaitos principą. Tada automatiškai 33 laukelyje atsiranda -685, kas reiškia jog 685Lt turėsiu sumokėti pajamų mokesčio.

 

Užpildžius viską, pateikiu deklaraciją. O kaip toliau? Ar laukti kol patvirtins man šią deklaraciją, ar iškart galiu mokėti Sodrai VSD 28,5% nuo pusės apmokestinamų pajamų, primokėti PSD skirtumą bei sumokėti pajamų mokestį?

 

2) Ar yra apvalinamos sumos, kurios bus mokamos Sodrai bei VMI?

 

3) Kaip suprantu įmokos kodai yra šie:

VSD - 292,

PSD 9% nuo pajamų minus jau sumokėtas PSD - 343,

GPM - 1441

 

Jei kažkas netaip, pataisykit :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laba,

perskaiciau gan nemazai sios temos ir daug issiaiskinau.bet visgi keleta klausimu dar uzkliuna. Taigi palnuoju pasiimt IV ir verstis elektronine prekyba.Viskas ok. Daugiausia pinigai bus pervedami i mano banko saskaita,bet siaip ir grynu butu.Banko saskaita tikriausia butu protingiausia atsidaryti nauja,kad nesusimaistytu pavedimai.Bet toliau seka mokejimo iforminimas. Tai yra tie cekiai arba saskaitos fakturos.Kaip turetu viskas vykti su situo reikalu? Persiunciu moketojui ta saskaita faktura ir po to ja susigrazinu? Galbut jei pardavimas vyktu online uztenka to banko israsa turet o jei vyksta pardavimas grynais uztenka tu cekiu? skaiciau kad lyg ir fakturu su cekiais maisyt negalima. Koks optimlaiausais sprendimas butu sitam reikale,kad neuzsikraut visais popierizmais. Gerai toliau seka zurnalas,cia lyg irgi viskas okey. Toliau skaiciuoju savo pajamas ir islaidas. Jos butu kazkas tokio :

 

 

Pajamos: 98000

Sąnaudos: 90000

Apmokestinamosios pajamos: 6500

Sodra VSD (28,5%) PSD (9%) Iš viso

Priskaičiuota: 1140 360 1500

Sumokėta: 0 0 0

Liko mokėti: 1140 360 1500

Gyventojų pajamų mokestis Tarifas Suma

GPM 5 % 325

Iš viso

Iš viso mokesčių: 1825

Mokestinė našta: 28.08 %

Grynasis pelnas: 4675

 

Tax skaiciuokle man suskaiciavo kad i metus uzdirbciau 4.6k lt . esu sociailiai drautas taigi psd tie 90lt atkrenta. Tie 4.6k lt i metus kazkaip nelabai tenkina.90k lt skirtos islaidos yra grynai prekei.Ieskome daugiau islaidu. Tarkim sugalvoju nusipirkti stala,kompiuteri nauja,monitoriu dar kokios kompiuterines technikos. Ten lyg ir kazkokie nusidevejimai yra ,skaiciau tuos pavyzdzius bet kazkaip vistiek neupratau.lyg irgalima nurasyti i islaidas 90 proc daigto vertes bet kazkaip dalimis. kaip tos dalys skaiciuojas? ir isvis kokias isladas galiu taikyt elektroninei prekybai apart technikos? pvz kuras koks gali but nuskaiciuojamas? nes visgi cia nelabai tinka ir faktiskai kuro nebutu naudojama. Ir esme taip ar galima tarkim prisukt kokius 96-97k islaidu? nepasirodytu tai itartina vmi? nes realiai jei su technika ten kuru ir pan tai tiek ir gautusi.

 

Na ir paskutinis klausimas. Ilga laika cia forume cia prekiavau ivairiom e-valiutom . jau kuri laika tos veiklos nebevykdau. ar nepultu Vmi atkapstinet ka as veikiau pries tai? turejau n pavedimu i saskaitas ir is jos. Tiesiog nelabai noriu rizikuot ,nes veiklos kaip ir jokios iteisines nebuvau..

 

aciu :)

Redagavo kortuFanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaičius didelį kiekį komentarų bei išanalizavus pateiktą informacija "VMI" bei "Sodros" puslapiuose visa deklaravimo eiga pagal mane vyksta taip:

 

1) Nuo 2012 vasario mėn. vykdau individualią veiklą pagal pažymą. Sausio-rugpjūčio mėn. turėjau studento statusą, bet jau nuo rugsėjo PSD mokėjau savarankiškai Sodrai. Dėl šios priežasties, kaip suprantu, deklaracijoje kas liečia PSD laukelius visur turi būti palikti 0, kadangi PSD visada buvo mokamas Sodrai.

 

Apskritai, deklaracijoje man tiesiog tereikia nurodyti v6 laukelyje uždirbtas pajamas, V7 nuskaičiuoju 30% nuo pajamų (nerenku išlaidų dokumentų), nurodau GPM tarifą (5%) ir pasirenku jog naudosiu pinigų apskaitos principą. Tada automatiškai 33 laukelyje atsiranda -685, kas reiškia jog 685Lt turėsiu sumokėti pajamų mokesčio.

 

Užpildžius viską, pateikiu deklaraciją. O kaip toliau? Ar laukti kol patvirtins man šią deklaraciją, ar iškart galiu mokėti Sodrai VSD 28,5% nuo pusės apmokestinamų pajamų, primokėti PSD skirtumą bei sumokėti pajamų mokestį?

 

2) Ar yra apvalinamos sumos, kurios bus mokamos Sodrai bei VMI?

 

3) Kaip suprantu įmokos kodai yra šie:

VSD - 292,

PSD 9% nuo pajamų minus jau sumokėtas PSD - 343,

GPM - 1441

 

Jei kažkas netaip, pataisykit :)

 

Taip tik Sodrai dar reikės pateikti deklaraciją

 

Draudėjai, kurie neteikė SAV pranešimų šiais nurodytais atvejais, ar draudėjai, kurie teikė SAV pranešimus, tačiau jų pateikti duomenys nesutampa su Valstybinei mokesčių inspekcijai pateiktais duomenimis SAV pranešimą privalo pateikti pasibaigus kalendoriniams metams, per 10kalendorinių dienų nuo metinės pajamų deklaracijos pateikimo Valstybinei mokesčių inspekcijai dienos.

 

Savarankiškai dirbančių asmenų duomenys apie kalendorinių metų mėnesiais apskaičiuotas (pagal faktiškai gautas pajamas) draudžiamųjų pajamų, nuo kurių turi būti sumokėtos valstybinio socialinio draudimo įmokos, ir valstybinio socialinio draudimo įmokų sumas į Lietuvos Respublikos apdraustųjų valstybiniu socialiniu draudimu ir valstybinio socialinio draudimo išmokų gavėjų registrą įrašomi pagal draudėjų Fondo valdybos teritoriniam skyriui pateiktus SAV pranešimų duomenis ir jiems sumokėjus apskaičiuotas valstybinio socialinio draudimo įmokas.

 

http://www.sodra.lt/draudeju_portalas/draudimo_vykdymas/del_SAV_pranesimo_teikimo

 

laba,

perskaiciau gan nemazai sios temos ir daug issiaiskinau.bet visgi keleta klausimu dar uzkliuna. Taigi palnuoju pasiimt IV ir verstis elektronine prekyba.Viskas ok. Daugiausia pinigai bus pervedami i mano banko saskaita,bet siaip ir grynu butu.Banko saskaita tikriausia butu protingiausia atsidaryti nauja,kad nesusimaistytu pavedimai.Bet toliau seka mokejimo iforminimas. Tai yra tie cekiai arba saskaitos fakturos.Kaip turetu viskas vykti su situo reikalu? Persiunciu moketojui ta saskaita faktura ir po to ja susigrazinu? Galbut jei pardavimas vyktu online uztenka to banko israsa turet o jei vyksta pardavimas grynais uztenka tu cekiu? skaiciau kad lyg ir fakturu su cekiais maisyt negalima. Koks optimlaiausais sprendimas butu sitam reikale,kad neuzsikraut visais popierizmais. Gerai toliau seka zurnalas,cia lyg irgi viskas okey. Toliau skaiciuoju savo pajamas ir islaidas. Jos butu kazkas tokio :

 

 

Pajamos: 98000

Sąnaudos: 90000

Apmokestinamosios pajamos: 6500

Sodra VSD (28,5%) PSD (9%) Iš viso

Priskaičiuota: 1140 360 1500

Sumokėta: 0 0 0

Liko mokėti: 1140 360 1500

Gyventojų pajamų mokestis Tarifas Suma

GPM 5 % 325

Iš viso

Iš viso mokesčių: 1825

Mokestinė našta: 28.08 %

Grynasis pelnas: 4675

 

Tax skaiciuokle man suskaiciavo kad i metus uzdirbciau 4.6k lt . esu sociailiai drautas taigi psd tie 90lt atkrenta. Tie 4.6k lt i metus kazkaip nelabai tenkina.90k lt skirtos islaidos yra grynai prekei.Ieskome daugiau islaidu. Tarkim sugalvoju nusipirkti stala,kompiuteri nauja,monitoriu dar kokios kompiuterines technikos. Ten lyg ir kazkokie nusidevejimai yra ,skaiciau tuos pavyzdzius bet kazkaip vistiek neupratau.lyg irgalima nurasyti i islaidas 90 proc daigto vertes bet kazkaip dalimis. kaip tos dalys skaiciuojas? ir isvis kokias isladas galiu taikyt elektroninei prekybai apart technikos? pvz kuras koks gali but nuskaiciuojamas? nes visgi cia nelabai tinka ir faktiskai kuro nebutu naudojama. Ir esme taip ar galima tarkim prisukt kokius 96-97k islaidu? nepasirodytu tai itartina vmi? nes realiai jei su technika ten kuru ir pan tai tiek ir gautusi.

 

Na ir paskutinis klausimas. Ilga laika cia forume cia prekiavau ivairiom e-valiutom . jau kuri laika tos veiklos nebevykdau. ar nepultu Vmi atkapstinet ka as veikiau pries tai? turejau n pavedimu i saskaitas ir is jos. Tiesiog nelabai noriu rizikuot ,nes veiklos kaip ir jokios iteisines nebuvau..

 

aciu :)

 

PSD neatkrenta, tik nėra prievolės mokėti jo avansu. N kartų šioje temoje apie tai kalbėta.

Dėl išlaidų galimumo:

http://mic.vmi.lt/documentspublic.do?&id=1000007503#tr1000007503

 

Pasiskaitot ir sukat kiek norit.

 

VMI fizinių asmenų pajamas turi teisę tikrinti 5 metus atgal.

 

Ar pildant ind.veiklos pajamų ir išlaidų žurnalą reikia įrašyti ir PSD išlaidas?

 

Taip, pasirinkote išlaidas pripažinti pagal dokumentus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...