Pereiti prie turinio

Analitikai: „Facebook“ reklama visiškai neefektyvi


Rekomenduojami pranešimai

Išanalizavusi 11 tūkst. skirtingų socialinio tinklo „Facebook“ reklamos kampanijų, analitikų kompanija „Webtrends“ priėjo išvadą, kad reklama šiame tinklalapyje yra visiškai neveiksminga.

 

2009 metais šio tinklalapio vidutinis reklamos parodymų ir paspaudimų skaičiaus santykis (angl. click-through rate, CTR) tebuvo 0,063 procento. Pernai šis skaičius dar labiau sumažėjo – iki 0,051 proc., skelbia Adweek.com. Dėl to „Facebook“ reklamos parodymų savikaina tūkstančiui vartotojų (CPM) pabrango beveik 50 proc., iki 25 dolerio centų (62 ct).

 

Daugiau nei 0,1 proc. CTR santykį pasiekė tik bulvaro ir tinklaraščių (0,165 proc.) bei žiniasklaidos ir pramogų (0,154 proc.) sričių reklamos. Prasčiausiai spaudžiamos buvo sveikatos apsaugos srities reklamos, kurios pasiekė vos 0,011 proc. CTR santykį.

 

Tiesa, „Facebook“ reklamos parodymų (CPM) kaina tebėra itin maža (tarkime, svetainėje „Hulu“ CPM kaina gali siekti net 50 dolerių). Ir nors didelė dalis reklamos pirkėjų tikisi per „Facebook“ prisivilioti naujų lankytojų į svetaines ar parduoti produktų, žinomesnės kompanijos naudoja svetainę ne pritraukti paspaudimams, o prekių ženklams populiarinti.

 

Nepaisydami prastų rezultatų, reklamos pirkėjai toliau plūsta į „Facebook“. Svetainė „eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet „Facebook“ iš reklamos vien JAV susirinks per 2,2 mlrd. dolerių, o iš viso šiame socialiniame tinkle gali būti nupirkta reklamos už kone 4 mlrd. dolerių.

 

http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-17255/straipsnis?name=S-17255&l=2&p=1&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-be-spaudos-pranesimu+%28www.technologijos.lt+-+Publikacijos+be+spaudos+prane%C5%A1im%C5%B3%29

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Google'e yra žyyymiai efektiviau reklamuotis nes žmogui yra rodomos tik tos reklamos kurios tuo metu jam yra reikalingos.

 

Facebook'e yra dažniausiai kišamos nereikalingos, todėl niekas ant ju ir nespaudžia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Google'e yra žyyymiai efektiviau reklamuotis nes žmogui yra rodomos tik tos reklamos kurios tuo metu jam yra reikalingos.

 

Facebook'e yra dažniausiai kišamos nereikalingos, todėl niekas ant ju ir nespaudžia.

 

Visur reklamos kisamos. Kas jas ziuretu jeigu nekistu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniskai as fb net neziuriu i tas reklamas nes jos manes nei kiek nedomina beto tokios mazos kad jas ir pastebet sunku, netraukia akies nei kiek :) galetu kazka geriau su juom sugalvot :)

 

Aš manau ,kad tas reklamos dydis puikus. Jei jas padidintu vienos reklamos verte sumažėtu.

 

Paimk tarkim one.lt viena reklama už kita garsiau "rėkia", o turinys paliekamas paskutineje vietoje. Taip pat ir su dauguma .lt naujienu portalu.

 

Aš už draugiška reklama, kuri ir yra dabar facebook'e :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galetu rusiuot zmones pagal atlyginima fb, tai iskart pasiskirstytu kas ten kaip su tom reklamom :)

nes vaikam rodant masinas, kazin ar bus nauda..

 

Galėtų žmonės ant pašto dėžučių užsirašyt atlyginimus, tada nors būtų aišku, kur mest skrajutę su šarvo durų reklama pvz. Bullshit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...