Pereiti prie turinio

Studijos Užsienyje


Rekomenduojami pranešimai

bet tj gal neverta ir pradet... kai tokie nekokie balai mano...? planuociau 2013m

 

Na, čia jau ne mums spręsti. Parašyk emailus visiems univerams, kurie turi tave dominančią specialybę, paklausk, ar su tokiais balais realu patekti. Taip pat nepamiršk pasiklausinėti, kokie buvo praeitų metų reikalavimai lietuviams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai noriu pamatyt ir paspaust Jums ranką, turbūt enciklopedijas gliaudote kaip saulėgrąžas saulėtą vasaros vakarą.

 

Vėlgi šnipštas. IELTS yra vienas iš pagrindinių tarptautinių stojamųjų egzaminų, tačiau tai nereiškia, jog jam negalima surasti lengvesnės alternatyvos. Tas pats TOEFL yra vertinamas lengvesniu mokiniams, yra dar įvairių sertifikatų, kurie nereikalauja tiek pasiruošimo, kiek IELTS egzaminas, tačiau atitinka universitetų iškeltas normas. Kas liečia dėl praleistų sekančių metų - manau tik į naudą. Nuvažiuot į išsirinkto universiteto miestą, pradėt ten kurt savo gyvenimą. Susirast darbą, tapt savarankiškam ir pasiruošt ateinantiems studijų metams. Šitokie veiksmai stipriai palengvintų patį studijų procesą, kadangi būtų praėjęs adaptacijos laikotarpis ir būtų galima susitelkti ties mokslais.

 

Dar kartelį noriu paklausti, kuo tamsta užsiimate, jog pats gavote tokį įspūdingą balą iš šio egzamino bei pažįstate porą žmonių, kurie gavo maksimalius įvertinimus? Ponaitis turėtumėt žinoti, jog IELTS yra British - Australian based exam, TOEFL - U.S. Tad nelabai randu sąsajų tarp jūsų minėtųjų asmenų, Amerikos ir IELTS. Toliau tęsiant ties Jūsų grupiokais Italijoje, vėlgi man kyla klausimas, kokiame vunderkindų ir genijų universitete Jūs studijavote(-uojate)? Nė vienas Italijos universitetas nepatenka net į 100 geriausiųjų pasaulyje, tad kam tokiem gabiem studentam stoti į vidutiniokų gretas?

 

Mano turimomis žiniomis, norint Danijoje studijuoti danų kalba jums nepakaks tiesiog išlaikyti danų kalbos egzamino, reikės įgyti danišką vidurinį išsilavinimą. Dėl Olandijos nesu visiškai tikras.

 

Dar kartą kartoju, IELTS/TOEFL ne visada yra privalomi, daugelis universitetų siūlo daug lengvesnes alternatyvas, ypač Olandijoje ir Danijoje, kadangi šių šalių universitetai gauna didžiules paramas iš ES.

 

Dėl Olandijos 4 universitetų, kurie pretenduotų prie geresnių UK universitetų, taipogi norėčiau platesnės apžvalgos, kur kaip kada ir kodėl???

 

 

 

 

Danijoje tai tikrai yra, tačiau deja retai tai būna būtent studijos anglų kalba. Jeigu gerai pamenu, tai Copenhagen Business Academy North priima studentus į pavasario sesiją Marketing Management studijų programoje. Susidomėjus, platesnę informaciją galėtų pateikti fox.lt/kastu.lt arba akademijos konsultantai.

 

Daug prirašei, tačiau visur prašovei... :lol:

Rašydamas apie neteisingą požiūrį į IELTS'ą neturėjau konkretaus asmens galvoje, tačiau tu puikiai atitinki modelį:). Net neįsivaizduoju ką enciklopedijos gali turėti bendro su IELTS, ir kol vyraus požiūris, kad IELTS knygų sprendimas ir anglų kalbos kursai yra geriausias būdas mokytis anglų kalbos - tol ir toliau bus žmonių, kurie mokysis po n valandų per dieną, x dienų per savaitę ir gaus 6.

 

Esu dirbantis studentas. Sąsajos tarp mano minėtųjų asmenų yra manau akivaizdžios - gimę Europoj, pabaigė vidurinę Amerikoj ir grįžo studijuot į Europą. Neseniai feisbuke užmačiau, kad vienas lietuvis gavo 8 iš IELTS'o, kuris metus mokėsi Amerikoje. Aišku, ne aukščiausias balas, tačiau jeigu nebūtų po Amerikos dar 3 ar 4 metus buvęs Lietuvoj, tikrai būtų gavęs bent 8.5. Mokausi Bocconi universitete:

SDA Bocconi was placed as the 5th best business school in Europe in the 2010 QS Global 200 Business Schools Report, and is especially noteworthy for its small class sizes.[11]

The school was ranked 1st in Italy, 10th in Europe and 28th Worldwide on the 2011 Global MBA Rankings published by the Financial Times.[12]

Nesistebiu, jei nežinosi. Lietuvoj mažai jį kas žino, taip pat kaip ir College of Europe. Vienoj ministerijoj bandė įsidarbinti pastarąjį universitetą baigusi panelė, tai apart vieno žmogaus, visas skyrius tokio nebuvo girdėjęs. O Europoje yra laikomas pačiu geriausiu Europos studijas siūlančiu universitetu. Galbūt Bocconi ir nėra tokio aukšto kalibro, tačiau vistiek grupiokų kompetencija negaliu skųstis. Kadangi šie metai paskutiniai, dalis iškart stojo į magistrą. Harvard'as, Stanford'as, HEC Paris, LSE, Cornell. Ir dar kokius pamiršau :). Tai negali sakyt, kad susirinkę vidutiniokai...

 

Na ir jeigu jau prakalbome apie universitetų reitingus, tai Bolonijos universitetas užima 61 vietą pasaulyje. Čia tik tarp kitko.

 

Nesu užtikrintas dėl galimybės studijuoti Danijoje daniškai, tačiau man neteko girdėti, kad reikia pabaigti vidurinę Danijoje.

 

Nieks nesako, kad TOEFL/IELTS yra vienintelės alternatyvos, tačiau prieinamiausios.

 

Ir galiausiai, keturi Olandijos universitetai - University of Amsterdam, University of Utrecht, Erasmus University Rotterdam ir University of Twente.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet tj gal neverta ir pradet... kai tokie nekokie balai mano...? planuociau 2013m

 

Gal kas žinosit atsakymą į mano klausimą, kuris kažkiek susijęs (nekokie VBE rezultatai, bet pažymiai geri) su egoistės klausimu.

 

Taigi norėčiau žinoti kaip ir kada reiktų siųsti prašymus universitetams, jei nuspręsčiau perlaikyti VBE? Ar tvarka skirtusi nuo įprastos? O gal reiktų universitetams nurodyti, kad perlaikinėsiu kai kuriuos egzaminus? Ačiū

Redagavo Uka5tic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug prirašei, tačiau visur prašovei... :lol:

Rašydamas apie neteisingą požiūrį į IELTS'ą neturėjau konkretaus asmens galvoje, tačiau tu puikiai atitinki modelį:). Net neįsivaizduoju ką enciklopedijos gali turėti bendro su IELTS, ir kol vyraus požiūris, kad IELTS knygų sprendimas ir anglų kalbos kursai yra geriausias būdas mokytis anglų kalbos - tol ir toliau bus žmonių, kurie mokysis po n valandų per dieną, x dienų per savaitę ir gaus 6.

 

Esu dirbantis studentas. Sąsajos tarp mano minėtųjų asmenų yra manau akivaizdžios - gimę Europoj, pabaigė vidurinę Amerikoj ir grįžo studijuot į Europą. Neseniai feisbuke užmačiau, kad vienas lietuvis gavo 8 iš IELTS'o, kuris metus mokėsi Amerikoje. Aišku, ne aukščiausias balas, tačiau jeigu nebūtų po Amerikos dar 3 ar 4 metus buvęs Lietuvoj, tikrai būtų gavęs bent 8.5. Mokausi Bocconi universitete:

 

Nesistebiu, jei nežinosi. Lietuvoj mažai jį kas žino, taip pat kaip ir College of Europe. Vienoj ministerijoj bandė įsidarbinti pastarąjį universitetą baigusi panelė, tai apart vieno žmogaus, visas skyrius tokio nebuvo girdėjęs. O Europoje yra laikomas pačiu geriausiu Europos studijas siūlančiu universitetu. Galbūt Bocconi ir nėra tokio aukšto kalibro, tačiau vistiek grupiokų kompetencija negaliu skųstis. Kadangi šie metai paskutiniai, dalis iškart stojo į magistrą. Harvard'as, Stanford'as, HEC Paris, LSE, Cornell. Ir dar kokius pamiršau :). Tai negali sakyt, kad susirinkę vidutiniokai...

 

Na ir jeigu jau prakalbome apie universitetų reitingus, tai Bolonijos universitetas užima 61 vietą pasaulyje. Čia tik tarp kitko.

 

Nesu užtikrintas dėl galimybės studijuoti Danijoje daniškai, tačiau man neteko girdėti, kad reikia pabaigti vidurinę Danijoje.

 

Nieks nesako, kad TOEFL/IELTS yra vienintelės alternatyvos, tačiau prieinamiausios.

 

Ir galiausiai, keturi Olandijos universitetai - University of Amsterdam, University of Utrecht, Erasmus University Rotterdam ir University of Twente.

 

Kadangi nė į vieną mano komentarą nebuvo atsakyta konkrečiais faktais*, tolimesnė diskusija neverta pratęsimo.

 

*neskaitant visiško subjektyvumo, blevyzgų ir klaidingo fakto apie Bolonijos universitetą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi nė į vieną mano komentarą nebuvo atsakyta konkrečiais faktais*, tolimesnė diskusija neverta pratęsimo.

 

*neskaitant visiško subjektyvumo, blevyzgų ir klaidingo fakto apie Bolonijos universitetą

 

Wow, neturiu žodžių.

 

FYI.

http://www.webometrics.info/top12000.asp?offset=50

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Assessment of higher education (processes, and outputs) in the Web. The Web indicators and we are already publishing comparative analysis with similar initiatives. But the current objective of the Webometrics Ranking is to promote Web publication by universities, evaluating the commitment to the electronic distribution of these organizations and to fight a very concerning academic digital divide which is evident even among world universities from developed countries. However, even when we do not intend to assess universities performance solely on the basis of their web output, Webometrics Ranking is measuring a wider range of activities than the current generation of bibliometric indicators that focuses only in the activities of scientific elite

 

Paveiksliukas, vaizduojantis tavo pateikto sąrašo skaičiavimo formulę:

 

http://www.webometrics.info/images/weighting_model.jpg

 

Jau minėjau, jog diskusija nėra toliau tęsiama dėl vieno iš mūsų negebėjimo naudotis faktais ir argumentuoti.

 

Gal kas žinosit atsakymą į mano klausimą, kuris kažkiek susijęs (nekokie VBE rezultatai, bet pažymiai geri) su egoistės klausimu.

 

Taigi norėčiau žinoti kaip ir kada reiktų siųsti prašymus universitetams, jei nuspręsčiau perlaikyti VBE? Ar tvarka skirtusi nuo įprastos? O gal reiktų universitetams nurodyti, kad perlaikinėsiu kai kuriuos egzaminus? Ačiū

 

www.nec.lt kitamet galėsi kreiptis dėl egzaminų perlaikymo. Nuo šių metų egzaminus leidžiama perlaikyti tiek pagrindinės, tiek pakartotinės sesijos metu. Dėl pačio stojimo ir rezultatų keitimo, tai individualiai nuo tavęs priklauso. Reikėtų konkrečiai pasikonsultuoti su studentais, kurie tai perėjo, bet mano pasiūlymas toks: stojant nenurodyti brandos egzaminų rezultatų ir stoti kartu su kitais abiturientais. Kodėl? Nes galimas variantas, jog kai kurie universitetai traktuotų jūsų negebėjimą rimtai susikoncentruoti ties mokslais ir tikslų siekimu neigiamai. Nors iš kitos pusės pagirtina, jog susivokėt ir stengsitės perlaikyt egzaminus. Dviprasmiška situacija, tačiau aš elgčiaus taip. O jeigu planuojate stoti į skandinavų šalis, tai ten jūsų VBE rezultatai neturi jokios reikšmės ir egzaminų perlaikyti nereikės.

Redagavo Ferr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paveiksliukas, vaizduojantis tavo pateikto sąrašo skaičiavimo formulę:

 

http://www.webometrics.info/images/weighting_model.jpg

 

Jau minėjau, jog diskusija nėra toliau tęsiama dėl vieno iš mūsų negebėjimo naudotis faktais ir argumentuoti.

 

 

 

www.nec.lt kitamet galėsi kreiptis dėl egzaminų perlaikymo. Nuo šių metų egzaminus leidžiama perlaikyti tiek pagrindinės, tiek pakartotinės sesijos metu. Dėl pačio stojimo ir rezultatų keitimo, tai individualiai nuo tavęs priklauso. Reikėtų konkrečiai pasikonsultuoti su studentais, kurie tai perėjo, bet mano pasiūlymas toks: stojant nenurodyti brandos egzaminų rezultatų ir stoti kartu su kitais abiturientais. Kodėl? Nes galimas variantas, jog kai kurie universitetai traktuotų jūsų negebėjimą rimtai susikoncentruoti ties mokslais ir tikslų siekimu neigiamai. Nors iš kitos pusės pagirtina, jog susivokėt ir stengsitės perlaikyt egzaminus. Dviprasmiška situacija, tačiau aš elgčiaus taip. O jeigu planuojate stoti į skandinavų šalis, tai ten jūsų VBE rezultatai neturi jokios reikšmės ir egzaminų perlaikyti nereikės.

 

Tai kai išmoksi pateikti faktus ir argumentuoti savo nuomonę, mielai su tavim padiskutuosiu :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kai išmoksi pateikti faktus ir argumentuoti savo nuomonę, mielai su tavim padiskutuosiu :).

 

Na jeigu galiu žmogui duoti gyvenimišką pamoką, kodėl gi ne?

 

Are you always this stupid or are you making a special effort today?

 

Pradedant IELTS egzaminu, tavo surinktu balu, abejonių kyla dėl faktų stokos ir nerišlumo. Klausei manęs, kokia sąsaja tarp enciklopedijų ir IELTS? Readingai beveik visada būna straipsniai iš mokslinės literatūros, kurioje nori-nenori daugybė nežinomų mokslinių terminų. Paprasčiausiai ir elementariausiai, jų net gimtąja kalba visų neišmoksi, nes turi suvokti bei žinoti smulkmenas, aptarinėjamą subjektą ar objektą. Tęsiant toliau ties rašymu, taipogi nepakanka vien nepriekaištingos gramatikos, privalu būti apsišvietusiam ir visiškai tiksliam konkrečioje temoje, turėti platų požiūrį bei svariai argumentuoti*, jau nekalbant apie tokius aukštus įvertinimus, kur kiekviena klaida reiškia balo kritimą. Įskaitant pažįstamus, kurie gavo 9-tukus.

 

http://pix.toile-libre.org/upload/original/1342661305.png

 

Panagrinėkime rezultatus. Vidutiniškai 0% laikančių egzaminą dėl tolimesnio išsilavinimo gauna 9, 1% 8.5 balo. Į tą 1% galime įskaičiuoti ir magistrantūroje ar doktorantūroje ketinančius gilinti savo žinias studentus. Taip pat į tai įeina ir tie patys English native speakers. Tai mano galvoje dabar sukasi tokia mintis: kokia yra teorinė tikimybė, kad tavo minėtame fakte, jog pažįsti net kelis žmones, kurie pabaigę vidurines U.S. gavo 9-ukus ir tęsė mokslus Europoje? Vien devintukai pakliūva į 0% grupę, dar reikia įskaičiuot ir tai, jog būtent tu juos sutikai, ir dar net ne vieną, o mažiausiai kelis. Kaip ten dar su absoliučia dauguma grupiokų, kurie gavo 8-8.5 balo? Na atsiprašau, bet stebuklais aš netikiu. Tad jeigu taip netyčia išėjo, jog dėl vieno fakto sumelavai, kodėl gi aš turėčiau patikėti, jog nemeluoji ir dėl kito - 8.5 balų, kai visi faktoriai ne tavo pusėje.

 

Keliaujant toliau, per visą tavo mistinių pasisakymų sąrašą, man kliūva College of Europe, Bocconi ir Bologna universitetai***.

 

College of Europe - "Europoje yra laikomas pačiu geriausiu Europos studijas siūlančiu universitetu." Kieno konkrečiai jis yra laikomas geriausiu? Kur pripažinti apdovanojimai, oficialūs pareiškimai, moksliniai nuopelnai pasauliui? Nesakau, jog tai prasčiausia mokymo institucija Europoje. Paprasčiausiai geriausias negali būti geriausiu, jeigu jis nėra geriausias. Ar lenktynininkas bus greičiausias, jeigu jis kasmet finišuoja ne aukščiau 10 pozicijos, tačiau jo fanai skelbia, jog jis greičiausias? Žmonės studijas vertina skirtingai ir prioritetai skiriasi, todėl naivu vadinti geriausiu, kai nėra absoliučios daugumos pripažinimo ir apdovanojimų.

 

Tai mokaisi Bocconi universitete ar Business School? Teoriškai tai vientisa institucija, bet praktiškai du skirtingi dalykai. Minėtoji verslo mokykla atitinkamam tope užėmė #5 vietą. Nekelsiu retorinių klausimų apie šios institucijos realią naudą Italijos ekonomikai, nes visi žinom, kokia ten situacija.

 

Ir galiausiai, dėl Bologna University - daviau tau konkretų linką, kuriame aiškiai rodo, jog tavo nurodytas universitetas užima >150 vietą. Tu man numeti nuorodą, kurioje tas universitetas rankinamas 61 vieta. Viena problema - topas kuriamas remiantis web duomenimis, t.y. tai neturi nieko bendro su realiomis studijomis, tik techniniai klausimai apie universitetų reikalus virtualioje erdvėje.

 

Prie tokių visokių smulkmenų galėčiau kabinėtis ir kabinėtis, galo nebūtų, tačiau nematau daugiau tikslo. Jeigu tai nebus pakankamai tau, galėsiu pratęsti.

 

Esmė tame, jog universitetų prekiniai ženklai rūpi tik tiem, kurie rūpinasi prekiniais ženklais, o ne universitetais. Man nesvarbu, kelintą vietą ir kiek pripažinimo turi Bolonijos, Milano, Romos, Napolio ar Florencijos koledžai. Tavo sukurtame pasaulyje, tau jie atrodo pakankamai geri, nes tai yra tavo pasaulis. Nežinau, ar šitaip bandai įtikinti save, ar tiesiog kaip viena koja diplomuotam absolventui dar trūksta antra koja finišą kirst.

 

Gali net neberašyti sekančio komentaro ir nesistengti atsiginti, nes nesugebėsi tu nieko įrodyti - nei IELTS rezultatų pateigti, nei pažįstamus atvesti, nei Bolonijos univiersitetą pakelti į 61 vietą, nei susitūpėti kaip žmogus ir išmokti santūriai, argumentuotai ir kukliai diskutuoti, pripažinti klydus.

 

*elementariai diskutuodamas forume nesugebi argumentuoti savo nerišlių teiginių, tačiau stebuklingu ir mum, uždarbiečiam nežinomu būdu, per IELTS egzaminą tai padarei išskirtinai puikiai

Redagavo Ferr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

www.nec.lt kitamet galėsi kreiptis dėl egzaminų perlaikymo. Nuo šių metų egzaminus leidžiama perlaikyti tiek pagrindinės, tiek pakartotinės sesijos metu. Dėl pačio stojimo ir rezultatų keitimo, tai individualiai nuo tavęs priklauso. Reikėtų konkrečiai pasikonsultuoti su studentais, kurie tai perėjo, bet mano pasiūlymas toks: stojant nenurodyti brandos egzaminų rezultatų ir stoti kartu su kitais abiturientais. Kodėl? Nes galimas variantas, jog kai kurie universitetai traktuotų jūsų negebėjimą rimtai susikoncentruoti ties mokslais ir tikslų siekimu neigiamai. Nors iš kitos pusės pagirtina, jog susivokėt ir stengsitės perlaikyt egzaminus. Dviprasmiška situacija, tačiau aš elgčiaus taip. O jeigu planuojate stoti į skandinavų šalis, tai ten jūsų VBE rezultatai neturi jokios reikšmės ir egzaminų perlaikyti nereikės.

 

Domintų studijos konkrečiai Škotijoje. Aš tikrai nesu visiškai užsidegęs dėl stojimo į užsienį, tiesiog vadovaujuosi patarle "roges pradėk ruošti jau vasarą". Aišku geriausia būtų išgirst realiai taip stojusių patirtį. Ačiū :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jeigu galiu žmogui duoti gyvenimišką pamoką, kodėl gi ne?

 

 

 

Pradedant IELTS egzaminu, tavo surinktu balu, abejonių kyla dėl faktų stokos ir nerišlumo. Klausei manęs, kokia sąsaja tarp enciklopedijų ir IELTS? Readingai beveik visada būna straipsniai iš mokslinės literatūros, kurioje nori-nenori daugybė nežinomų mokslinių terminų. Paprasčiausiai ir elementariausiai, jų net gimtąja kalba visų neišmoksi, nes turi suvokti bei žinoti smulkmenas, aptarinėjamą subjektą ar objektą. Tęsiant toliau ties rašymu, taipogi nepakanka vien nepriekaištingos gramatikos, privalu būti apsišvietusiam ir visiškai tiksliam konkrečioje temoje, turėti platų požiūrį bei svariai argumentuoti*, jau nekalbant apie tokius aukštus įvertinimus, kur kiekviena klaida reiškia balo kritimą. Įskaitant pažįstamus, kurie gavo 9-tukus.

 

http://pix.toile-libre.org/upload/original/1342661305.png

 

Panagrinėkime rezultatus. Vidutiniškai 0% laikančių egzaminą dėl tolimesnio išsilavinimo gauna 9, 1% 8.5 balo. Į tą 1% galime įskaičiuoti ir magistrantūroje ar doktorantūroje ketinančius gilinti savo žinias studentus. Taip pat į tai įeina ir tie patys English native speakers. Tai mano galvoje dabar sukasi tokia mintis: kokia yra teorinė tikimybė, kad tavo minėtame fakte, jog pažįsti net kelis žmones, kurie pabaigę vidurines U.S. gavo 9-ukus ir tęsė mokslus Europoje? Vien devintukai pakliūva į 0% grupę, dar reikia įskaičiuot ir tai, jog būtent tu juos sutikai, ir dar net ne vieną, o mažiausiai kelis. Kaip ten dar su absoliučia dauguma grupiokų, kurie gavo 8-8.5 balo? Na atsiprašau, bet stebuklais aš netikiu. Tad jeigu taip netyčia išėjo, jog dėl vieno fakto sumelavai, kodėl gi aš turėčiau patikėti, jog nemeluoji ir dėl kito - 8.5 balų, kai visi faktoriai ne tavo pusėje.

 

Keliaujant toliau, per visą tavo mistinių pasisakymų sąrašą, man kliūva College of Europe, Bocconi ir Bologna universitetai***.

 

College of Europe - "Europoje yra laikomas pačiu geriausiu Europos studijas siūlančiu universitetu." Kieno konkrečiai jis yra laikomas geriausiu? Kur pripažinti apdovanojimai, oficialūs pareiškimai, moksliniai nuopelnai pasauliui? Nesakau, jog tai prasčiausia mokymo institucija Europoje. Paprasčiausiai geriausias negali būti geriausiu, jeigu jis nėra geriausias. Ar lenktynininkas bus greičiausias, jeigu jis kasmet finišuoja ne aukščiau 10 pozicijos, tačiau jo fanai skelbia, jog jis greičiausias? Žmonės studijas vertina skirtingai ir prioritetai skiriasi, todėl naivu vadinti geriausiu, kai nėra absoliučios daugumos pripažinimo ir apdovanojimų.

 

Tai mokaisi Bocconi universitete ar Business School? Teoriškai tai vientisa institucija, bet praktiškai du skirtingi dalykai. Minėtoji verslo mokykla atitinkamam tope užėmė #5 vietą. Nekelsiu retorinių klausimų apie šios institucijos realią naudą Italijos ekonomikai, nes visi žinom, kokia ten situacija.

 

Ir galiausiai, dėl Bologna University - daviau tau konkretų linką, kuriame aiškiai rodo, jog tavo nurodytas universitetas užima >150 vietą. Tu man numeti nuorodą, kurioje tas universitetas rankinamas 61 vieta. Viena problema - topas kuriamas remiantis web duomenimis, t.y. tai neturi nieko bendro su realiomis studijomis, tik techniniai klausimai apie universitetų reikalus virtualioje erdvėje.

 

Prie tokių visokių smulkmenų galėčiau kabinėtis ir kabinėtis, galo nebūtų, tačiau nematau daugiau tikslo. Jeigu tai nebus pakankamai tau, galėsiu pratęsti.

 

Esmė tame, jog universitetų prekiniai ženklai rūpi tik tiem, kurie rūpinasi prekiniais ženklais, o ne universitetais. Man nesvarbu, kelintą vietą ir kiek pripažinimo turi Bolonijos, Milano, Romos, Napolio ar Florencijos koledžai. Tavo sukurtame pasaulyje, tau jie atrodo pakankamai geri, nes tai yra tavo pasaulis. Nežinau, ar šitaip bandai įtikinti save, ar tiesiog kaip viena koja diplomuotam absolventui dar trūksta antra koja finišą kirst.

 

Gali net neberašyti sekančio komentaro ir nesistengti atsiginti, nes nesugebėsi tu nieko įrodyti - nei IELTS rezultatų pateigti, nei pažįstamus atvesti, nei Bolonijos univiersitetą pakelti į 61 vietą, nei susitūpėti kaip žmogus ir išmokti santūriai, argumentuotai ir kukliai diskutuoti, pripažinti klydus.

 

*elementariai diskutuodamas forume nesugebi argumentuoti savo nerišlių teiginių, tačiau stebuklingu ir mum, uždarbiečiam nežinomu būdu, per IELTS egzaminą tai padarei išskirtinai puikiai

 

Sveikinu, pasitelkęs statistiką įrodei, kad aš 8.5 negavau. Tau netgi pavyko įrodyti, kad tokių balų apskritai neįmanoma gauti. Tikriausiai tokie universitetai kaip Judge Business School, Said Business School ir kt., kurie reikalauja 7.5+ pastoviai nesurenka žmonių, nes studentai paprasčiausiai negali gauti tokių aukštų balų. O Warwick'as, kuris reikalauja 8+ į marketingo magistro specialybę, ar Columbia University, kuris reikalauja 8.5+ į žurnalistikos magistro studijas, apskritai stovi tušti - juk tokie balai yra niekam nepasiekiami.

 

Tau netgi pavyko įrodyti, kad Bolonijos universitetas yra prastas. Aišku, universiteto dydis be abejonės yra svarbesnis faktorius nei media coverage. Jau nekalbant apie tarptautinių studentų/dėstytojų kiekį. Juk akivaizdu - kuo daugiau studentų, ir kuo daugiau jų yra iš Kinijos - tuo geresnis universitetas.

 

Galų gale, tau pavyko įrodyti, kad Bocconi yra vidutinybių universitetas, kuris universitetų reitinguose vargu ar patenka ir į 5000-uką. Taip pat kaip ir Wharton Business School - taipogi vidutinybių universitetas. Nesiimsiu ginti Bocconi, nes tai būtų nei etiška, nei juo labiau man ypatingai rūpi:).

 

Ir aišku faktas, kad College of Europe yra stipriai finansuojamas Europos Sąjungos, o pusė studentų yra tie patys MEP ar kiti dirbantys EU institucijose, taip pat nieko nereiškia. Juk svarbiausia yra universiteto vieta reitinguose. Nesvarbu, kaip darbdaviai vertina universitetą. Juk akivaizdu, kad darbdaviai naudojasi tik reitingais. Nei viena Europos institucija nepriims College of Europe pabaigusio studento, nes jis apskritai nefiguruoja reitinguose.

 

Man iš tiesų sunku patikėti, ar iš tiesų gali būti tokių žmonių kaip tu? :) Padiskutuoti šaunu, tačiau kai bandai įrodyti, kad aš iš tiesų negavau 8.5, ir dar tai bandai padaryti menkindamas mano sugebėjimą diskutuoti, tai aš nematau nieko kito, o tik juodą pavydą. Skirtingai nei tu, nesiimsiu kvestionuoti ką tu esi pasiekęs gyvenime, ar ką dar pasieksi, tačiau duosiu paprastą, žmogišką patarimą - kai išmoksi gerbti kitus, tada ir kiti gerbs tave.

Redagavo SauliusK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...