Pereiti prie turinio

Automobilis už ~8500LT


Rekomenduojami pranešimai

manau tikrai daugiau kriterių turėtum paskayti, o ir taip manau, kad sunku bus patarti.

aš pvz. Sakyčiau Volvo, Audi, BMW šitas firmas žiūrėčiau, kodėl? nes man patinka :)

 

Vokiečiuose buvau žiūrinėjęs Mercedes Benz b180, o šiaip golf, mazda, honda,toyota.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką jūs čia su savo tais nuvažinėtais tautovežiais :D iš servizo neišlysi. Reik imt japoną kokį hečbeką ir vargo namatyt. Pats siūlau pasidairyt į honda civic, 7gen jau galima rast už tokią kainą. mažai ima, neblogai atrodo ir dar mažiau genda :)

Redagavo mariuzas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As biski ne itema,bet ziuriu sau i artima ateiti kazka is bmw.Girejau,kad tu vadinamu kregzdziu dyzeliniu siurbliai kuro genda ir labai daug kainuoja.Kaip su 5 serija?

Nu prieš pirkdamas šį BMW , daug girdėjau būtent kad 2.5 matorų siurbliai nueina, bet pokolkas laimingai atvažinėjau 9 mėnesius, o kaip yra ištikro , pats pasakyti negaliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nerekomenduočiau golfo 4, per didelė kaina kaip už tokią mašiną, jie pervertinti kainos ir kokybės santykiu. Bora kažkas siūlė tai ir aš pritarčiau, gal tą.

Esu vairavęs 5, 6 golfus nepaliko įspūdžio, normalios mašinos, geros, viskas ok tik, kad kaina kaip už puikią.

 

plius man įdomu kas čia per mada ,,noriu mažos mašinos" kokie jos pliusai? Kad ekonomiška tai nesąmonė, VW passat už golfa litru daugiau ryja o šaldytuvą gali sukišti, plius visų tų pigesnių firmų mažos mašinytės turi ir variklius lėvus mažus ir ten koks hundajus 1.3 l ramiai valgo 7 benzo tarkim. Taip yra nes maži varikliai nevelka mašinų ir dėl didelės apkrovos daug valgo. Yra tik keli variantai tų mažų mašinyčių kurios ženkliai mažiau valgo.

 

Edit siūlau opel corsa, maža ir realiai mažai valganti mašina. Taip pat kokybiška. Tuom jos pliusai ir baigiasi, bet tikrai gera savo klasei.

Redagavo Wineris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip siūlyčiau pirkti Opel Astra, nors jos tikrai nepasakyčiau , kad senų metų , bet akivaizdžiai rūdija. Pas viena matoristą klausiau , kaip dėl variklio , sakė nesąmone byra ir byra, o kitas sako puikus variklis, nu ir suprask kaip nori, nors esu daugiau girdėjęs teigiamų atsiliepimu apie šią mašina, nei neigiamų.

Bei palyginus kainą su metų santykių, tai sakyčiau tikrai super.

 

 

Keli skelbimai, o šiaip surast sau tinkama variantą iš (opel astra) tikrai nesudėtinga.

http://www.autogidas.lt/opel-astra-ii-sedanas-1999-0123942292.html

 

http://www.autogidas.lt/opel-astra-i-dti-hecbekas-2000-0124007429.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://auto.plius.lt...as-2465163.html

 

Pigi, ekonomiška, galinga, graži.

 

Minusas, kad važiuoklė kiek silpnoka. Jei pastoviai per duobes lakstysi - grubiai kas du metus turėsi painvestuoti į važiuoklės remontą. Pilnai perrinkti važiuoklę su originaliom detalėm pas normalų meistriuką - ~1400 Lt. Tik neįsivaizduoju ką reik padaryti, kad reiktų visą važiuoklę per rinkinėti.

Na ir dar vienas minusas - elektronika. Ją montavo italų vaikai. Tačiau šiame modelyje kažkokių tais didesnių problemų nebuvo. Ta prasme jei tvarkingą nusipirksi ir skirsi bent pusę dėmesio kiek skiri savo naminiui augintiniui - problemų nekils.

 

Variklis neužmušamas, galingas ir tikrai gyvybingas. Vedasi prie - 25 be didesnių problemų. Kėbulas pilnai cinkuotas, lietuviškų žiemų nebijo. Salone naudotos medžiagos tikrai kur kas geresnės kokybės, nei kokiame Audi A3 ar Golf IV. Detalių kainos tikrai nėra didelės. Aišku su Golf'o nepalyginsi, kur detalės kaina priklauso nuo jos svorio, bet... Tuo labiau, kad šrotai pilni detalių. Palyginus su tų pačių metų kitų gamintojų mašinom - išlaikymas ne ką brangesnis ir net daugeliu atveju pigesnis.

 

Tiesa, jei reik automobilio nuvažiuot iš taško A iki taško B užsukant į tašką C - Alfa ne tau. Rinkis kažką iš Das Auto...

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://auto.plius.lt...as-2465163.html

 

Pigi, ekonomiška, galinga, graži.

 

Minusas, kad važiuoklė kiek silpnoka. Jei pastoviai per duobes lakstysi - grubiai kas du metus turėsi painvestuoti į važiuoklės remontą. Pilnai perrinkti važiuoklę su originaliom detalėm pas normalų meistriuką - ~1400 Lt. Tik neįsivaizduoju ką reik padaryti, kad reiktų visą važiuoklę per rinkinėti.

Na ir dar vienas minusas - elektronika. Ją montavo italų vaikai. Tačiau šiame modelyje kažkokių tais didesnių problemų nebuvo. Ta prasme jei tvarkingą nusipirksi ir skirsi bent pusę dėmesio kiek skiri savo naminiui augintiniui - problemų nekils.

 

Variklis neužmušamas, galingas ir tikrai gyvybingas. Vedasi prie - 25 be didesnių problemų. Kėbulas pilnai cinkuotas, lietuviškų žiemų nebijo. Salone naudotos medžiagos tikrai kur kas geresnės kokybės, nei kokiame Audi A3 ar Golf IV. Detalių kainos tikrai nėra didelės. Aišku su Golf'o nepalyginsi, kur detalės kaina priklauso nuo jos svorio, bet... Tuo labiau, kad šrotai pilni detalių. Palyginus su tų pačių metų kitų gamintojų mašinom - išlaikymas ne ką brangesnis ir net daugeliu atveju pigesnis.

 

Tiesa, jei reik automobilio nuvažiuot iš taško A iki taško B užsukant į tašką C - Alfa ne tau. Rinkis kažką iš Das Auto...

 

o kiek sankabą kainuoja pakeist, neatskleisi? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...