Pereiti prie turinio

Kaip išsirinkti golf 4 iš daugybės skelbimų?


Rekomenduojami pranešimai

Pries ieskodamas pasiziuri visokius KARTU, GRUPINIS, dabar daznai skelbia nuolaidas masinu patikrai. Kainos nuo 20 lt. O dar geriau – susitari su VW servisu, pries pirkdamas nuvarai, sumokesi - bet zinosi beveik visus minusus.

Redagavo suzinok
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, taigi ieškau pirkt mašinos. Esu studentas, tad reikia ekonomiškos.

Buvo ir yra variantai golf 4 arba peugot 406 sedanas nuo 2000 metų, bet peugot kaip ir atmečiau dėl neva gedimų, tvarkymo kainų ir panašiai. Tai kaip ir nusprendžiau ieškoti golfo, kurio kriterijai:

Kaina 7000 - 11 000 Lt,

Norėtųsi hečbeko,

Žinoma, dyzelinio variklio. (Greičiausiai TDI)

 

Klausimas: Kokį geriau rinktis ir kuo jie skiriasi - 66 kw ar 81kw? Ir pagrindinis klausimas, kaip jo ieškoti internete? Nes skelbimuose jų labai nemažai ir kaina svyruoja nuo septynių iki trylikos tūkstančių, kuo jie skiriasi? Į ką atkreipti dėmesį pirminėje paieškoje, kai atmetinėjami netinkami skelbimai?

 

 

Ačiu už atsakymus :)

 

As tai siulyciau pirkti tai kas labiau patinka, o ne klausyti kazkieno pasaku apie remonto branguma. Kas ten tame Peugeot genda, kas negenda Golfe? Varikliai geri, vaziuokles irgi neblogai laiko, kebulas nerudyja, galbut elektronika silpnesne, bet cia kaip pasiseks. Remontas gal siek tiek ir brangesnis, bet patikek, jei prireiks rimto remonto, tai jau bus nesvarbu, ar golfas ar peugeot, kisi pinigus kaip turi buti. Svarbu nusipirkti tvarkinga masina, o paskui jei priziuresi, tai neturesi daug bedu. Gal golfas ir nebloga masina, bet nematau uz ka tiek moketi. Peugeot zymiai komfortiskesnis, vietos daugiau, salonas grazesnis, ir gerokai pigesnis pagal metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu, jei sako, nori hečbeko, tai reiškias būna ir sedanai :angry:

 

Tai yra ir UNIVERSALAI...

 

Visai neblogai vazžiouje a6 1,9 ir varikliai geri, o 2,5 pagrindinio dirzo keitimas yra labai brangus.

Jai maža traukuos tai galima čipuot +500lt

 

Nuo kuriu metu a6 ?

Redagavo gRfd
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi prisiklause, jeigu lakstai per duobes per gulincius mentus nestabdai, tai aisku kad nelaikys nei viena vaziuokle,bet jei kas puse metu bent paziuresi vaziuokle, tai bus idealu.pvz as kas tris menesius varau pas pazystama meistra sumoku 10 litu uz patikra, pasako kas blogai kas gerai.

turiu siuo momentu b5 :)

Ir kur tas patvarumas, jei turi kas tris mėnesius varyt patikras ir ieškot sliekų? Tai tik dar labiau patvirtina, kad važiuoklė problematiška.

 

Aš siūlyčiau žiūrėt opel vectra b nuo 1999m, gan pigus ir patvarus automobilis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Golfo sedanas galima sakyti yra Bora. Ta pati mašina. A6 1.9 normalaus varianto už 11k nenupirksi, o kur dar draudimas, signalizacija, diržai, tepalai ir kiti einami dalykai po pirkimo. Čia dar minimum 2.5k reik.. Antra, mažai kw tokiai baržai 1.9tdi, tada jau 2.5 132kw. Trečia, studentui per metus išleist 1.5k lt ant važiuoklės menki malonumai. Na nebent tau patinka, kaip viskas barška. Tokia pati važiuoklė ir Passato. Patvarumas priklauso nuo kelio, važiavimo įpročių, pasirinktų aftermarket detalių kokybės, bet kaip bebūtų ji yra problematiškesnė/brangesnė, tačiau ir žymiai minkštesnė nei golfo. Esmė, kad tautomobilis pasidarė Passat, jų kainos kritusios smarkiai. Golfų atvirkščiai, kilo į viršų. Passatą galima nupirkt visai neblogą už 6-7k lt. Turint delne 10k lt, susitvarkai visus kasiakus, draudimus ir dar liks ant alaus. Vienu žodžiu, Passatas pagal šią situaciją butų optimalesnis variantas. Golfų kainos dabar per didelės, nebent ieškotis sau lengvai luptą ar su variklio defektu, bet tačiau be draugų meistrų ar pačio rankų gali galvos skausmas pasidaryti. O realiai, ieškai variantų ir važiuoji žiūrėti. Nenurašyčiau ir pigesnių variantų, reikia tik skaičiuot. Tos patikros iš grupinių ir pan. juokingos. Tik skambiai ir gražiai viskas aprašyta. Klaidas nuskaityti galima pas bet kokį elektriką.

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kur tas patvarumas, jei turi kas tris mėnesius varyt patikras ir ieškot sliekų? Tai tik dar labiau patvirtina, kad važiuoklė problematiška.

 

Aš siūlyčiau žiūrėt opel vectra b nuo 1999m, gan pigus ir patvarus automobilis.

as masina varau profilaktiskai kas 3 menesius, nes per savaite susuku nuo 500 iki 1500 km aisku nedaug,bet yra sistas.

as neieskau bedu masinoj visalaika buna kad tvarkoj.

kas kaip priziuri masina, jei vaizuoji tol kol sugriuna...tai zinai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką būna VW Golf 4 sedanas?

Kaip ir ne. Yra tokia mašina kaip VW Bora, kuri yra realiai sedaninis Golf atitikmuo, tik kad brangesnis ir žymiai labiau vagių mėgstamas :).

 

Nors ir rašei, kad nori HEČBEKO, aš vistiek siūlau SEDANĄ. Pamatysi - nepasigailėsi!

 

Kuom jau tas sedanas tiek geresnis? :) Vien dėl išvaizdos (kuri yra subjektyvus dalykas)? Kad neturi valytuvo ant galinio stiklo (dažniausiai)?

 

Visai neblogai vazžiouje a6 1,9 ir varikliai geri, o 2,5 pagrindinio dirzo keitimas yra labai brangus.

Jai maža traukuos tai galima čipuot +500lt

Čipuot tai čipuot, bet po to ir smalinsim visiems iš galo vos užspaudus? :) Žinai kaip sako - "no smoke, no power". Kaip tada bus su TA praėjimu? :)

 

<...>Dar su dyzeliu problemu daugiau :)

tai kad pumpaduzas prasciausias variklis :)

 

Kai liaudis prisiperku puslavonių su atsukinėtom ridom, tai ir sklinda kalbos po to :). Su normaliu dyzeliu bus ne ką daugiau bėdų nei su uždujinta mašina.

PD kažkiek jautresnis kuro kokybei, užsinešus kuriam nors purkštukui labai iškart pasijaučia kaip negražiai variklis dirba, trūkčiojančiai. Jei normalus kuras ir tikrai tvarkinga mašina, tai nematau kodėl ne PD imti, jei yra proga.

 

visi prisiklause, jeigu lakstai per duobes per gulincius mentus nestabdai, tai aisku kad nelaikys nei viena vaziuokle <...>

ech, tai stebuklas kaip mano mašinėlės pakaba dar galų neatidavė, visoj pakaboj nuo pat pirmo kilometro pakeista tik viena atraminė amortizatoriaus guma, nes buvo prieš kelis metus pradėjusi bildėti važiuojant žvyrkeliu. Kaip važiuoju, taip ir pravažiuoju pro tuos gulinčius lyg niekur nieko ir gan minkštai, o visi Pasatai tai prisistabdo iki negaliu ir tokiam iš paskos stovėdamas jungiesi pirmą pavarą vėl :). Ką reiškia paprasta ir normali važiuoklė su McPherson ir aliuminis. Neveltui McPherson stovi ir naujausiose Toyotose.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eksplotuoju daugiasvirtę pakabą jau dviejose skirtinguose auto ir galiu pasakyti, kad jos eksplotavimas pigus.... Turėjau a4, nusipirkus pakeičiau kelias traukes turginėmis, tada po kelių mėnesiu vėl jos kliba... Nu tada galvojau va gerai žmonės kalba, nespėsiu keist... Nuvažiavau į parduotuvę susidėjau lemforder firmos traukes, pravažinėjau dar beveik du metus ir viskas tvarkoje... Važinėjau su žeminta važiuokle ir 18 ratais. Važiuoju tikrai greitai aišku didesnes duobes apvažiuoju, nes man labiau ratų gaila nei važiuoklės. Dabartinė auto vėlgi daugiasvirtė audi atvažiavo su dar vokiška važiuokle, tai jau beveik metų su važiuokle susijusių išlaidų nebuvo... Žiūrėt reikia kokio stovio ją paimsi. Norint pilnai perinkti pilnumoje priekinę važiuoklę užtenka 1000Lt o tada gali ją pamiršti....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eksplotuoju daugiasvirtę pakabą jau dviejose skirtinguose auto ir galiu pasakyti, kad jos eksplotavimas pigus.... Turėjau a4, nusipirkus pakeičiau kelias traukes turginėmis, tada po kelių mėnesiu vėl jos kliba... Nu tada galvojau va gerai žmonės kalba, nespėsiu keist... Nuvažiavau į parduotuvę susidėjau lemforder firmos traukes, pravažinėjau dar beveik du metus ir viskas tvarkoje... Važinėjau su žeminta važiuokle ir 18 ratais. Važiuoju tikrai greitai aišku didesnes duobes apvažiuoju, nes man labiau ratų gaila nei važiuoklės. Dabartinė auto vėlgi daugiasvirtė audi atvažiavo su dar vokiška važiuokle, tai jau beveik metų su važiuokle susijusių išlaidų nebuvo... Žiūrėt reikia kokio stovio ją paimsi. Norint pilnai perinkti pilnumoje priekinę važiuoklę užtenka 1000Lt o tada gali ją pamiršti....

Nu tai puiku, kad tamsta tiek tetvarkėte, bet vis tiek esmė išlieka, kad paprastą važiuoklę tvarkysi pigiau ir dažniausiai rečiau, nei daugiasvirtę. O kadangi naudoto automobilio pirkimas yra gryna loterija, tai tuo labiau vengčiau tokių pakabų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai puiku, kad tamsta tiek tetvarkėte, bet vis tiek esmė išlieka, kad paprastą važiuoklę tvarkysi pigiau ir dažniausiai rečiau, nei daugiasvirtę. O kadangi naudoto automobilio pirkimas yra gryna loterija, tai tuo labiau vengčiau tokių pakabų.

Na kiekvieno poreikiai skirtingi, aš susimoku už komfortiškesnį važiavimą ir stabilumą kelyje

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Keliu temą, nes mašinos dar neradau :) Bet paieška susiaurinta maximaliai - Pasatas b5 sedanas, 81kw iki 9-10k. Šiuo metu ieškau Vilniuje ir gariūnuose, tai norėjau paklausti, gal žinote į kokią vietą būtų galima prieš perkant automobilį nuvažiuoti ir jam atlikti techninę apžiūrą? Kokia to kaina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keliu temą, nes mašinos dar neradau :) Bet paieška susiaurinta maximaliai - Pasatas b5 sedanas, 81kw iki 9-10k. Šiuo metu ieškau Vilniuje ir gariūnuose, tai norėjau paklausti, gal žinote į kokią vietą būtų galima prieš perkant automobilį nuvažiuoti ir jam atlikti techninę apžiūrą? Kokia to kaina?

 

gera pasirinkima padarei, nesigailesi :) butinai per duobes pravaziuok, kai testuosi ir paklausyk ar nebilda niekas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gera pasirinkima padarei, nesigailesi :) butinai per duobes pravaziuok, kai testuosi ir paklausyk ar nebilda niekas :)

 

reikės patikrint, bet vat dėl šitos priežasties ir klausiu, kur Vilniuje galima atlikt tech apžiūrą, kad prieš perkant pasakytų kokie mašinos minusai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gera pasirinkima padarei, nesigailesi :) butinai per duobes pravaziuok, kai testuosi ir paklausyk ar nebilda niekas :)

gaila man tokiu testeriu neteko surasti pardavinejant masinos, nes is karto butum islaipintas ir dar atrasyta nemazai, tai paskui galetum tikrintis ar pas tave galvoj niekas nebarska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gaila man tokiu testeriu neteko surasti pardavinejant masinos, nes is karto butum islaipintas ir dar atrasyta nemazai, tai paskui galetum tikrintis ar pas tave galvoj niekas nebarska.

Ojojoj kokie mes... Juk niekas nesako lėkti kaip akis išdegus per dideles duobes, užtenka pavažiuoti miesto gatvėmis kur pilna lopų, nelygumų ir pajausi tuos bildesius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didžiausia problema, kad perkant mašiną ji prašosi pas tave, tai tikrink tu ten kaip nori.. visko nepastebėsi, o dėl serviso tai irgi dažniau būna juokinga apžiūra, bet pinigus visi moka paimt..

 

Geriausiai yra panikė, nieko nenusimananti apie auto, gal ir kvailybių pašnekės, bet nuojauta bus geležinė rolleyes.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...